Тема: Подорож .
Підтема: Берлін.
Мета: вчити учнів вживати лексичний матеріал поданий на уроці.Розвивати навички читання,письма,говоріння,перекладу. Навчати вести бесіду в межах уроку.
Обладнання: підручник,зошити,словнички,картки .
Хід уроку
Ι.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
Ziel 1.Повідомлення теми та мети уроку.
L:Guten Tag,liebe Kinder.Thema unserer Stunde ist « Berlin ».
Mundgummnastik 2.Фонетична розминка.
L:: Höre zu und spriecht nach.
Seite 143
ΙΙ.Основна частина уроку.
Kontrolleder 1.Контроль домашнього завдання.
Hausaufaben 1).Вчитель ретельно перевіряє точність і правильність виконання домашнього завдання..
2).Перевірка вчителем засвоєння учнями лексичного матеріалу поданого на уроці.
Lexik2.Подання лексичного матеріалу.
1).Учні повторюють хором за вчителем лексичний матеріал,а потім записують його в словники стор. 143;
Sprechen 3.Розвиток навичок діалогічного та усного мовлення
Lesen 4) Розвиток техніки читання
!) L: Spiel « Das Essen ABC». .Übung 3, Seite 144
Schreiben 5) Розвиток техніки письма
ΙΙΙ.Заключний етап уроку.
Hausaufgaben 1.Домашнє завдання.
1).L:Übung 7, Seite 144
Zusammen- 3.Підведення підсумків уроку.
Fassung L:Was habt ihr heute in der Stunde gemacht?
Welche Aufgabe hat euch gefallen? Warum?
Euеre Note heute sind……..