Міжнародний освітньо-методичний центр PEARSON-Dinternal
Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
ISLANDS 4 (PEARSON)
Навчальний рік _____ Вчитель ___________________________________ Клас _________
Календарно-тематичне планування: ISLANDS 4 (Семестр 1)
|
|
Вступний модуль: Welcome Тематика ситуативного спілкування: Я та мої друзі. Мій день народження.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
|
|
Unit Welcome: Ст. 6
|
Давайте підемо в кіно!
|
|
Дієслова: like, love на висловлення ступеню вподобання
|
Спонукальні речення у стверджувальній формі Структура let’s do smth |
Прослуховування та відтворення тексту історії |
|
|
ст. 2 |
||||||||||||||||||||||||
2. |
|
|
Unit Welcome: Ст. 7 |
Приєднуйся до нашої подорожі! |
Займенник: me |
|
|
Говоріння: групова робота: рольова гра |
ст. 3 |
||||||||||||||||||||||||||
3. |
|
|
Unit Welcome: Ст. 8
|
Давай знайомитись!
|
Хобі, одяг, пора дня, опис особистості |
|
|
Говоріння: парна робота: запитання про уподобання.
|
ст. 4 |
||||||||||||||||||||||||||
4. |
|
|
Unit Welcome: Ст. 9 |
Розкажи про себе |
|
Питальні речення Do you like…? та відповіді на них: Yes, I do./No, I don’t. Відпрацювання вимови власних імен |
Прослуховування та відтворення чанту (ритмівки). |
Розповіді про свої заняття протягом дня. Письмо: заповнення таблиці про ставлення друзів до акторів. |
ст. 5 |
||||||||||||||||||||||||||
56555 |
|
|
Unit Welcome: Ст.10 |
Яке твоє улюблене число?
|
Рахування у межах сотні |
|
Аудіювання: встановлення відповідності, відтворення пісні. |
|
ст. 6 |
||||||||||||||||||||||||||
1
6. |
|
|
Unit Welcome: Ст.11 |
Більше, швидше, краще |
|
|
Порівняльний ступінь якісних прикметників |
|
Говоріння: парна робота – відповіді на запитання, порівняння предметів |
|
ст. 7 |
||||||||||||||||||||||||
7. |
|
|
Unit Welcome: Ст.117 |
Знайомство |
|
|
Питальні речення Do you like…? та відповіді на них: Yes, I do./No, I don’t. |
|
Speaking reference ст.117 |
|
Розповідь про себе |
||||||||||||||||||||||||
8. |
|
|
Unit Welcome |
Я та мої друзі |
|
|
|
|
Тест; Проект «Мій друг»
|
|
Повтор. МІ |
||||||||||||||||||||||||
|
|
Модуль 1: Free Time Тематика ситуативного спілкування: Відпочинок і дозвілля. Спорт.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
9. |
|
|
Unit 1: Ст.12 |
Вільний час
|
|
Хобі: skiing, cooking, watching TV, playing computer games, skateboarding, reading the newspaper, playing the guitar, chatting online |
|
Прослуховування та відтворення історії |
|
|
ст. 8 |
||||||||||||||||||||||||
10. |
|
|
Unit 1: Ст.13 |
Улюблені заняття |
|
Питальні речення: What do you like doing? та відповідь на них: I like/don’t like skating. |
Прослуховування та відтворення чанту (ритмівки). Встановлення відповідності, T/F. |
Діалогічне мовлення: Що ти любиш робити? |
ст. 9 |
||||||||||||||||||||||||||
11. |
|
|
Unit 1: Ст.14 |
Дозвілля
|
Хобі: skipping, painting, playing hockey, reading magazines, watching films, surfing the Internet, walking the dog, riding a scooter |
|
Прослуховування та відтворення пісні, встановлення відповідності |
|
ст. ст..10 |
||||||||||||||||||||||||||
12. |
|
|
Unit 1: Ст.15 |
Мої улюблені справи |
|
Питальні речення: Do they like skating? Та відповідь на них: Yes, they do./No, they don’t. |
|
Робота у парах та групах: опис малюнків Написання питань та відподей на них |
. ст..11 |
||||||||||||||||||||||||||
13. |
|
|
Unit 1: Ст.16 |
Список моїх бажань
|
Консолідація лексики |
|
Прослуховування історії |
|
ст. 12 |
||||||||||||||||||||||||||
14. |
|
|
Unit 1: Ст.17 |
Я це зможу! |
|
Консолідація граматичних структур Вимова буквосполучень ow, ou |
|
Відтворення історії по ролях |
ст. 13 |
||||||||||||||||||||||||||
15. |
|
|
Unit 1: ст.18 |
Особливі будинки
|
Іменники: sea, lighthouse, stares |
Структура: she/he likes/doesn’t like |
|
Проект: Дизайн незвичайного будинку |
ст.14 |
||||||||||||||||||||||||||
16. |
|
|
Unit 1: ст.19 |
На вихідних |
|
|
Читання та прослуховування, презентації будинків та справ на вихідних, T/F |
Робота з портфоліо |
ст.15 |
||||||||||||||||||||||||||
17.
|
|
|
Unit 1: ст.20 |
Весело грати разом
Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу. |
Узагальнення лексики розділу |
Вимова вивченої лексики та структур |
|
Консолідація вживання вивчених структур та лексики в усному та писемному мовленні
|
ст.16 |
||||||||||||||||||||||||||
18. |
|
|
Unit 1: ст.21 |
Захоплення моєї сім’ї та моїх друзів |
Узагальнення граматики розділу |
|
Аудіювання: встановлення відповідності |
|
ст.17 |
||||||||||||||||||||||||||
19. |
|
|
Unit 1 |
Я роблю це охоче |
|
|
|
Speaking reference ст.117 |
Розповідати про свої захоплення |
||||||||||||||||||||||||||
20. |
|
|
Extensive reading Ст. 104 |
У літньому таборі |
Хобі: cooking, painting, swimming |
|
Читання: відповіді на запитання, T/F |
Відтворення історії по ролях. Розповідь про улюблену справу |
Описати своє хобі другові |
||||||||||||||||||||||||||
21. |
|
|
Unit 1 |
Мій вільний час |
|
|
|
|
Робота в парах (діалогічне мовлення); тест |
|
Повтор. граматику розділу |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Модуль 2: Wild Animals Тематика ситуативного спілкування: Природа і навколишнє середовище, моє ставлення до тварин і природи.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
22. |
|
|
Unit 2: Ст. 22 |
Світ диких тварин
|
|
Назви тварин та їжі: giraffe, lion, elephant, monkey, crocodile, leaves, grass, fruit, hippo, meat |
|
Прослуховування та відтворення чанту (ритмівки). |
|
|
ст.18 |
||||||||||||||||||||||||
23. |
|
|
Unit 2: Ст. 23 |
Чим харчуються тварини? |
|
Питальні речення: Do lions eat meat? Та відповіді на них: Yes, they do./ No, they don’t. |
|
Діалогічне мовлення: Хто це їсть? |
ст.19 |
||||||||||||||||||||||||||
24. |
|
|
Unit 2: Ст. 24 |
Хто де живе?
|
Назви тварин та місцевостей: crab, camel, zebra, panda, gorilla, river, forest, grassland, forest, rainforest |
Питальні речення: Where do crabs live? Та відповіді на них: They live in the rivers. |
Прослуховування та відтворення пісні,
|
|
ст.20 |
|
|||||||||||||||||||||||||
25. |
|
|
Unit 2: Ст. 25 |
Цікаве про тварин |
|
Питальні речення: How much\many? |
Читання тексту, відповіді на запитання |
Робота у парах та групах: опис малюнків Написання речень за малюнком |
ст.21 |
|
|||||||||||||||||||||||||
26. |
|
|
Unit 2: Ст. 26 |
Охорона довкілля.
|
Консолідація лексики |
Консолідація граматичних структур
|
Прослуховування історії
|
|
ст. 22 |
||||||||||||||||||||||||||
27. |
|
|
Unit 2: Ст. 27 |
Я – друг природи. |
|
Різна вимова буквосполучень all, aw |
|
Відтворення історії по ролях |
ст. 23 |
||||||||||||||||||||||||||
28. |
|
|
Unit 2: Ст. 28 |
Закони природи
|
Назви тварин та предметів харчування. Іменники на позначення типів тварин за способом харчування: herbivores, carnivores, omnivores, lion cubs, orangutans |
Загальні питання та відповіді на них
|
|
|
ст.24 |
||||||||||||||||||||||||||
29. |
|
|
Unit 2: Ст. 29 |
Заповідники дикої природи |
|
|
Читання та прослуховування, презентація тварин, відповіді на запитання |
Проект: Харчові ланцюжки, тварини, що живуть біля твого дому. |
|
ст.25 |
|||||||||||||||||||||||||
30. |
|
|
Unit 2: Ст. 30 |
Весело грати разом
|
Узагальнення лексики розділу |
Вимова вивченої лексики та структур |
|
Консолідація вживання вивчених структур та лексики в усному мовленні |
|
ст.26 |
|||||||||||||||||||||||||
31. |
|
|
Unit 2: Ст. 31 |
У зоопарку |
|
|
|
Аудіювання: встановлення відповідності, відповіді на запитання |
|
|
ст.227 |
||||||||||||||||||||||||
32. |
|
|
Unit 2 |
Що я знаю про диких тварин |
|
|
Консолідація граматичних структур |
|
Speaking reference ст.117 |
|
Portfolio ст.29 |
||||||||||||||||||||||||
33. |
|
|
Extensive reading Ст. 105 |
Цікаве про алігаторів |
|
Skin, sharp |
|
Читання: відповіді на запитання, T/F |
Переказ історії |
|
Пояснити значення слів |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Модуль 3: The Seasons Тематика ситуативного спілкування: Природа.Пори року. Погода
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
34. |
|
|
|
|
Unit3: Ст. 32 |
Погода в різні пори року.
|
|
Погода: warm, humid, stormy, lightning, wet, thunder, degrees, temperature |
Структури: -What is the weather like today? – It is sunny and… |
. |
|
|
ст.28 |
||||||||||||||||||||||
35. |
|
|
|
|
Unit3: Ст. 33 |
Погода сьогодні. |
|
|
Прослуховування та відтворення чанту (ритмівки), T/F |
Діалогічне мовлення: Погода сьогодні. |
ст.29 |
||||||||||||||||||||||||
36. |
|
|
|
|
Unit 3: Ст. 34 |
Заняття в різні пори року
|
Пори року та заняття: go camping, go waterskiing, go hiking, go snowboarding, spring, summer, autumn, winter |
|
Прослуховування та відтворення пісні, встановлення відповідності
|
Робота у парах: бесіда про погоду та заняття в залежності від пори року
|
ст.30 |
||||||||||||||||||||||||
37. |
|
|
|
|
Unit 3: Ст. 35 |
Яка сьогодні погода? |
|
|
Прослуховування та читання тексту, встановлення відповідності |
|
ст.31 |
||||||||||||||||||||||||
38. |
|
|
|
|
Unit 3: Ст. 35 |
Яка погода була вчора? |
|
Питальні речення у минулому часі типу: What was the weather like yesterday? Та відповіді на них типу: It was sunny. |
|
|
ст.31 |
||||||||||||||||||||||||
39. |
|
|
|
|
Unit 3: Ст. 36 |
Морські пригоди
|
Консолідація лексики |
Консолідація граматичних структур. |
Прослуховування історії Читання вголос |
|
ст. 32 |
||||||||||||||||||||||||
40. |
|
|
|
|
Unit 3: Ст. 37 |
Будь гарним другом |
|
Вимова буквосполучень ew, y |
|
Відтворення історії по ролях |
ст. 33 |
||||||||||||||||||||||||
41. |
|
|
|
|
Unit 3: Ст. 38 |
Урагани |
|
Природні лиха: Storm, lightning, wave, hurricane, earthquake, tornado
|
Структури типу: This is a… There is a…
|
Читання та прослуховування, встановлення відповідності, заповнення пропусків, |
|
|
ст.34 |
||||||||||||||||||||||
42. |
|
|
|
|
Unit 3: Ст. 39 |
Природні катаклізми |
|
|
Відповіді на запитання |
Проект: Написання розповіді про урагани у твоїй країні. Як захиститися під час непогоди. |
|
ст.35 |
|||||||||||||||||||||||
43. |
|
|
|
|
Unit 3: Ст. 40 |
Весело грати разом |
Узагальнення лексики розділу |
Вимова вивченої лексики та структур
|
|
Консолідація вживання вивчених структур та лексики в усному мовленні. |
|
ст.36 |
|||||||||||||||||||||||
44. |
|
|
|
|
Unit 3: Ст. 41 |
Пори року |
|
|
Узагальнення граматичних структур |
Аудіювання: встановлення відповідності, заповнення пропусків |
|
|
ст.37 |
||||||||||||||||||||||
45. |
|
|
|
|
Unit 3: Ст. 118 |
Що ти робив влітку? |
|
|
|
|
Speaking reference ст.118, Написання активної лексики |
|
Описати погоду |
||||||||||||||||||||||
46. |
|
|
|
|
Extensive reading Ст. 106 |
На водоймі влітку і взимку |
|
Pond, skates |
|
Читання: відповіді на запитання, T/F |
Описати водойму в обидві пори року |
|
Описати значення слів |
||||||||||||||||||||||
47. |
|
|
|
|
Halloween
Ст. 96 |
Святкування Хеллоувіну
|
|
Лексика за темою свята: moon, skeleton, owl, bone, monster |
Вимова вивченої лексики |
Прослуховування та відтворення пісні, T/F |
|
|
Вивч. лексику |
||||||||||||||||||||||
48. |
|
|
|
|
Halloween
Ст. 97 |
Святкування Хеллоувіну |
|
|
|
Читання: відповіді на запитання |
Діалогічне мовлення: Відповіді на питання |
|
ст. 97 (вивч. пісню) |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
Модуль 4: My Week Тематика ситуативного спілкування: Шкільне життя, шкільні події.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
49. |
|
|
|
|
Unit 4: Ст. 42 |
Мої заняття
|
|
Заняття: have music/ballet lessons, do karate, do gymnastics, practice the violin/piano, learn to draw/ cook, study English/Math |
|
Прослуховування та відтворення чанту (ритмівки), встановслення відповідності, |
|
|
ст.38 |
||||||||||||||||||||||
50. |
|
|
|
|
Unit 4: Ст. 43 |
Чим я займаюсь |
|
Стверджувальні та заперечні речення з дієсловами: Have got Has got |
|
Говоріння: опис малюнків, відповіді на запитання |
ст.39 |
||||||||||||||||||||||||
51.
|
|
|
|
|
Unit 4: Ст. 44 |
Котра година?
|
Слова на позначення проміжків часу: morning, midday, afternoon, evening, a quarter past/to, half past |
Питальні речення: When does she study Math?
|
Прослуховування та відтворення пісні |
|
ст.40 |
||||||||||||||||||||||||
52. |
|
|
|
|
Unit 4: Ст. 45 |
Як часто ти це робиш? |
|
|
Прослуховування та читання тексту, T/F |
Говоріння: діалогічне мовлення про заняття |
ст.41 |
||||||||||||||||||||||||
53. |
|
|
|
|
Unit 4: Ст. 46 |
Нові інтереси.
|
|
Консолідація граматичних структур |
Прослуховування історії Читання вголос |
|
ст. 42 |
||||||||||||||||||||||||
54. |
|
|
|
|
Unit 4: Ст. 47 |
Цікаві вихідні. |
Консолідація лексики |
Вимова буквосполучень ie, ue |
|
Відтворення історії по ролях |
ст. 43 |
||||||||||||||||||||||||
55. |
|
|
|
|
Unit 4: Ст. 48 |
Як ти дістаєшся школи?
|
Road, radio, plane, snowmobile |
Сполучник by на позначення способу пересування |
Читання та прослуховування, встановлення відповідності, T/F |
|
ст.44 |
||||||||||||||||||||||||
56. |
|
|
|
|
Unit 4: Ст. 49 |
Щоденні справи |
|
|
Читання та прослуховування, встановлення відповідності, T/F |
Проект: Опитування про способи діставання до школи. |
|
ст.45 |
|||||||||||||||||||||||
57. |
|
|
|
|
Unit 4: Ст. 50
|
Весело грати разом
|
Узагальнення лексики розділу |
Вимова вивченої лексики та структур
|
|
Консолідація вживання вивчених структур та лексики в усному мовленні |
|
ст.46 |
|||||||||||||||||||||||
58. |
|
|
|
|
Unit 4: Ст. 51 |
Щоденні справи |
|
. |
Узагальнення граматичних структур |
Аудіювання: встановлення відповідності |
|
|
ст.47 |
||||||||||||||||||||||
59. |
|
|
|
|
Unit 4: Ст. 118 |
Що ти робиш на вихідних? |
|
|
|
|
Speaking reference ст.118 |
|
Проект:Твій особистий щоденний розклад |
||||||||||||||||||||||
60. |
|
|
|
|
Extensive reading Ст. 107 |
Розклад Мері |
|
Дні тижня, busy |
|
Читання: відповіді на запитання, T/F |
Описати другові свій тижневий розклад |
|
Описати значення слів |
||||||||||||||||||||||
61. |
|
|
|
|
Christmas
Ст. 98-99 |
Святкування Різдва |
|
Лексика за темою свята: Christmas pudding/crackers/lunch, play with/open presents, snowball, snowman |
Вимова вивченої лексики |
Прослуховування та відтворення пісні, встановлення відповідності
|
Діалогічне мовлення: відповіді на запитання стосовно свята
|
|
ст.93 |
||||||||||||||||||||||
62. |
|
|
|
|
Winter Holidays |
Зимові свята |
|
|
Узагальнення вивченої лексики |
Читання тексту, виконання завдань |
Розучування віршів |
|
Впр. 3 с. 99 |
||||||||||||||||||||||
63. |
|
|
|
|
Контроль читання |
||||||||||||||||||||||||||||||
64. |
|
|
|
|
Контроль письма |
||||||||||||||||||||||||||||||
65. |
|
|
|
|
Контроль говоріння |
||||||||||||||||||||||||||||||
66. |
|
|
|
|
Контроль аудіювання |
||||||||||||||||||||||||||||||
67. |
|
|
|
|
Підсумковий урок |
||||||||||||||||||||||||||||||
Календарно-тематичне планування: ISLANDS 4 (Семестр 2)
|
Модуль 5: Jobs Тематика ситуативного спілкування: Світ професій
|
|||||||||
|
Unit 5: Ст. 52-53 |
Світ захопливих професій.
Ким ти хочеш бути? |
|
Професії: builder, film star, firefighter, police officer, ballet dancer, astronaut, basketball player |
Питальні речення: What do you want to be? Та відповіді на них:I want to be a film star. |
Прослуховування та відтворення чанту (ритмівки). |
Діалогічне мовлення: Вгадай професію |
|
ст.48-49 |
|
|
Unit 5: Ст. 54-55 |
Я виросту і стану…
Чому це тобі подобається? |
Професії: singer, model, journalist, photographer, carpenter, athlete, lawyer, mechanic |
Граматична структура: Do you want to be a…? Why do you want to be a…? |
Прослуховування та відтворення пісні
Прослуховування: встановлення відповідності |
Робота у парах: Опиши професію Відповіді на запитання |
ст.50-51 |
|
||
|
Unit 5: Ст. 56-57 |
Хобі-краща професія
Працюючи, пам’ятай про відпочинок |
Консолідація лексики |
Консолідація граматичних структур. Вимова буквосполучень le, y |
Прослуховування історії Читання вголос |
Відтворення історії по ролях |
ст. 52-53 |
|||
|
Unit 5: Ст. 58-59 |
Дитячий форум
Мій герой |
Спорт: famous, champion, brave, Olympic games, train, coach |
Спеціальні запитання та відповіді на них. |
Читання та прослуховування, встановлення відповідності, T/F, відповіді на запитання |
Проект: Написання буклетів про своїх героїв. Діалоги: ким ти хочеш бути? |
ст.54-55 |
|||
|
Unit 5: Ст. 60-61 |
Весело грати разом
Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу. |
Узагальнення лексики розділу |
Вимова вивченої лексики та структур Узагальнення граматичних структур |
Аудіювання: встановлення відповідності, відповіді на запитання |
Консолідація вживання вивчених структур та лексики в усному мовленні Написання активної лексики, побудова речень Speaking reference ст.118 |
ст.56-57 |
|||
|
Extensive reading Ст. 108 |
Я хочу бути космонавтом! |
|
Space, interview |
|
Читання: відповіді на запитання, T/F |
Описати причини свого вподобання певної професії. |
|
Описати значення слів |
|
|
Модуль 6: In the Rainforest Тематика ситуативного спілкування: Подорож.
|
|||||||||
|
Unit 6: Ст. 62-63 |
Прогулянка у лісі
Орієнтуємося у просторі |
|
Hut, bridge, nest, valley, mountain, vines, waterfall |
Прийменники напрямку руху: over, across, near, between-and. |
Прослуховування та відтворення чанту (ритмівки). |
Діалогічне мовлення: Що тобі подобається? |
- Уважно стежити за презентованою інформацією; - Усвідомлювати мету поставленого завдання;
|
ст.58-59 |
|
|
Unit 6: Ст. 64-65 |
Яка чудова природа!
Я це зможу зробити! |
Lake, sea, coast, hills |
Прийменники напрямку руху: around, through, towards, past. Модальні дієслова could/couldn’t у питальних я розповідних реченнях. Простий минулий час правильних дієслів. |
Прослуховування та відтворення пісні, встановлення відповідності, T/F |
Робота у парах: опис малюнків |
ст.60-61 |
|
||
|
Unit 6: Ст. 66-67 |
Будь готовий до несподіванок!
Захоплива подорож
|
Вигуки типу: aaargh, behind you!, real, AHHH! |
Консолідація граматичних структур. Вимова буквосполучень Ce, ci, cir |
Прослуховування історії Читання вголос |
Відтворення історії по ролях |
ст. 64-65 |
|||
|
Unit 6: Ст. 68-69 |
Джунглі Амазонки.
Зелені легені планети. |
Істоти: parrots, hummingbirds, giant tarantulas, tapirs |
Стверджувальні та питальні речення зі структурою: There is/are, any |
Читання та прослуховування, встановлення відповідності |
Написати про ліси своєї країни. Проект: створити постер про інших тварин лісів Амазонки. |
ст.64-65 |
|||
|
Unit 6: Ст. 70-71 |
Весело грати разом
Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу. |
Узагальнення лексики розділу |
Вимова вивченої лексики та структур Узагальнення граматичних структур |
Аудіювання: встановлення відповідності |
Консолідація вживання вивчених структур та лексики в усному мовленні Написання активної лексики Speaking reference ст.119 |
|
ст.66-67 |
||
|
Extensive reading Ст. 109 |
Лист з далеких країв. |
|
Near, fantastic |
|
Читання: відповіді на запитання, T/F |
Описати другові тропічний ліс |
|
Описати значення слів |
|
|
Модуль 7: Feelings Тематика ситуативного спілкування: Відчуття та емоції.
|
|||||||||
|
Unit 7: Ст. 72-73 |
Світ почуттів та емоцій
Чому ти сумний? |
|
Почуття та емоції: yawning, crying, laughing, shouting, shaking, frowning, smiling, blushing, scared, happy, sad, tired, angry |
Стверджувальні та питальні речення: -Why is she …? - She is … because she’s… .
|
Прослуховування та відтворення чанту (ритмівки), T/F |
Діалогічне мовлення: Опис почуттів та емоцій зображених на малюнках. |
|
ст.68-69 |
|
|
Unit 7: Ст. 74-75 |
Що тебе лякає?
Як ти відпочиваєш? |
Почуття та емоції: nervous, proud, relieved, surprised, relaxed, worried, embarrassed |
Стверджувальні та питальні речення: -What makes you feel…?--…make me …. Зворотні займенники. |
Прослуховування та відтворення пісні, заповнення пропусків, відповіді на запитання, T/F |
Робота у парах: Створення діалогів за темою «Що тебе змушує хвилюватись?» |
ст.70-71 |
|
||
|
Unit 7: Ст. 76-77 |
Уважність понад усе!
Коли потрібна допомога. |
Консолідація лексики |
Консолідація граматичних структур. Вимова буквосполучень ge, dge |
Читання та прослуховування, встановлення відповідності |
Відтворення історії по ролях |
ст. 72-73 |
|||
|
Unit 7: Ст. 78-79 |
У кінозалі.
Культурні традиції. |
Lantern, Dragon dance, traditional dress
|
Стверджувальні речення: There is a… / There are… .
|
Читання та прослуховування, встановлення відповідності, відповіді на запитання |
Проект: написати замітку про те, що викликає почуття гордості. Розповісти про святкову традицію, яка приносить задоволення. |
ст.74-75 |
|||
|
Unit 7: Ст. 80-81 |
Весело грати разом
Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу. |
Узагальнення лексики розділу |
Вимова вивченої лексики та структур Узагальнення граматичних структур |
Аудіювання: встановлення відповідності, заповнення пропусків |
Консолідація вживання вивчених структур та лексики в усному мовленні. Написання активної лексики Speaking reference ст.119 |
|
ст.76-77 |
||
|
Extensive reading Ст. 110 |
Хвилювання перед екзаменом |
|
Nervous, excited |
|
Читання: відповіді на запитання, T/F |
Описати другові свої відчуття та емоції на передодні екзамену. |
|
Описати значення слів |
|
|
Easter Mother’s Day: Ст.100-101 |
Святкування Великодня та Дня Матері |
|
Лексика за темою свят: trail, Eater eggs, jelly beans, chocolate bunny, breakfast in bed, tea, rose, box of chocolates, toast |
Вимова вивченої лексики |
Прослуховування та відтворення пісні та святкового привітання, відповіді на запитання |
Робота в парах і групах: Діалогічне мовлення з приводу зазначених свят |
|
ст.94-95 |
|
|
Модуль 8: Action! Тематика ситуативного спілкування: Відпочинок і дозвілля. Спорт.
|
|||||||||
|
Unit 8: Ст. 82-83 |
Активний відпочинок.
Несподіванки під час відпочинку. |
|
Відпочинок: snorkeling, riding boots, horse-riding, fishing, fishing rod, life jacket, sailing, snorkel, surfing, surfboard paddle, kayaking |
Питальні речення та відповіді: Let’s go... – Great idea!/ Sorry, I don’t like… Have you got…?-Yes, I nave./No, I haven’t. |
Прослуховування та відтворення чанту (ритмівки), встановлення відповідності, відповіді на запитання. |
Діалогічне мовлення: Опис малюнків |
|
ст.78-79 |
|
|
Unit 8: Ст. 84-85 |
Розповідаючи про захоплення
Листівка з відпочинку |
Захоплення: fond of, crazy about, bored with, rock climbing, rafting, bungee jumping, scared of, scuba diving, terrified of, hang gliding |
Структура to be going to do smth на позначення планів на майбутнє
|
Прослуховування та відтворення пісні, відповіді на запитання
|
Робота у парах: бесіда про плани на літо
|
ст.80-81 |
|
||
|
Unit 8: Ст. 86-87 |
Назустріч пригодам!
Відпочивай з насолодою.
|
Консолідація лексики |
Консолідація граматичних структур. Can you…? Вимова буквосполучень ph, wh |
Читання та прослуховування, встановлення відповідності |
Відтворення історії по ролях |
ст. 82-83 |
|||
|
Unit 8: Ст. 88-89 |
Охорона довкілля.
Літні табори. |
Safe, coral reef, skeleton, starfish, global warming, seahorse, dead |
Структура: to be going to do smth |
Читання та прослуховування, T/F |
Проект: постер про мешканців моря. Написати розповідь про те, чим би ти хотів займатися у літньому таборі. |
ст.84-85 |
|||
|
Unit 8: Ст. 90-91 |
Весело грати разом
Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу. |
Узагальнення лексики розділу |
Вимова вивченої лексики та структур Узагальнення граматичних структур |
Аудіювання: заповнення пропусків, вибір правильної відповіді |
Консолідація вживання вивчених структур та лексики в усному мовленні. Заповнення таблиці. Speaking reference ст.119 |
|
ст.86-87 |
||
|
Extensive reading Ст. 111 |
На порозі літніх канікул |
|
Відпочинок |
Структура: to be going to do smth |
Читання: відповіді на запитання, T/F |
Розказати другові про свої плани на літній відпочинок |
|
Описати значення слів |
|
|
Earth Day Pancakes Day: Ст. 102-103 |
Святкування Дня Землі та Масниці |
|
Лексика за темою свят: frying pan, toss, recycle plastic/ cans, reuse glass bottles/paper |
Речення наказового способу дії: Don’t use plastic bags! |
Прослуховування та переказ історії, відповіді на запитання |
Робота в парах і групах: Діалогічне мовлення про родинні традиції збереження довкілля |
|
Постер з порадами з охорони природи |
|
|
Goodbye
Ст. 92-93 |
Цікаве дозвілля
Мої захоплення |
|
Узагальнення лексики |
Узагальнення граматичних структур |
Прослуховування встановлення відповідності, відповіді на запитання, T/F |
Діалогічне мовлення: Улюблена кінозірка |
|
ст.88-89 |
|
|
Ст. 94-95 |
Весело грати разом
Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу. |
Узагальнення лексики |
Узагальнення граматичних структур |
Прослуховування та відтворення пісні
|
Робота у парах: заповнення таблиці Написання речень за змістом таблиці
Написання активних слів ст. 109 Робота в парах і групах: Гра ст.109
|
ст.90-91 |
|
||
|
Ст. 96-97 |
Весело грати разом
Хто де ховається? |
|
Узагальнення лексики розділу |
Вимова вивченої лексики та структур Узагальнення граматичних структур |
|
Бесіда про улюблену тварину. Написання активної лексики. Опис малюнку. Діалоги про відчуття та емоції.
|
|
ст.96 |
|
|
WB Ст. 96 Ст. 104 |
Консолідація вивченого матеріалу: Світ захоплень |
|
Узагальнення лексики розділу Unit 1 Picture dictionary (stickers) |
Узагальнення граматичних структур Unit 1 |
Читання: відповіді на запитання, заповнення пропусків |
Написання речень та слів |
|
Підготовка до диктанту за лексикою Unit 1
Створення речень з лексикою |
|
|
WB Ст. 97 Ст. 105 |
Консолідація вивченого матеріалу: Світ тварин |
|
Узагальнення лексики розділу Unit 2 Picture dictionary (stickers) |
Узагальнення граматичних структур Unit 2 |
Читання: встановлення відповідності, відповіді на запитання, заповнення пропусків |
Написання речень та слів, відповіді на питання |
|
Підготовка до диктанту за лексикою Unit 2
Створення речень з лексикою |
|
|
WB Ст. 98 Ст. 106 |
Консолідація вивченого матеріалу: Погода та природні явища. |
|
Узагальнення лексики розділу Unit 3 Picture dictionary (stickers) |
Узагальнення граматичних структур Unit 3 |
Читання: відповіді на запитання |
Написання речень та слів, відповіді на питання, опис власних малюнків |
|
Підготовка до диктанту за лексикою Unit 3
Створення речень з лексикою |
|
|
WB Ст. 99 Ст. 107 |
Консолідація вивченого матеріалу: Плани на тиждень |
|
Узагальнення лексики розділу Unit 4 Picture dictionary (stickers) |
Узагальнення граматичних структур Unit 4 |
Читання: відповіді на запитання, заповнення пропусків |
Написання речень та слів, відповіді на питання |
|
Підготовка до диктанту за лексикою Unit 4
Створення речень з лексикою |
|
|
WB Ст. 100 Ст. 108 |
Консолідація вивченого матеріалу: Світ професій |
|
Узагальнення лексики розділу Unit 5 Picture dictionary (stickers) |
Узагальнення граматичних структур Unit 5 |
Читання: відповіді на запитання, заповнення пропусків |
Написання речень та слів, відповіді на питання, опис власних малюнків |
|
Підготовка до диктанту за лексикою Unit 5
Створення речень з лексикою |
|
|
WB Ст. 101 Ст. 109 |
Консолідація вивченого матеріалу: Світ навколо мене |
|
Узагальнення лексики розділу Unit 6 Picture dictionary (stickers) |
Узагальнення граматичних структур Unit 6 |
Читання: заповнення пропусків |
Написання речень та слів, відповіді на питання, опис власних малюнків |
|
Підготовка до диктанту за лексикою Unit 6
Створення речень з лексикою |
|
|
WB Ст. 102 Ст. 110 |
Консолідація вивченого матеріалу: Відчуття та емоції |
|
Узагальнення лексики розділу Unit 7 Picture dictionary (stickers) |
Узагальнення граматичних структур Unit 7 |
Читання: відповіді на запитання, заповнення пропусків |
Написання речень та слів, відповіді на питання |
|
Підготовка до диктанту за лексикою Unit 7
Створення речень з лексикою |
|
|
WB Ст. 103 Ст. 111 |
Консолідація вивченого матеріалу: Мої улюблені справи |
|
Узагальнення лексики розділу Unit 8 Picture dictionary (stickers) |
Узагальнення граматичних структур Unit 8 |
Читання: відповіді на запитання, заповнення пропусків |
Написання речень та слів, відповіді на питання |
|
Підготовка до диктанту за лексикою Unit 8
Створення речень з лексикою |
|
|
Контроль читання |
|||||||||
|
Контроль письма |
|||||||||
|
Контроль говоріння |
|||||||||
|
Контроль аудіювання |
|||||||||
|
Підсумковий урок |
|||||||||
Календарно-тематичне планування до НМК ISLANDS 4 (Pearson)
Міжнародний освітньо-методичний центр PEARSON-Dinternal PHOTOCOPIABLE