Розробка уроку "Найпоширені засоби масової інформації"

Про матеріал
Розробка уроку, який має на меті допомогти учням вивчити/повторити лексичні одиниці, вдосконалити навички діалогічного мовлення та аудіювання.
Перегляд файлу

                                                  Найпоширеніші засоби масової інформації 

                                                   Підручник Англійська мова English 9 О.Карпюк 2017

Підтема. Найшвидший спосіб розповсюдження новин та інформації

(Тelevision – the fastest way of spreading news and information)

Мета: повторити і активізувати лексичні одиниці, вивчити нові лексичні одиниці теми; вдосконалити навички діалогічного мовлення; удосконалити навички аудіювання; тренувати учнів у письмі; виховувати повагу до поглядів та смаків інших людей.

Обладнання: підручник, робочий зошит, словник, узагальнюючі фотокартки етапів уроку (для використання їх як опори учням під час рефлексії), аудіозапис та програвач.

                                                             Хід уроку

1 Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу. Warm up

Привітання

Т.: Good morning, pupils! I hope you are fine today. But tell me how are you today? (Учні запитують один одного і відповідають на питання “How are you?”) Перевірка домашнього завдання.

2. Вступ. Introduction

T.:  Ми розпочали вивчати тему “Mass Media”. Як ви розумієте, що таке Mass Media? (учні відповідають)

Повідомлення теми уроку

Т.: Look at the blackboard and read aloud the theme of our lesson please. (учні читають тему уроку) Thank you. Write down the date and topic into your exercise books.

T.: How you do understand the topic? How do you think which way of spreading the news? (учні відповідають. Очікувана відповідь: television and the Internet) Today we will talk about television viewing habits.

3. Практика. Practice

Робота над новими лексичними одиницями с.72

imageНа дошці записані слова.

                                

T.: Look at the blackboard and repeat after me. (Вчитель читає слова, учні в словнику знаходять переклад цих слів. Вчитель вдруге читає слова, учні повторюють за вчителем. Якщо є необхідність, вчитель виправляє помилки у вимові слів окремих учнів)

Т.: Write down words into your vocabularies. ( Учні записують слова до словників)

Розвиток навичок аудіювання

Pre-listening (Exercise 4a, page 72)

T.: Look at this sentences and write down into your exercise books, how do you think, they

image

are True or False. (учні записують передбачення True/False речення)

Listening ( Exercise 4b, page 72)

T.: Now listen to the audio attentively. (учні слухають аудіозапис)

Post-listening

T.: Compare your predictions with information, which you have now. ( учні звіряють свої передбачення та інформацію, яку вони отримали з почутого тексту) T.: Let’s check your answers. (учні з вчителем перевіряють свої відповіді)

Розвиток навичок діалогічного мовлення Interview ( Exercise 5, page 72)

image

T.: Choose 3-5 clauses, write them down into your exercise books and interview  your classmates to find out which viewing habits your friends have. To do this you have 5 minutes. Then 3-4 volunteers will share their results.

(Учні обирають 3-5 пунктів опитувальника, записують їх в зошит. Впродовж 5 хвилин учні проводять опитування своїх однокласників згідно з запсианих ними питань. Відповіді учні записують кількісно в свої зошити. 3-4 бажаючі учні зачитують результати свого опитування)

4. Підсумок уроку. Review Домашнє завдання

Виконати вправу 3, с. 71 та вивчити нові слова.

image

 

Рефлексія

Т.: Look at the blackboard and revise what was interesting for you today? Which tasks at our lesson did you like best? (учні відповідають)

pdf
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
3 лютого 2023
Переглядів
319
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку