Тема: Поширюємо речення.
Мета: Дати уявлення про поширене і непоширене речення; вчити знаходити головні члени речення,поширювати речення;виховувати любов до тварин.
Очікувані результати:
Обладнання: підручник,зошит,роздруківки, текст для читання В.Сухомлинського «Горіх».
Хід уроку
І. Організаційний момент.
1. Загадки.
Круглий,зрілий,засмаглий,
Попадався на зубок,
Розколотися не міг.
А потрапив під молоток
Хруснув раз – і тріснув він.
2. Текст для читання В.Сухомлинського «Горіх»(мовчки).
- Відповіді на питання до тексту.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
ІІІ. Повідомлення теми уроку.
А)Діти записують дату та каліграфічну хвилинку.
Б) Ябл уш ив ня складіть слова-фрукти із цими буквосполученнями.
3. Складання поширених речень.
А) Робота в групах (скласти речення з одним словом і добавити все по одному слову).
Б)Виводимо правило про поширені речення.
Фізкультхвилинка
Вправа 2 (усно), вправа 3 (письмово).
Вогонь не палить перед розумом
Знання робить міцну дружбу
Сила поступається життя цікавим
ІV. Закріплення вивченого матеріалу.
Кожна група отримує картинку (котика,собаки,лебедя,оленя). Скласти речення від одного слова до поширеного речення. Презентуємо роботи.
V. Підсумок уроку.
Домашнє завдання вправа 5.