Розробка уроку "Покупки до свят/Shopping for presents" для 5 класу

Про матеріал
Розробка уроку "Покупки до свят/Shopping for presents" для 5 класу є допоміжним матеріалом для планування уроків за даною темою
Перегляд файлу

План-конспект компетентнісно орієнтованого  уроку з англійської мови

у 5 класі з теми «Покупки до свят»

(«Shopping for presents»)

 

Мета:

навчальна:  формувати предметні компетентності з іноземної мови;

фонологічну - відпрацьовувати правильну вимову іншомовних слів з теми «Покупки»;

граматичну - повторити та закріпити вживання питальних речень How much is it?/How much are they?; використання кількісних числівників;

лексичну - відпрацювати вживання вивчених лексичних одиниць з теми «Покупки» активізувати їх в мовленні, удосконалювати навички читання учнів, навчати застосовувати отримані знання на практиці під час виконання письмових вправ, діалогічного та монологічного мовлення.

розвиваюча:  розвивати ключові компетентності учнів:

спілкування іноземними мовами - розвивати культуру спілкування учнів, уміння висловлювати свої думки англійською мовою, вести діалог в умовах комунікативної ситуації «У магазині»;

математична компетентність – розвивати уміння вираховувати ціну товарів; грамотно розпоряджатися власними коштами;

ініціативність та підприємливість – ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми;

уміння вчитися впродовж життя - уміння учнів самостійно шукати інформацію та розвивати мовну здогадку;

полікультурну - уміння учнів орієнтуватися в англомовній культурі;

здоров’язберігаючу - розвивати та підтримувати прагнення учнів до здорового способу життя; залучати їх до підтримання свого здоров’я протягом уроку шляхом фізкультхвилинок та релаксацій;

виховна: виховувати

культуру спілкування учнів;

інтерес до країни, мова якої вивчається;

позитивне, толерантне ставлення до інших людей.

Наскрізні змістові лінії :

Підприємливість та фінансова грамотність.

Тип уроку: комбінований; інтегрований (англійська мова та математика)

Методи: інтерактивні, ігрові, акмеологічні методи,  метод  проектів.

Прийоми: виконання завдань на інтерактивній дошці, складання речень з лексичними одиницями з теми,  складання діалогів, вирішування задач, роздатковим матеріалом.

 

Форми роботи: індивідуальна, фронтальна, парна, групова.

Обладнання уроку: підручник, картки із завданнями, мультимедійна дошка, ноутбук, презентація.

 

Очікувані результати:

Учні повинні:

- уміти вирізняти й розуміти вивчені лексичні одиниці з теми «Покупки», уживати їх у діалогічному та монологічному мовленні;

- уміти називати ціну й робити обчислювання натуральних чисел на англійській мові;

- учні повинні вміти вести діалог в умовах комунікативної ситуації «У магазині».

 

План уроку:

І. Орієнтація, мотивація діяльності.

1.Уведення в іншомовну атмосферу.

2.Мотивація.

ІІ. Цілепокладання.

1.Формування теми, мети й проміжних цілей уроку;

2.Прогнозування змісту й результатів діяльності;

3.Мотивація навчальної діяльності.

ІІІ. Цілереалізація.

1.Осмислення, первинна перевірка розуміння й корекція засвоєння знань. Розвиток навичок діалогічного мовлення.

3.Сприйняття й усвідомлення учнями нового матеріалу. Розвиток навиок письма.

4.Фізкультпауза.

5.Закріплення знань і способів дій. Розвиток навичок аудіювання та читання. 

6.Узагальнення й систематизація знань через монологічного мовлення.

ІV. Рефлексивно – оцінюючий

1. Підведення підсумків уроку. Цінування.

2. Повідомлення домашнього завдання

3. Рефлексія.

 

Хід уроку

І. Орієнтація, мотивація навчальної діяльності

 

  1.               Уведення в іншомовну атмосферу.

T: Good morning, children!

Are you ready for the lesson?

Have you got your students’ books and workbooks with you?

Do you like English?

Can you speak English well?

 

2.Мотивація.

T: Today we are going to work in three teams. You should listen to each other and help each other. Pupils, hold your hands and say “We are the team. We are going to win!” You can even earn money for the right answers today. So be very attentive and active!

У: Сьогодні ви працюватимете в командах, тому уважно слухайте один одного та допомагайте своїм товаришам по команді. За правильні відповіді сьогодні ви будете отримувати купюри, які в кінці уроку ми порахуємо і визначимо команду переможців.

 

ІІ. Цілепокладання

  1.               Формування теми, мети й проміжних цілей уроку.

Warming–up. Checking the homework. Перевірка домашнього завдання. Matching activity (kinds of shops).

 

Pupils, look at the screen and tell me what can you see on it? Let’s discuss different kinds of shops. Your task for today was to learn the words and their definitions. So let’s check: match and do the crossword in your worksheets.  Afterwards you can guess the theme of our lesson today.

У: Учні, подивіться на екран. Що ви бачите на ньому? (На екрані діти бачать різні види магазинів (м’ясний,  магазин овочів і фруктів,магазин одягу та ін.), їх домашнє завдання  було вивчити назви цих магазинів, та їх призначення). Щоб перевірити ступінь засвоєння матеріалу, діти поєднують предмет із магазином, де можна його купити).  Назву кожного магазина вони самостійно вписують у кросворд на індивідуальних карточках, розв’язавши кросворд, учні можуть назвати тему уроку.

 

  1.               Прогнозування змісту й результатів діяльності.

T: What do you want to learn from this lesson?

Should we learn this? Why?

У: Чому б ви хотіли навчитися сьогодні на уроці? А як ви думаєте, для чого нам потрібно вивчати цю тему?

 

  1.               Мотивація навчальної діяльності.

T: The New Year’s Eve and Christmas are coming and we are going to buy some presents for our relatives, so the theme of our lesson today isShopping for presents”. Imagine that we are going to the USA for buying presents, we’ll learn how do they call their coins,  practice in counting money in English and make dialogues. I know that you learnt addition and subtraction of natural numbers at your Maths lessons. So that knowledge will help you today!

 

У: Отже, тепер ви вже можете назвати тему сьогоднішнього уроку. Наближаються новорічні свята, і всі ми вже думаємо про подарунки для рідних. Уявіть, що сьогодні ми відправимося за подарунками у США, дізнаємося як вони називають свої гроші, будемо дізнаватися ціни на товари та поскладаємо діалоги. Я знаю, що на уроках математики ви вже вивчали тему «Додавання та віднімання натуральних чисел». Ці знання вам дуже допоможуть сьогодні!

 

ІІІ. Цілереалізація

  1.               Осмислення, первинна перевірка розуміння й корекція засвоєння знань.  Повторення граматичного правила. Складання діалогів. Розвиток навичок діалогічного мовлення.   Revising grammar. Making dialogues.

T: Pupils, who does the shopping in your family? How often do you do it? Where do you usually go for shopping?

How do we ask the price in English?

How much is it?/ How much are they?

It’s…/They are…

 

 Do you know the prices for these products well? Let’s see! Try to guess, how much is it? The team which is the closest to the correct answer will get some money.

 

У: Діти, хто зазвичай робить покупки у вашій сім’ї? Як часто ви робите це? Куди ви ходите за покупками? Подивіться, в мене є товари з місцевого супермаркету. Чи знаєте ви їх ціну? В командах визначте ймовірну ціну на кожний продукт. Команда, яка дасть відповідь ближчу до реальної ціни, отримає купюру в 200 грн.

 

  1.               Сприйняття й усвідомлення учнями нового матеріалу. Learning new vocabulary.

T: Children, what do you need for doing shopping? Yes, you are right we need some money for it. What currency do we have in Ukraine? And what money do people in the USA use to do shopping? They use dollars and cents.  Let’s learn how do they call their coins.

 

У: Діти, що вам необхідно мати, щоб робити покупки? Звичайно, нам необхідні гроші. Яка валюта України? (Гривня) А яка грошова одиниця в США? (Долар та центи) А чи знаєте ви, як вони називають монети, які використовують?

Діти ознайомлюються з назвами монет, роблять записи у зошитах.

 

  1.     Осмислення, первинна перевірка розуміння й корекція засвоєння нових знань. Розвиток навичок усного монологічного та діалогічного мовлення. Counting money practice.

 

T:  Now you can identify the coin and its value. So let’s practice in counting money.  Don’t forget to discuss the answer with your teammates. 

У: Тепер ви можете визначати цінність монет, тож давайте практикуватися у підрахунку грошей.  Перед тим як дати відповідь, порадьтесь з іншими членами команди.

 

4.  Фізкультпауза.

T: I guess you are tired a little, so let’s have a rest and sing a song about Christmas preparations.    

У: Я думаю, ви трохи втомилися, тому давайте відпочинемо і заспіваємо пісню про підготовку до різдвяних свят.  

 

5.Закріплення знань і способів дій. Розвиток навичок читання та монологічного мовлення.  Розвязування задач. Solving problems.

 

T: Pupils, you’ve learnt a lot today and I think you can solve any problem if you’ll need to buy something. Let’s check! Read the task, discuss the answer in teams and give the answer.

Now look at your worksheets and do the similar task you see there.   

Now we can count the money your teams have earned.

 

У: Учні, сьогодні ви багато вивчили і, я думаю, зможете вирішити будь-яку проблему, якщо вам необхідно буде щось купити. Давайте це перевіримо! Прочитайте та вирішіть задачу. 

Тепер самостійно вирішіть задачу на індивідуальних картках і здайте мені на перевірку.

 Зараз наші «банкіри» можуть підрахувати зароблені вами сьогодні гроші.

 

6.Узагальнення й систематизація знань через монологічне мовлення.

 

T: Children, you have a lot of money. Like adults you earned money using your knowledge. How would you spend them if they were real?

У: Діти, сьогодні ви, як дорослі, заробляли гроші власними знаннями, якщо б вони були справжні, на що б ви їх витратили?

 Діти фантазують на тему «Подарунки для рідних»

 

ІV. Рефлексивно – оцінюючий

 

  1.               Підведення підсумків уроку.

 

T: Pupils, you did a lot today. You were very active, creative and friendly. I am sure new knowledge will useful for you in the future. You can count money in English easily. Now you understand that everything you learn at school is very important and connected in real life, even such different lessons as English and Maths.  And you should remember that money is not the most important in our life, the most important is love and care which you can give to your close people!

 

У: Діти, ви багато сьогодні робили, були активні та доброзичливі. Я сподіваюсь, урок вам сподобався, ви все запам’ятали, бо здобуті знання вам обов’язково будуть корисними у майбутньому: ви з легкістю рахуєте гроші на англійськім мові, складаєте діалоги за темою, і тепер ви розумієте, що те, що ви вивчаєте у школі дуже необхідно в реальному житті. І такі різні предмети як англійська мова та математика теж пов’язані між собою.  І я хочу, щоб ви також осмислили те, що в житті гроші – це не головне, головне – любов та турбота, яку ви можете подарувати свої близьким.

 

  1.               Повідомлення домашнього завдання

Вивчити слова, повторити вивчений матеріал з теми;

Скласти задачу (завдання на високий рівень)

 

3. Рефлексія. Оцінювання та цінування.

What have you learnt today?

What can you do now? How can you use it?

What did you like the most?

Thanks a lot for your active work, being friendly and attentive.

 

У:Вам сподобався урок?

Чи все вам було зрозуміло?

Які завдання вам сподобались найбільше?

Чого ви навчились на уроці?

Виставлення оцінок.

Ви молодці! Дякую за роботу! До зустрічі!

 

 

docx
Додано
29 травня 2020
Переглядів
825
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку