Номер слайду 10
Конкурс «Розподіли витрати» Дидактичне завдання: сформувати у дітей помірковане ставлення до ситуації вибору; дати уявлення про «ціну вибору», навчити приймати розумні рішення. Показати, що витрати бувають обов’язкові (основні) і необов’язкові (другорядні). Матеріал: предметні картинки із зображенням предметів (меблі, одяг, продукти харчування, світло, газ, іграшки, книги тощо.) : 1. Телевізор, хліб, гроші, одяг, автомобіль, косметика. 2. Стіл, будинок, пароплав, черевики, булочка З. Торт, батон, телевізор, комп'ютер, одяг. 4. Комп'ютер, торт, одяг, косметика, стіл. Завдання: Діти обирають конверт із завданням. Вчитель пропонує зробити покупки, визначившись, що в першу чергу потрібно купити та пояснити свій вибір. Потрібно викласти в порядку життєвої необхідності від 1 до 4 (6, 8) запропоновані предмети та пояснити свій вибір.