Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Розробка уроку з мистецтва, 8 клас. Тема "Музика і театр епохи класицизму"

Про матеріал

Урок розроблений за підручником Кондратової Л.Г., містить інформацію інтернет ресурсів, а також посилання на відео. Адресован для вчителів інтегрованого курсу Мистецтва

Перегляд файлу

Департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації

КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти»

Відділ мистецтвознавство

 

 

 

 

 

 

Методична розробка навчальних занять з мистецтва. 8клас

 

 

 

Автор: Клєпікова Ірина Олександрівна,

Вчитель образотворчого мистецтва БНВО «Звитяга»

Білоцерківської міської ради Київської області

Керівник: Логімахова Оксана Анатоліївна

 

 

 

 

 

Біла Церква

2018

Розробка уроку  з мистецтва, 8 клас, за підручником Л. Кондратової

Тема. Музика і театр епохи класицизму

Мета: ознайомити учнів з класифікацією музики класицизму, головними вимогами до театрального мистецтва;розвивати естетичні смаки учнів; виховувати інтерес до мистецтва.

Оснащення: телевізор, підручник, зошит

Л. Бетховен «Місячна соната», відеоролика с фрагментами фільму «Амадей»,

відеоуривок « Весілля Фігаро»

Тип уроку: урок засвоєння нових знань

 

Хід уроку

І. Орг. момент

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Прийом « Сторітелінг» : придумати історію - розповідь  про маленьку дитину, використавши в ній знання отримані на попередньому уроці, особливості стилю класицизму в архітектурі, інтер’єрі, скульптурі, живописі, моді.

ІІІ. Повідомлення теми і мети року

  • Сьогодні ми з вами продовжимо знайомство з особливостями стилю «класицизм» в музиці та театрі.

ІV. Мотивація навчальної діяльності учнів

  • Прослухайте, будь ласка, музичний твір, після чого вам потрібно буде поділитися своїми асоціаціями. ( Л. Бетховен «Місячна соната»)
  • Прийом «Мозковий штурм»: асоціації
  • Хто знає назву цього твору чи його автора?
  • Може комусь знайома історія цього твору?
  • Історія створення «Місячної сонати» Бетховена тісно пов'язана з його біографією, а також з втратою слуху. Під час написання свого знаменитого твору відомий композитор мав серйозні проблеми зі здоров'ям, хоча перебував на вершині популярності. Він був бажаним гостем в аристократичних салонах, багато працював і вважався модним музикантом. На його рахунку вже було багато творів, у тому числі і сонат. Це основний жанр, в якому працював автор. Цей твір вважається одним з найкращих у його творчості. 

     «Місячна соната» Бетховена має пряме відношення до Джульєтти Гвіччарді, так як саме їй він присвятив своє нове творіння. Вона була графинею і в момент знайомства зі знаменитим композитором знаходилася в зовсім ще юному віці. Разом зі своїми кузинами дівчина стала брати у нього уроки і підкорила свого вихователя життєрадісністю, добродушністю і товариськістю. Бетховен закохався в неї і мріяв одружитися юної красуні. Це нове почуття викликало в ньому творчий підйом, і він із захватом почав працювати над твором, яке зараз набуло статусу культового.

    Джульєтта любила свого вчителя, і спочатку здавалося, що справа йде до шлюбу. Проте юна кокетка згодом віддала перевагу   графу, за якого і вийшла в кінці кінців заміж. Це стало важким ударом для композитора, що знайшло своє відображення у другій частині розглянутого твору. У ньому відчуваються біль, гнів і розпач, які різко контрастують з безтурботним звучанням першої частини. Депресію автора посилила і втрата слуху. 

V. Вивчення нового матеріалу

1. Обговорення таблиці

 

                                              Музика класицизму

 

 

 

 

 

 

2. Знайомство учнів з особливостями музики класицизму

- І публічні концерти;

- створення оркестрів у великих містах;

- популярність кларнету ( м’який тембр звучання)

- у придворному ритуалі – музика для дозвілля

- касації – інструментально-ансамблевий твір для виконання просто неба;

- дивертисменти, серенади - звучали під час трапез, прогулянок;

- розвивається любительське камерне музикування;

- сформувався струнний квартет;

- опера – основний жанр.

3. Знайомство з композиторами

А) перегляд відеоролика с фрагментами фільму «Амадей» + музика Моцарта + розповідь вчителя біографії композитора

Б) перегляд уривка « Весілля Фігаро» + аналіз твору

4. Робота з підручником с .202-205: виписати особливості театру класицизму

VІ. Практична робота: створити шарж на Фігаро.

VІІ. Рефлексія

VІ. Підбиття підсумків уроку, оцінювання роботи учнів

VІІ.  Домашнє завдання : допрацювати над шаржем.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Мистецтво 8 клас (Кондратова Л.Г.)
Додано
9 липня 2018
Переглядів
1975
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку