Розробка уроку з математики для 1 класу на тему"Математичні вирази "сума" і "різниця". Складання й розв'язування задач."я

Про матеріал
Урок-подорож з математики для 1 класу НУШ.Учні подорожують до незвичайної країни, яка має незвичайну назву Математика на кораблі, який вони змайстрували своїми руками з конструктора LEGO, на ракеті - разом з "Розумниками" та автомобілях, які надіслав їм друг - песик Радик.
Перегляд файлу

Тема. Математичні вирази «сума» і «різниця». Складання й розв’язування  задач.

Мета. Закріплювати знання дітьми назв компонентів дій додавання та  віднімання; вміння складати та розв’язувати задачі вивчених видів.               Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення, обчислювальні навички.               Виховувати охайність, старанність, почуття відповідальності та дружби.

Обладнання: таблиці, шість цеглинок LEGO, корабель, машинки, іграшковий                                 песик Радик, мікрофон, загадка.

Хід уроку

І. Організація класу.

 Сьогодні ми з вами будемо продовжувати мандрувати до незвичайної та цікавої країни, яка має назву Математика.

 Подорожуючи, ми будемо закріплювати наші знання про назву компонентів при діях додавання і віднімання, вміння складати і розв’язувати задачі вивчених видів, згадаємо геометричний матеріал.

 Пропоную розпочати нашу подорож на кораблі, який ви змайстрували самі.

  Всі приготувалися. Відпливаємо.

  1. Ось перше завдання, яке ми повинні виконати. (Робота з інтерактивною дошкою).
  • Назви пропущені числа: 1…3…5…7…9
  • Яке число йде за числом 9?
  • Назвати сусідів чисел: 5, 7, 3, 9.
  • Порівняти числа: 7…3, 5…9, 8…8, 3…6. (Робота з цеглинками LEGO. На дошці 3 смужки кольорового паперу: червоний, синій, зелений -  відповідно до математичних знаків «більше», «менше», «дорівнює». Одну пару чисел порівнюємо за допомогою математичних терезів та ведмедиків для усного рахунку.)
  • А зараз ми згадаємо як називаються геометричні фігури. Позначимо відповідними цифрами кількість сторін, кутів і вершин у них.

Фізкультхвилинка.

  • Діти, ми працювали з дошкою, тому потрібно дати можливість вашим оченятам трішки відпочити. Давайте ми це зробимо за допомогою цеглинок. Покладіть цеглинку на одну руку і повторюйте за мною. Давайте перекладемо цеглинку на іншу руку.
  • Поки ми відпочивали мені надійшло повідомлення про те, що наш корабель наблизився близько до берега і потрапив на мілину. Далі він пливти не може.

Робота з математичними планшетами.

 Поки я підготую для подорожі інший транспорт, ви попрацюєте з математичними планшетами. У вас на партах лежать геометричні фігури, які вам потрібно викласти на планшеті. Працюємо в групах, допомагаємо один одному.

 Транспорт готовий і ми можемо з вами відправлятися далі. Сідаємо зручно, тугіше затягуємо ремені безпеки. І – полетіли. Жителі космічної математичної планети приготували для вас завдання. Давайте спробуємо виконати їх. (Смарт Кейс «Розумники»).

1). Розв’язати задачу.

2). Обчислити вирази.

3). Обчислити вирази (з цеглинками).

-Діти, я відчуваю, що нас гойдає з одного боку в інший. Це повітряні ями. А ще надійшло повідомлення про те, що погіршується погода. Нам потрібно приземлитися.

 Щось я трішки змерзла після космічної подорожі. Потрібно трішки зігрітися.

Фізкультхвилинка «Танці-зігріванці».

 Як же нам бути далі. Доведеться йти пішки. Що це? Телефонний дзвінок.  А знаєте від кого? Від нашого друга – песика Радика.

Він просить нас допомогти йому відгадати загадку, а він нам допоможе знайти транспорт.

Загадка

 Є великий, є малий,

 З вантажами, легковий.

 По дорогах поспішає,

 У собі людей катає.

 (Автомобіль).

  • Ви, мабуть, здогадалися, що далі ми будемо подорожувати автомобілем. І не одним. Радик надіслав нам їх багато. Давайте поглянемо.
  • Дивіться. Тут є легкові і вантажні автомобілі. У легкові ми сядемо самі, а у вантажні завантажимо свої речі. ( Ставимо їх у два ряди).
  • Діти, я бачила таку кількість автомобілів на малюнку у нашому підручнику. Зараз я прочитаю, що тут написано. (Читаю).
  • Складаємо задачу і розв’язуємо її.
  • А ще нам потрібно допомогти Радику згадати як називаються числа при додаванні і відніманні. (Називають).
  • Обчислення виразів із підручника.
  • Підходить до завершення наша подорож. А ось і наш друг Радик непомітно потрапив до нас. Він хоче разом з нами згадати, що ми робили під час подорожі.

Вправа «Мікрофон».

Що ми сьогодні робили на уроці?

Чи сподобалось вам подорожувати?

З яким настроєм ви повертаєтесь із подорожі? Позначте це за допомогою смайлика.

1

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 березня 2020
Переглядів
2686
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку