Розв'яжи задачу 3 10 колорадських жуків протягом 30 діб з'їдають 2.000 см2 листя карто. За свій розвиток одна личинка з'їдає приблизно 50 см.2 листя картоплі. Підрахуйте, яку площу листя зїдять 1.000 колорадських жуків? Скільки личинок колорадського жука можуть знищити таку площу листя картоплі?
Визначте характер відносин організмів в природі, використовуючи позначення: олені і лосі, як розносники насіння рослин; гриб і водорость в складі лишайника; снігурі, як споживачі насіння рослин; шляпковий гриб і дерево; трутовик і дерево; мурахи і тля; клест і білка; корова і трава; лисиця і блоха; буряни і культурні рослини.
Відповіді олені і лосі, як розносники насіння рослин (0 +) гриб і водорость в складі лишайника; (+ +) снігурі, як споживачі насіння рослин; (+ -) шляпковий гриб і дерево; (+ +) трутовик і дерево; (+ -) мурахи і тля; (+ +) клест і білка; (- -) Корова і трава; (+ -) лисиця і блоха; (- +) буряни і культурні рослини (+ -)
1.Іноді можна почути думку: «Невже сучасна техніка і наука не може знайти засоби для знищення комарів? Від них стільки неприємностей людям і тваринам!» Уявіть собі, що такий засіб знайдено. Правильно, чи зробить людина, якщо скористується ним? Чому? 2. Личинка хруща харчується перегноєм, корінням трав і дерев, а дорослий жук – листям дерев. Яке пристосування для хрущів мають ці відмінності в харчуванні?
Ідеальне домашнє завдання: Вивчити параграф -придумати біологічну задачу з теми; -придумати оповідання, наприклад, «життя організму в новому середовищі» -творче завдання: уявіть, що тварин можуть розмовляти. Про які проблеми вони розповіли б людям і про що б нас попросили? Відповідь представите у вигляді твору, придумайте заголовок.