Розробка уроку з англійської мови для 4 класу на тему "In the Rainforest"

Про матеріал
Розробка уроку для 4 класу із поглибленим вивченням англійської мови на тему "In the Rainforest" за підручником "Islands 4"
Перегляд файлу

 

 

 

F:\metod_otdel\BOOK COVERS PICS and SCANS\Pearson pics\Logo Partner Dinternal.jpg

                 Міжнародний освітньо-методичний центр PEARSON-Dinternal

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу

 ISLANDS 4 (PEARSON)

 

 

 

Навчальний рік   _____   Вчитель   ___________________________________ Клас  _________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Календарно-тематичне планування: ISLANDS 4 (Семестр 1)

 

 

Вступний модуль: Welcome

Тематика ситуативного спілкування: Я та мої друзі. Мій день народження.

 

 

1.

 

 

Unit Welcome:

Ст. 6

 

Давайте підемо в кіно!

 

 

  • Привітатися
  • Попрощатися
  • Представити  себе та співрозмовників
  • Виконувати прості інструкції
  • Називати місяці та дні тижня

 

Дієслова: like, love на висловлення ступеню вподобання

 

Спонукальні речення у стверджувальній формі

Структура lets do smth

Прослуховування  та відтворення  тексту історії

 

  • Вживання та вибір привітань
  • Вживання та вибір форм звертання
  • Запитувати про уподобання з метою ознайомлення інтересів інших людей
  • Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя;

 

ст.  2

2.

 

 

Unit Welcome:

Ст. 7

Приєднуйся до нашої

подорожі!

Займенник: me

 

 

Говоріння: групова робота: рольова гра

ст.  3

3.

 

 

Unit Welcome:

Ст. 8

 

Давай знайомитись!

 

 

Хобі, одяг, пора дня, опис особистості

 

 

Говоріння: парна робота: запитання про уподобання.

 

ст.  4

4.

 

 

Unit Welcome:

Ст. 9

Розкажи про себе

 

Питальні речення

Do you like…? та відповіді на них: Yes, I do./No, I don’t. Відпрацювання вимови власних імен

Прослуховування  та відтворення  чанту  (ритмівки).

Розповіді про свої заняття протягом дня.

Письмо: заповнення таблиці про ставлення друзів до акторів.

ст.  5

56555

 

 

Unit Welcome:

Ст.10

Яке твоє улюблене число?

 

 

Рахування у межах сотні

 

Аудіювання: встановлення відповідності, відтворення пісні.

 

ст.  6

1

 

6.

 

 

Unit Welcome:

Ст.11

Більше, швидше, краще

 

 

Порівняльний ступінь якісних прикметників

 

Говоріння: парна робота – відповіді на запитання, порівняння предметів

 

ст.  7

 

   7.

 

 

Unit Welcome:

Ст.117

Знайомство

 

 

Питальні речення

Do you like…? та відповіді на них: Yes, I do./No, I don’t.

 

Speaking reference ст.117

 

Розповідь про себе

 

   8.

 

 

Unit Welcome

Я та мої друзі

 

 

 

 

Тест;

Проект «Мій друг»

 

 

Повтор. МІ

 

 

Модуль 1: Free Time

Тематика ситуативного спілкування: Відпочинок і дозвілля. Спорт.

 

9.

 

 

Unit 1:

Ст.12

Вільний час

 

 

  • Питати про назви предметів
  • Називати кількість речей
  • Запитувати про кількість
  • запитувати інформацію про співрозмовника
  • вітати зі святом (днем народження)

 

Хобі: skiing, cooking, watching TV, playing computer games, skateboarding, reading the newspaper, playing the guitar, chatting online

 

Прослуховування  та відтворення  історії

 

  • Висловлювати зацікавленість іншими людьми

 

  • Співпрацювати у групі

 

  • Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

 

  • стежити за презентованою інформацією;

 

ст. 8

10.

 

 

Unit 1:

Ст.13

Улюблені заняття

 

Питальні речення: What do you like doing? та відповідь на них: I like/don’t like skating.

Прослуховування  та відтворення  чанту  (ритмівки). Встановлення відповідності, T/F.

Діалогічне мовлення: Що ти любиш робити?

ст. 9

  11.

 

 

Unit 1:

Ст.14

Дозвілля

 

 

Хобі: skipping, painting, playing hockey, reading magazines, watching films, surfing the Internet, walking the dog, riding a scooter

 

Прослуховування та відтворення пісні, встановлення відповідності

 

ст.      ст..10

   12.

 

 

Unit 1:

Ст.15

Мої улюблені справи

 

Питальні речення: Do they like skating? Та відповідь на них: Yes, they do./No, they don’t.

 

Робота у парах та групах: опис малюнків

Написання питань та відподей на них

.    ст..11

   13.

 

 

Unit 1:

Ст.16

Список моїх бажань

 

 

Консолідація лексики

 

Прослуховування історії

 

ст. 12

   14.

 

 

Unit 1:

Ст.17

Я це зможу!

 

Консолідація граматичних структур

Вимова буквосполучень

ow, ou

 

Відтворення історії по ролях

ст. 13

   15.

 

 

Unit 1:

ст.18

Особливі будинки

 

 

Іменники: sea, lighthouse, stares

Структура: she/he likes/doesn’t like

 

Проект: Дизайн незвичайного будинку

ст.14

   16.

 

 

Unit 1:

ст.19

На вихідних

 

 

Читання та прослуховування, презентації будинків та справ на вихідних, T/F

Робота з портфоліо

ст.15

   17.

 

 

 

Unit 1:

ст.20

Весело грати  разом

 

Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу.

Узагальнення лексики розділу

Вимова вивченої лексики та структур

 

Консолідація вживання вивчених структур та лексики в усному та писемному мовленні

 

ст.16

   18.

 

 

Unit 1:

ст.21

Захоплення моєї сімї та моїх друзів

Узагальнення граматики розділу

 

Аудіювання: встановлення відповідності

 

ст.17

   19.

 

 

Unit 1

Я роблю це охоче

 

 

 

Speaking reference ст.117

Розповідати про свої захоплення

   20.

 

 

Extensive reading

Ст. 104

У літньому таборі

Хобі: cooking, painting, swimming

 

Читання: відповіді на запитання, T/F

Відтворення історії по ролях. Розповідь про улюблену справу

Описати своє хобі другові

   21.

 

 

Unit 1

Мій вільний час

 

 

 

 

Робота в парах (діалогічне мовлення);

тест

 

Повтор. граматику розділу

 

 

 

Модуль 2: Wild Animals

Тематика ситуативного спілкування: Природа і навколишнє середовище, моє ставлення до тварин і природи.

 

   22.

 

 

Unit 2:

Ст. 22

Світ диких тварин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  •                 робити короткі повідомлення про події та факти;

 

  •     розповідати про  прочитане, почуте, побачене;

 

 

Назви тварин та їжі: giraffe, lion, elephant, monkey, crocodile, leaves, grass, fruit, hippo, meat

 

Прослуховування  та відтворення  чанту  (ритмівки).

 

 

 

 

  • Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя;
  • Співпрацювати у парі/групі

 

ст.18

   23.

 

 

Unit 2:

Ст. 23

Чим харчуються тварини?

 

Питальні речення:

 Do lions eat meat? Та відповіді на них: Yes, they do./

No, they don’t.

 

Діалогічне мовлення:

Хто це їсть?

ст.19

  24.

 

 

Unit 2:

     Ст. 24

Хто де живе?

 

 

Назви тварин та місцевостей: crab, camel, zebra, panda, gorilla, river, forest, grassland, forest, rainforest

Питальні речення:

 Where do crabs live? Та відповіді на них: They live in the rivers.

Прослуховування та відтворення пісні,

 

 

ст.20

 

   25.

 

 

Unit 2:

Ст. 25

Цікаве про тварин

 

Питальні речення: How much\many?

Читання тексту, відповіді на запитання

Робота у парах та групах: опис малюнків

Написання речень за малюнком

ст.21

 

   26.

 

 

Unit 2:

Ст. 26

Охорона довкілля.

 

 

Консолідація лексики

Консолідація граматичних структур

 

Прослуховування історії

 

 

ст. 22

   27.

 

 

Unit 2:

Ст. 27

Я – друг природи.

 

Різна вимова буквосполучень all, aw

 

Відтворення історії по ролях

ст. 23

   28.

 

 

Unit 2:

Ст. 28

Закони природи

 

 

Назви тварин та предметів харчування. Іменники на позначення типів тварин за способом харчування: herbivores, carnivores, omnivores, lion cubs, orangutans

Загальні питання та відповіді на них

 

 

 

ст.24

   29.

 

 

Unit 2:

Ст. 29

Заповідники дикої природи

 

 

Читання  та прослуховування, презентація тварин, відповіді на запитання

Проект: Харчові ланцюжки, тварини, що живуть біля твого дому.

 

ст.25

   30.

 

 

Unit 2:

Ст. 30

Весело грати  разом

 

 

Узагальнення лексики розділу

Вимова вивченої лексики та структур

 

Консолідація вживання вивчених структур та лексики в усному мовленні

 

ст.26

   31.

 

 

Unit 2:

Ст. 31

У зоопарку

 

 

 

Аудіювання: встановлення відповідності, відповіді на запитання

 

 

ст.227

   32.

 

 

Unit 2

Що я знаю про диких тварин

 

 

Консолідація граматичних структур

 

Speaking reference ст.117

 

Portfolio ст.29

   33.

 

 

Extensive reading

Ст. 105

Цікаве про алігаторів

 

Skin, sharp

 

Читання: відповіді на запитання, T/F

Переказ історії

 

Пояснити значення слів

 

 

 

Модуль 3: The Seasons

Тематика ситуативного спілкування: Природа.Пори року. Погода

 

   34.

 

 

 

 

Unit3:

Ст. 32

Погода в різні пори року.

 

 

  •               Описувати погоду
  •               Запитувати про улюблену погоду
  •               Описувати вільний час у різних погодних умовах 
  •               Виражати настрій у відповідних мовленнєвих ситуаціях

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода: warm, humid, stormy, lightning, wet, thunder, degrees, temperature

Структури: -What is the weather like today? – It is sunny and…

.

 

 

 

  • Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя;
  • Співпрацювати у парі/групі

 

  • Стежити за презентованою інформацією

 

  • Знання реалій з теми

ст.28

   35.

 

 

 

 

Unit3:

Ст. 33

Погода сьогодні.

 

 

Прослуховування  та відтворення  чанту (ритмівки), T/F

Діалогічне мовлення:

Погода сьогодні.

ст.29

  36.

 

 

 

 

Unit 3:

Ст. 34

Заняття в різні пори року

 

 

Пори року та заняття: go camping, go waterskiing, go hiking, go snowboarding, spring, summer, autumn, winter

 

Прослуховування та відтворення пісні, встановлення відповідності

 

Робота у парах: бесіда про погоду та заняття в залежності від пори року

 

 

 

 

 

ст.30

  37.

 

 

 

 

Unit 3:

Ст. 35

Яка сьогодні погода?

 

 

Прослуховування та читання тексту, встановлення відповідності

 

 

 

ст.31

   38.

 

 

 

 

Unit 3:

Ст. 35

Яка погода була вчора?

 

Питальні речення у минулому часі типу: What was the weather like yesterday? Та відповіді на них типу: It was sunny.

 

 

 

 

 

 

ст.31

   39.

 

 

 

 

Unit 3:

Ст. 36

Морські пригоди

 

 

Консолідація лексики

Консолідація граматичних структур.

Прослуховування історії

Читання вголос

 

ст. 32

   40.

 

 

 

 

Unit 3:

Ст. 37

Будь гарним другом

 

Вимова буквосполучень ew, y

 

Відтворення історії по ролях

ст. 33

   41.

 

 

 

 

Unit 3:

Ст. 38

Урагани

 

Природні лиха: Storm, lightning, wave, hurricane, earthquake, tornado

 

Структури типу:

This is a… There is a…

 

Читання  та прослуховування, встановлення відповідності, заповнення пропусків,

 

 

ст.34

  42.

 

 

 

 

Unit 3:

Ст. 39

Природні катаклізми

 

 

Відповіді на запитання

Проект: Написання розповіді про урагани у твоїй країні. Як захиститися під час непогоди.

 

ст.35

  43.

 

 

 

 

Unit 3:

Ст. 40

Весело грати  разом

Узагальнення лексики розділу

Вимова вивченої лексики та структур

 

 

Консолідація вживання вивчених структур та лексики в усному мовленні.

 

ст.36

  44.

 

 

 

 

Unit 3:

Ст. 41

Пори року

 

 

Узагальнення граматичних структур

Аудіювання: встановлення відповідності, заповнення пропусків

 

 

ст.37

  45.

 

 

 

 

Unit 3:

Ст. 118

Що ти робив влітку?

 

 

 

 

Speaking reference ст.118,

Написання активної лексики

 

Описати погоду

  46.

 

 

 

 

Extensive reading

Ст. 106

На водоймі влітку і взимку

 

Pond, skates

 

Читання: відповіді на запитання, T/F

Описати водойму в обидві пори року

 

Описати значення слів

  47.

 

 

 

 

 Halloween

 

Ст. 96

Святкування Хеллоувіну

 

 

Лексика за темою свята: moon, skeleton, owl, bone, monster

Вимова вивченої лексики

Прослуховування та відтворення пісні, T/F

 

 

Вивч. лексику

  48.

 

 

 

 

Halloween

 

Ст. 97

Святкування Хеллоувіну

 

 

 

Читання: відповіді на запитання

Діалогічне мовлення:

Відповіді на питання

 

ст. 97 (вивч. пісню)

 

 

 

Модуль 4: My Week

Тематика ситуативного спілкування: Шкільне життя, шкільні події.

 

  49.

 

 

 

 

Unit 4:

Ст. 42

Мої заняття

 

 

  • Повідомляти про смаки і уподобання

 

Заняття: have music/ballet lessons, do karate, do gymnastics, practice the violin/piano, learn to draw/ cook, study English/Math

 

Прослуховування  та відтворення  чанту  (ритмівки), встановслення відповідності,

 

 

 

 

  • Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя;
  • Познайомитися з форматом проектної роботи
  • Створити  свій художній проект
  • Розмірковувати над тим, що корисно робити протягом тижня

ст.38

  50.

 

 

 

 

Unit 4:

Ст. 43

Чим я займаюсь

 

Стверджувальні та заперечні речення з дієсловами:

 Have got

Has got

 

Говоріння: опис малюнків, відповіді на запитання

ст.39

   51.

 

 

 

 

 

Unit 4:

Ст. 44

Котра година?

 

 

Слова на позначення проміжків часу: morning, midday, afternoon, evening, a quarter past/to, half past

Питальні речення:

When does she study Math?

 

 

Прослуховування та відтворення пісні

 

 

 

 

 

 

ст.40

  52.

 

 

 

 

Unit 4:

Ст. 45

Як часто ти це робиш?

 

 

Прослуховування та читання тексту, T/F

Говоріння: діалогічне мовлення про заняття

 

ст.41

  53.

 

 

 

 

Unit 4:

Ст. 46

Нові інтереси.

 

 

 

Консолідація граматичних структур

Прослуховування історії

Читання вголос

 

     ст. 42

  54.

 

 

 

 

Unit 4:

Ст. 47

Цікаві вихідні.

Консолідація лексики

Вимова буквосполучень

ie, ue

 

Відтворення історії по ролях

     ст. 43

   55.

 

 

 

 

Unit 4:

Ст. 48

Як ти дістаєшся школи?

 

 

Road, radio, plane, snowmobile

Сполучник by на позначення способу пересування

Читання  та прослуховування, встановлення відповідності, T/F

 

ст.44

   56.

 

 

 

 

Unit 4:

Ст. 49

Щоденні справи

 

 

Читання  та прослуховування, встановлення відповідності, T/F

Проект: Опитування про способи діставання до школи.

 

ст.45

  57.

 

 

 

 

Unit 4:

Ст. 50

 

Весело грати разом

 

 

Узагальнення лексики розділу

Вимова вивченої лексики та структур

 

 

Консолідація вживання вивчених структур та лексики в усному мовленні

 

ст.46

  58.

 

 

 

 

Unit 4:

Ст. 51

Щоденні справи

 

.

Узагальнення граматичних структур

Аудіювання: встановлення відповідності

 

 

ст.47

  59.

 

 

 

 

Unit 4:

Ст. 118

Що ти робиш на вихідних?

 

 

 

 

Speaking reference ст.118

 

Проект:Твій особистий щоденний розклад

  60.

 

 

 

 

Extensive reading

Ст. 107

Розклад Мері

 

Дні тижня, busy

 

Читання: відповіді на запитання, T/F

Описати другові свій тижневий розклад

 

Описати значення слів

  61.

 

 

 

 

Christmas

 

Ст. 98-99

Святкування Різдва

 

Лексика за темою свята: Christmas pudding/crackers/lunch, play with/open presents, snowball, snowman

Вимова вивченої лексики

Прослуховування та відтворення пісні, встановлення відповідності

 

Діалогічне мовлення: відповіді на запитання стосовно свята

 

 

ст.93

  62.

 

 

 

 

Winter Holidays

Зимові свята

 

 

Узагальнення вивченої лексики

Читання тексту, виконання завдань

Розучування віршів

 

Впр. 3 с. 99

  63.

 

 

 

 

Контроль читання

  64.

 

 

 

 

Контроль письма

  65.

 

 

 

 

Контроль говоріння

  66.

 

 

 

 

Контроль аудіювання

  67.

 

 

 

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування: ISLANDS 4 (Семестр 2)

 

 

 

 

Модуль 5: Jobs

Тематика ситуативного спілкування:  Світ професій

 

 

Unit 5:

Ст. 52-53

Світ захопливих професій.

 

Ким ти хочеш бути?

  •                    розповідати про свої враження

Професії: builder, film star, firefighter, police officer, ballet dancer, astronaut, basketball player

Питальні речення:

What do you want to be? Та відповіді на них:I want to be a film star.

Прослуховування  та відтворення  чанту  (ритмівки).

 

Діалогічне мовлення: Вгадай професію

  • Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя;
  • Співпрацювати у парі/групі
  • Здатність ефективно використовувати навчальні можливості у навчальних ситуаціях:

 

  • Познайомитися з особливостями різних професій

 

ст.48-49

 

Unit 5:

Ст. 54-55

Я виросту і стану…

 

Чому це тобі подобається?

Професії: singer, model, journalist, photographer, carpenter, athlete, lawyer, mechanic

Граматична структура:

Do you want to be a…? Why do you want to be a…?

Прослуховування та відтворення пісні

 

Прослуховування: встановлення відповідності

Робота у парах: Опиши професію

Відповіді на запитання

ст.50-51

 

 

Unit 5:

Ст. 56-57

Хобі-краща професія

 

Працюючи, пам’ятай про відпочинок

Консолідація лексики

Консолідація граматичних структур. Вимова буквосполучень le, y

Прослуховування історії

Читання вголос

Відтворення історії по ролях

ст. 52-53

 

Unit 5:

Ст. 58-59

Дитячий форум

 

Мій герой

Спорт: famous, champion, brave, Olympic games, train, coach

Спеціальні запитання та відповіді на них.

Читання  та прослуховування, встановлення відповідності, T/F, відповіді на запитання

Проект: Написання буклетів про своїх героїв. Діалоги: ким ти хочеш бути?

ст.54-55

 

Unit 5:

Ст. 60-61

Весело грати  разом

 

Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу.

Узагальнення лексики розділу

Вимова вивченої лексики та структур

Узагальнення граматичних структур

Аудіювання: встановлення відповідності, відповіді на запитання

Консолідація вживання вивчених структур та лексики в усному мовленні

Написання активної лексики, побудова речень

Speaking reference ст.118

ст.56-57

 

Extensive reading

Ст. 108

Я хочу бути космонавтом!

 

Space, interview

 

Читання: відповіді на запитання, T/F

Описати причини свого вподобання певної професії.

 

Описати значення слів

 

Модуль 6: In the Rainforest

Тематика ситуативного спілкування:  Подорож.

 

 

Unit 6:

Ст. 62-63

Прогулянка у лісі

 

Орієнтуємося у просторі

 

 

  • Запитувати про уподобання інших людей
  • Розуміти та виконувати вказівки

Hut, bridge, nest, valley, mountain, vines, waterfall

Прийменники напрямку руху: over, across, near, between-and.

Прослуховування  та відтворення  чанту  (ритмівки).

 

Діалогічне мовлення:

Що тобі подобається?

 

  • Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя;
  • Познайомитися з географічними особливостями різних куточків світу;

- Уважно стежити за презентованою інформацією;

- Усвідомлювати мету поставленого завдання;

 

 

ст.58-59

 

Unit 6:

Ст. 64-65

Яка чудова природа!

 

Я це зможу зробити!

Lake, sea, coast, hills

Прийменники напрямку руху: around, through, towards, past. Модальні дієслова could/couldnt у питальних я розповідних реченнях. Простий минулий час правильних дієслів.

Прослуховування та відтворення пісні, встановлення відповідності, T/F

Робота у парах: опис малюнків

ст.60-61

 

 

Unit 6:

Ст. 66-67

Будь готовий до несподіванок!

 

Захоплива подорож

 

Вигуки типу: aaargh, behind you!, real, AHHH!

Консолідація граматичних структур. Вимова буквосполучень

Ce, ci, cir

Прослуховування історії

Читання вголос

Відтворення історії по ролях

ст. 64-65

 

Unit 6:

Ст. 68-69

Джунглі Амазонки.

 

Зелені легені планети.

Істоти: parrots, hummingbirds, giant tarantulas, tapirs

Стверджувальні та питальні речення зі структурою: There is/are, any

Читання  та прослуховування, встановлення відповідності

Написати про ліси своєї країни.

Проект: створити постер про інших тварин лісів Амазонки.

ст.64-65

 

Unit 6:

Ст. 70-71

Весело грати  разом

 

Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу.

Узагальнення лексики розділу

Вимова вивченої лексики та структур

Узагальнення граматичних структур

Аудіювання: встановлення відповідності

Консолідація вживання вивчених структур та лексики в усному мовленні

Написання активної лексики

Speaking reference ст.119

 

ст.66-67

 

Extensive reading

Ст. 109

Лист з далеких країв.

 

Near, fantastic

 

Читання: відповіді на запитання, T/F

Описати другові тропічний ліс

 

Описати значення слів

 

Модуль 7:  Feelings

Тематика ситуативного спілкування:  Відчуття та емоції.

 

 

Unit 7:

Ст. 72-73

Світ почуттів та емоцій

 

Чому ти сумний?

  • розповідати про свої враження
  • виражати настрій у відповідних мовленнєвих ситуаціях
  •  

Почуття та емоції: yawning, crying, laughing, shouting, shaking, frowning, smiling, blushing, scared, happy, sad, tired, angry

Стверджувальні та питальні речення:

-Why is she …?

- She is … because she’s… .

 

Прослуховування  та відтворення  чанту  (ритмівки), T/F

 

Діалогічне мовлення:

Опис почуттів та емоцій зображених на малюнках.

 

  • Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя;
  • Співпрацювати у парі/групі
  • Поважати та враховувати норми поведінки та соціальні правила поведінки;
  • Познайомитися з традиційними святковими костюмами в різних країнах

ст.68-69

 

Unit 7:

Ст. 74-75

Що тебе лякає?

 

Як ти відпочиваєш?

Почуття та емоції: nervous, proud, relieved, surprised, relaxed, worried, embarrassed

Стверджувальні та питальні речення:

-What makes you feel…?--…make me …. Зворотні займенники.

Прослуховування та відтворення пісні, заповнення пропусків, відповіді на запитання, T/F

Робота у парах:

Створення діалогів за темою «Що тебе змушує хвилюватись?»

 

 

 

 

ст.70-71

 

 

Unit 7:

Ст. 76-77

Уважність понад усе!

 

Коли потрібна допомога.

Консолідація лексики

Консолідація граматичних структур. Вимова буквосполучень ge, dge

Читання  та прослуховування, встановлення відповідності

Відтворення історії по ролях

ст. 72-73

 

Unit 7:

Ст. 78-79

У кінозалі.

 

Культурні традиції.

Lantern, Dragon dance, traditional dress

 

Стверджувальні речення:

There is a… /

There are… .

 

Читання  та прослуховування, встановлення відповідності, відповіді на запитання

Проект: написати замітку про те, що викликає почуття гордості. Розповісти про святкову традицію, яка приносить задоволення.

ст.74-75

 

Unit 7:

Ст. 80-81

Весело грати  разом

 

Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу.

Узагальнення лексики розділу

Вимова вивченої лексики та структур

Узагальнення граматичних структур

Аудіювання: встановлення відповідності, заповнення пропусків

Консолідація вживання вивчених структур та лексики в усному мовленні. Написання активної лексики

Speaking reference ст.119

 

ст.76-77

 

Extensive reading

Ст. 110

Хвилювання перед екзаменом

 

Nervous, excited

 

Читання: відповіді на запитання, T/F

Описати другові свої відчуття та емоції на передодні екзамену.

 

Описати значення слів

 

Easter

Mother’s Day:

Ст.100-101

Святкування   Великодня та Дня Матері

 

Лексика за темою свят: trail, Eater eggs, jelly beans, chocolate bunny, breakfast in bed, tea, rose, box of chocolates, toast

Вимова вивченої лексики

Прослуховування та відтворення пісні та святкового привітання, відповіді на запитання

Робота в парах і групах:

 Діалогічне мовлення з приводу зазначених свят

 

ст.94-95

 

Модуль 8: Action!

Тематика ситуативного спілкування:  Відпочинок і дозвілля. Спорт.

 

 

Unit 8:

Ст. 82-83

Активний відпочинок.

 

Несподіванки під час відпочинку.

  •               запитувати про чиїсь враження, думки, ставлення;

 

  •                    висловлювати свої враження, думки, ставлення

 

Відпочинок: snorkeling, riding boots, horse-riding, fishing, fishing rod, life jacket, sailing, snorkel, surfing, surfboard paddle, kayaking

Питальні речення та відповіді:

Lets go... – Great idea!/ Sorry, I dont likeHave you got…?-Yes, I nave./No, I haven’t.

Прослуховування  та відтворення  чанту  (ритмівки), встановлення відповідності, відповіді на запитання.

Діалогічне мовлення:

Опис малюнків

  • Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя;
  • Познайомитися з дозвіллям своїх однолітків
  • Познайомитися з тим, як інші діти проводять канікули

 

ст.78-79

 

Unit 8:

Ст. 84-85

Розповідаючи про захоплення

 

Листівка з відпочинку

Захоплення: fond of, crazy about, bored with, rock climbing, rafting, bungee jumping, scared of, scuba diving, terrified of, hang gliding

Структура to be going to do smth на позначення планів на майбутнє

 

Прослуховування та відтворення пісні, відповіді на запитання

 

Робота у парах: бесіда про плани на літо

 

ст.80-81

 

 

Unit 8:

Ст. 86-87

Назустріч пригодам!

 

Відпочивай з насолодою.

 

Консолідація лексики

Консолідація граматичних структур. Can you…? Вимова буквосполучень ph, wh

Читання  та прослуховування, встановлення відповідності

Відтворення історії по ролях

ст. 82-83

 

Unit 8:

Ст. 88-89

Охорона довкілля.

 

Літні табори.

Safe, coral reef, skeleton, starfish, global warming, seahorse, dead

Структура: to be going to do smth

Читання  та прослуховування, T/F

Проект: постер про мешканців моря. Написати розповідь про те, чим би ти хотів займатися у літньому таборі.

ст.84-85

 

Unit 8:

Ст. 90-91

Весело грати  разом

 

Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу.

Узагальнення лексики розділу

Вимова вивченої лексики та структур

Узагальнення граматичних структур

Аудіювання: заповнення пропусків, вибір правильної відповіді

Консолідація вживання вивчених структур та лексики в усному мовленні. Заповнення таблиці.

Speaking reference ст.119

 

ст.86-87

 

Extensive reading

Ст. 111

На порозі літніх канікул

 

Відпочинок

Структура: to be going to do smth

Читання: відповіді на запитання, T/F

Розказати другові про свої плани на літній відпочинок

 

Описати значення слів

 

Earth Day

Pancakes Day:

Ст. 102-103

Святкування Дня Землі та Масниці

 

Лексика за темою свят:  frying pan, toss, recycle plastic/ cans, reuse glass bottles/paper

Речення наказового способу дії: Don’t use plastic bags!

Прослуховування та переказ історії, відповіді на запитання

Робота в парах і групах:

 Діалогічне мовлення про родинні традиції збереження довкілля

 

Постер з порадами з охорони природи

 

Goodbye

 

Ст. 92-93

Цікаве дозвілля

 

Мої захоплення

  • Описувати свої навички
  • Описувати місце знаходження предметів
  • Описувати свої уподобання
  • Святкування

Узагальнення лексики

Узагальнення граматичних структур

Прослуховування встановлення відповідності, відповіді на запитання, T/F

Діалогічне мовлення:

Улюблена кінозірка

 

  • Познайомитися з досягненнями та вміннями своїх однолітків
  • Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя

ст.88-89

 

 

Ст. 94-95

 

 

Весело грати  разом

 

Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу.

Узагальнення лексики

Узагальнення граматичних структур

Прослуховування та відтворення пісні

 

Робота у парах: заповнення таблиці

Написання речень за змістом таблиці

 

Написання активних слів ст. 109

Робота в парах і групах:

Гра  ст.109

 

ст.90-91

 

 

 

Ст. 96-97

Весело грати  разом

 

Хто де ховається?

 

Узагальнення лексики розділу

Вимова вивченої лексики та структур

Узагальнення граматичних структур

 

Бесіда про улюблену тварину. Написання активної лексики. Опис малюнку. Діалоги про відчуття та емоції.

 

 

ст.96

 

  WB

  Ст. 96

Ст. 104

Консолідація вивченого матеріалу:

Світ захоплень

 

Узагальнення лексики розділу

 Unit 1 Picture dictionary (stickers)

Узагальнення граматичних структур

Unit 1

Читання: відповіді на запитання, заповнення пропусків

Написання речень та слів

 

Підготовка до диктанту за лексикою  Unit 1

 

Створення речень з лексикою

 

  WB

  Ст. 97

Ст. 105

Консолідація вивченого матеріалу:

Світ тварин

 

Узагальнення лексики розділу

 Unit 2 Picture dictionary (stickers)

Узагальнення граматичних структур

Unit 2

Читання: встановлення відповідності, відповіді на запитання, заповнення пропусків

Написання речень та слів, відповіді на питання

 

Підготовка до диктанту за лексикою  Unit 2

 

Створення речень з лексикою

 

  WB

  Ст. 98

Ст. 106

Консолідація вивченого матеріалу:

Погода та природні явища.

 

Узагальнення лексики розділу

 Unit 3 Picture dictionary (stickers)

Узагальнення граматичних структур

Unit 3

Читання: відповіді на запитання

Написання речень та слів, відповіді на питання, опис власних малюнків

 

Підготовка до диктанту за лексикою  Unit 3

 

Створення речень з лексикою

 

  WB

  Ст. 99

Ст. 107

Консолідація вивченого матеріалу:

Плани на тиждень

 

Узагальнення лексики розділу

 Unit 4 Picture dictionary (stickers)

Узагальнення граматичних структур

Unit 4

Читання: відповіді на запитання, заповнення пропусків

Написання речень та слів, відповіді на питання

 

Підготовка до диктанту за лексикою  Unit 4

 

Створення речень з лексикою

 

  WB

  Ст. 100

Ст. 108

Консолідація вивченого матеріалу:

Світ професій

 

Узагальнення лексики розділу

 Unit 5 Picture dictionary (stickers)

Узагальнення граматичних структур

Unit 5

Читання: відповіді на запитання, заповнення пропусків

Написання речень та слів, відповіді на питання, опис власних малюнків

 

Підготовка до диктанту за лексикою  Unit 5

 

Створення речень з лексикою

 

  WB

  Ст. 101

Ст. 109

Консолідація вивченого матеріалу:

Світ навколо мене

 

Узагальнення лексики розділу

 Unit 6 Picture dictionary (stickers)

Узагальнення граматичних структур

Unit 6

Читання: заповнення пропусків

Написання речень та слів, відповіді на питання, опис власних малюнків

 

Підготовка до диктанту за лексикою  Unit 6

 

Створення речень з лексикою

 

  WB

  Ст. 102

Ст. 110

Консолідація вивченого матеріалу:

Відчуття та емоції

 

Узагальнення лексики розділу

 Unit 7 Picture dictionary (stickers)

Узагальнення граматичних структур

Unit 7

Читання: відповіді на запитання, заповнення пропусків

Написання речень та слів, відповіді на питання

 

Підготовка до диктанту за лексикою  Unit 7

 

Створення речень з лексикою

 

  WB

  Ст. 103

Ст. 111

Консолідація вивченого матеріалу:

Мої улюблені справи

 

Узагальнення лексики розділу

 Unit 8 Picture dictionary (stickers)

Узагальнення граматичних структур

Unit 8

Читання: відповіді на запитання, заповнення пропусків

Написання речень та слів, відповіді на питання

 

Підготовка до диктанту за лексикою  Unit 8

 

Створення речень з лексикою

 

Контроль читання

 

Контроль письма

 

Контроль говоріння

 

Контроль аудіювання

 

Підсумковий урок

 

 

Календарно-тематичне планування до НМК ISLANDS 4 (Pearson)

Міжнародний освітньо-методичний центр PEARSON-Dinternal    PHOTOCOPIABLE

docx
Додано
17 лютого 2019
Переглядів
758
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку