навчити учнів розповідати про своє дозвілля. Тренувати в діалогічному мовленні з теми; навчити читанню з метою вилучення інформації; тренувати у вживанні прийменників; формувати навички вживання в діалогічному мовленні модального дієслова та його форми.
План - конспект уроку з німецької мови як другої іноземної мови 6 клас
( 2 рік навчання)
Тема: Nach der Schule
Мета:
Навчальна: навчити учнів розповідати про своє дозвілля. Тренувати в діалогічному мовленні з теми; навчити читанню з метою вилучення інформації; тренувати у вживанні прийменників; формувати навички вживання в діалогічному мовленні модального дієслова та його форми
Розвивальна: розвивати навички мимовільного запам'ятовування;
Виховна: прищеплювати почуття гідності, повагу до себе як особистості та до інших дітей;
Тип уроку: розвиток навичок усного мовлення.
Обладнання: Малюнки до теми, магнітофон і касета до підручника, робочий зошит, роздатковий матеріал.
ХІД УРОКУ:
І. Einstigsphase ( Повідомлення теми та мети уроку. Мовна розминка)
L: Wir haben früher über die Schule gesprochen. Wie lange seid ihr in der Schule? Wann beginnen die Stunden? Wann seid sie zu Ende? Und was macht ihr nach der Schule? Gehst du spazieren, Sch,1? Spielst du Fuβball, Sch,2? Was machst du, Sch,3? Hilfst du der Mutter, Sch,4? Heute sprechen wir über die Zeit nach der Stunden?
ІІ. Wortschatzarbeit ( робота над лексичним матеріалом)
L: In Deutschland schreibt man diese Wörter oft kurz, zum Beispiel Do, Di. Wie nennt ihr die vollen Wörter? Schreibt sie. AB.2 St. 22.
L: Das Spiel “Wie heiβt der vorangehende Wochentag?” ( Гра «Назови попередній день тижня?» Вчитель називає дні тижня а діти називають попередній.)
L: Was kann man nach der Schule machen? Welche Wörter sind euch schon bekannt?( Що ви можете робити після школи? Які слова вам вже відомі?)
Das Spiel “Finde die Wörter?” ( Гра «Знайди слова» ) Arbeit zu zwei.( Робота в парах).
(kvschwimmenbpradfahrenwxmusikhörenyqmalenzxklavierspielenaetanze nbrollschulaufen)
(Schwimmen, Rad fahren, Musik hören, malen, Klavier spielen, tanzen, Rollschu laufen)
III. Sprechen - Говоріння.
( Робота в групах. Провести опитування в групі і занести інформацію в таблицю. Потім розказати в класі).
L: Was macht ihr gern? Macht in der Gruppe eine Umfrage. Tragt die Informationen in die Tabelle ein. Berichtet in der Klasse.
Freizeitbeschäftigung |
ich |
mein Freund\ meine Freindin |
Reisen Tanzen Fernsehen Bücher lesen Freunde treffen Musik hören Computerspiele Machen Schwimmen Sport treiben Rad fahren singen
|
+
+ + + - |
+ |
Gern (+) nich gern (-)
Schüler: Ich reise gern. Mein Freund reist auch gern.
IV. Hörverstehen ( Аудіювання )
L: Ihr habt noch eine Erzählung von einem deutschen Jungen. Er heiβt Alex. Was macht er jeden Tag? Hört die Kassete! ( Учні слухають запис тексту на касеті)
L: Habt ihr den Text gut verstanden? Könnt ihr diesen Text rekonstruieren? Macht jetzt die Lehrbücher zu. Ich gebe euch die Karten mit den Sätzen ( Додаток1), und ihr ordnet sie zu einem Text. Die Reihenfolge der Wochentage hilft euch dabei.
( Учитель роздає кожній групі комплект смужок з реченнями тексту (додаток 1), і вони повинні реконструювати текст, спираючись на послідовність днів тижня. Для перевірки учні знов слухають касету і перевіряють себе).
V. Schreiben: Письмо
L: Bildet Sätze und schreibt sie!
z.B. Ich möchte tanzen. Ich gehe am Abend in die Disko.
Ich möchte lesen. Ich gehe morgen in die Bibliothek
VI. Das Spiel „Was macht er? Sage!” ( Гра – пантоміма).
L: ( Учні по черзі показують, що можна робити в школі або після школи, а діти вгадують, називаючи слова та словосполучення ).
VІI. Hausaufgabe
Seite 53. Lest die Witze. Finde passenden Witzenden.
( Прочитати смішинки та знайти до них закінчення, які підходять).
VIII. Zusammenfasung
L: Hat euch die heutige Stunde gefallen? Was hat euch gut gefallen? Was nicht gut?
Was habt ihr heute wiederholt? Was habt ihr in der Stunde gemacht?
Ihr habt heute viel gespielt und viel gemacht. Ihr bekommt folgende Noten…
Оцінювання