Розробка уроку "Продукти харчування" для 6 класу

Про матеріал
Розробка уроку для учнів 6 класу з відео та вправами за підручником О.Карпюк
Перегляд файлу

План-конспект уроку №

 

Дата: 24.11                                                                              Клас:  6-Б

 

Тема уроку: Продукти харчування

Тип уроку: урок опрацювання нового матеріалу

Мета уроку:  ознайомити з новими лексичними одиницями теми; удосконалювати навички ознайомчого читання; тренувати пам'ять; розвивати навички говоріння та аудіювання; виховувати культуру спілкування.

 

Очікувані результати:  в  кінці уроку учні повинні вміти активно використовувати нові ЛО теми; розповідати про власні уподобання у їжі.

 

Обладнання уроку: підручники, зошити, планшет, аудіо запис.

 

Схематичний план уроку:

1. Початок уроку. Організація класу.                                             3 хв.                                         

2. Мовленнєва зарядка.                                                                    3 хв.                                                                      

3. Вивчення нових лексичних одиниць.                                         7 хв.

4. Хвилинка відпочинку.                                                                  3 хв.

5. Закріплення вивчених ЛО теми. Парна робота                         11 хв.

6. Складання монологічних висловлювань про їжу                     12 хв.

7. Пояснення домашнього завдання. Підсумки уроку.                  3 хв.

8. Завершення уроку.                                                              3 хв.

 

 

Хід уроку

 

1. Початок уроку. Організація класу.

T: Good day class. I’m glad to see you. How are you today? Get ready for the lesson and sit still. Open your work books  with your hometask.

 

2. Мовленнєва зарядка.

T: Now I’ve got some questions to you.

-How are you today?

T: Let’s play a game name 5

 

3. Вивчення нових лексичних одиниць.

T: Today we start learning a new topic FOOD. We will speak about different food products.

T: Let’s quickly revise the food. Look at the flashcards and name and divide then at once into healthy and unhealthy food.

T: And now we are to do exercise 1, p.92 and put down new words into your vocabularies.

 

4. Хвилинка відпочинку.

T:  And now let’s have a rest and watch a short video and once again revise the food products.

https://youtu.be/BilStuLzW6s

 

5. Закріплення вивчених ЛО теми                                                 

1.T: Open your books to p.93 and let’s do exercise 2 in your exercise-books. Make two lists in your exercise-books of food that you like or don’t like.

T: And now please compare your lists with your partner and add some words into your own list. PAIR WORK

 

2.T: In the next task we will speak about measuring products.

Exercise 3, p.93.

T: Let’s put down the new words into your vocabs.

 

 

6.Складання монологічних висловлювань про їжу

T: And now in your notebooks you are to write about your food preferences.

Start like this:

I like eating…..

I  hate….

I often have for breakfast ….

I usually take to school….

I often drink…

In general, I eat healthy/unhealthy food.

 

7.Пояснення домашнього завдання. Підсумки уроку.  

T: You’ve worked very well today and we’ve done all the planned work. Well done!

T: Your hometask is ex.4, p.94 and learn all the new words.

 

8. Завершення уроку.

T: Well done! Come up with your diaries.                                                             

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
20 березня 2022
Переглядів
608
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку