Тема :. В. Нестайко «Як ми в космос літали»
Мета: продовжити роботу над оповіданням В. Нестайка “Як ми літали в космос”; удосконалювати навички свідомого виразного читання, вміння передавати під час читання різні почуття героїв твору, визначати головну думку прочитаного; розвивати пізнавальний інтерес, почуття гумору; навички роботи з текстом, визначати головну думку прочитаного, відбирати потрібну інформацію, розвивати творчу уяву, зв’язне мовлення, виховувати повагу до історичної спадщини, любов до навчання.
Обладнання: мультимедійний комплект, ілюстрації до біографії В.Нестійка, книжки для виставки, презентація,зірочки для самооцінювання
Хід уроку
У нас сьогодні з вами свято
Гостей зібралось багато
А ну ж н6а них ви подивіться,
Веселенько посміхніться,
І скажіть їм: «Добрий день».
Девіз уроку:
Щоб розумними зростати,
Багато маємо читати !
Артикуляційна вправа : зарядка для язичка
Дихальна вправа : «Кулька»
Робота зі скоромовкою.
Перевірка домашнього завдання( діти готують біографію В.Настайка)
Презентація вчителем книжок В.Нестайка. Анотація до книжки «Тореадори з Васюківки»
-Сьогодні на уроці ми познайомимося з оповіданням В Нестайка «Як ми в космос літали»
Передбачення: - Як ви гадаєте про що буде це оповідання?
Словникова робота.
Робота зі словами
Читання тексту вчителем
Вправа «Пошуковці»
Фізкультхвилинка.
Вправа « Хвостик» ( за початком речення знайти його кінець)
Вправа « Снайпер»( скільки разів в оповідання зустрічаються слова «Я», «Ромка», «Космос»)
Групова робота «Джигсоу-І»
. Поділити текст на чотири логічно завершені частини.
2. Поділити учнів на групи по чотири.( Кількість учнів може змінюватись в залежності на скільки поділено текст).
3. Попросіть учнів домашньої групи розподілитися за номерами від 1 до 4 та запам’ятати свій номер.
4. Роздати учням фрагменти тексту. Перші номери отримують першу частину, другі – другу, і так далі. Таким чином у домашній групі є чотири учні та чотири фрагменти тексту. Кожен учень має свій фрагмент.
5. Створити «експертні» групи. Попросити дітей з номером 1зайняти визначене місце в класі, з номером 2 інше місце. Якщо учнів забагато , можна створити дві групи з номером 1, дві групи з номером 2 і так далі.
6. Дати учням завдання прочитати свою частину тексту в «експертній» групі, і визначити основні думки, ключові слова тексту.
7 . Після завершення обговорення частини тексту в «експертних» групах, попросіть учнів повернутися в свої «домашні» групи. Там вони мають докладно розповісти про свою частину тексту. Після доповідей, всіх членів групи, всі учні повинні мати цілісне уявлення про що йшлося в тексті.
6.Підсумок
7. Рефлексія. Самооцінювання
- Я хочу похвалити себе за те, що на сьогоднішньому занятті ...
- На занятті мені особливо сподобалося ...
-Знання із сьогоднішнього заняття мені знадобляться ...
- На сьогоднішньому уроці мене здивувало ...