Урок розроблено за підручником Кондратової Л.Г.,8 клас. Завдання містять регіональні фото. Адресована для вчителів інтегрованого курсу "Мистецтво"
Автор: Клєпікова Ірина Олександрівна,
Вчитель образотворчого мистецтва БНВО «Звитяга»
Білоцерківської міської ради Київської області
Розробка уроку з мистецтва, 8 клас, за підручником Л. Кондратової
Тема. Стиль класицизм
Мета: ознайомити учнів з особливостями стилю класицизму в архітектурі, скульптурі, живописі, моді; розвивати критичне мислення, вміння учнів порівнювати, знаходити особливості стилю; виховувати інтерес до мистецтва.
Оснащення: плакати – завдання, фломастери,кольорові олівці, скоч, підручник, зошит
Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Хід уроку
І. Орг. момент
- поділ на групи
ІІ. Перевірка домашнього завдання: асоціативний кущ « Бароко, рококо в Україні»
ІІІ. Повідомлення теми і мети року
ІV. Вивчення нового матеріалу
Стиль класицизм виник у 16ст. а Італії, 17ст – в Франції. В перекладі - «зразковий»
Характерні риси:
( У процесі великого паперового «обговорення» школярі мають записувати думки та питання на плакаті з завданням, можна скористуватися підручником)
А) За даними архітектурними спорудами дослідити характерні риси архітектури класицизму.
Б) За даними скульптурами дослідити характерні риси стилю класицизму.
В) За даними зображеннями інтер’єру дослідити характерні риси стилю класицизму
Г) За даними творами живопису дослідити характерні риси класицизму.
Архітектура: правильні геометричні форми; симетрія, статика, високій подіум, портик, ротонда, фронтон; колонні портики з фронтонами на кожному з фасадів, стіни гладенькі.
Скульптура: орієнтація на традиції античності, міфологія, заборона зображувати оголені постаті, поширені види – статуї та рельєфи.
Живопис: канони, логічність, врівноваженість композиції, передача об’ємів за допомогою світлотіні, 1 жінка-художниця, І план – коричневі, ІІ- зелені, ІІІ- блакитні.
Інтер’єр - мінімум деталей, дорогі натуральні матеріали, колони, арки, ліпнина в античному стилі, масивні люстри, гобелени, розпис.
А) С. 196 підручника – опрацювати матеріал
Б) Створити ескіз одягу в стилі класицизму
V. Рефлексія
Прийом «Мікрофон». Закінчіть речення:
« Класицизм мене вразив…»
VІ. Підбиття підсумків уроку, оцінювання роботи учнів
VІІ. Домашнє завдання : доповніть електронне портфоліо прикладами шедеврів класицизму.