Дана розробка уроку з математики відновиться до сьомого тижня навчання, а саме теми тижня "Моє довкілля". яданий урок математики повязаний як з рослинним, так і тваринним світом,природними явищами. дітям, за короткий проміжок часу пропонується безліч завдань: скласти, розвязати, порівняит задачі, розвязати вирази, порівняти їх, накреслити відрізок, намалювати геометричні фігури, порувати їх.
Математика
Тільки дощик прошумів, над лужком, над лісом.
Хтось у небі рушничок, вишитий розвісив.
Що то за рушничок з’явився у небі?
Дітям пропонується порахувати, скільки смужечок у веселки? Давайте їх розглянемо (Не встигли, веселки швидко зникла).
Розсіялася хмаринка,
На веселку наскочила.
Розкидала на частинки, сама далі полетіла.
Для проведення акції «Посади дерево» школа придбала 11 саджанців дерев. Учні вже посадили 7 дерев. Скільки дерев залишилося посадити учням?
Якою дією розв’язується задача?
Учням пропонується порівняти значення виразів, знак порівняння замінити умовними позначеннями (трикутник-, коло +, овал = ).
Учням пропонується накреслити два відрізка в зошиті та порівняти їх.
Учням пропонується прочитати задачі, порівняти їх. Для кожної задачі обрати модель. Записати в них числові дані. Розв’язати задачі.
Задачі розв’язують учні кожну окремо, встановлюють спільні та відмінні ознаки.
Дітям пропонують намалювати лисичку з геометричних фігур.
Робота в парах. Краще запам’ятати кольори веселки та їх порядок, вам допоможе таке речення:
Чарівниця-Осінь Жартує, Зеленій Берізці Сукню Фарбує.
Початкові букви кожного слова нагадають вам про назви кольорів веселки.
Дякую за увагу!