Розробка уроку природознавства "Яка користь культурних рослин для людей"

Про матеріал
Систематизувати знання учнів про користь рослин для людей. Виховання шанобливого ставлення до природи рідного краю.
Перегляд файлу

                                     Урок з природозавства 3 клас

               Тема Значення рослин у природі і житті людей

Хід уроку

І  Організація класу

ІІ  Спостереження  за змінами у природі

-яка зараз пора року?

-який місяць, число?

- тепло чи холодно на дворі?

-яка температура повітря?

-який стан неба?

-чи спостерігали ви сьогодні опади?

ІІІ Актуалізація опорних знань 

Протягом  кількох уроків ми вивчали рослини. Дізналися ,що рослини

Належать    до      природи

Складаються  з           

Поділяються  на …              (наприклад…)

А дерева поділяються на               (наприклад…)

IVПовідомлення теми і завдань уроку

Як справжні дослідники ми будемо подорожувати від станції до станції.

V Робота над темою

  1. Перша станція « Кмітлива»

Відгадай загадки          Як не віриш перевір

                                           На мені 12 шкір.

                                           Як гризнеш , то сльози ллєш.(цибуля)

 

                                           Я кругленький хлопчик,

                                           Як у мишки хвостик

                                              Червоненький я на вроду

                                               Хочу в борщик із городу(буряк)

 

                                                Червоняста і довгаста

                                                Косу має зелененьку

                                                Що поверх землі стирчить

                                                А сама в землі стоїть.

                                                Це сестричка буряка

                                                Відгадали хто така?(морква)

 

                                                 Лампочка вгорі повисіла

                                                 Стала смачна жовтотіла

                                                 Діти лампочку зірвали,

                                                 З апетитом скуштували.(груша)

 

                                                 Стиглий колос на ланах

                                                 Всі комбайни на жнивах

                                                Стигле зерно на ланах колоситься

                                                 Це росте для всіх …(пшениця).

 

                                                 Соковите , червоненьке

                                                 Круглобоке , солоденьке(яблуко)

2.станція «Всезнайко»  Дайте відповідь

- на які 2 групи діляться всі рослини?

-які називаються дикорослими?

-які культурні?

-де їх вирощують?  С.66

-які з цих рослин вирощують в полі?

3. станція « Слідопити» Гра «Посади рослину»

На дошці макети з написами  :  город, сад, клумба

Кожен учень бере малюнок і «садить» на потрібну ділянку.

4.станція « Самостійна»  Робота з зошитом.

5.станція « Уважних»  Гра  Так чи Ні

Чи культурні ці рослини:

Помідор, гарбуз, малина

Морква ,жито, огірки,

Мак , кульбаба, буряки.

Кабачки , кавун і диня,

Абрикос  і полуниця

Подорожник і пшениця

6.станція « Цікава»

 Захист учнівських проектів про склад вітамінів у найпоширеніших овочах і фруктах та їхню користь для людського організму.

7. станція «Підсумкова»   Перегляд відео про користь рослин.

-то ж яка користь культурних рослин для людей?

-що найбільше сподобалося на уроці?

-що запам ятали?

 

                    

 

 

docx
Додано
12 лютого 2020
Переглядів
664
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку