3 травня о 18:00Вебінар: На допомогу вчителю: онлайн-тести «На Урок» в освітньому процесі

Розробка уроку з англійської мови на тему "Легкий старт у світі англійської мови"

Про матеріал
Асоціативна методика - це мова рухів, жестів, міміки. Це мова нашого тіла, кодова мова уявлень та асоціацій.
Перегляд файлу

План – конспект уроку

Граючись учимось. Легкий старт у світі англійської мови.

Метод асоціативних символів – це мова рухів, жестів, міміки. Це мова нашого тіла, кодова мова уявлень та асоціацій.

Тема : Ігри з тваринами

Мета : - опрацювати мовні зразки , близькі до реального життя дітей;

  • Збільшити словниковий запас;
  • Розвивати цікавість, невичерпну потребу в нових враженнях, пам'ять за умов ігрової мотивації, концентрації уваги та напруження сил;
  • Виховувати бажання активно брати участь на протязі уроку , викликати у дітей інтерес до навчального процесу.

 

  Хід уроку

І. Введення в іншомовну атмосферу

1) Привітання

Good morning, good morning,

Good morning to you!

Good morning, good morning,

I am glad to see you!

 

 ІІ. Основна частина уроку

2) Listen and do

Run, run, run , turn around, turn around

Hop , hop, hop, sing , sing, sing, dance, dance, dance.

3) States of being

Hello, hello, I am glad to see you.

Ok , children, you are funny,

 you are old

 you are good , good,

 you are bad , bad

 you are strong, strong.

4) Places of Being

I am a cat. I want to go to the park.

I go to the park. I work in the park.

I go to the garden. I play in the garden.

I go to the  river. I don’t swim in the river.

 I go to the house. I sleep in the house.

5) Parte of Body

I see mosquitoes on your head

I see mosquitoes on your legs

I see mosquitoes on your shoulders

I see mosquitoes on your arms

6) The funny tree

Who wants to be a tree?

You are a tree, come to me

Do you like a tree? Yes …

Boys stand up. You are dogs.

Run to the tree.

Girls , you are frogs. Hop to the tree.

Boys, you are birds. Fly to the tree.

7) Cat, cat, wake up

Дівчинка сидить у масці киці і спить. Діти підходять та намагаються розбудити її.

Go go the cat, clap your hands

The cat is sleeping.

Bang your feet

The cat is sleeping

Turn around , turn around

The cat is sleeping

Dance, dance

The cat is sleeping

Cat, cat, wake up… run away.

8) Sing a song

Clap, clap, clap,

Stand , stand, stand

Dance, dance, dance

Freeze .

Правила для вчителя

  1.  Залиш за порогом свій поганий настрій , на уроці ти маєш завжди бути в доброму гуморі.
  2. Називай дитину завжди на ім’я ,лагідно, це фіксує особистий характер спілкування , надає йому невимушеності.
  3. Не полишай дитину радощів відкриття, пошуку, не давай їй готових висновків, правил, де це можливо ,нехай дитина сама до цього дійде.
  4. Не втомлюйся хвалити учнів, адже кожному відомо, що добре слово може піднести дитину до небес, а нетактовне та грубе вб’є будь – яке бажання вчитися.
  5. Не забувай про усмішку. Це знак дружелюбності, готовності до спілкування, відкритості. Усмішка може розтопити кригу найсильнішої недовіри.
  6. Пам’ятай повсякчас, що кожен учень – то є чийсь синок чи донька, онучок чи онучка, тож стався до них ,як до своїх власних дітей або внуків.

 

На закінчення скажу : коли вчитель небайдужий до своїх учнів і щедро готовий поділитися з ними своїми знаннями, якщо урок для  нього – не просто проходження матеріалу, а часточка його життя, то він буде вдумливо , творчо шукати іскорку, яка оживить його урок, зробить його захопливим, цікавим і пізнавальним для кожної дитинки, щоб поступово формувати засобами англійської мови креативну особистість маленької людини, яка вміє мислити, співпереживати , діяти та творити.

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
22 лютого
Переглядів
65
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку