Розробка уроку з української мови "Розпізнаю речення"

Про матеріал
Мета: ознайомити учнів із поняттям речення, його ознаками та структурою; розвивати вміння розпізнавати речення серед слів; формувати навички уважного читання; уважність і відповідальність у навчанні; розвивати логічне мислення та мовлення; виховувати любов до української мови.
Перегляд файлу

Тема: Розпізнаю речення.

Мета: ознайомити учнів із поняттям речення, його ознаками та структурою; розвивати вміння розпізнавати речення серед слів; формувати навички уважного читання; уважність і відповідальність у навчанні; розвивати логічне мислення та мовлення; виховувати любов до української мови.

Очікувані результати:

Після уроку учні зможуть:

Розпізнавати речення серед набору слів.

Визначати початок і кінець речення.

Розуміти, що речення виражає завершену думку.

Обладнання: підручник (Пономарьова О.), картки із словами, ілюстрації до речень.

Хід уроку:

I. Організаційний момент (2-3 хв.)

1. Привітання:

- Доброго ранку, діти! Давайте поглянемо у віконце: яке сьогодні небо? Настрій такий, як сонечко, чи як вітерець?

2. Перевірка готовності до уроку.

II. Актуалізація опорних знань (5 хв.)

1. Бесіда:

- Що таке слово?

- Які слова ви знаєте?

2. Гра "Чарівний мішечок":

Учні дістають слова із мішечка та називають, до якої теми вони можуть належати (Зима: сніг, лід, санки).

III. Повідомлення теми і мети уроку (2 хв.)

  •          Діти, сьогодні ми будемо вчитися складати та розпізнавати речення.
  •          А чи знаєте ви, що таке речення? Спробуємо дізнатися разом!

IV. Вивчення нового матеріалу (15 хв.)

  1. Пояснення нового матеріалу:

Речення — це слова, які об'єднані за змістом і виражають завершену думку. Речення починається з великої букви і закінчується крапкою, знаком оклику або знаком питання.

  •          Прочитайте. СОНЦЕ СЯЄ.
  •          Це речення. Воно виражає закінчену думку.
  1. Робота за підручником.

 

 

 

  1. Дидактична гра "Склади речення":

Завдання на картках. Скласти речення з поданих слів.

Сонце, у, небі.

Лисичка, у, лісі, живе.

Книга, це, знання.

V. Фізкультхвилинка (2-3 хв.)

Руханка "Пташки на галявині":

«Пташка летить (махають руками), сідає на гілочку (присідають). Летимо далі!»

VI. Закріплення знань (10 хв.)

1. Вправа з підручника:

Знайди і підкресли речення, які виражають завершену думку.

2. Робота з ілюстраціями:

Показую малюнок (зимовий пейзаж). Учні складають речення: «Сніг білий. Діти грають у сніжки».

3. Творче завдання:

Намалювати малюнок і підписати його одним реченням.

VII. Підсумок уроку (3-4 хв.)

- Що таке речення?

- Чим речення відрізняється від набору слів?

VIII. Домашнє завдання: Скласти три речення про те, що ви любите робити у вільний час.

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 грудня
Переглядів
60
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку