Розробка уроку :" Про що розкаже родовід?"

Про матеріал
Урок Я досліджую світ Тема .»Про що розкаже родовід?» Мета : ознайомити учнів з родоводом, навчити складати « родовідне дерево»; пробуджувати інтерес до історії своєї сім’ї: розвивати увагу , мислення, творчу уяву; виховувати шанобливе ставлення до всіх членів родини, гордість за свій рід; виховувати усвідомлення важливості знання власних родинних коренів, своїх пращурів. розширити уявлення учнів про взаємовідносини у сім`ї та шанобливе ставлення до всіх членів родини; – розвивати почуття відповідальності; самостійність; вміння аналізувати свої вчинки та вчинки інших, робити висновки; навички само – та взаємооцінки; – вправляти у ввічливому спілкуванні з дорослими та іншими членами сім`ї; – формувати вміння працювати у парах; – виховувати дбайливе ставлення до своєї сім`ї, почуття гордості за свою родину. Обладнання: «родинні деревця» учнів, матеріал для складання вірша, світлини учнів, вірш Н. Чемериса «Що таке сім я?» Хід уроку. І.Організація класу. 1.Вітання. Діти хором промовляють: Тепло своїх долоньок Я друзям віддаю Урок новий, цікавий Я з радістю почну. 2. Щоденні новини. 2. Створення казкової атмосфери: Слайд 1 • Усім відома казка «Колобок». Але не всі знають, яка ще пригода трапилася з головним героєм цієї казки. Ось послухайте: • Одного разу Колобок сидів на підвіконні та спостерігав за погодою надворі. • А погода була такою ж як і у нас сьогодні. • Кожен з вас ідучи до школи мав звернути увагу на погоду. • Давайте, спробуємо побути ведучими прогнозу погоди і дізнатися, яка ж погода була у казці. 2.1 Гра « Кращий диктор» Слайд 3 • Ваше завдання повідомити усіх про погоду на сьогодні, використовуючи такий план: • Скажіть, який сьогодні день? (вівторок) • Яке число? (15 жовтня) • Яка погода сьогодні? (Відповіді учнів) • Яка температура повітря? (Відповіді учнів) • Чи були опади? (Відповіді учнів) • Молодці! Ви гарно впоралися. • Ну, що ж, а пригода Колобка продовжується. Слайд 2 • І ось наш герой покотився стежкою, яка привела його до порогу нашого класу. Він дізнався, що II. Повідомлення теми і мети уроку. - Ми будемо говорити про родину, згадаємо, кого відносять до рідні, що таке рід; дізнаємось, які існують родоводи. Знайдемо відповідь на запитання, коли родина буває щасливою. Колобок недавно народився і не знає, що таке родина. - Людині важко жити самотньою. Ні з ким поділитися думками, своїми планами. Нікому допомогти, сказати співчутливі слова. - Хто ж завжди з тобою в ділах, думках? Навіть тоді, коли перебуває не поруч? -Хто підтримає у важкі хвилини? - Хто розділить свою радість? - Кому буде боляче, коли ти зробиш неправильний крок? - І хто ніколи не відмовиться від тебе? Це – твоя родина. Всіх членів родини ми називаємо родичі. Дідусь, бабуся, тітка, дядько, двоюрідні брати, двоюрідні сестри. Це – родичі, або рідня. Вони не просто близькі й дорогі вам, а ще й одного роду. Родина – це група споріднених людей, яка складається з жінки, чоловіка, дітей, бабусі, дідуся, що живуть разом. А тепер, давайте попробуємо пояснити, що ж таке «рід»? Рід – це вся рідня – теперішня і давнішня, це ряд поколінь, що походять від одного предка. Наприклад: Рід – це сім’я прадідуся, сім’я дідуся, ваша сім’я. Родовід - це рід з усіма родичами та свояками, це родинний кущ, родинне деревце, яке повинен знати й шанувати кожний його член. - А рід до роду – то вже цілий наш народ. Колобок захотів прийняти участь в роботі нашого уроку. 1. Робота за підручником (с. 56) завдання 1 — Розгляньте родовідне дерево, що на малюнку. На ньому зображено родину, її родовід. - Щоб скласти дерево родоводу, потрібно залучити до виконання цього проекту своїх батьків, порадитись з ними, який вигляд буде мати ця робота, до кого треба звернутися, щоб отримати інформацію і як ці дані розмістити. Легко буде записати членів своєї родини, бо ви живете разом. Важче знайти інформацію про далеких родичів і про тих, кого вже не має на світі. Тут потрібна допомога бабусь, дідусів, прабабусь, прадідусів. Інформацію можна проілюструвати фотокартками. - Для чого складається родовідне дерево? Родовідне дерево часто називають деревом пам’яті, бо кожна людина, яка приходить у цей світ, повинна залишити про себе пам’ять. Ми маємо пам’ятати про них, шанувати свій рід, бо він дав нам життя. 2. Виготовлення родовідного дерева учнями класу. 1.Розповідь учнів про свої родоводи. . - Як дерево тримається на корінні, так і кожен рід тримається на найстарших його членах, бо саме вони мають великий досвід життя і допомагають молодим. - Розглянемо дерево роду. Розкажіть, як складали родовідне дерево. - Коріння - це наші предки, прародичі. У ньому наше минуле, пам’ять. Стовбур - дідусі і бабусі. Міцні гілки - ваші батьки. А хто ж «листочки»? - Молоденькі зелені листочки – це ми. Наш герой помітив виставку світлин і йому дуже захотілося дізнатися хто на них зображений. 3. Крісло автора — Які світлини зберігаються у ваших сім’ях? — Роздивіться сімейні світлини. Чим вони цікаві для вас? Чи знаєте ви всіх, кого зображено на них? Ким вам доводяться: тато вашого тата; тато татового тата; мама вашої мами; мама маминої мами? — Дізнайтеся в батьків, чому вас так назвали. Хто з ваших родичів має таке саме ім’я? Про кого з ваших найдавніших родичів зберігається пам’ять у сім’ї? Фізкультхвилинка. 2.Поетична хвилинка. - А зараз на хвилинку станемо поетами і спробуємо скласти віршик Сенкан — це вірш, що складається з п’яти рядків. Слово ”сенкан” походить від французького слова ”п’ять” і позначає вірш у п’ять рядків. 1. перший рядок має містити слово, яке позначає тему (звичайно, це іменник-слова, що позначають назву предмета та відповідають на питання хто? Що?) 2. Другий рядок – це опис теми, який складається з двох слів (два прикметника- слова, які позначають ознаку предмета та відповідають на питання Який? Яка? Яке? Які?) 3. Третій рядок називає дію, пов’язану з темою, і складається з трьох слів (звичайно це дієслова- слова, що позначають дію предмета та відповідають на питання Що робить? Що зробить?). 4. Четвертий рядок є фразою, яка складається з чотирьох слів і висловлює ставлення до теми, почуття з приводу обговорюваного. 5. Останній рядок складається з одного слова — синоніма до першого слова, в ньому висловлюється сутність теми, ніби робиться підсумок. Родина Велика, дружня Піклується, допомагає, повчає Сподівається на щасливе майбутнє Сім`я ІV. Узагальнення та систематизація знань. 1. Розповідь вчителя. - Сім’ю кожного з нас можна порівняти з єдиним людським організмом. Якщо всі органи працюють добре, то й весь організм здоровий. От і в сім’ї, якщо кожний член родини турбується про інших, поважає один одного, то така сім’я щаслива. 2. Обговорення і порівняння текстів. - Дружна родина. Під цим словами кожний з нас розуміє дуже багато. Це і спокійний дім, тепле і ніжне ставлення один до одного, взаєморозуміння в родині, радість спілкування. - Я розповім вам про дві сім’ї, а ви , прослухавши, оберіть ту, в якій хотіли б жити. 1.Дві сестрички, Оля і Юля, живуть дуже добре. Їхній тато - бізнесмен. Він продає автомобілі. Мама - відома красуня. Майже увесь день вона проводить у спортзалі і салонах краси. У дівчат є все: власна кімната, безліч іграшок, красивий одяг, і можуть вони купити все, що забажають. Доглядає їх няня. Свого батька дівчата не бачать декілька днів. Зате мама іноді приходить до них, щоб запитати про їх справи. У дітей є все. 2.Два братики, Миколка і Сашко, живуть у іншій родині. Тато у них - водій, а мама - листоноша. Щоранку батьки йдуть на роботу, а хлопці - до школи. Зате ввечері всі приходять додому. Тато з хлопчиками займаються домашнім господарством, а мама готує вечерю. У вихідні дні батьки і діти відпочивають на природі. Та, на жаль, нової іграшки братчикам знову не куплять, бо Миколка виріс із штанів і йому терміново потрібні нові. - Яку родину ви б обрали і чому? 3.Робота в парах Підкресліть, будь ласка, що треба робити,щоб у сім`ї були злагода,щастя і радість? Картка. Допомагати один одному. Дивитися телевізор. Допомагати бабусям та дідусям. Просити купити іграшку. Не прибирати в кімнаті. Поздоровляти зі святом. Разом відпочивати. Розповідати один одному новини. Пізно лягати і пізно прокидатися. Піклуватися про менших братів і сестер. V. Підсумок уроку. — Навіщо людині потрібна сім’я? — Яку сім’ю називають гарною? — Для того, щоб був у сім’ї лад, є певні обов’язки, яких намагаються дотримувати її члени. Назвіть свої обов’язки як члена родини. - Це дуже важливо, щоб сім’я була згуртованою, дружною, щасливою. Бо сильна родина, рідня, рід – це міцна наша держава. - Який вид роботи сподобався найбільше? А тепер послухайте вірш Н. Чемериса Що таке сім я? Розкажу вам, друзі, я, Що таке моя сім’я. Разом дружно проживаєм І пісні про це співаєм. Люба матінка моя,— Як пишаюсь нею я! В неї руки золотії, Серцем кожного зігріє. Тато сильний і завзятий — Він господар в нашій хаті. Все майструє, все ладнає, Бо до всього хист він має. Дід і бабця у пошані — Вони праці ветерани. Всіх онуків міцно люблять І, як пташенят, голублять. Є у мене ще й брати — Кращих в світі не знайти. Ось і вийшло: всіх сім «Я», Знайте, це і є сім’я. — Навіщо людині сім’я? Колобкові сподобалося у нас на уроці, він зрозумів, що найдорожче на світі це сім`я. Він вирішив повернутися до своїх бабусі та дідуся. Самооцінювання. У кожного з вас на парті є смайлик. Ваше завдання розфарбувати його у відповідний колір. Якщо ви працювали активно – розфарбуйте смайлик у жовтий колір, якщо ви вважаєте, що працювали менш старанно і можете краще, то зафарбуйте зеленим, якщо вам потрібно більше працювати – зафарбуйте червоним. • Що найбільше сподобалось на уроці? • Що нового дізнались на уроці? • Тож давайте ці знання візьмемо собі. Встаньте. Зробіть руки ось так (руки перед собою) і швиденько заберемо собі нові знання. Стисніть долоньки. • Покладіть на голівку долоньку, погладьте себе і скажіть золоті слова: «Я сьогодні – молодець!».
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Однією з особливостей Нової української школи є впровадження у навчальний процес початкової школи інтегрованого курсу «Я досліджую світ».

Ідеї інтегрованого навчання сьогодні надзвичайно актуальні, оскільки сприяють успішній реалізації нових освітніх завдань: дають можливість учителеві разом із учнями опанувати значний за обсягом навчальний матеріал, досягнути формування міцних, усвідомлених міжпредметних зв’язків, уникнути дублювання у висвітленні низки питань.

Запропонований інтегрований урок поглиблює знання дітей про основні обов’язки в сім’ї, шанобливе ставлення до старших та інших членів родини. У розробці використані різні сучаснi форми роботи, що сприяють творчому розвитку дітей.

Мета інтегрування — максимально поєднати навчання і життя. Діти люблять дізнаватися на уроках нові цікаві факти, що стосуються їхнього оточення, реального життя. Тому добре працює все те, що учні можуть застосувати на практиці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема засвоюється легше, якщо те, про що говорить вчитель, можна взяти в руки і помацати.

Ідея №5. Робіть підсумок

Наприкінці кожного тематичного дня має бути фідбек. Скажімо, вправа «Квиток на вихід». Діти стають в одну чергу, і їхнім квитком на вихід на перерву є відповідь на запитання, що сьогодні було найцікавішим.

Для першого класу це відбувається у формі «дай п’ять», старші можуть писати відповіді на стікерах і кріпити на дошку. Якщо дитина не може відповісти, їй доводиться повернутися в кінець черги і подумати.

Інший варіант: розмова в колі, сидячи на килимі. Запитання можуть бути ті самі: що було новим, що сподобалося чи не сподобалося. Діти по черзі відповідають, слухають один одного, згадують, що відбувалося протягом дня, діляться емоціями.

 

Урок   Я досліджую світ

Тема: Створення родовідного дерева.

Мета : ознайомити учнів з родоводом, навчити складати « родовідне дерево»; пробуджувати інтерес до історії своєї сім’ї: розвивати увагу , мислення, творчу уяву; виховувати шанобливе ставлення до всіх членів родини, гордість за свій  рід; виховувати усвідомлення важливості знання власних родинних коренів, своїх пращурів. розширити уявлення учнів про взаємовідносини у сім`ї та шанобливе ставлення до всіх членів родини;

– розвивати почуття відповідальності; самостійність; вміння аналізувати свої вчинки та вчинки інших, робити висновки; навички само – та взаємооцінки;

– вправляти у ввічливому спілкуванні з дорослими та іншими членами сім`ї;

– формувати вміння працювати у парах;

– виховувати дбайливе ставлення до своєї сім`ї, почуття гордості за свою родину.

Обладнання: «родинні деревця» учнів, матеріал для  складання вірша, світлини учнів, вірш Н. Чемериса  «Що таке сім я?»

                                      Хід уроку.

І.Організація класу.

1.Вітання.

Діти  хором промовляють:

Тепло своїх долоньок

Я друзям віддаю

Урок новий, цікавий

Я з радістю почну.

2. Щоденні новини.

  1. Створення казкової атмосфери:

Слайд 1

  • Усім відома казка «Колобок». Але не всі знають, яка ще пригода трапилася з головним героєм цієї казки. Ось послухайте:
  • Одного разу Колобок сидів на підвіконні та спостерігав за погодою надворі.
  • А погода була такою ж як і у нас сьогодні.
  • Кожен з вас ідучи до школи мав звернути увагу на погоду.
  • Давайте, спробуємо побути ведучими прогнозу погоди і дізнатися, яка ж погода була у казці.

2.1 Гра « Кращий диктор» Слайд 3

http://medialiteracy.org.ua/wp-content/uploads/2019/08/1-37.png

  • Ваше завдання повідомити усіх про погоду на сьогодні, використовуючи такий план:
  • Скажіть, який сьогодні день? (вівторок)
  • Яке число? (15 жовтня)
  • Яка погода сьогодні? (Відповіді учнів)
  • Яка температура повітря? (Відповіді учнів)
  • Чи були опади? (Відповіді учнів)
  • Молодці! Ви гарно впоралися.
  • Ну, що ж, а пригода Колобка продовжується.

Слайд 2

 І ось наш герой покотився стежкою, яка привела його до порогу нашого класу. Він дізнався, що

II. Повідомлення теми і мети уроку.

     - Ми будемо говорити про родину, згадаємо, кого відносять до рідні, що таке рід; дізнаємось, які існують родоводи. Знайдемо відповідь на запитання, коли родина буває щасливою.

Колобок недавно народився і не знає, що таке родина.

- Людині  важко жити самотньою. Ні з ким поділитися думками, своїми планами. Нікому допомогти, сказати співчутливі слова.

- Хто ж завжди з тобою в ділах, думках? Навіть тоді, коли перебуває не поруч?

 -Хто підтримає у важкі хвилини?

- Хто розділить свою радість?

- Кому буде боляче, коли ти зробиш неправильний крок?

- І хто ніколи не відмовиться від тебе?

Це – твоя родина.

Всіх членів родини ми називаємо родичі. Дідусь, бабуся, тітка, дядько, двоюрідні брати, двоюрідні сестри. Це – родичі, або рідня. Вони не просто близькі й дорогі вам, а ще й одного роду.

Родина – це група споріднених людей, яка складається з жінки, чоловіка, дітей, бабусі, дідуся, що живуть разом.

А тепер, давайте попробуємо пояснити, що ж таке «рід»?

Рід – це вся рідня – теперішня і давнішня, це ряд поколінь, що походять від одного предка. Наприклад: Рід – це сім’я прадідуся, сім’я дідуся, ваша сім’я.

Родовід - це рід з усіма родичами та свояками, це родинний кущ, родинне деревце, яке повинен знати й шанувати кожний його член.

           - А рід до роду – то вже цілий наш народ.

Колобок захотів прийняти участь в роботі нашого уроку.

1. Робота за підручником (с. 56)  завдання 1

— Розгляньте родовідне дерево, що на малюнку. На ньому зображено родину, її родовід.

        - Щоб скласти дерево  родоводу,  потрібно залучити до виконання цього проекту  своїх батьків, порадитись з ними, який вигляд буде мати ця робота, до кого треба звернутися, щоб отримати інформацію і як ці дані розмістити. Легко буде записати членів своєї родини, бо ви живете разом. Важче знайти інформацію про далеких родичів і про тих, кого вже не має на світі. Тут потрібна допомога бабусь, дідусів, прабабусь, прадідусів. Інформацію можна проілюструвати фотокартками.

      - Для чого складається родовідне дерево?  Родовідне дерево часто називають деревом пам’яті, бо кожна людина, яка приходить у цей світ, повинна залишити про себе пам’ять. Ми маємо пам’ятати про них, шанувати свій рід, бо він дав нам життя.

2. Виготовлення  родовідного дерева учнями  класу.

 1.Розповідь учнів про свої родоводи.

    

.

- Як дерево тримається на корінні, так і кожен рід тримається на найстарших його членах, бо саме вони мають великий досвід життя і допомагають молодим.

- Розглянемо дерево роду.

 Розкажіть, як складали родовідне дерево.

- Коріння - це наші предки, прародичі. У ньому наше минуле, пам’ять. Стовбур - дідусі і бабусі. Міцні гілки - ваші батьки. А хто ж «листочки»?

- Молоденькі зелені листочки – це ми.

Наш герой помітив виставку світлин і йому дуже захотілося дізнатися хто на них зображений.

3. Крісло автора

— Які світлини зберігаються у ваших сім’ях?

— Роздивіться  сімейні світлини. Чим вони цікаві для вас? Чи знаєте ви всіх, кого зображено на них? Ким вам доводяться: тато вашого тата; тато татового тата; мама вашої мами; мама маминої мами?

— Дізнайтеся в батьків, чому вас так назвали. Хто з ваших родичів має таке саме ім’я? Про кого з ваших найдавніших родичів зберігається пам’ять у сім’ї?

               Фізкультхвилинка.

2.Поетична  хвилинка.

            - А зараз на хвилинку станемо поетами і спробуємо скласти віршик     

Сенкан — це вірш, що складається з п’яти рядків.

Слово ”сенкан” походить від французького слова ”п’ять” і позначає вірш у п’ять рядків.

 

 

1. перший рядок має містити слово, яке позначає тему (звичайно, це іменник-слова, що позначають назву предмета та відповідають на питання хто? Що?)

2. Другий рядок – це опис теми, який складається з двох слів (два прикметника- слова, які позначають ознаку предмета та відповідають на питання Який? Яка? Яке? Які?)

3. Третій рядок називає дію, пов’язану з темою, і складається з трьох слів (звичайно це дієслова- слова, що позначають дію предмета та відповідають на питання Що робить? Що зробить?).

4. Четвертий рядок є фразою, яка складається з чотирьох слів і висловлює ставлення до теми, почуття з приводу обговорюваного.

5. Останній рядок складається з одного слова — синоніма до першого слова, в ньому висловлюється сутність теми, ніби робиться підсумок.

 

Родина

Велика, дружня

Піклується, допомагає, повчає

Сподівається на щасливе майбутнє

Сім`я

 

ІV. Узагальнення та систематизація знань.

 1. Розповідь вчителя.

    - Сім’ю кожного з нас можна порівняти з єдиним людським організмом. Якщо всі органи працюють добре, то й весь організм здоровий.  От і в сім’ї, якщо  кожний член родини турбується  про інших, поважає один одного, то така сім’я  щаслива.

2. Обговорення і порівняння текстів.

- Дружна родина. Під цим словами кожний з нас розуміє дуже багато. Це і спокійний дім, тепле і ніжне ставлення один до одного, взаєморозуміння в родині, радість спілкування.

- Я розповім вам про дві сім’ї, а ви , прослухавши, оберіть ту, в якій хотіли б жити.

1.Дві сестрички, Оля і Юля, живуть дуже добре. Їхній тато - бізнесмен. Він продає автомобілі. Мама - відома красуня. Майже увесь день вона проводить у спортзалі і салонах краси. У дівчат є все: власна кімната, безліч іграшок, красивий одяг, і можуть вони купити все, що забажають. Доглядає їх няня. Свого батька дівчата не бачать декілька днів. Зате мама іноді приходить до них, щоб запитати про їх справи. У дітей  є все.

 2.Два братики, Миколка і Сашко, живуть у іншій родині. Тато у них - водій, а мама - листоноша. Щоранку батьки йдуть на роботу, а хлопці - до школи. Зате ввечері всі приходять додому. Тато з хлопчиками займаються домашнім господарством, а мама готує вечерю. У вихідні дні батьки і діти відпочивають на природі. Та, на жаль, нової іграшки братчикам знову не куплять, бо Миколка виріс із штанів і йому терміново потрібні нові.

 - Яку родину ви б обрали і чому?

3.Робота в парах

Підкресліть, будь ласка, що треба робити,щоб у сім`ї були злагода,щастя і радість?

 

Картка.

Допомагати один одному. Дивитися телевізор. Допомагати бабусям

та дідусям. Просити купити іграшку. Не прибирати в кімнаті.

Поздоровляти зі святом. Разом відпочивати. Розповідати один

одному новини. Пізно лягати і пізно прокидатися. Піклуватися про

менших братів і сестер.

 

 

V. Підсумок  уроку.

— Навіщо людині потрібна сім’я?

— Яку сім’ю називають гарною?

— Для того, щоб був у сім’ї лад, є певні обов’язки, яких намагаються дотримувати її члени. Назвіть свої обов’язки як члена родини.

    - Це дуже важливо, щоб сім’я була згуртованою, дружною, щасливою. Бо      сильна родина, рідня, рід – це міцна наша держава.

- Який вид роботи сподобався найбільше?

А тепер послухайте вірш  Н. Чемериса

Що таке сім я?

Розкажу вам, друзі, я,

Що таке моя сім’я.

Разом дружно проживаєм

І пісні про це співаєм.

Люба матінка моя,—

Як пишаюсь нею я!

В неї руки золотії,

Серцем кожного зігріє.

Тато сильний і завзятий —

Він господар в нашій хаті.

Все майструє, все ладнає,

Бо до всього хист він має.

Дід і бабця у пошані —

Вони праці ветерани.

Всіх онуків міцно люблять

І, як пташенят, голублять.

Є у мене ще й брати —

Кращих в світі не знайти.

Ось і вийшло: всіх сім «Я»,

Знайте, це і є сім’я.

— Навіщо людині сім’я?

Колобкові сподобалося у нас на уроці, він зрозумів, що найдорожче на світі це сім`я. Він вирішив повернутися до своїх бабусі та дідуся.

Самооцінювання.

У кожного з вас на парті є смайлик. Ваше завдання розфарбувати його у відповідний колір. Якщо ви працювали активно – розфарбуйте смайлик у жовтий колір, якщо ви вважаєте, що працювали менш старанно і можете краще, то зафарбуйте зеленим, якщо вам потрібно більше працювати – зафарбуйте червоним.

 Що найбільше сподобалось на уроці?

 Що нового дізнались на уроці?

 Тож давайте ці знання візьмемо собі. Встаньте. Зробіть руки ось так (руки перед собою) і швиденько заберемо собі нові знання. Стисніть долоньки.

 Покладіть на голівку долоньку, погладьте себе і скажіть золоті слова:

«Я сьогодні – молодець!».

 

 

 

Змістовні та цілеспрямовані інтегровані уроки вносять у звичайну

структуру шкільної освіти новизну, оригінальність, сприяють

формуванню цілісної картини світу, розгляду предмета з кількох сторін, дозволяють систематизувати знання, створюють

сприятливі умови для реалізації особисто орієнтованого, розвивального навчання молодших школярів.

Методично правильні побудова і проведення інтегрованих

уроків сприяють підвищенню зростання професійної майстерності вчителя, тому що вимагають від нього володіння методикою сучасних технологій навчально-виховного процесу.

Подальший розвиток даної проблеми — у детальному аналізі позитивних та негативних результатів використання інтегрованого навчання в початкових класах минулого та сучасного.

Джерело: https://osvitoria.media/experience/5-idej-dlya-integrovanyh-urokiv-u-pochatkovij-shkoli/

Інтегровані уроки в початковій школі / Упоряд.

Н. С. Вегера — Тернопіль–Харків: Ранок, 2010. — 160 с. —

(Серія «Відкритий урок»).

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "картинки дружной семьи"

Результат пошуку зображень за запитом "картинки дружной семьи"Результат пошуку зображень за запитом "картинки дружной семьи"Результат пошуку зображень за запитом "картинки дружной семьи"Пов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображенняРезультат пошуку зображень за запитом "дружня родина малюнки"Пов’язане зображенняРезультат пошуку зображень за запитом "дружня родина малюнки"Результат пошуку зображень за запитом "дружня родина малюнки"Пов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображення

Пов’язане зображення

Результат пошуку зображень за запитом "родинне дерево в школу"

 

 

 

 

 

 

 

 

Що таке сім я?

Розкажу вам, друзі, я,

Що таке моя сім’я.

Разом дружно проживаєм

І пісні про це співаєм.

Люба матінка моя,—

Як пишаюсь нею я!

В неї руки золотії,

Серцем кожного зігріє.

Тато сильний і завзятий —

Він господар в нашій хаті.

Все майструє, все ладнає,

Бо до всього хист він має.

Дід і бабця у пошані —

Вони праці ветерани.

Всіх онуків міцно люблять

І, як пташенят, голублять.

Є у мене ще й брати —

Кращих в світі не знайти.

Ось і вийшло: всіх сім «Я»,

Знайте, це і є сім’я.

 

Реалізація даної програми дає можливість виховати:

- медіаграмотного учня, який спроможний перетворювати інформацію в знання;

 

 

docx
Додано
7 листопада 2023
Переглядів
193
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку