Розробка уроку у 7 класі
Тема:Футбол. Техніка ведення м'яча внутрішньою частиною підйому.
Завдання:
інвентар:футбольні м'ячі, фішки ( стійки ) , маніжки.
Місце проведення: спортивний зал, або спортивний майданчик.
Хід уроку.
Частина уроку |
Зміст матеріалу |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
Ι |
Підготовча частина |
12 – 15 хв |
|
|
1.Шикування, рапорт, привітання, повідомлення завдань уроку.
2.Правила поведінки фізичних вправта техніки безпеки під час виконання фізичних вправ.
3.Чсс за 10 с.
4.Стройові вправи:
- повороти на місці; - перешикування з однієї шеренги у дві і навпаки
5.Різновиди ходьби: - звичайна - на носках - на п'ятах - на зовнішньому і внутрішньому боці стопи - перекатом з п'ятки на носки - напівприсівши - у положенні присівши
6.Різновиди бігу і стрибків: - звичайний біг - дріботливий біг - біг галопом правим ( лівим ) боком - вистрибування вгору до підвішених предметів - стрибки на правій, лівій і на двох ногах
7.Перешикування в 3 – 4 шеренги для комплексу ЗРВ з м'ячами.
а) В. п. – о . с., руки з м'ячем вниз. 1 – руки вперед; 2 – руки вгору, піднятися на носки; 3 – руки вперед; 4 – в. п. б) В. п. – о. с., руки з м'ячем підняти. 1 – 2 нахил тулуба ліворуч; 3 – 4 – нахил тулуба праворуч. в) В. п. напівширока стійка, руки з м'ячем 1 – поворот вліво, напівприсід 2 – в. п. 3 – поворот вправо, напівприсід 4 – в. п. г) почергове набивання м'яча правою, лівою ногою.
|
30 с
30 с
15 с
45 с
10 м 10 м 10 м 10 м 10 м 10 м 7 м
1 хв 30 с 30 с 1 хв 10 – 12 м |
Вправи виконуються тільки під наглядом вчителя
Руки на пояс руки за голову руки за спину
Відштовхуватись однією, приземлення на дві
Спина пряма. |
ΙΙ |
Основна частина |
25 -28х |
|
|
1.Ведення м'яча внутрішньою частиною підйому а)ведення м'яча по колу б)ведення м'яча по " вісімці ". в)ведення м'яча в обмеженому квадраті між партнерами які рухаються г)естафета з веденням м'яча поміж стійками ( або фішками )
2.Вправи для розвитку швидкості а)прискорення та ривки з м'ячем. б)ривки до м'яча з подальшим ударом по воротах правою та лівою ногами в)прискорення на коротких відрізках. г)прискорення без м'яча 10 – 15 м з упору присівши
3.Повторити техніку зупинки м'яча з подальшою його передачею внутрішнім боком стопи: зворотня передача м'яча партнерові внутрішньою частиною стопи.
4.Гра у міні футбол.
|
7 хв
7 хв
5 хв
7 – 9 хв |
Торкатися м'яча після кожного кроку
Виконувати вправи в парах |
ΙΙΙ |
Заключна частина |
4 – 5 хв |
|
|
1.Ходьба у повільному темпі.
2.Вправа на відновлення дихання.
3.Підбиття підсумків уроків.
4.Домашнє завдання. |
|
Вистрибування з упору присівши. |
Активна рухова діяльність школярів у процесі занять фізичною культурою і спортом сприяє запобіганню перевантажень і перевтоми. Доцільність і ефективність рухової діяльності, як і будь якої іншої, від системи її реалізації, глибини наукового обґрунтування. Важливо, зокрема ,знати характер і ступінь впливу на організм тих чи інших вправ, правильно варіювати навантаження. Усе сказане стосується й одного з найбільш популярних, масових і улюблених школярами видів спорту-футболу.
Футбол розвиває:
силу,швидкість,витривалість,спритність,сміливість,рішучість,наполегливість,силу волі, почуття товариськості. Кожен учень в процесі гри має можливість виховувати в собі ініціативність, самостійність І творчу активність, але він не повинен забувати про інтереси колективу і про взаємодію з партнерами по команді.
У процесі занять футболом виробляються складні і різноманітні рухові навички, виникають і удосконалюються умовно-рефлекторні зв’язки головного мозку, руховим апаратом і внутрішніми органами, поліпшується координація, прискорюється реакція, підвищується загальний рівень фізичної підготовленості, технічної і тактичної майстерності.
Заняття футболом при правильній організації педагогічного процесу-могутній засіб зміцнення здоров’я, підвищення працездатності і росту спортивної майстерності молоді.
При правильній методиці спортивні заняття в дитячому віці позитивно впливають на формування організму.