Розробка уроку з ЯДС

Про матеріал
Розробка уроку з ЯДС за підручником Бібіка та Типовою освітньою програмою для 1-2 класів НУШ
Перегляд файлу

Предмет: ЯДС  Клас: 2 

Тема:  Що з чого?

Мета: Розширити уявлення дітей про процеси виробництва деяких продуктів та матеріалів, закріпити назви професій, розвивати мовлення дітей, пам’ять, вміння аналізувати та робити висновки, виховувати бережливе ставлення до ресурсів природи, вміння співпрацювати, самостійність.

Хід уроку

І Організаційний момент

ІІ Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.

ІІІ Вивчення нового матеріалу

  1. Робота з «Полем чудес»
  • 5-ий стовпчик: визначте, чим предмет був спочатку «Замок був металом», …
  • 2-ий рядок:  скільки предметів живої природи, неживої…(5,0)
  1. Перегляд відео «Як виготовляють м’яч»

https://www.youtube.com/watch?v=VKX1o5VFE8Y

 Завдання: запам’ятати масу та  дожину кола м’яча

  1. Відпрацювання поняття «маса» та «довжина кола» практично

(діти беруть м’ячі, відповідні інструменти для вимірювання маси та довжини кола і перевіряють, чи відповідають нормам шкільні м’ячі)

ІV Закріплення раніше вивченого матеріалу (матеріал опрацьовувся на попередніх уроках.)

  1. Робота в групах (встановити послідовність виготовлення певного предмета)
  • Перша група: шерстяних ниток
  • Друга група : скла
  • Третя група: сиру
  • Четверта група: хліба

Стрижуть тварин

Вичесують шерсть

Розділяють шерсть на волокна

Виготовлять нитку

Збирають урожай в полі

Сушать зерно

Везуть до млина

 Замішують тісто

Випікають хліб

Добувають кварцевий пісок

Нагрівають пісок до високої температури

Додають соду

Надають форму

Везуть  молоко на молокозавод

Додають закваску

Опускають в соляні басейни

Кладуть під прес

  1. Вправа з LEGO «Так чи ні»
  • Вівці – це птахи
  • Верблюдів стрижуть
  • Молокозавод-це місце, де вирощують корів
  • Сувої- це великі мотки тканини
  • Бавовна- це рослина
  • Гончар працює з глиною

 

  1. Орфографічна вправа

Що?

З чого?

Папір

з д..рева

Шерстяна нитка

з шерсті в..рблюда

Хліб

з пш..ниці

 

 V Підсумок уроку

  1. Висновок про бережне ставлення до природних ресурсів
  2. Д/з с.13 в зошиті

VІ Рефлексія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище

Що?

З чого?

Папір

 

Шерстяна нитка

 

Хліб

 

 

з піску

Прізвище

Що?

З чого?

Папір

 

Шерстяна нитка

 

Хліб

 

 

з піску

Прізвище

Що?

З чого?

Папір

 

Шерстяна нитка

 

Хліб

 

 

з піску

Прізвище

Що?

З чого?

Папір

 

Шерстяна нитка

 

Хліб

 

 

з піску

Прізвище

Що?

З чого?

Папір

 

Шерстяна нитка

 

Хліб

 

 

з піску

Прізвище

Що?

З чого?

Папір

 

Шерстяна нитка

 

Хліб

 

 

з піску

 

 

 

 

 

 

Добувають кварцевий пісок

Кладуть під прес

Замішують тісто

Стрижуть тварин

Вичесують шерсть

Розділяють шерсть на волокна

Виготовлять нитку

Збирають урожай в полі

Сушать зерно

Везуть до млина

Випікають хліб

 

Везуть  молоко на молокозавод

Додають закваску

Опускають в соляні басейни

 

Нагрівають пісок до високої температури

Додають соду

Надають форму

 

docx
Додав(-ла)
Чеботок Оксана
Додано
21 січня 2021
Переглядів
451
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку