Розробка уроку з інформатики на тему "Виконання та презентація групових завдань по створенню тестів в комплексі «ADSoft Tester”".

Про матеріал
Мета: 1. Навчальна: навчити аналізувати, виділяти головне, систематизувати знання, вміння, навички, перевірити ступінь знань та засвоєння теми; 2. Розвиваюча: розвивати вміння виступати перед аудиторією, естетичний смак учнів, формувати в них вміння використовувати набуті знання на практиці, розвивати вміння самоконтролю, пізнавальність, самостійність, увагу; 3. Виховна: виховувати вміння спілкуватися в групі, виховувати в учнів відповідальність за якість виконаної роботи. Обладнання: презентація, комп’ютер, проектор. Тип уроку: нестандартний
Перегляд файлу

Фомін Микола Геннадійович, вчитель інформатики

План - конспект

Тема: Виконання та презентація групових завдань по створенню тестів в комплексі  «ADSoft Tester.

Мета: 1. Навчальна: навчити аналізувати, виділяти головне, систематизувати знання, вміння, навички, перевірити ступінь знань та засвоєння теми;

             2. Розвиваюча: розвивати вміння виступати перед аудиторією, естетичний  смак учнів, формувати в них вміння використовувати набуті знання на практиці, розвивати вміння самоконтролю, пізнавальність, самостійність,  увагу;

             3. Виховна: виховувати вміння спілкуватися в групі, виховувати в учнів відповідальність за якість виконаної роботи.

Обладнання: презентація, комп’ютер, проектор.

Тип уроку: нестандартний.

Структура уроку.

  1. Організаційний момент
  2. Актуалізація опорних знань та вмінь учнів
  3. Оголошення теми та мети уроку
  4. Представлення і захист своїх проектів
  5. Підсумок уроку

Хід уроку.

  1. Організаційний момент.
  1. Привітання.
  2. Перевірка присутніх
  3. Перевірка готовності учнів до уроку.
  1. Актуалізація опорних знань та вмінь учнів.
    1. З яких частин складається комплект тестування ADSoft Tester?

      Комплект тестування ADSoft Tester складається з трьох частин:

  • програми створювання тестів
  • програми тестування
  • програми адміністрування
  1. Назвіть основні властивості тестів.

       Визначення властивостей тестів:

  • вітання
  • пароль
  • спільна назва групи тестів
  • параметри тестування
  • тривалість тесту та критерії оцінювання
  1. Скільки видів тестів існує? Назвіть їх.

          Існує 5 видів тестів:

  • Одиничний вибір (Один вариант ответа)
  • Множинний вибір (Множественный выбор)
  • Самостійна відповідь (Самостоятельный ответ)
  • Завдання на зіставлення (Сопоставление)
  • Запитання порядку (Последовательность действий)
  1. Опишіть вид тестів “Одиничний вибір”

                 Одиничний вибір (Один вариант ответа) передбачає наявність однієї правильної відповіді

  1. Опишіть вид тестів “Множинний вибір”

                 Множинний вибір (Множественный выбор) передбачає наявність  кількох правильних відповідей

  1. Опишіть вид тестів “Самостійна відповідь”

                 Самостійна відповідь (Самостоятельный ответ) вимагає самостійного введення відповіді користувачем.

  1. Опишіть вид тестів “Завдання на зіставлення”

               Завдання на зіставлення (Сопоставление) кожному елементу першої частини користувач має зіставити один із елементів другої.

  1. Опишіть вид тестів “Запитання порядку”

              Запитання порядку (Последовательность действий) вимагає розташування всіх складників завдання у правильному порядку.            

  1. Оголошення теми і мети уроку.

На сьогоднішньому уроці ви повинні представити результати своєї роботи.

При створенні проектів ви побачили, як можна застосовувати знання з інформатики на інших предметах і зокрема на практиці (одна з команд вибрала дуже цікаву тему, пов’язану зі спортом).

 

Завдання, які потрібно було виконати.

 

  1. Розбитися на групи та розподілити ролі в команді.
  2. Вибрати тему.
  3. Вибрати типи тестів і підібрати питання.
  4. Створити девіз, емблему своєї команди, придумати назву.
  5. Визначити коефіцієнт участі кожного учасника в проекті.
  6. Оформити результати своєї роботи.

 

Критерії оцінювання

 

  1. 1-2 види тестів – 7 балів.
  2. 3 види тестів – 8 балів.
  3. 4 види тестів – 9 балів.
  4. 5 видів тестів – 10 балів.

 

Додаткові види роботи

 

  1. Назва команди, девіз, емблема – 0,5 балів.
  2. Оригінальна презентація – 0,5 балів.
  3. Активна участь по відповідях на питання – 0,5 балів.
  4. Задання питань при захисті – 0,5 балів.

 

        Таким чином за створення тестів можна     отримати 10 балів + 2 бали за додаткові види роботи.

  1. Представлення і захист своїх проектів.

Учні захищають свої проекти.

Вимоги до оформлення.

В презентації повинно міститися:

  1. Тема проекту.
  2. Назва команди, девіз, емблема.
  3. Розподіл ролей в команді. Наприклад:
    1.                    Лідер - очолює группу і керує роботою.
    2.                    Аналітик - узагальнює та аналізує факти. 
    3.                    Оператор - вводить інформацію в программу ADSoft Tester. 
    4.                    Представник - представляє результати роботи команди.
  4. Типи тестів, які використані в проекті.
  5. Приклади для кожного типу.
  6. Оцінка участі кожного учасника в проекті (коефіцієнт – не більше 1).
  1. Підсумок уроку.

Робота команд, і кожного учня окремо оцінюється за такою таблицею:

1

 

zip
Додано
4 червня 2020
Переглядів
431
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку