Тема. Математичні вирази «сума» і «різниця». Складання й розв’язування задач.
Мета. Закріплювати знання дітьми назв компонентів дій додавання та віднімання; вміння складати та розв’язувати задачі вивчених видів. Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення, обчислювальні навички. Виховувати охайність, старанність, почуття відповідальності та дружби.
Обладнання: таблиці, шість цеглинок LEGO, корабель, машинки, іграшковий песик Радик, мікрофон, загадка.
Хід уроку
І. Організація класу.
Сьогодні ми з вами будемо продовжувати мандрувати до незвичайної та цікавої країни, яка має назву Математика.
Подорожуючи, ми будемо закріплювати наші знання про назву компонентів при діях додавання і віднімання, вміння складати і розв’язувати задачі вивчених видів, згадаємо геометричний матеріал.
Пропоную розпочати нашу подорож на кораблі, який ви змайстрували самі.
Всі приготувалися. Відпливаємо.
Фізкультхвилинка.
Робота з математичними планшетами.
Поки я підготую для подорожі інший транспорт, ви попрацюєте з математичними планшетами. У вас на партах лежать геометричні фігури, які вам потрібно викласти на планшеті. Працюємо в групах, допомагаємо один одному.
Транспорт готовий і ми можемо з вами відправлятися далі. Сідаємо зручно, тугіше затягуємо ремені безпеки. І – полетіли. Жителі космічної математичної планети приготували для вас завдання. Давайте спробуємо виконати їх. (Смарт Кейс «Розумники»).
1). Розв’язати задачу.
2). Обчислити вирази.
3). Обчислити вирази (з цеглинками).
-Діти, я відчуваю, що нас гойдає з одного боку в інший. Це повітряні ями. А ще надійшло повідомлення про те, що погіршується погода. Нам потрібно приземлитися.
Щось я трішки змерзла після космічної подорожі. Потрібно трішки зігрітися.
Фізкультхвилинка «Танці-зігріванці».
Як же нам бути далі. Доведеться йти пішки. Що це? Телефонний дзвінок. А знаєте від кого? Від нашого друга – песика Радика.
Він просить нас допомогти йому відгадати загадку, а він нам допоможе знайти транспорт.
Загадка
Є великий, є малий,
З вантажами, легковий.
По дорогах поспішає,
У собі людей катає.
(Автомобіль).
Вправа «Мікрофон».
Що ми сьогодні робили на уроці?
Чи сподобалось вам подорожувати?
З яким настроєм ви повертаєтесь із подорожі? Позначте це за допомогою смайлика.
1