Розробка уроку з теми: "Додавання і віднімання десяткових дробів. Розв’язування вправ і задач".

Про матеріал

Данний урок сприяє формуванню математичних компетентностей учня: продовжити формувати в учнів поняття про десятковий дріб; запис і читання десяткових дробів; формувати вміння та навички учнів додавати та віднімати десяткові дроби; формувати міжпредметні зв'язки.

Перегляд файлу

Тема: Додавання і віднімання десяткових дробів. Розв’язування вправ і задач.

Мета:  Навчальна: формування математичних компетентностей учня:

продовжити формувати в учнів поняття про десятковий дріб; запис і читання десяткових дробів; формувати вміння та навички учнів додавати та віднімати десяткові дроби; формувати між предметні зв’язки.

Розвивальна: розвивати  увагу, уяву, логічне мислення, розумові             здібності та пізнавальну активність учнів; плекати цілісне сприйняття світу, розуміння ролі математики у пізнанні дійсності.

Виховна: виховувати в учнів любов і повагу до Великого Кобзаря, до історичного минулого України, почуття патріотизму, гордості, любові до рідної України; виховувати в учнів відповідальність за результати навчальної    праці, наполегливість, працелюбність, чіткість виконання дій.

Обладнання: мультимедійне устаткування, картки, підручники, робочі зошити, дошка.

Тип уроку: комбінований

 

 

 

Хід уроку

 

І. Організаційний етап.

Учитель перевіряє готовність учнів до уроку, налаштовує їх на роботу.

На минулому уроці ми з вами вивчили як додавати та віднімати десяткові дроби.

Сьогодні перед нами стоїть завдання:

– повторити все, що вивчили на минулому уроці;

  • уміло застосувати набуті знання при розв`язуванні вправ та задач;

ІІ. Актуалізація знань.

 

Кросворд

 

Питання:

  1. Дріб виду 2 називають …
  2. Число записане під рискою дробу назавають …

 Дріб , шо записується за допомогою риски дробу

  1. Число записане над рискою дробу
  2. Дріб у якого чисельник більше за знаменник або дорівнює йому
  3. Як називається дріб чисельник якого менше за знаменник .
  4. Дріб у якого чисельник дорівнює 10, 100, 1000 і так далі називають …
  5. За допомогою чого записують десятковий дріб

 

III. Повідомлення теми і мети

 

Усно:

Прочитани десятковий дріб.

 

Слайд

       Тарас Шевченко протягом життя був «душею компанії», любив сміятися і вмів розвеселити навіть незнайомих людей.

       Тарас Шевченко був відомим модником, любив дорогий одяг і дуже легко витрачав на нього гроші.

       Зокрема, у своєму щоденнику поет писав про особливе задоволення, отримане від придбання гумового плаща-макінтоша, який вартував 100 карбованців. Для порівняння, перебуваючи у складі археологічної комісії, Шевченко заробляв 150 карбованців на рік.

 

ІIІ. Розвязування вправ і задач.

1. Знайти корінь рівняння

а) 13,47 + х = 37,47

б) (18,342 + х ) – 9,856 = 19,486

в) 44,8 – ( 3,63 + х ) = 29,17

Слайд

     Тарас Шевченко протягом життя був «душею компанії», любив сміятися і вмів розвеселити навіть незнайомих людей.

      Тарас Шевченко був відомим модником, любив дорогий одяг і дуже легко витрачав на нього гроші.

    Зокрема, у своєму щоденнику поет писав про особливе задоволення, отримане від придбання гумового плаща-макінтоша, який вартував 100 карбованців. Для порівняння, перебуваючи у складі археологічної комісії, Шевченко заробляв 150 карбованців на рік.

 

2. Гра Вгадай слово

  1. 74,35 – 36,4
  2. 12,08 + 29,4
  3. 23,756 + 4,8
  4. 0,017 + 23,24
  5. 90,04 - 7,518
  6. 32,3 – 9,043
  7. 17,91 + 23,57
  8. 30,05 + 7,9
  9.  5,7 – 3,8
  10. 12,04 + 11,217
  11.  37,819 – 8,9.
  12.  3,58 + 1,4
  13. 39,02 +43,502
  14. 50 -8,52
  15. 38 – 0,05

А

О

В

С

Е

К

Л

Н

23,257

37,95

1,9

28,556

4,98

41,48

28,919

82,522

Відповідь: Оксана Коваленко

Слайд

     Першим коханням молодого Шевченка була Оксана Коваленко, його ровесниця. Родичі закоханих були впевнені, що молоді одружаться. Але надії були марними — Тарас мусив поїхати до Вільна. Усе своє життя Шевченко згадував ту дівчину, яку колись кохав.

 

3. Розв’яжіть задачу

Задача 1

Знайдіть периметр трикутника, якщо його сторона дорівнює 25,3 см, друга – на 1,5 см довша, ніж перша, а третя – на 1,2 см коротша за другу.

Слайд

      Останнім коханням була 19-річна дівчина Лукерія Полусмак, яка наймитувала в Петербурзі. Простакувату дівчину Тарас зваблював дорогими подарунками, але вона не захотіла залишити столичного життя й переїхати в Україну, щоб жити в селі.

      Покинула поета й вийшла заміж за перукаря Яковлева. І лише 1904 року, після смерті свого чоловіка, Лукерія Яковлева-Полусмак, залишивши дітей в Петербурзі, приїхала до Канева і щодня приходила на могилу Шевченка.

 

Задача 2

Власна швидкість теплохода дорівнює 34,5 км/год, швидкість течії річки – 1,8 км/год. Знайдіть швидкість теплохода проти течії річки і його швидкість за течією.

Слайд

      Останні дні свого життя Шевченко провів у Петербурзі. Поховали його на Смоленському кладовищі. Проте за день до своєї смерті, у свій день народження, 9 березня, поет попрохав свого вірного друга Григорія Честахівського, щоб у разі його смерті похорон відбувся у місті Канів.

       Останнє бажання видатного митця виконали лише через два роки.

 

4. Поставте замість зірочки цифри так, щоб дії було виконано правильно

  1.  *,8*4

  +14,72*

          *0,*84

2)   _17,*4

        **,5*

          5,23

Слайд

       1384 пам’ятники Кобзареві встановлено на території від Бразилії до Китаю. Це друге місце за кількістю пам’ятників одній особі. Найбільше на Землі, вважають дослідники, існує монументів Ісусу Христу.

Проект “ Чи потрібний сучасній людині, такий знак як кома”

IV. Підсумок

Сьогодні  на  уроці  ви:

повторили .......................................

ознайомилися із ...............................

навчилися .........................................

V. Домашне завдання

 

 

 

 

 

 

Image result for Шевченко

 

Файл:Taras Shevchenko selfportrait oil 1840-2.jpg

docx
Додано
31 липня 2018
Переглядів
903
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку