19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

Інтегрований урок фізичної культури та курсу «Я пізнаю світ» для учнів 1 класу «Життєвоважливі вправи для оволодіння навичками пересувань»

Про матеріал

Мета уроку: розвиток предметних та ключових компетентностей учнів засобами основ легкої атлетики.

Завдання уроку:

  • Навчальна – закріпити техніку виконання високого старту, удосконалити техніку виконання стрибка у довжину з місця; розширити знання учнів про здоровий спосіб життя.
  • Розвивальна – сприяти розвитку координації рухів, розширенню рухового досвіду; формування, збереження і зміцнення здоров'я.
  • Виховна – сприяти розвитку морально – виховних якостей: взаємовиручка, організованість, колективізм, дружба, уміння працювати у команді.
Перегляд файлу

Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради

Київської області

Фастівська спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів №4 з

поглибленим вивченням іноземних мов Фастівської міської ради

Київської області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЛАН – КОНСПЕКТ

Інтегрованого уроку фізичної культури та курсу «Я пізнаю світ» для учнів 1 класу

«Життєвоважливі вправи для оволодіння навичками пересувань»

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробку підготувала:

Кудрявцева О.В.

Вища категорія,

старший вчитель

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Фастів  2017 р.

 

Завдання уроку:

  • Навчальна – закріпити техніку виконання високого старту, удосконалити техніку виконання стрибка у довжину з місця; розширити знання учнів про здоровий спосіб життя.
  • Розвивальна – сприяти розвитку координації рухів, розширенню рухового досвіду; формування, збереження і зміцнення здоров’я.
  • Виховна – сприяти розвитку морально – виховних якостей: взаємовиручка, організованість, колективізм, дружба, уміння працювати у команді.

Тип уроку: сюжетно – інтегрований, комбінований (вправи для оволодіння навичками пересувань, вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики, стрибкові вправи, вправи для формування постави).

Мета уроку: розвиток предметних та ключових компетентностей учнів засобами основ легкої атлетики.

Методи навчання: ігровий метод, метод змагань, метод вправи, метод демонстрації (ІКТ), робота в групі.

Інвентар та обладнання: мультимедійне обладнання, відео – аудіо записи, секундомір, шумомір, три повітряні кульки, свисток.

Місце проведення: спортивний зал.

Вчитель фізкультури Кудрявцева Ольга Володимирівна.

Перерва. Лунає музика з мультиплікаційного фільму «Петрик П’яточкін". Забігають діти до спортивного залу. Під час музики учні бігають та танцюють по спортивному залу (мета: показати дітям, що перерва повинна бути весела та рухлива) . Вчитель пропонує учням переглянути мультиплікаційний фільм «Смішарики» (серія «Здоровим бути – здорово!»).

 

 

C:\Users\Пользователь\Desktop\Фото книги\здоров'я + фіз.культура ч.1 (03.02.2017 22-34-17)\здоров'я + фіз.культура ч.1 006.jpgC:\Users\Пользователь\Desktop\Фото книги\здоров'я + фіз.культура ч.1 (03.02.2017 22-34-17)\здоров'я + фіз.культура ч.1 010.jpg

C:\Users\Пользователь\Desktop\Фото книги\Азбука здоровья - Быть здоровым — здорово! (06.10.2016 15-25-05)\Азбука здоровья - Быть здоровым — здорово! 10.jpg C:\Users\Пользователь\Desktop\Фото книги\Азбука здоровья - Быть здоровым — здорово! (06.10.2016 15-25-05)\Азбука здоровья - Быть здоровым — здорово! 79.jpg

C:\Users\Пользователь\Desktop\Фото книги\Безымянный.png

 

 

№п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні

вказівки

 

I. ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА (11 хвилин)

 

1

Шикування в шеренгу.

Привітання. Вчитель:

-Треба дружно привітатись: «Добрий день!»

-Дружно голосно сказати:

«Добрий день!» (діти)

-Вправо, вліво поверніться,

-Один  одному всміхніться,

-Ще раз дружно привітались: «Добрий день!» (діти)

 

50 с

В одну шеренгу за рівнем фізичного розвитку. Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів.

 

Картинки по запросу картинки смешарики здоровый образ жизни

2

Гра – енергізатор.

C:\Users\Пользователь\Desktop\Фото книги\здоров'я + фіз.культура ч.1 (03.02.2017 22-34-17)\здоров'я + фіз.культура ч.1 031.jpg

20 с

Організаційний момент.

Мета: створити позитивну психологічну атмосферу, посилити групову активність.

Вчитель піднімає догори праву руку, діти голосно кричать, ліву руку – тиша.

 

3

Повідомлення теми уроку: «Здоровим бути – здорово!»

Міні – бесіда з учнями: «Що треба робити, щоб бути здоровими ?Що таке здоров’я? Назвіть його складові»

«Сьогодні на уроці, ви повинні піднятися на три сходинки до власного здоров'я».

 

1 хв

30 с

Активізація навчальних знань, мотивація навчальної діяльності.

Діти дають відповідь по сюжету мультиплікаційного фільму (корисна Їжа,особиста гігієна, заняття фізичною культурою та спортом)

 

 

За подолання кожної сходинки здоров’я вчитель дітям дає «смайлик».

4

Перша сходинка до здоров’я «Їжа»(кулька наповнена гелієм і прикреплена  до підлоги) . Гра на увагу: «Корисна –  шкідлива їжа»

1 хв

Вчитель називає продукти харчування. Якщо продукт корисний для дитини, то вона підстрибує. Якщо ні, то стоїть на місці. (Яблуко, банан, чупа - чупс тощо).

5

ЧСС

F:\07.02.2017\фото семінару\IMG_9629.jpg

20 с

Діти відстукують ногою удари серця, поклавши руку на верхню ліву частину грудної клітини.

Вчитель: «Показник здоров’я – це робота серця. Серце співає, а душа радіє». Поцікавитись їх самопочуттям.

6

Нагадати дітям правила техніки безпеки під час уроку фізичної культури.

30 с

Дотримуватися дистанції та інтервалу. Виконувати завдання за вказівкою вчителя.

7

Рухлива гра: «На прогулянку».

  • шикування у шеренгу;
  • шикування у колону;

40 с

Ігровий метод. За командою вчителя, діти розбігаються по спортивному залу. За сигналом вчителя, діти стають у шеренгу, у колону. Пригадати, що таке шеренга, колона.

8

Стройові та організуючі вправи.

20 с

Повороти направо, наліво (переступанням, стрибком).

Слідкувати за чітким виконанням команд.

9

Різновиди ходьби з різним положенням рук:

  • навшпиньках, руки на пояс, догори;
  • на п’ятах руки за голову;
  • на внутрішній стороні ступні «ведмеді»;
  • ходьба в повному присіді «каченята»;
  • стрибки на двох ногах з просуванням у перед «зайці»;

1 хв

 

«Змійкою» (ширина спортивного залу), в колоні по одному, дистанція, під музичний супровід.

F:\07.02.2017\фото семінару\IMG_9636.jpg

10

Різновиди бігу з різним положенням рук:

  • звичайний біг;
  • руки до гори;
  • руки в сторони;
  • руки за голову;
  • руки за спину;
  • руки на пояс;
  • поплескати у долоні.

1 хв

 

«Змійкою» (довжина спортивного залу), в колоні по одному, дистанція, під музичний супровід.

C:\Users\Пользователь\Desktop\Фото книги\image010.gif

11

Вправи на відновлення дихання у русі.

C:\Users\Пользователь\Desktop\Фото книги\здоров'я + фіз.культура ч.1 (03.02.2017 22-34-17)\здоров'я + фіз.культура ч.1 099.jpg

Перешикування з колони по одному у колону по чотири.

30 с

Звернути увагу на поєднання рухів з диханням (піднімання рук вгору, відведення в сторони, випрямлення, прогинання тулуба поєднуються з вдихом, а зведення, опускання рук, нахили, повороти тулуба — із видихом).

Дистанція, інтервал.

12

«Казкова гімнастика».

 

  • «Годинник»

 

 

 

 

  • «Ляльки»

C:\Users\Пользователь\Desktop\Фото книги\здоров'я + фіз.культура ч.1 (03.02.2017 22-34-17)\здоров'я + фіз.культура ч.1 102.jpg

  • «Хвилька»

C:\Users\Пользователь\Desktop\Фото книги\здоров'я + фіз.культура ч.1 (03.02.2017 22-34-17)\здоров'я + фіз.культура ч.1 106.jpg

 

 

 

  • «Ножиці»

C:\Users\Пользователь\Desktop\Фото книги\здоров'я + фіз.культура ч.1 (03.02.2017 22-34-17)\здоров'я + фіз.культура ч.1 108.jpg

 

  • «Привітання»

C:\Users\Пользователь\Desktop\Фото книги\здоров'я + фіз.культура ч.1 (03.02.2017 22-34-17)\здоров'я + фіз.культура ч.1 115.jpg

  • «Силачі»

 

 

 

 

  • «Вітряк»

F:\07.02.2017\фото семінару\IMG_9655.jpg

  • «Дроворуби»

 

 

 

  • «Мавпочки»

F:\07.02.2017\фото семінару\IMG_9657.jpg

  • «Каратисти»

 

 

 

 

 

 

  • «М’ячики»

 

 

 

  • «Коники»

 

 

3 хв

 

6-8 р

 

 

 

 

 

6-8 р

 

 

 

 

 

8-10 р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10-12 р

 

 

 

 

6-8 р

 

 

 

 

 

6-8 р

 

 

 

 

 

8-10 р

 

 

 

 

8-10 р

 

 

 

 

8-10 р

 

 

 

 

 

10-12 р

 

 

 

 

 

 

10-12 р

 

 

15 с

Імітаційні вправи під музичний супровід.

В. п. – о. с., руки прижати до тулуба. 1- нахил голови вправу сторону, 2- нахил голови вліву сторону. З нахилом голови, діти промовляють: «Тік – так».

 

В. п. – о. с., ноги на ширині плечей, руки прижати до тулуба. Переступати з правої ноги на ліву. Діти промовляють: «Ма –ма»

 

 

В. п. – о. с., руки в сторони, плавні рухи руками вправу і вліву сторони.

 

 

 

 

 

 

 

В. п. – о. с., руки вперед. 1-  хресний рух руками; 2 – відведення прямих рук назад. 3-4 – теж саме. Виконувати енергійно.

 

 

В. п. – о. с., руки в сторони. 1 – руки перед грудьми; 2 –     в. п.

 

 

 

 

В. п . –о. с., стійка ноги на ширині плечей. 1-2 – стиснути пальці в кулаки, руки в сторони, із силою зігнути руки до плечей; 3-4 – в. п.

 

 

В. п. – о. с., ноги нарізно, руки в сторони, тулуб нахилити вперед, повороти тулуба вправу та вліву сторони. Повільний темп.

 

В. п. – о. с. – стійка ноги нарізно, руки вгору, пальці зчеплені в «замок», нахил тулуба вперед – назад з поверненням в в. п.

 

В.п. - о. с.,ноги на ширині плечей, ступні на зовнішній стороні ступні, руки зігнуті в ліктях, тулуб нахилити вперед,переступати на місці з ноги на ногу.

 

В. п. - о. с – ноги на ширині плечей, руки вперед – в сторони. 1 – мах правою ногою вперед – вгору до лівої руки , 2 – в. п.; 3 – мах лівою ногою вперед – вгору до правої руки, 4 – в. п.

 

 

В. п. – о. с.- присід, руки покласти на коліна. Підстрибувати не випрямляючись.

 

Біг на місці з високим підніманням стегна, руки зігнуті в ліктях.

13

Дихальна гімнастика:

 

 

  •  вправа «Повітряна кулька»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • вправа «Потяг»

1 хв

   30 с

 

6-10 р

Спеціальні вправи для розвитку дихальної мускулатури.

 

В.п. Стоячи, поклавши руки на нижню частину ребер.

Перед виконанням вправи видихнути повітря з грудної клітини ротом, щоб вона втягнулася. Потім повільно робимо вдих через ніс, а видих -  ротом. При виконанні вправи обов'язково треба стежити, щоб живіт і плечі залишалися нерухомими .

 

В.П.: встати прямо, долоні стиснути в кулаки і притиснути  руки до живота на рівні поясу. У момент вдиху різко штовхати кулаки вниз до підлоги, як би віджимаючись від неї (плечі напружені, руки прямі, тягнуться до підлоги). Потім руки повернути в В.П. на рівень поясу. Плечі розслаблені – видих «пішов». Вище за пояс руки не піднімати.

14

Гра на увагу: «Заборонений рух»

C:\Users\Пользователь\Desktop\Фото книги\здоров'я + фіз.культура ч.1 (03.02.2017 22-34-17)\здоров'я + фіз.культура ч.1 139.jpg

30 с

Виховувати увагу, швидку орієнтацію. Вчитель пропонує дітям виконувати за ним рухи, за винятком «забороненого»

15

Фізкультурна хвилинка «Райдуга».

C:\Users\Пользователь\Desktop\Фото книги\fizkulthvylynka-3 (08.08.2017 17-24-13)\fizkulthvylynka-3 07.jpg

Асоціативний кущ.

Діти, а що у вас асоціюється зі словами:

Вода, мило, зубна щітка.

1 хв 40 с

Вчитель повідомляє дітям, що вони піднялись на другу сходинку до здоров’я «Гігієна» (за проходження видаються  «Смайлики»). Включається відеозапис і діти виконують танцювальні вправи разом з мультиплікаційними героями.

C:\Users\Пользователь\Desktop\Фото книги\здоров'я + фіз.культура ч.1 (03.02.2017 22-34-17)\здоров'я + фіз.культура ч.1 165.jpg


 

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА (17 хвилин)

 

1.

Гра « На прогулянку».

30 с

Ігровий метод

2.

Шикування у дві колони. Різновиди бігу:

  • біг з високим підніманням стегна;
  • біг з закиданням гомілок назад;
  • високий «стрибунець»;
  • біг на прямих ногах;
  • дріботливий біг;
  • біг з прискоренням.

3 хв

Слідкувати за дистанцією, за чітким виконанням вправ.

C:\Users\Пользователь\Desktop\Фото книги\image011.jpg

3.

Закріпити техніку виконання високого старту.

F:\07.02.2017\фото семінару\IMG_9701.jpg

3 хв

30 с

 

6 – 8 р.

Діти шикуються у шеренги на відстані 25 метрів, одна шеренга напроти другої. Звернути увагу на положення рук, ніг та тулуба. Повертаючись назад виконують дихальні вправи.

4.

Повторити стрибок у довжину з місця.

F:\07.02.2017\фото семінару\IMG_9680.jpg

3 хв.

30 с ,

6 – 8 р.

 

Звернути увагу на техніку виконання стрибка, відштовхування здійснюється обома ногами одночасно.

5.

Рухлива гра «У річку, гоп»

2 хв

Ігровий метод. Гра на увагу. Дві шеренги стають одна проти одної на відстані 3 -5 метрів. Вчитель подає команду: «У річку, гоп!» - всі стрибають вперед. «На берег гоп!» - всі стрибають назад. Якщо вчитель повторює однакову команду, то діти стоять на місці. Хто помиляється, виходе з гри. Після закінчення гри визначається команда яка була уважнішою.

6.

Рухлива гра «Чаклуни»

F:\07.02.2017\фото семінару\IMG_9683.jpg

2 хв

30 с

Ігровий метод. Музичний супровід.

Обирають двох «Чаклунів». Вони намагаються наздогнати дітей. До кого вони доторкаються, то ті приймають положення упор лежачі. В такому положенні вони стоять до тих пір, поки їх хтось «не врятує» - проповзе під ними.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

Гра «Совонька»

2 хв

Ігровий метод. Вчитель вибирає дитину, яка виконує роль совоньки, решта дітей – миші. За командою вчителя: «день!», миші бігають по спортивному залу, а коли звучить команда: «ніч!», миші завмирають. А сова повинна знайти дітей які рухаються.


 

III. Заключна частина (5 хвилин)

 

1.

Вправи з рівноваги у колі:

F:\07.02.2017\фото семінару\IMG_9707.jpg

 

 

 

 

  • вправа «Терези»

 

 

 

  • вправа «Сніжинка»

 

 

  • вправа «Ластівка»

2 хв

Робота в групі.

Виховання взаємодопомоги , дружби, організованості. Координація рухів.

 

Діти , взявшись за руки утворюють коло. Тримаючись за руки роблять вправи.

 

 

 

Діти приймають позицію ніг №1. Напівприсід, коліна в сторони.

Рівновага – права нога вперед, потім ліва нога.

Стійка на лівій нозі, права нога назад до гори з нахилом тулубом вперед.

2.

Гра – енергізатор.

C:\Users\Пользователь\Desktop\Фото книги\фізкультура + здоров'я ч.2 (03.02.2017 22-33-02)\фізкультура + здоров'я ч.2 15397.jpg

F:\07.02.2017\фото семінару\IMG_9718.jpg

1 хв

Діти присідають, тримаючись за руки. Повільно піднімаючись в гору, вимовляють якийсь звук з мірою вставання дітей, «росте звук».

Вчитель замірює шумоміром звук . Повідомляє, що учні успішно подолали третю сходинку до здоров’я (3 смайлик). Діти підходять до вчителя, який тримає повітряні кульки з назвами: «Їжа», «Гігієна», «Фізкультура». Вони загадують бажання, бути завжди здоровими і відпускають кульки у повітря (у відкрите вікно).

 

3.

Шикування у шеренгу, підведення підсумків уроку.

2 хв

Вчитель вручає грамоту перших рекордів учнів 1 –Б класу:

  • середня вага класу – 616 кг;
  • середній зріст класу -  33 метра 60 сантиметрів;

звук (крик) – 90 децибел;

 

4.

Організований вихід учнів із спортивного залу.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 липня 2018
Переглядів
719
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку