Підручник: О. Карпюк English 2
Клас: 2 –Б
Урок
Дата:
Тема: Пори року: осінь, весна, зима, літо.
Мета: Ознайомитися з новим лексичним матеріалом уроку: autumn, summer, spring, winter.
Повторити ЛО попередніх уроків.
Повторити граматичні конструкції: It is…/ I like…/ I do not like…/ Yes, I do./ No, I do not./ Do you like…?
Розвивати навички аудіювання, читання, письма, діалогічного та монологічного мовлення, пам'ять та увагу учнів.
Виховувати в учнів повагу до вивчення англійської мови.
Обладнання: підручник, зошит, ПК, презентація.
Хід уроку
I. Підготовка до сприйняття іноземного мовлення
1) Привітання
T. - Good morning pupils!
P.-Good morning, Teacher.
T. - I am glad to see you!
P. – We are glad to see you too.
T. – Sit down, please.
2) Повідомлення теми там мети уроку.
Today we are going to talk about weather, seasons of the year and what you can do in different weather conditions.
T. - What is the weather like today?
Is it hot? Or is it cold? Is it raining or snowing?
Maybe it is windy or sunny?
(Вчитель просить описати погоду за вікном. Декілька учнів за допомогою вже вивченої лексики описують погоду).
3) Перевірка домашнього завдання.
РЗ. Впр. 1, 2, ст. 61
ІІ. Основна частина.
1) Мовленнєва зарядка. Ознайомлення з правилами читання звуків.
Впр. 4, с. 119
Вчитель ознайомлює учнів з правилами читання нових звуків. Вони дивляться у підручник та повторюють за вчителем вимову наступних слів:
Windy, white, watch, winter
Fun, sun, sunny, summer
Spring, spring songs, a nice spring morning. I like spring. The trees are green in spring. The birds sing songs in spring.
Autumn, in autumn. I like autumn. It is yellow, red and brown.
2) Пояснення нового матеріалу, введення нових ЛО та практикування в його вживанні.
Вчитель вводить нові ЛО. На дошці зображені малюнки з новими словами та виразами: It is winter, it is spring, it is summer, it is autumn. Вчитель промовляє нові слова, пояснює їх значення. Діти повторюють за вчителем та копіюють слова у свої зошити. Для закріплення матеріалу діти відкривають підручники на стр.114.
3) Читання.
Впр. 4, стр. 115
Учні ланцюжком зачитують текст “In the park” та перекладають його на рідну мову. Вчитель виправляє помилки, якщо вони є.
4) Фізкультхвилинка.
Учні виконують команди вчителя:
Stand up!
Hands up!
Hands down!
Shake your hands!
Turn around!
Down!
Jump!
Run!
Pilot!
Turn left!
Turn right!
Straight!
Sit down!
5) Розвиток умінь читання та усного мовлення
На дошці зображений текст, де замість слів по темі, зображені малюнки. Діти повинні прочитати текст вставляючи слова замість малюнків.
Good morning, Kate! It is nice day today! It is The birds are on the trees. It is not .Let’s go to the park, Kate! It is not .
It is winter. It is. It is cold. Let’s go home. It is at home.
6) Закріплення (групова роботa).
Для закріплення нового матеріалу на дошці з’являються малюнки з різними порами року та погодними умовами. За допомогою лексики, вивченої на уроці та лексичними одиницями попередніх уроків учнів описують побачене.
T. – What is this?
P1. - It is autumn. It is raining and windy. The trees are yellow, red and brown.
What is it?
P2. – It is summer. It is sunny and hot. Children play ball and swim.
T. - What is it?
P3. – It is winter. It is cold. It is snowing. Children make a snowman.
T. – What is this?
P4. – It is spring. It is nice day. It is sunny. The trees are green.
7) Вивчення вірша.
Впр. 5, с. 119
Spring is green.
Summer is bright.
Autumn is yellow.
Winter is white.
Вчитель викликає учня, який зачитує та перекладає вірш на українську мову. Далі, учні разом з вчителем вчать вірш.
ІІІ. Кінцева частина.
1) Підведення підсумків уроку.
T: Що нового ви вивчили на уроці?
Діти по черзі називають слова та фрази, що вивчили на уроці.
2) Повідомлення домашнього завдання.
Домашнє завдання: