Розробка уроку "Знайомство з класом"

Про матеріал
Даний конспект містить матеріал для знайомства з дітьми у 1 класі. Вчитель зачаровує дітей казкою героями, якої вони є самі. А далі діти поринають у світ шкільної родини.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

    Розробка       першого уроку

     у 1 класі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема . Знайомство з класом.

- Усім добрий день !

Ранок розпочавсь цікаво. світить сонечко ласкаво,

Знає сонце гомінливе   – день сьогодні особливий!

Ну, а ми часу не гаймо, в нашу казку поспішаймо.

 

-         Десь там далеко, у деякій державі, що зветься Україна, у мальовничому її куточку, маленькому  містечку  жили – були  маленькі хлопчики  й дівчатка. Життя їх було зовсім безтурботне. Вони  бігали, стрибали ,полюбляли в ігри різні грати, а ще відвідували дитячий садочок.  І ось сьогодні 28 таких малят опинилися в одному місці. Якому? Хто може прочитати? (Слайд)  А знаходиться ця школа у Країні Знань. Королевою цієї країни є Мудра Сова. Погляньте, як пильно вона поглядає на вас. А вам цікаво, які це дітки опинилися в цій країні? І мені цікаво. Там було 13 хлопчиків  і 15 дівчаток.  Давайте поглянемо, може хтось когось впізнає?  ( Слайди всіх дітей).

 

А об’єднав цих діток в одну групу  веселий чарівник. Він  сказав, що пора діткам  вже вчитися читати і писати. І тому ви тут. І з сьогоднішнього дня ви не просто група дітей, а ви учні 1-В класу.  Подивіться усі праворуч, усміхніться своєму новому другу, а тепер ліворуч, теж посміхніться. Тепер ми одна родина, один колектив.  Кожного дня ви будете раненько вставати і поспішати до школи. Адже казка яка сьогодні у нас розпочалася буде продовжуватися щодня. Я сподіваюсь, що наступні 4 роки стануть і для вас, і для мене надзвичайно цікавою пригодою, про яку ви завжди будете згадувати.

 

Отож, давайте знайомитися. Я ваша вчителька. Мене звати Людмила Василівна. А тепер  дізнаємося, як звати кожного з вас. Коли я скажу: "Три-чотири"! - кожен по команді вигукне своє ім'я. Ну-мо, спробуємо! (Діти вигукують своє ім'я) .  Ой-ой-ой!. Начебто голосно кричали, а я жодного імені не розчула! А ви всі імена розчули?

 Нічого незрозуміло. Тому зараз ви передасте один одному  клубочок який зв’яже нас міцно і ви кожен скажете своє ім’я. Отож, я – Людмила Василівна. ( Кожна дитина називає себе і передає клубочок наступній дитині).,

Гра ,, Оплески” ( в колі)

- Дітки, я дуже довго чекала зустрічі з вами. Весь час намагалась уявити, які ж хлопчики та дівчатка прийдуть до мене в перший клас. І тепер я бачу, що прийшли красиві, розумні, чудові діти. Я дуже рада зустрічі з вами.

- Вийдіть з кола ті, хто святкує день народження влітку(оплески),

- ті , хто любить мультики,

- хто любить подорожувати,

- у кого вдома є собачка,

 - у кого є братик,

- у кого є сестричка.

-Вийдіть ті, хто став учнями. А як ще називають учнів? (Школярі).

-Привітайте себе оплесками зі святом.

- А хто знає, чого навчає школа? (Виступ дітей)

  1. Треба добре дітям знати,

В школі вчать дітей читати,

І писати будуть вчити,

На екскурсії водити.

 

  1. Будуть вчити рахувати,

Танцювати і співати.

Нас навчать, як в світі жити,

З усіма дітьми дружити.

 

  1. Вчать у школі працювати,

Труднощі перемагати.

Завжди правду говорити,

В світі лиш добро творити.

 

Гра “Моя школа. Чи знаєте ви?»

Чи знаєте ви:

-         Який номер має наша школа?

-         На якій вулиці знаходиться наша школа?

-         Скільки поверхів у нашій школі?

-         Підніміть руку ті учні, чиї братики чи сестрички вчаться у нашій школі.

-         А закінчили її.

-         Чиї мама чи тато навчалися у цій школі?

Наша школа має свій прапор і гімн. Нашій школі ….років.

 

Гра на увагу.

Чи веселі йшли до школи? (Так)

Лінь-дрімоту побороли? (Так)

Чи готові ви дружити, в колективі дружно жити? (Так)

Чи може хочеться поспати? (Ні)

Чи може з друзями пограти? (Ні)

То ви прийшли сюди навчатись? (Так)

А може труднощів боятись? (Ні)

Скажіть, портфелі ви придбали? (Так)

А чи усе туди поклали? (Так)

 

-         А хто це до Вас завітав на урок? Давайте спробуємо відгадати.

Я все літо літаю

У поле, до гаю,

Збираю медок

Із різних квіток.

Кого не злюблю,

Того жалом колю.

(Бджола)

Бджілки – справжні трудівниці, ми будемо з них приклад брати.

Вони розповідають, що у школі можна …досліджувати, думати, мріяти, радіти,  бути собою, дружити, веселитися,  творити, пізнавати,  запитувати. ( Cлайди)

 

-         Шкільні роки – дуже цікаві і чудові. А найкращі вони тоді, коли усі учні класу вчаться на відмінно. А що потрібно для того, щоб успішно здобувати знання?

Діти висловлюють свої думки. Орієнтовно: слухатись вчительку, не лінуватись, бути уважним, не боятись просити про допомогу тощо.

 

СТВОРЕННЯ ПОЗИТИВНОГО НАСТРОЮ.

Дорогі діти!  У вас  такий гарний настрій. А тепер я спробую вгадати, чому ви так радієте. Якщо я вгадаю, ви плескаєте в долоні.

-         Ви раді, тому, що ви сьогодні дуже нарядні  і красиві.

-         Тому що ви сьогодні   вперше прийшли до школи і стали школярами.

-         Тому що сьогодні ви зустрілися зі своєю вчителькою.

-         Тому що у вас з’явилися нові друзі.

-         Ви раді, тому що у вас є красивий портфель.

-         Тому, що у вашому портфелі є багато нових шкільних речей.

 - Чарівник про вас згадав,  вам загадки підготував.

          Загадки про шкільні приладдя (слайди)

Хто скликає на урок то дзвенить  шкільний…дзвінок.

Букви всі від А до  Я на сторінках…Букваря.

Для письма, сказати прошу, що потрібно взяти…зошит.

Малювать в альбомі цім допоможуть …олівці.
Ручки й олівці, щоб знали, ми кладемо у …пенали.

Виводить букви і слова ота цікава штучка,

В руці виблискує здаля нова  гарненька…ручка.

«Пообіцяй!»

Вчителька:

Законів і правил існує багато.

Все неможливо запам’ятати.

А ось ці правила прості

Мають виконувати всі.

 

Перше правило – учитись.

Обіцяєте?

Учні: обіцяємо!

 

Друге правило – трудитись.

Обіцяєте?

 

Бути чесним і правдивим – третє правило у нас.

Бути другом незрадливим.

Ти – за всіх, за – тебе клас.

Обіцяєте?

А четверте – незвичайне,

Посміхніться всім негайно!

 

П’яте правило – читати,

Малювати і співати.

Гратися з товаришами

І дружити з малюками.

 

Шосте правило, малята,

На уроках не жувати.

Не розмовляти і не спати.

 

Сьоме правило говорить:

Щоб навчались ви сумлінно

І поводились відмінно.

Щоб батьки могли радіти,

Що такі в них гарні діти.

Обіцяєте?

 

Вчителька:

А тепер настала моя черга дати вам обіцянку.

Урочисто обіцяю:

Щоб ви могли багато знати,

Буду добре вас навчати.

Нікого не ображати,

Хлопчикам і дівчаткам –

Всім допомагати.

До всіх ставитись з любов’ю.

Дбати про ваше здоров’я.

Вірші учнів.

Добери риму

На землі великій є одна країна:

Гарна, неповторна, мила … (Україна).

І живуть тут люди добрі, працьовиті,

І скажу, до речі, ще й … (талановиті).

Землю засівають і пісні співають,

На бандурі грають і вірші …(складають).

Щоб жила і раділа кожная родина,

Щоб була щаслива наша…. ( Батьківщина)

Відгадування ребуса (слайд)

-         Прочитайте  слово ( сім’я).

-         Як Ви гадаєте, хто найбільше Вас любить? (Батьки).  Вони Вам будуть допомагати навчатися, будуть Вас підтримувати завжди, радіти разом з Вами. Але щоб Ваші батьки не перестарались, ми зараз складемо єдині правила для батьків, яких вони будуть завжди дотримуватися.

-         А зараз поради для батьків.

 

Батькам роздаю картки з правилами-порадами. Батьки зачитують по черзі.

 

Я люблю свою дитинунезалежно від її оцінок у школі і ніколи не роблю за неї уроки.

Я привчаю свою дитину до відповідного розпорядку дня.

Я люблю школу, в яку віддала свою дитину.

Мій малюк – це не «Я», а окрема особистість.

Я говорю із дитиною щодня про всі дрібниці.

Я враховую побажання дитини.

Я розвиваю увагу, пам'ять, мислення свого малюка.

Я вчу дитину висловлювати свої думки.

Я не ображаю дитину в присутност історонніх.

Я вчу дитину ділитися своїми проблемами.

Я відповідаю чесно на кожне запитання дитини.

Я хвалитиму свою дитину за усі добрі справи.

  Я ніколи не скажу дитині, що вона гірша за інших.

  Я щодня знайду час, щоб побути наодинці зі своєю дитиною.

  Я вчу дитину вільно спілкуватися із дорослими.

  Я пишаюся своєю дитиною.

  Я оцінюю тільки вчинки дитини, а не її саму.

  Я не домагаюся успіху силою і не дивлюся щоденник у поганому настрої.

  Я визнаю, що дитина має право на помилку .

  Я ставлю себе на місце своєї дитини.

 

-         Отож, шановні батьки, Ви щойно виголосили  поради, яких потрібно дотримуватися обов’язково, щоб Ваша дитина почувалася щасливою, потрібною, сміливою. Не забуваємо про те, що кожен малюк – це чиясь дитина, відносимось до усіх – як до своїх. Діти відчувають стан Вашої душі і повторять обов’язково кожен Ваш крок.

 

-         Ось  і настав час закінчення першої сторінки  нашої казки.  Давайте станемо в коло, дружно візьмемося за руки і повторимо  слова за мною.

-         Ми всі – одна сім′я ,

Неповторні – ти і я!

Будемо усі дружити,

В злагоді і мирі жити.

Бо життя – це диво – казка!

В ньому є любов і ласка!

Ми прийшли у світ, щоб жити

Й на Землі добро творити!

 

                Нехай щастить вам, малюки!

                Ростіть розумні та сміливі.

                Життя шкільного сторінки!

                Хай будуть сонячні й щасливі!

 

                               Пісня-танок Діти України.

А наша королева Країни Знань Мудра Сова дарує вам на пам'ять про сьогоднішній день пам’ятки – настанови, промовляючи:

              В Країну Знань  запрошую тебе.

              Сміливо ступай у життя шкільне.

              Труднощів не бійся, їх долай.

              Доброю людиною виростай.

Роздаю дітям.

 

docx
Додано
11 жовтня 2023
Переглядів
155
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку