Розробка уроку з технологій для 9 класу на тему: "Побудова кресленика виробу та виготовлення викрійки виробу".

Про матеріал
Конспект уроку допоможе вчителю технології сучасно й на високому рівні провести урок в 9 класі з теми:”Побудова кресленика виробу та виготовлення викрійки виробу”. Форми й методи, які використовуються на уроці: психологічний міні – тренінг «7 сходинок до успіху», гра «Місткий кошик», інтерактивна вправа «Типи тканин» в LearningApps, бесіда, розповідь, руханка, гра «Знайди пару».
Перегляд файлу

Клас: 9                                                                                                                                  Урок № 23                                                                                                                                      Тема: Побудова кресленика виробу та виготовлення викрійки виробу. Мета уроку:

-         навчальна: ознайомити учнів із технологією реалізації проєкту, правилами креслення виробу та виготовлення викрійки;

-         розвиваюча: розвивати просторову уяву та логічне мислення, навички із планування роботи та виконання навчальних дій, уміння використовувати цифрові технології для побудови креслення виробу;

-         виховна: виховувати відповідальне ставлення до роботи, самостійність, патріотизм.

Очікувані результати: учні виконують кресленик виробу та виготовляють викрійку.

Основні поняття: проєкт, моделі – аналоги, кресленик, викрійка.

Інструменти та матеріали:

     робочий зошит

     папір формату А4

     креслярський інструмент (прості олівці, лінійка)

     ножиці

Обладнання:

     ноутбук для показу презентації та відео

     робочий стіл

Тип уроку: комбінований.

Міжпредметні зв’язки: креслення, математика.

Форма і методи: психологічний міні – тренінг «7 сходинок до успіху», гра «Місткий кошик», інтерактивна вправа «Типи тканин» в LearningApps, бесіда, демонстрація презентації, руханка, гра «Знайди пару».

     словесні (розповідь);

     наочні (ескізи, схеми, шаблони, зразки виробів оздоблені в різних техніках виконання (оздоблення аплікацією чи вишивкою); показ презентації «Виготовлення маски», показ мотиваційного відео про значущість маски для сну та відео «Маска для сну»; інтелект – картки, алгоритм виконання практичної частини.

     практичні (виконання практичної роботи «Побудова креслення та викрійки виробу»).

 

Хід заняття:

І. Організаційна частина

Привітання з учнями; емоційна установка, психологічне налаштування на успіх (міні – тренінг «7 сходинок до успіху» слайди 3-12).

ІІ. Актуалізація опорних знань

- Діти, пропоную вам згадати оздоблювальні види швів. Для цього   перейдіть за покликанням на онлайн-дошку Jamboard (гра «Місткий кошик» - учні обирають ті види швів, якими можна оздобити маску для сну)

Бесіда:

  1. Як  фасон маски може вплинути на її функціональність?
  2. Які матеріали краще застосувати для пошиття маски?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Вчитель: Маска для сну (blindfellen) є частиною одягу. Вдягається на голову, щоб прикрити очі для їх захисту від яскравого світла під час сну як в умовах транспорту, так і вдома (перегляд  відеоролика про значущість маски для сну (слайд 13)

- Діти, пропоную вам згадати типи тканин. Для цього перейдіть за покликанням чи за QR-кодом та виконайте інтерактивну вправу в LearningApps «Типи тканин» (слайд 14)

ІV.  Повідомлення теми та мети уроку

Розповідь учителя: вчитель оголошує тему уроку, очікувані результати, ставить завдання:                                                                                                                      - побудувати кресленик, виготовити викрійку або лекало, застосовувати QR код для скачування документу та ознайомлення (слайд 15)

V. Вивчення нового матеріалу

- вчитель розповідає новий матеріал (основні поняття учні записують в зошит). (слайд 16-17)                                                                                                                                - добір інструментів, обладнання (на цьому етапі прописується далі ІІ етап проєкту у зошитах (слайд 18)                                                                                                    - робота із інтелект-картками, із QR  кодом (перехід за посиланням на сайт із мобільних додатків або через екран) (слайд 19)

VІ. Практична робота

Учні виконують практичну роботу за планом: (слайд 20)                                                          1. Побудова креслення маски в зошиті в М1:1 за поясненням вчителя та самостійно на аркуші формату А4 (відео «Маска для сну)                                                                             2. Виготовлення викрійки в М1:1                                                                                                Хвилина відпочинку (динамічна пауза) – вправа «Руханка» (слайд 21)

VІІ. Рефлексія уроку

- Сьогодні на уроці ви узнали багато нових понять. Давайте пригадаємо їх за допомогою гри (гра «Знайди пару» - учні з’єднують у пари поняття та визначення (слайд 22)

VІІІ. Підбиття підсумків уроку, оцінювання результатів роботи

Вчитель відмічає позитивні моменти уроку, характеризує поставлені завдання, дає поради щодо покращення роботи (оцінює роботу учнів вербально, виставляє оцінки в журнал, не оголошує публічно)

ІХ. Домашнє завдання

-         повторіть нові поняття.

-         завершіть виконання практичної роботи.

-         підберіть інструменти і матеріали для виготовлення виробу: тканину для основи маски, тканину для аплікації , нитки для вишивання ( якщо передбачено за моделлю), голку, ножиці, шпильки, котушкові нитки. (слайд 23)

 

Дякую всім за увагу! До нових зустрічей!

docx
До підручника
Трудове навчання (обслуговуючі види праці) 9 клас (Ходзицька І.Ю., Тименко В.П., Горобець О.В., Безносюк О.І.)
Додано
23 лютого
Переглядів
254
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку