Розробка уроку з математики

Про матеріал

Дана розробка уроку з математики відновиться до сьомого тижня навчання, а саме теми тижня "Моє довкілля". яданий урок математики повязаний як з рослинним, так і тваринним світом,природними явищами. дітям, за короткий проміжок часу пропонується безліч завдань: скласти, розвязати, порівняит задачі, розвязати вирази, порівняти їх, накреслити відрізок, намалювати геометричні фігури, порувати їх.

Перегляд файлу

Математика

  1. Перед дітьми малюнок з тваринами та рослинами. За малюнком дітям пропонуються завдання на формування навичок лічби, порівняння, об’єднання, вилучення кількості об’єктів. Учням пропонують визначити кількість дорослих тварин, малюків, трав’янистих рослин, дерев. На основі отриманих даних  учитель, учні формулюють завдання, задачі та усно їх виконують, розв’язують.
  2. Розгадування загадки.

Тільки дощик прошумів, над лужком, над лісом.

Хтось у небі рушничок, вишитий розвісив.

Що то за рушничок з’явився у небі?

Дітям пропонується порахувати, скільки смужечок у веселки? Давайте їх розглянемо (Не встигли, веселки швидко зникла).

Розсіялася хмаринка,

На веселку наскочила.

Розкидала на частинки, сама далі полетіла.

  1. Учням пропонують допомогти сонечку зібрати веселку.
  1. Червону смужку підібрав їжачок, він пропонує дітям розв’язати задачу:

Для проведення акції «Посади дерево» школа придбала 11 саджанців дерев. Учні вже посадили 7 дерев. Скільки дерев залишилося посадити учням?

Якою дією розв’язується задача?

  1. Оранжова (помаранчова) смужка опинилась у сороки. Дітям пропонується обчислити вирази. У результаті роботи, діти доходять висновку, що при додаванні число збільшується, а при відніманні зменшується.
  2. На лісовій стежинці жовтою смужечкою нас зустрічає мураха.

Учням пропонується порівняти значення виразів, знак порівняння замінити умовними позначеннями (трикутник-, коло +, овал = ).

  1. Зелена смужка зависла на ялинці. Смужку білка нам дістане, якщо ми допоможемо їй розв’язати задачу. Дерево було заввишки 7 см, за літо воно підросло на 4 см. На скільки сантиметрів підросло дерево.

Учням пропонується накреслити два відрізка в зошиті та порівняти їх.

  1. Блакитну смужки знайшли бджілки в квітах, але віддадуть її, якщо учні їм допоможуть розв’язати задачі.

Учням пропонується прочитати задачі, порівняти їх. Для кожної задачі обрати модель. Записати в них числові дані. Розв’язати задачі.

  1. Для прикрашання сцени потрібно вирізати 12 квіточок. Коли частину квіточок діти вирізали, їм залишилося вирізати ще 5 квіточок. Скільки квіточок діти вже вирізали?.
  2. Для прикрашання сцени діти вирізали 7 квіточок. Їм залишилося вирізати ще 5 квіточок. Скільки квіточок потрібно вирізати дітям для прикрашання сцени.

Задачі розв’язують учні кожну окремо, встановлюють спільні та відмінні ознаки.

  1. Блакитний колір схватила лисичка.

Дітям пропонують намалювати лисичку з геометричних фігур.

  1. З фіолетовим кольором трапилась біда, мишка затягнула його в нірку. Щоб звільнити фіолетовий колір, дітям пропонується встановити закономірності та продовжити ряд. Учні прописують в зошиті цифри.

Робота в парах. Краще запам’ятати кольори веселки та їх порядок, вам допоможе таке речення:

Чарівниця-Осінь Жартує, Зеленій Берізці Сукню Фарбує.

Початкові букви кожного слова нагадають вам про назви кольорів веселки.

Дякую за увагу!

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
8 квітня 2018
Переглядів
877
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку