2 червня о 18:00Вебінар: Як розвивати дослідницьку компетентність учнів: створюємо прилади для шкільної лабораторії власними силами

Інтегрований урок фізичної культури та курсу «Я пізнаю світ» для учнів 1 класу «Життєвоважливі вправи для оволодіння навичками пересувань»

Про матеріал

Мета уроку: розвиток предметних та ключових компетентностей учнів засобами основ легкої атлетики.

Завдання уроку:

  • Навчальна – закріпити техніку виконання високого старту, удосконалити техніку виконання стрибка у довжину з місця; розширити знання учнів про здоровий спосіб життя.
  • Розвивальна – сприяти розвитку координації рухів, розширенню рухового досвіду; формування, збереження і зміцнення здоров'я.
  • Виховна – сприяти розвитку морально – виховних якостей: взаємовиручка, організованість, колективізм, дружба, уміння працювати у команді.
Перегляд файлу

Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради

Київської області

Фастівська спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів №4 з

поглибленим вивченням іноземних мов Фастівської міської ради

Київської області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЛАН – КОНСПЕКТ

Інтегрованого уроку фізичної культури та курсу «Я пізнаю світ» для учнів 1 класу

«Життєвоважливі вправи для оволодіння навичками пересувань»

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробку підготувала:

Кудрявцева О.В.

Вища категорія,

старший вчитель

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Фастів  2017 р.

 

Завдання уроку:

  • Навчальна – закріпити техніку виконання високого старту, удосконалити техніку виконання стрибка у довжину з місця; розширити знання учнів про здоровий спосіб життя.
  • Розвивальна – сприяти розвитку координації рухів, розширенню рухового досвіду; формування, збереження і зміцнення здоров’я.
  • Виховна – сприяти розвитку морально – виховних якостей: взаємовиручка, організованість, колективізм, дружба, уміння працювати у команді.

Тип уроку: сюжетно – інтегрований, комбінований (вправи для оволодіння навичками пересувань, вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики, стрибкові вправи, вправи для формування постави).

Мета уроку: розвиток предметних та ключових компетентностей учнів засобами основ легкої атлетики.

Методи навчання: ігровий метод, метод змагань, метод вправи, метод демонстрації (ІКТ), робота в групі.

Інвентар та обладнання: мультимедійне обладнання, відео – аудіо записи, секундомір, шумомір, три повітряні кульки, свисток.

Місце проведення: спортивний зал.

Вчитель фізкультури Кудрявцева Ольга Володимирівна.

Перерва. Лунає музика з мультиплікаційного фільму «Петрик П’яточкін". Забігають діти до спортивного залу. Під час музики учні бігають та танцюють по спортивному залу (мета: показати дітям, що перерва повинна бути весела та рухлива) . Вчитель пропонує учням переглянути мультиплікаційний фільм «Смішарики» (серія «Здоровим бути – здорово!»).

 

 

C:\Users\Пользователь\Desktop\Фото книги\здоров'я + фіз.культура ч.1 (03.02.2017 22-34-17)\здоров'я + фіз.культура ч.1 006.jpgC:\Users\Пользователь\Desktop\Фото книги\здоров'я + фіз.культура ч.1 (03.02.2017 22-34-17)\здоров'я + фіз.культура ч.1 010.jpg

C:\Users\Пользователь\Desktop\Фото книги\Азбука здоровья - Быть здоровым — здорово! (06.10.2016 15-25-05)\Азбука здоровья - Быть здоровым — здорово! 10.jpg C:\Users\Пользователь\Desktop\Фото книги\Азбука здоровья - Быть здоровым — здорово! (06.10.2016 15-25-05)\Азбука здоровья - Быть здоровым — здорово! 79.jpg

C:\Users\Пользователь\Desktop\Фото книги\Безымянный.png

 

 

№п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні

вказівки

 

I. ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА (11 хвилин)

 

1

Шикування в шеренгу.

Привітання. Вчитель:

-Треба дружно привітатись: «Добрий день!»

-Дружно голосно сказати:

«Добрий день!» (діти)

-Вправо, вліво поверніться,

-Один  одному всміхніться,

-Ще раз дружно привітались: «Добрий день!» (діти)

 

50 с

В одну шеренгу за рівнем фізичного розвитку. Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів.

 

Картинки по запросу картинки смешарики здоровый образ жизни

2

Гра – енергізатор.

C:\Users\Пользователь\Desktop\Фото книги\здоров'я + фіз.культура ч.1 (03.02.2017 22-34-17)\здоров'я + фіз.культура ч.1 031.jpg

20 с

Організаційний момент.

Мета: створити позитивну психологічну атмосферу, посилити групову активність.

Вчитель піднімає догори праву руку, діти голосно кричать, ліву руку – тиша.

 

3

Повідомлення теми уроку: «Здоровим бути – здорово!»

Міні – бесіда з учнями: «Що треба робити, щоб бути здоровими ?Що таке здоров’я? Назвіть його складові»

«Сьогодні на уроці, ви повинні піднятися на три сходинки до власного здоров'я».

 

1 хв

30 с

Активізація навчальних знань, мотивація навчальної діяльності.

Діти дають відповідь по сюжету мультиплікаційного фільму (корисна Їжа,особиста гігієна, заняття фізичною культурою та спортом)

 

 

За подолання кожної сходинки здоров’я вчитель дітям дає «смайлик».

4

Перша сходинка до здоров’я «Їжа»(кулька наповнена гелієм і прикреплена  до підлоги) . Гра на увагу: «Корисна –  шкідлива їжа»

1 хв

Вчитель називає продукти харчування. Якщо продукт корисний для дитини, то вона підстрибує. Якщо ні, то стоїть на місці. (Яблуко, банан, чупа - чупс тощо).

5

ЧСС

F:\07.02.2017\фото семінару\IMG_9629.jpg

20 с

Діти відстукують ногою удари серця, поклавши руку на верхню ліву частину грудної клітини.

Вчитель: «Показник здоров’я – це робота серця. Серце співає, а душа радіє». Поцікавитись їх самопочуттям.

6

Нагадати дітям правила техніки безпеки під час уроку фізичної культури.

30 с

Дотримуватися дистанції та інтервалу. Виконувати завдання за вказівкою вчителя.

7

Рухлива гра: «На прогулянку».

  • шикування у шеренгу;
  • шикування у колону;

40 с

Ігровий метод. За командою вчителя, діти розбігаються по спортивному залу. За сигналом вчителя, діти стають у шеренгу, у колону. Пригадати, що таке шеренга, колона.

8

Стройові та організуючі вправи.

20 с

Повороти направо, наліво (переступанням, стрибком).

Слідкувати за чітким виконанням команд.

9

Різновиди ходьби з різним положенням рук:

  • навшпиньках, руки на пояс, догори;
  • на п’ятах руки за голову;
  • на внутрішній стороні ступні «ведмеді»;
  • ходьба в повному присіді «каченята»;
  • стрибки на двох ногах з просуванням у перед «зайці»;

1 хв

 

«Змійкою» (ширина спортивного залу), в колоні по одному, дистанція, під музичний супровід.

F:\07.02.2017\фото семінару\IMG_9636.jpg

10

Різновиди бігу з різним положенням рук:

  • звичайний біг;
  • руки до гори;
  • руки в сторони;
  • руки за голову;
  • руки за спину;
  • руки на пояс;
  • поплескати у долоні.

1 хв

 

«Змійкою» (довжина спортивного залу), в колоні по одному, дистанція, під музичний супровід.

C:\Users\Пользователь\Desktop\Фото книги\image010.gif

11

Вправи на відновлення дихання у русі.

C:\Users\Пользователь\Desktop\Фото книги\здоров'я + фіз.культура ч.1 (03.02.2017 22-34-17)\здоров'я + фіз.культура ч.1 099.jpg

Перешикування з колони по одному у колону по чотири.

30 с

Звернути увагу на поєднання рухів з диханням (піднімання рук вгору, відведення в сторони, випрямлення, прогинання тулуба поєднуються з вдихом, а зведення, опускання рук, нахили, повороти тулуба — із видихом).

Дистанція, інтервал.

12

«Казкова гімнастика».

 

  • «Годинник»

 

 

 

 

  • «Ляльки»

C:\Users\Пользователь\Desktop\Фото книги\здоров'я + фіз.культура ч.1 (03.02.2017 22-34-17)\здоров'я + фіз.культура ч.1 102.jpg

  • «Хвилька»

C:\Users\Пользователь\Desktop\Фото книги\здоров'я + фіз.культура ч.1 (03.02.2017 22-34-17)\здоров'я + фіз.культура ч.1 106.jpg

 

 

 

  • «Ножиці»

C:\Users\Пользователь\Desktop\Фото книги\здоров'я + фіз.культура ч.1 (03.02.2017 22-34-17)\здоров'я + фіз.культура ч.1 108.jpg

 

  • «Привітання»

C:\Users\Пользователь\Desktop\Фото книги\здоров'я + фіз.культура ч.1 (03.02.2017 22-34-17)\здоров'я + фіз.культура ч.1 115.jpg

  • «Силачі»

 

 

 

 

  • «Вітряк»

F:\07.02.2017\фото семінару\IMG_9655.jpg

  • «Дроворуби»

 

 

 

  • «Мавпочки»

F:\07.02.2017\фото семінару\IMG_9657.jpg

  • «Каратисти»

 

 

 

 

 

 

  • «М’ячики»

 

 

 

  • «Коники»

 

 

3 хв

 

6-8 р

 

 

 

 

 

6-8 р

 

 

 

 

 

8-10 р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10-12 р

 

 

 

 

6-8 р

 

 

 

 

 

6-8 р

 

 

 

 

 

8-10 р

 

 

 

 

8-10 р

 

 

 

 

8-10 р

 

 

 

 

 

10-12 р

 

 

 

 

 

 

10-12 р

 

 

15 с

Імітаційні вправи під музичний супровід.

В. п. – о. с., руки прижати до тулуба. 1- нахил голови вправу сторону, 2- нахил голови вліву сторону. З нахилом голови, діти промовляють: «Тік – так».

 

В. п. – о. с., ноги на ширині плечей, руки прижати до тулуба. Переступати з правої ноги на ліву. Діти промовляють: «Ма –ма»

 

 

В. п. – о. с., руки в сторони, плавні рухи руками вправу і вліву сторони.

 

 

 

 

 

 

 

В. п. – о. с., руки вперед. 1-  хресний рух руками; 2 – відведення прямих рук назад. 3-4 – теж саме. Виконувати енергійно.

 

 

В. п. – о. с., руки в сторони. 1 – руки перед грудьми; 2 –     в. п.

 

 

 

 

В. п . –о. с., стійка ноги на ширині плечей. 1-2 – стиснути пальці в кулаки, руки в сторони, із силою зігнути руки до плечей; 3-4 – в. п.

 

 

В. п. – о. с., ноги нарізно, руки в сторони, тулуб нахилити вперед, повороти тулуба вправу та вліву сторони. Повільний темп.

 

В. п. – о. с. – стійка ноги нарізно, руки вгору, пальці зчеплені в «замок», нахил тулуба вперед – назад з поверненням в в. п.

 

В.п. - о. с.,ноги на ширині плечей, ступні на зовнішній стороні ступні, руки зігнуті в ліктях, тулуб нахилити вперед,переступати на місці з ноги на ногу.

 

В. п. - о. с – ноги на ширині плечей, руки вперед – в сторони. 1 – мах правою ногою вперед – вгору до лівої руки , 2 – в. п.; 3 – мах лівою ногою вперед – вгору до правої руки, 4 – в. п.

 

 

В. п. – о. с.- присід, руки покласти на коліна. Підстрибувати не випрямляючись.

 

Біг на місці з високим підніманням стегна, руки зігнуті в ліктях.

13

Дихальна гімнастика:

 

 

  •  вправа «Повітряна кулька»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • вправа «Потяг»

1 хв

   30 с

 

6-10 р

Спеціальні вправи для розвитку дихальної мускулатури.

 

В.п. Стоячи, поклавши руки на нижню частину ребер.

Перед виконанням вправи видихнути повітря з грудної клітини ротом, щоб вона втягнулася. Потім повільно робимо вдих через ніс, а видих -  ротом. При виконанні вправи обов'язково треба стежити, щоб живіт і плечі залишалися нерухомими .

 

В.П.: встати прямо, долоні стиснути в кулаки і притиснути  руки до живота на рівні поясу. У момент вдиху різко штовхати кулаки вниз до підлоги, як би віджимаючись від неї (плечі напружені, руки прямі, тягнуться до підлоги). Потім руки повернути в В.П. на рівень поясу. Плечі розслаблені – видих «пішов». Вище за пояс руки не піднімати.

14

Гра на увагу: «Заборонений рух»

C:\Users\Пользователь\Desktop\Фото книги\здоров'я + фіз.культура ч.1 (03.02.2017 22-34-17)\здоров'я + фіз.культура ч.1 139.jpg

30 с

Виховувати увагу, швидку орієнтацію. Вчитель пропонує дітям виконувати за ним рухи, за винятком «забороненого»

15

Фізкультурна хвилинка «Райдуга».

C:\Users\Пользователь\Desktop\Фото книги\fizkulthvylynka-3 (08.08.2017 17-24-13)\fizkulthvylynka-3 07.jpg

Асоціативний кущ.

Діти, а що у вас асоціюється зі словами:

Вода, мило, зубна щітка.

1 хв 40 с

Вчитель повідомляє дітям, що вони піднялись на другу сходинку до здоров’я «Гігієна» (за проходження видаються  «Смайлики»). Включається відеозапис і діти виконують танцювальні вправи разом з мультиплікаційними героями.

C:\Users\Пользователь\Desktop\Фото книги\здоров'я + фіз.культура ч.1 (03.02.2017 22-34-17)\здоров'я + фіз.культура ч.1 165.jpg


 

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА (17 хвилин)

 

1.

Гра « На прогулянку».

30 с

Ігровий метод

2.

Шикування у дві колони. Різновиди бігу:

  • біг з високим підніманням стегна;
  • біг з закиданням гомілок назад;
  • високий «стрибунець»;
  • біг на прямих ногах;
  • дріботливий біг;
  • біг з прискоренням.

3 хв

Слідкувати за дистанцією, за чітким виконанням вправ.

C:\Users\Пользователь\Desktop\Фото книги\image011.jpg

3.

Закріпити техніку виконання високого старту.

F:\07.02.2017\фото семінару\IMG_9701.jpg

3 хв

30 с

 

6 – 8 р.

Діти шикуються у шеренги на відстані 25 метрів, одна шеренга напроти другої. Звернути увагу на положення рук, ніг та тулуба. Повертаючись назад виконують дихальні вправи.

4.

Повторити стрибок у довжину з місця.

F:\07.02.2017\фото семінару\IMG_9680.jpg

3 хв.

30 с ,

6 – 8 р.

 

Звернути увагу на техніку виконання стрибка, відштовхування здійснюється обома ногами одночасно.

5.

Рухлива гра «У річку, гоп»

2 хв

Ігровий метод. Гра на увагу. Дві шеренги стають одна проти одної на відстані 3 -5 метрів. Вчитель подає команду: «У річку, гоп!» - всі стрибають вперед. «На берег гоп!» - всі стрибають назад. Якщо вчитель повторює однакову команду, то діти стоять на місці. Хто помиляється, виходе з гри. Після закінчення гри визначається команда яка була уважнішою.

6.

Рухлива гра «Чаклуни»

F:\07.02.2017\фото семінару\IMG_9683.jpg

2 хв

30 с

Ігровий метод. Музичний супровід.

Обирають двох «Чаклунів». Вони намагаються наздогнати дітей. До кого вони доторкаються, то ті приймають положення упор лежачі. В такому положенні вони стоять до тих пір, поки їх хтось «не врятує» - проповзе під ними.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

Гра «Совонька»

2 хв

Ігровий метод. Вчитель вибирає дитину, яка виконує роль совоньки, решта дітей – миші. За командою вчителя: «день!», миші бігають по спортивному залу, а коли звучить команда: «ніч!», миші завмирають. А сова повинна знайти дітей які рухаються.


 

III. Заключна частина (5 хвилин)

 

1.

Вправи з рівноваги у колі:

F:\07.02.2017\фото семінару\IMG_9707.jpg

 

 

 

 

  • вправа «Терези»

 

 

 

  • вправа «Сніжинка»

 

 

  • вправа «Ластівка»

2 хв

Робота в групі.

Виховання взаємодопомоги , дружби, організованості. Координація рухів.

 

Діти , взявшись за руки утворюють коло. Тримаючись за руки роблять вправи.

 

 

 

Діти приймають позицію ніг №1. Напівприсід, коліна в сторони.

Рівновага – права нога вперед, потім ліва нога.

Стійка на лівій нозі, права нога назад до гори з нахилом тулубом вперед.

2.

Гра – енергізатор.

C:\Users\Пользователь\Desktop\Фото книги\фізкультура + здоров'я ч.2 (03.02.2017 22-33-02)\фізкультура + здоров'я ч.2 15397.jpg

F:\07.02.2017\фото семінару\IMG_9718.jpg

1 хв

Діти присідають, тримаючись за руки. Повільно піднімаючись в гору, вимовляють якийсь звук з мірою вставання дітей, «росте звук».

Вчитель замірює шумоміром звук . Повідомляє, що учні успішно подолали третю сходинку до здоров’я (3 смайлик). Діти підходять до вчителя, який тримає повітряні кульки з назвами: «Їжа», «Гігієна», «Фізкультура». Вони загадують бажання, бути завжди здоровими і відпускають кульки у повітря (у відкрите вікно).

 

3.

Шикування у шеренгу, підведення підсумків уроку.

2 хв

Вчитель вручає грамоту перших рекордів учнів 1 –Б класу:

  • середня вага класу – 616 кг;
  • середній зріст класу -  33 метра 60 сантиметрів;

звук (крик) – 90 децибел;

 

4.

Організований вихід учнів із спортивного залу.

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Козлов Сергій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
13 липня 2018
Переглядів
1735
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку