Розробка уроку Я досліджую світ 1 клас

Про матеріал
Тема. Застосування сприйнятого матеріалу. Земля. Форма Землі. Обертання Землі навколо осі. Земна поверхня. Мета. Закрітити знання здобуті на попередніх уроках. Вміти застосовувати здобуті знання про Сонце як зорю та основне джерело світла та тепла на Землі
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Розробка уроку  з предмету

 «Я досліджую світ »

1 клас

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель 

Шкуратова Валентина Миколаївна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття 30, с. 36-37, 40-41

 Тема.  Застосування сприйнятого матеріалу. Земля. Форма Землі. Обертання Землі навколо осі. Земна поверхня.

Мета. Закрітити знання здобуті на попередніх уроках. Вміти застосовувати здобуті знання про Сонце як зорю та основне джерело світла та тепла на Землі

І.  Вступна частина заняття.

  1. запитання та завдання за малюнком на с. 36-37
  •             Що зображено?
  •             На що за формою схожа Земля?
  •             Чи рухається Земля чи ні? Як вона рухається?
  •             Що доводить те, що вона рухається навколо своєї осі?
  •             Що таке вісь Землі?
  •             Чому на Землі бувають день і ніч?

Намалюйте праворуч сонце.

  •             На якому боці Землі день, а на якому – ніч?
  •             Яка  частина зображеної земної кулі отримує найбільше тепла.
  •             Де найхолодніше на Землі? (на полюсах) Чому?

Опишіть за малюнком умови життя в Антарктиді (на південному полюсі).

Подивіться за презентацією фрагмент мультфільму «Пригоди пінгвінятка Лоло» і доповніть опис умов життя в Антарктиді.

Послухайте текст (читає учитель) і підготуйтеся відповідати на запитання за його змістом.

Антарктида – найхолодніше місце на Землі. Поверхня там вкрита крижаним панциром, який ніколи не тане. В Антарктиді знаходиться Українська полярна станція, над якою піднято прапор України. Щороку на Антарктиду відправляється українська експедиція. Українські вчені, досліджуючи умови виживання антарктичних мікроорганізмів, створили ліки від багатьох хвороб.

  •             Яке місце на Землі найхолодніше?
  •             Чим вкрита поверхня Антарктиди?
  •             Коли тане лід на поверхні Анарктиди?
  •             Який український об’єкт знаходиться в Антарктиді?
  • Для чого Україні потрібна полярна станція?

ІІ. Основна частина заняття.

Сьогодні будемо подорожувати країнами світу з ЛАКСИКАМИ.

  1. Робота над загадками.

= Подорожувати потрібно на чомусь. Ми будемо на літаку.

Щоб отримати білет на літак потрібно відгадати загадки і знайти відгадки на світлинах презентації.

Кругла, але не м’яч.

Тверда, але не сталь.

Чорна, але не сажа.

Крутиться, але не дзига.

 Що ж це?                           (Планета Земля)                            

 

Коли мати входить в хату,

Всіх вона вкладає спати,

А як батько заходить –

Всіх на ноги підводить.

Хто зуміє відгадати:

Що за батько, що за мати?          (День і ніч)

  1. Робота з журналом.

 

  • Звідки вирушаємо у подорож? (з України – від пам’ятного знаку на

майдані Незалежності в Києві із зображенням глобуса і зазначенням відстаней до столиць інших держав)

 

  •             Прочитайте з букв-асоціацій назву країни, яку відвідаємо першою. (Японія)
  •             Розфарбуйте кружечок на прапорі, зважаючи на те, що країну

називають країною Сонячного сходу.

  •             Висловіть свої думки щодо того, чому японці зобразили сонце на

державному прапорі.

  •             Чим важливе Сонце для життя на Землі?
  •             Назвіть зображені об’єкти, розфарбуйте їх та визначте, чим вони

схожі та чим різняться.

  •             Позначте зображення тих об’єктів, які не можуть існувати без Сонця,

і поясніть свій вибір.

  • Які символи Японії зображено? (Фудзіяма, сакура, хризантема)
  •             Прочитайте з букв-асоціацій назву країни, яку відвідаємо другою.

(Гренландія)

  •             Що, на вашу думку, зображено на прапорі Гренландії? (схід і захід

Сонця).

  •             Це явище живої чи неживої природи? (неживої)
  •             Чому відбуваються ці явища? (Земля рухається навколо вісі)
  •             Чому ці явища повторюються щодоби?  (Земля постійно рухається навколо вісі)
  •             Розфарбуйте сонечко над малюнками явищ, які відбуваються вдень.
  •             Які з цих явищ є явищами живої природи?
  • Як вони пов’язані із рухом Землі навколо своєї осі?
  •             Прочитайте з букв-асоціацій назву країни, яку відвідаємо третьою.

(Малайзія)

  •             Що зображено на прапорі Малайзії? 
  •             Що символізує, на вашу думку, кожне з цих зображень? (день і ніч).

Художник зобразив узбережжя в Малайзії але не розфарбував. Розфарбуйте малюнки так, щоб на одному був день, а на іншому ніч. 

  • Якими ознаками відрізняються ці частини доби?
  •             Прочитайте з букв-асоціацій назву країни, яку відвідаємо останньою.

(Єгипет)

  •             Лаксик зобразив кілька варіантів руху сонця по небосхилу в пустелі

біля пірамід.

  •             Наведіть правильне зображення шляху Сонця по небосхилу протягом

дня.

  •             Чи змініться цей напрямок у наступні дні?
  • Чому ні? (Земля рухається навколо своєї осі в одному і тому ж

напрямку, не змінюючи його)

ІІІ. Підсумкова частина уроку.

  • От і закінчився наш урок. Закінчилися подорожі.
  • -Чи сподобався Вам урок?
  • Що Ви дізналися?

1

 

doc
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
11 січня 2022
Переглядів
564
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку