Розробка уроку в 1- му класі на тему MY FOOD.

Про матеріал
Розробка уроку в 1- му класі на тему ЇЖА. Урок спрямований на розвиток інформаційно-цифрової компетентності та компетентності спілкування іноземною мовою. Урок засвоєння нових ЛО, розвитку усного мовлення та розвитку навичок аудіювання.
Перегляд файлу

Предмет : англійська мова

Тема: My Food/Їжа та напої

Клас: 1

Мета уроку:

— Активізувати вивчені ЛО: juice, pizza, hamburger, bread, apple, jam, butter, cheese, pear, fish.

— Розвивати вміння сприйняття тексту на слух.

— Розвивати комунікативні здібності учнів.

— Активізувати вживання конструкції : This is … He has got …

— Виховувати культуру спілкування з усіма учасниками освітнього процесу

Очікувані результати в кінці уроку

Учні:

- зможуть впевнено вживати лексичні одиниці за темою

- зможуть складати історії (описи) картинок з їжею

- зможуть дати стверджувальну та заперечну відповідь Is it a …? Yes, it is./No, it`s not.

-  зможуть розпізнати ЛО на слух та виконати необхідну дію

Наскрізні лінії: Здоров’я і безпека

Компетентності:

Спілкування іноземною (англійською) мовою під час опрацювання аудіо та відеоматеріалів; сформувати готовність до комунікації, вживаючи вивчені ЛО та структури; інформаційно-цифрова компетентність під час повторення вдома (перегляд відео)

Обладнання та матеріали: екран, комп’ютер, проектор, картки (flashcards), підручник English with Smiling Sam (Oksana Karpyuk)

 

ХІД УРОКУ

 

I. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Привітання.

Т: Hello, children! Nice to see you! Ps: Hello, teacher! Nice to see you too!

 Повідомлення теми та мети уроку.

T: Let's start our lesson. Today we are speaking about food and drinks.

Почнiмо наш урок. Сьогодні ми говоримо про їжу та напої.

Уведення в іншомовну атмосферу.

  1. Let`s sing our ARE YOU HUNGRY song 

https://www.youtube.com/watch?v=ykTR0uFGwE0

Давайте заспіваємо нашу пісню про їжу.

  1. Let`s remember our FOOD rhyme MY LUNCHBOX (Додаток 1)

 

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1. Опрацювання ЛО

    1.1 And now we`ll watch a video and revise our topic vocabulary. The words and the sentences. Be attentive.

https://www.youtube.com/watch?v=lW5TXrKbsq4

 

Зараз дивимось на кран та повторюємо слова за темою та речення. Працюємо уважно.

1.2 Watch the video one more time and name the food. Answer the questions.

Учні дивляться теж саме відео, але без звуку, та називають їжу. Вчитель зупиняє на паузи та опитує за зразком.

T: Is this a hamburger?

P: No, it isn’t!

T: Is this a fish?

P: Yes, she is.

 

  1. Розвиток навичок говоріння
    1.   Open your books, page 82. Look at this picture. Let`s describe food the children have got in their lunchboxes and make a story.

Відкрийте підручник на сторінці 82. Подивіться на малюнок. Складемо опис розповідь.

T: This is Vic. She has got a toast and some jam in her lunchbox. This is Ben. He has got a sandwich and a banana. This is Liz. She has got an apple and some cheese. This is Nick. He has got a croissant and some butter.

Зображення (ст. 82) виведене на екран для зручності. Вчитель показує на дитину, озвучуючи відповідне речення. Всі учні повторюють. Далі вчитель називає ім’я учня та показує на дитину на малюнку і учень складає історію.

  1.   Your task was to bring your own pictures of lunchboxes with food. Now you will come to the blackboard, stick your pictures and describe what you have got in it.

Ваше завдання було принести малюнок ланчбоксу з їжею. По черзі виходимо до дошки , вішаємо фото та складаємо опис-розповідь.

P1- P 2 - …   Відповіді учнів.

  1. Руханка. ACTION WORDS. SONG

Let`s make a stop and move. Учні виконують знайомі рухи під музику.

https://www.youtube.com/watch?v=dUXk8Nc5qQ8

  1. Розвиток навичок сприйняття мови на слух.
    1.   Now let`s have fun. There will be 2 teams. You will need crayons and paper. You will hear a story about Matilda. The first team draw the food she likes? The second she doesn`t like.

file:///C:/Users/%D0%92%D0%B8%D1%82%D0%B0/Desktop/videoplayback%20(8).mp4

 

А зараз час розваг. Ми ділимося на 2 команди. Дістаємо з пеналу олівчики та папір. Дивимося відео про дівчинку Матильду. Ваше завдання прослухати історію та першій команді намалювати  їжу, яку вона любить; другій, яку не любить.

Let`s check:  Matilda likes- humburger, meat, orange juice, cakes. She doesn`t like – sandwich, milk, vegetables.

Well done! Перевіремо. … Молодці!

 

 

III. Рефлексія

Бесіда з учнями. Вчитель питає учнів, що нового вони дізнались на уроці, що їм сподобалось. Вчитель починає фразу, учні закінчують її: «На уроці ми навчились …  .

Home-school links Вчитель пропонує учням вдома переглянути відео (використане на уроці) і повторити вивчене ще раз.

 

Список використаних джерел:

 

  1. https://www.youtube.com/watch?v=ykTR0uFGwE0
  2. https://www.youtube.com/watch?v=lW5TXrKbsq4
  3. https://www.youtube.com/watch?v=dUXk8Nc5qQ8
  4. file:///C:/Users/%D0%92%D0%B8%D1%82%D0%B0/Desktop/videoplayback%20(8).mp4

 

Додатки

 

Food 3 | Kids poems, Food lessons, Childrens poems

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
15 жовтня 2021
Переглядів
4873
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку