Розробка уроку на тему: " Вітаміни "

Про матеріал
Сформувати поняття про вітаміни; розглянути основні групи вітамінів, їхню роль в обміні речовин і порушення, пов’язані з нестачею або надлишком вітамінів. Ознайомити учнів з трьома станами: поліавітаміноз, гіповітаміноз, гіпервітаміноз.
Перегляд файлу

         Тема уроку:  «Вітаміни,їх роль в обміні речовин»

Мета: сформувати поняття про вітаміни; розглянути основні групи вітамінів, їхню роль в обміні речовин і  порушення, пов’язані з нестачею або надлишком вітамінів.  Ознайомити учнів з трьома станами: поліавітаміноз, гіповітаміноз, гіпервітаміноз.

Розвивати вміння логічно мислити, аналізувати та порівнювати вплив вітамінів на живий організм.

Виховувати розуміння значення вивчення процесів обміну для формування навичок здорового способу життя.

Тип уроку: засвоєння нових компетентностей.

Форма проведення: бесіда,робота в зошиті,робота з презентацією,просмотр відеоролика«Вітаміни.Їх дія»

Базові поняття: водорозчинні вітаміни,жиророзчинні вітаміни,поліавітаміноз,гіповітаміноз,гіпервітаміноз.

Обладнання: комп’ютер,відеоролик,презентація,таблиці.

Ключові компетентності: спілкування державною мовою; уміння аналізувати,формулювати висновки;збереження власного життя і здоров’я.

 

                                           Хід уроку:

    1.   Організаійний етап.

    2.   Актуалізація опорних знань і мотивація навчальної діяльності:

       2.1.  Які функції ,на вашу думку, виконують вітаміни у живих організмах?

       2.2.  Чи може бути шкідливою нестача певних вітамінів для здоров’я людини?

       2.3.  Чи може бути шкідливим надлишок певних вітамінів для здоров’я людини?

       2.4.  За якими ознаками це можна виявити?

     3.   Вивчення нового матеріалу.

                   3.1.     Перегляд відеоролика «Вітаміни. Їх дія»

Питання до відеоролика:

1. Для чого нам потрібні  вітаміни?

2. Які види вітамінів бувають?

3. Які вітаміни є водорозчинними?

4. Які вітаміни є жиророзчинними?

З роботою вітамінів та з продуктами в яких вони знаходяться ми ознайомимось далі,працюя  з  таблицею «Вітаміниїх біологічна дія,прояви нестачі та надлишку вітамінів»

 

         3.2.    Презентація: « Що таке вітаміни?»      Запис у зошит.

 

 

3.3.      Робота з таблицею (запис у зошит)«Біологічна дія вітамінів, прояви нестачі  та надлишку вітамінів»            (Презентація на екрані,таблиці на партах )

 

 

 

 

4.  Закріплення:

4.1. Що таке вітаміни? Де вони знаходяться?

4.2. Які два види вітамінів існують?

4.3.  Продовжити:  гіпервітаміноз - це_____;   гіповітаміноз – це_____;

авітаміноз –це___.

5.  Рефлексія : Що нового ви дізналися сьогодні на уроці?

6.  Оцінювання учнів.

7.  Домашнє завдання: повторити конспект та підготувати повідомлення «Значення питної води для збереження здоров’я людини».

 

docx
Додано
2 квітня 2020
Переглядів
5206
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку