Розробка уроку з Основ ФГ у 11 - му класі на тему: "Економічний аналіз і прогнозування виробничо-фінансової діяльності фермерського господарства " ( + презентація до уроку та матеріали )
№ ЗАДАНИЯ |
БАЛЛ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ ЗАДАНИЯ |
БАЛЛ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Урок № 11 клас ОФГ |
Тема: Економічний аналіз і прогнозування виробничо-фінансової діяльності фермерського господарства (узагальнюючий урок)
Ціль :
Тип: узагальнення та систематизація знаннь.
Обладнання: мультімедійне обладнання, презентація, картки із завданням, картки самооцінювання.
Хід уроку
І.Организаціна частина.
Підсумкове заняття по темі Економічний аналіз і прогнозування виробничо-фінансової діяльності фермерського господарства. Наша з вами мета сьогодні - закріпити вивчений матеріал.
II. Актуализація знань.
Протягом вивчення теми Економічний аналіз і прогнозування виробничо-фінансової діяльності фермерського господарства, ми з вами познайомилися з низкою понять, які притаманні діяльності ФГ, з формами, методами цих понять і т.п.
Товарна організація суспільного виробництва, його структура. Основні етапи розвитку сільськогосподарського виробництва. Основи організації та економічної діяльності фермерства (витрати, прибуток, дохід).
Розподіл прибутку і показники ефективності роботи господарства.
Форми і методи прогнозування. Аналіз економічної ситуації як основи для прогнозування.
Бліцопитування (Так / Ні)
1. Чистий прибуток підприємства - це те, що залишається від виручки після вирахування всіх витрат і сплати податків (Так).
2. Бухгалтерський прибуток завжди більше економічний (Н).
3. Виручка розраховується шляхом множення ціни товару на обсяги продажів (Так).
4. Економічний прибуток - це різниця між загальним доходом і явними витратами (Ні).
ІІІ.
Тест
Фізкультхвилинка для очей
Перевірка д / з
Асоціація з переглянутих картинками, висновок.
Підведення до наступної теми Соціально-економічні програми та аналіз сучасних підходів до їх вирішення в умовах фермерської діяльності
(Використання одержаного прибутку для підвищення рівня життя: поліпшення умов праці на фермі, побутових умов; надання естетичного вигляду господарським будівлям; організація освіти дітей; організація відпочинку дітей і дорослих.)
IV. Підсумок уроку.
Оцінювання досягнень.
Рефлексія – що запам'яталося на уроці?
V. Домашнє завдання.
Итоговый урок 11 класс ОФГ
Ф,И, ученика __________________________________________________
Развитое товарное производство –____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________ производство - это такой способ организации производства, при котором продукты труда производятся не собственного потребления производителями, а для обмена или продажи на рынке.
Прибыль |
|
доходность предприятия в соотношении вложенных финансовых ресурсов
|
Выручка |
денежные средства, поступившие на счет предприятия за реализованную (проданную) продукцию или оказанную услугу.
|
|
Доход |
деньги или материальные ценности, получаемые предприятием в результате какой-либо производственной деятельности |
|
Рентабельность |
сумма, на которую доходы превышают связанные с ними расходы. |
Обобщающие показатели эффективности производства. |
|
|
|
Следующие три функции выполняет |
|
* оценка итогов деятельности предприятия
|
|
* распределение чистого дохода в экономике
|
|
* экономическое стимулирование предприятия
|
( группы ) :
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________