Предмет : англійська мова
Тема: My Food/Їжа та напої
Клас: 1
Мета уроку:
— Активізувати вивчені ЛО: juice, pizza, hamburger, bread, apple, jam, butter, cheese, pear, fish.
— Розвивати вміння сприйняття тексту на слух.
— Розвивати комунікативні здібності учнів.
— Активізувати вживання конструкції : This is … He has got …
— Виховувати культуру спілкування з усіма учасниками освітнього процесу
Очікувані результати в кінці уроку
Учні:
- зможуть впевнено вживати лексичні одиниці за темою
- зможуть складати історії (описи) картинок з їжею
- зможуть дати стверджувальну та заперечну відповідь Is it a …? Yes, it is./No, it`s not.
- зможуть розпізнати ЛО на слух та виконати необхідну дію
Наскрізні лінії: Здоров’я і безпека
Компетентності:
Спілкування іноземною (англійською) мовою під час опрацювання аудіо та відеоматеріалів; сформувати готовність до комунікації, вживаючи вивчені ЛО та структури; інформаційно-цифрова компетентність під час повторення вдома (перегляд відео)
Обладнання та матеріали: екран, комп’ютер, проектор, картки (flashcards), підручник English with Smiling Sam (Oksana Karpyuk)
ХІД УРОКУ
I. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Привітання.
Т: Hello, children! Nice to see you! Ps: Hello, teacher! Nice to see you too!
Повідомлення теми та мети уроку.
T: Let's start our lesson. Today we are speaking about food and drinks.
Почнiмо наш урок. Сьогодні ми говоримо про їжу та напої.
Уведення в іншомовну атмосферу.
https://www.youtube.com/watch?v=ykTR0uFGwE0
Давайте заспіваємо нашу пісню про їжу.
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1.1 And now we`ll watch a video and revise our topic vocabulary. The words and the sentences. Be attentive.
https://www.youtube.com/watch?v=lW5TXrKbsq4
Зараз дивимось на кран та повторюємо слова за темою та речення. Працюємо уважно.
1.2 Watch the video one more time and name the food. Answer the questions.
Учні дивляться теж саме відео, але без звуку, та називають їжу. Вчитель зупиняє на паузи та опитує за зразком.
T: Is this a hamburger?
P: No, it isn’t!
T: Is this a fish?
P: Yes, she is.
Відкрийте підручник на сторінці 82. Подивіться на малюнок. Складемо опис розповідь.
T: This is Vic. She has got a toast and some jam in her lunchbox. This is Ben. He has got a sandwich and a banana. This is Liz. She has got an apple and some cheese. This is Nick. He has got a croissant and some butter.
Зображення (ст. 82) виведене на екран для зручності. Вчитель показує на дитину, озвучуючи відповідне речення. Всі учні повторюють. Далі вчитель називає ім’я учня та показує на дитину на малюнку і учень складає історію.
Ваше завдання було принести малюнок ланчбоксу з їжею. По черзі виходимо до дошки , вішаємо фото та складаємо опис-розповідь.
P1- P 2 - … Відповіді учнів.
Let`s make a stop and move. Учні виконують знайомі рухи під музику.
https://www.youtube.com/watch?v=dUXk8Nc5qQ8
file:///C:/Users/%D0%92%D0%B8%D1%82%D0%B0/Desktop/videoplayback%20(8).mp4
А зараз час розваг. Ми ділимося на 2 команди. Дістаємо з пеналу олівчики та папір. Дивимося відео про дівчинку Матильду. Ваше завдання прослухати історію та першій команді намалювати їжу, яку вона любить; другій, яку не любить.
Let`s check: Matilda likes- humburger, meat, orange juice, cakes. She doesn`t like – sandwich, milk, vegetables.
Well done! Перевіремо. … Молодці!
III. Рефлексія
Бесіда з учнями. Вчитель питає учнів, що нового вони дізнались на уроці, що їм сподобалось. Вчитель починає фразу, учні закінчують її: «На уроці ми навчились … .
Home-school links Вчитель пропонує учням вдома переглянути відео (використане на уроці) і повторити вивчене ще раз.
Список використаних джерел:
Додатки