23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Розробка уроку в 7 класі з образотворчого мистецтва "Види дизайну"

Про матеріал

Розробка уроку з образотворчого мистецтва у 7 класі на тему: "Види дизайну" (за підручником Рубля Т.Є. На цьому уроці діти зможуть ознайомитися з різними видами дизайну та створити фірмовий знак для власної фірми.

Перегляд файлу

 

Види дизайну. Піктограми, логотипи. Створення логотипу власної справи

Мета: продовжувати ознайомлювати з  поняттям  дизайн, ознайомити  з видами дизайну, поглибити знання про  промислову графіку, її символіку, образність мови, компактність композиції; ознайомити з історією виникнення і розвитку товарних знаків, їх класифікацією  ; навчити створювати графічні знаки; удосконалювати навички володіння графічними техніками; виховувати естетичний смак і художню культуру.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: для вчителя —  презентація по темі,  репродукції різних видів графічних знаків, логотипів; для учнів — альбом, графітовий олівець, фломастер, гуаш, туш, пензлі, склянка для води, гелева ручка

ХІД УРОКУ  

  1. Організація уваги учнів.

Звучить мелодія , діти з заплющеними очима мають відгадати , що то за звуки.

Вчитель

Крім вух , нам на уроці будуть потрібні очі- ми будемо дивитися, голова- ми будемо думати, губи- ми будемо говорити, посміхатися,  відповідати, руки- будемо творити. А навіщо нам серце? ( відповіді дітей)

Так,щоб відчути ним щось нове і неповторне- красу, допитливість і творчість. Мудрий письменник Сент-Екзюпері говорив: « Шукати треба серцем, без нього найголовнішого не побачиш ,і не відчуєш, і не зрозумієш…»

II. Актуалізація опорних знань і вмінь

 

III. Мотивація навчальної діяльності

З давніх часів людина прагнула прикрасити своє життя, свій одяг, житло та побут. Так виникло мистецтво дизайну.

Дизайн (від англ.) design – задум, проект, рисунок — художнє конструювання зручних і красивих предметів, зовнішнього вигляду виробів у промисловості, фасадів споруд, інтер'єрів приміщень, одягу, взуття тощо. Дизайн — це сучасне поняття, яке широко вживається у всіх сферах життя.Щоб вироби були естетично досконалі, приваблювали нас своєю формою і вишуканістю, дизайнер має докласти чимало зусиль для того, щоб вони були красивими. Об'єктом дизайну може стати будь-що у нашому житті. Дизайн, як творча діяльність, прагне охопити всі аспекти оточуючого людину довкілля:

 Промисловий дизайн (механізми, побутова техніка, мода і аксесуари).

 Дизайн середовища (міського середовища, дизайн інтер'єрів, світловий дизайн, колористика і суперграфіка).

Дизайн процесів (фірмові стилі, дизайн церемоній, дизайн-програми).

Графічний дизайн (шрифти, поліграфія, вебдизайн, візуальна ідентифікація, товарні знаки, візуальні комунікації).

 Ландшафтний дизайн (створення штучних і реконструкція зруйнованих Архітектурний дизайн (масове будівництво, інженерні споруди).

 Дизайнер. Досить модною професією є й дизайнер. Дизайнер - це художник, в якого на багато звичних речей може бути нестандартний погляд. Дуже часто люди, дивлячись на роботу дизайнера, говорять: "Мені б і в голову таке не прийшло"  

 

IV. Вивчення нового матеріалу

Перегляд презентації на тему: « Види дизайну»

 Запитання до учнів.
Які ви знаєте знаки-символи, що зустрічаються в традиційних орнаментах творів українського декоративно-ужиткового мистецтва?

V. Практична діяльність учнів
Учні виконують ескізи знаків для своєї фірми, підприємства,

Учитель контролює роботу учнів і просить їх зосереджувати увагу на композиції — організації форми та образної виразності за допомогою композиційних засобів: пропорцій, масштабності, симетрії, контрасту, нюансу, ритму.

VI. Завершення уроку
Учитель організовує виставку учнівських робіт і підводить підсумки — оцінює діяльність учнів на уроці.

 

 VII. Рефлексивно-оцінювальний етап

 Рефлексія.

- Чи виконали ми завдання уроку?

 - Чи зрозуміли ви тему уроку? – 

 Чи сподобався вам результат вашої праці?

Учні піднімають карточки «LIKE» (вказівним пальцем вверх чи вниз)

Учням пропонуються піктограми з зображенням людини , вони мають домалювати багаж , з яким  вони

виходять з даного уроку.

 

 

docx
Додано
24 жовтня 2018
Переглядів
690
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку