Розробка уроку у 7 класі Тема:Футбол. Техніка ведення м'яча внутрішньою частиною підйому.

Про матеріал
Завдання: 1. Навчити техніці ведення м'яча внутрішньою частиною підйому. 2. Сприяти розвитку швидкості. 3. Повторити техніку зупинки з подальшою його передачею внутрішнім боком стопи. 4. Виховувати почуття колективізму, товариськості під час гри у футбол.
Перегляд файлу

Розробка уроку у 7 класі

Тема:Футбол. Техніка ведення м'яча внутрішньою частиною підйому.

Завдання:

  1. Навчити техніці ведення м'яча внутрішньою частиною підйому.
  2. Сприяти розвитку швидкості.
  3. Повторити техніку зупинки з подальшою його передачею внутрішнім боком стопи.
  4. Виховувати почуття колективізму, товариськості під час гри у футбол.

інвентар:футбольні м'ячі, фішки ( стійки ) , маніжки.

Місце проведення: спортивний зал, або спортивний майданчик.

 

Хід уроку.

Частина уроку

                          Зміст матеріалу

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

     Ι

Підготовча частина

12 – 15 хв

 

 

1.Шикування, рапорт, привітання, повідомлення завдань уроку.

 

 

2.Правила поведінки фізичних вправта техніки безпеки під час виконання фізичних вправ.

 

 

 

3.Чсс за 10 с.

 

4.Стройові вправи:

 

      - повороти на місці;

      - перешикування з однієї шеренги у дві і навпаки

 

 

5.Різновиди ходьби:

      - звичайна

      - на носках

      - на п'ятах

      - на зовнішньому і внутрішньому боці стопи

      - перекатом з п'ятки на носки

      - напівприсівши

      - у положенні присівши

 

6.Різновиди бігу і стрибків:

 - звичайний біг

 - дріботливий біг

 - біг галопом правим ( лівим ) боком

 - вистрибування вгору до підвішених предметів

 - стрибки на правій, лівій і на двох ногах

 

 

7.Перешикування в 3 – 4 шеренги для комплексу ЗРВ з м'ячами.

 

 а) В. п. – о . с., руки з м'ячем вниз.

 1 – руки вперед; 2 – руки вгору, піднятися на носки; 3 – руки вперед; 4 – в. п.

 б) В. п. – о. с., руки з м'ячем підняти. 1 – 2 нахил тулуба ліворуч; 3 – 4 – нахил тулуба праворуч.

 в) В. п. напівширока стійка, руки з м'ячем

      1 – поворот вліво, напівприсід

      2 – в. п.

      3 – поворот вправо, напівприсід

      4 – в. п.

 г) почергове набивання м'яча правою, лівою ногою.

 

  30 с

 

 

 

  30 с

 

 

 

 

  15 с

 

 

  45 с

 

 

 

 

 

  10 м

  10 м

  10 м

  10 м

  10 м

  10 м

   7 м

 

 

  1 хв

  30 с

  30 с

  1 хв

 10 – 12 м

 

 

 

 

Вправи виконуються тільки під наглядом вчителя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Руки на пояс руки за голову руки за спину

 

 

 

 

 

Відштовхуватись однією, приземлення на дві

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спина пряма.

   ΙΙ

Основна частина

25    -28х

 

 

 

1.Ведення м'яча внутрішньою частиною підйому

    а)ведення м'яча по колу

    б)ведення м'яча по " вісімці ".

    в)ведення м'яча в обмеженому квадраті між      партнерами які рухаються

    г)естафета з веденням м'яча поміж стійками ( або фішками )

 

 

 2.Вправи для розвитку швидкості

   а)прискорення та ривки з м'ячем.

   б)ривки до м'яча з подальшим ударом по воротах правою та лівою ногами

   в)прискорення на коротких відрізках.

   г)прискорення без м'яча 10 – 15 м з упору присівши

 

 

 3.Повторити техніку зупинки м'яча з подальшою його передачею внутрішнім боком стопи: зворотня передача м'яча партнерові внутрішньою частиною стопи.

 

 

 4.Гра у міні футбол.

 

 

 

 

 

 7 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

   7 хв

 

 

 

 

 

 

 

  5 хв

 

 

 

 

7 – 9 хв

 

Торкатися м'яча після кожного кроку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконувати вправи в парах

   ΙΙΙ

Заключна частина

  4 – 5 хв

 

 

 

 1.Ходьба у повільному темпі.

 

 2.Вправа на відновлення дихання.

 

 3.Підбиття підсумків уроків.

 

 4.Домашнє завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

Вистрибування з упору присівши.

 

Активна рухова діяльність школярів у процесі занять фізичною культурою і спортом сприяє запобіганню перевантажень і перевтоми. Доцільність і ефективність рухової діяльності, як і будь якої іншої, від системи її реалізації, глибини наукового обґрунтування. Важливо, зокрема ,знати характер і ступінь впливу на організм тих чи інших вправ, правильно варіювати навантаження. Усе сказане стосується й одного з найбільш популярних, масових і улюблених школярами видів спорту-футболу.

 

Футбол розвиває:

силу,швидкість,витривалість,спритність,сміливість,рішучість,наполегливість,силу волі, почуття товариськості. Кожен учень в процесі гри має можливість виховувати в собі ініціативність, самостійність І творчу активність, але він не повинен забувати про інтереси колективу і про взаємодію з партнерами по команді.

У процесі занять футболом виробляються складні і різноманітні рухові навички, виникають і удосконалюються умовно-рефлекторні зв’язки головного мозку, руховим апаратом і внутрішніми органами, поліпшується координація, прискорюється реакція, підвищується загальний рівень фізичної підготовленості, технічної і тактичної майстерності.

Заняття футболом при правильній організації педагогічного процесу-могутній засіб зміцнення здоров’я, підвищення працездатності і росту спортивної майстерності молоді.

При правильній методиці спортивні заняття в дитячому віці позитивно впливають на формування організму.

 

 

docx
Додано
1 лютого 2022
Переглядів
425
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку