Розробка уроку з предмету
«Я досліджую світ »
1 клас
Вчитель
Шкуратова Валентина Миколаївна
Заняття 30, с. 36-37, 40-41
Тема. Застосування сприйнятого матеріалу. Земля. Форма Землі. Обертання Землі навколо осі. Земна поверхня.
Мета. Закрітити знання здобуті на попередніх уроках. Вміти застосовувати здобуті знання про Сонце як зорю та основне джерело світла та тепла на Землі
І. Вступна частина заняття.
Намалюйте праворуч сонце.
Опишіть за малюнком умови життя в Антарктиді (на південному полюсі).
Подивіться за презентацією фрагмент мультфільму «Пригоди пінгвінятка Лоло» і доповніть опис умов життя в Антарктиді.
Послухайте текст (читає учитель) і підготуйтеся відповідати на запитання за його змістом.
Антарктида – найхолодніше місце на Землі. Поверхня там вкрита крижаним панциром, який ніколи не тане. В Антарктиді знаходиться Українська полярна станція, над якою піднято прапор України. Щороку на Антарктиду відправляється українська експедиція. Українські вчені, досліджуючи умови виживання антарктичних мікроорганізмів, створили ліки від багатьох хвороб.
ІІ. Основна частина заняття.
Сьогодні будемо подорожувати країнами світу з ЛАКСИКАМИ.
= Подорожувати потрібно на чомусь. Ми будемо на літаку.
Щоб отримати білет на літак потрібно відгадати загадки і знайти відгадки на світлинах презентації.
Кругла, але не м’яч.
Тверда, але не сталь.
Чорна, але не сажа.
Крутиться, але не дзига.
Що ж це? (Планета Земля)
Коли мати входить в хату,
Всіх вона вкладає спати,
А як батько заходить –
Всіх на ноги підводить.
Хто зуміє відгадати:
Що за батько, що за мати? (День і ніч)
майдані Незалежності в Києві із зображенням глобуса і зазначенням відстаней до столиць інших держав)
називають країною Сонячного сходу.
державному прапорі.
схожі та чим різняться.
і поясніть свій вибір.
(Гренландія)
Сонця).
(Малайзія)
Художник зобразив узбережжя в Малайзії але не розфарбував. Розфарбуйте малюнки так, щоб на одному був день, а на іншому ніч.
(Єгипет)
біля пірамід.
дня.
напрямку, не змінюючи його)
ІІІ. Підсумкова частина уроку.
1