Розробка відкритого уроку фізичної культури з модулю "Гімнастика" у 7 класі.

Про матеріал
Урок розрахований на середню ланку здобувачів освіти. На уроці використвуються сучасні нестандартні здоров'язберігаючі технології у вигляді різновидів гімнастики, а саме: аеробіка, кроссфіт, йога.
Перегляд файлу

План – конспект уроку в 7 класі

     Дата:

     Модуль:                                              Гімнастика

 Тема:               Застосування сучасних нетрадиційних видів гімнастики.

     Завдання: 1) навчати основним вправам з кроссфіту, базовим елементам з йоги;

2) повторити комплекс аеробних вправ;

3) сприяти розвитку силової витривалості, координації рухів, гнучкості та грації;   

4) виховувати морально-вольові якості, організованість, цілеспрямованість.

Мета: оволодіння уміннями та навич­ками виконання вправ сучасних видів гімнастики, сприяння зміцненню здоров'я учнів нестандартними засобами, виробленню свідомо­го ставлення  та зацікавлення до занять фізич­ною культурою і спортом.

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар: килимки для фітнесу, свисток, музичний центр.

 

з/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

 

І. Підготовча частина уроку (16 хв.)

1.

Шикування, рапорт, привітання.

Повідомлення завдань уроку.

1 хв.

Перевірити наявність та охайність спортивної форми.

2.

Правила поведінки і техніки безпеки під час виконання фізичних вправ.

Визначення ЧСС

30 с.

 

10 с.

Виконувати вправи по команді вчителя чітко й правильно.

70-75 уд./хв.

3.

Стройові вправи на місці:

1. Повороти ліворуч, праворуч, кругом;

2. Розрахунок;

3. Перешикування з однієї шеренги у дві на місці.

1 хв.

 

.

 

Звернути увагу на дотримання правильних інтервалів і дистанції.

 

4.

Різновиди ходьби по залу:

- на носках, п'ятах;

- зовнішній і внутрішній части­нах стоп;

- випадами; перекатом з п'яти на носок і навпаки;

- підстрибування з колоподібними рухами руками вперед і назад.

2 хв.

10 м

10 м

 

10 м

 

10 м

Вправи на формування правильної постави.

Слідкувати за дотриманням дистанції.

 

 

 

5.

Різновиди бігу :

- приставними кроками (правим, лівим боком);

- схресними кроками (правим, лівим боком);

- спиною вперед;

- з високим підніманням стегна;

- з закиданням гомілок;

- стрибками (на правій, лівій нозі);

- “протиходом, змійкою, по діагоналі” з прискоренням.

Перешикування з однієї шеренги в три

3 хв.

20 м

 

20 м

 

20 м

20 м

20 м

20 м

 

 

20 с.

Дихання рівномірне.

Слідкувати за дотриманням дистанції та інтервалу.

Наголосити на повільному темпі руху під час бігу.

Подавати чіткі команди.

Виконувати бігові вправи на всю площину залу.

Слідкувати за дотриманням строю.

 

Швидко та організовано.

6.

Комплекс аеробних вправ під музичний супровід:

1) march (марш) - крок на місці;

2) step-touch (степ тач) - приставний крок і double step-touch (дабл степ тач) - подвійний приставний крок;

3) grape-wine (грейп вайн) - схресний крок, grape-wine knee up (грейп вайн ні ап) - схресний крок коліно;

grape-wine curl leg (грейп вайн керл лег) - схресний крок закидання гомілки.

4) v-step (ві степ) - вперед, a-step (а степ) - назад;

5) oupen-step (оупен степ) - відкритий крок;

6) step knee up (степ ні ап) - коліно;

7) step curl leg (степ керл лег) - закидання гомілки;

8) cross (крос) - схресний крок вперед.

8 хв.

 

10 с.

1 хв.

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

1 хв.

 

1 хв.

 

1 хв.

1 хв.

 

1 хв.

 

Враховувати групу здоров'я кожного учня перед виконанням кардіо навантаження.

 

Збільшувати амплітуду  руху (темп повільний).

 

Спина рівна, погляд спрямований вперед.

 

Рівномірне дихання.

 

Темп середній.

 

Звертати увагу на правильну техніку виконання базових кроків.

 

Слідкувати за самопочуттям учнів під час виконання вправ.

 

7.

Відновлення дихання, вимірювання ЧСС.

50 с.

Перевірити ЧСС після закінчення вправ та відновити дихання.

ІІ. Основна частина уроку (26 хв.)

1.

Підготування місць занять (застилання килимків для фітнесу)

 

Виконання комплексу вправ з кроссфіту:

  1. стрибки “Зірка”;

 

  1. “Бурпі “;

 

  1. різновиди планки (з виштовхуванням ніг назад, зі зміною положення ніг);
  2. відтискання від підлоги;

 

  1. ситап (вправи на прес);

 

  1. вибухові присідання (присідання з вистрибуванням).

 

1 хв.

 

10 хв.

 

30 р.

30 с. відп

10 р.

30 с. відп

2х10 р.

30 с. відп

 

20 р.

30 с. відп

2х20 р.

30 с. відп

15 р.

30 с. відп

Підстелити килимки для занять.

 

 

Витримувати інтервал часу на відпочинок після кожної вправи.

 

Слідкувати за правильною технікою виконання кожної вправи.

 

Тримати рівну лінію корпусу.

 

Дівчата виконують з колін, хлопці - повні відтискання.

Поперек повинен бути щільно притиснутий до підлоги.

Вистрибування виконувати не високо на видиху.

2.

Вивчення комплексу вправ з йоги.

  1. Утхіта Тріконасана (витягнутий трикутник), Парівріта Тріконасана (скручений трикутник);
  2. Утхіта Паршваконасана (витягнутий бічний кут), Парівріта Паршваконасана  (скручений бічний кут);
  3. Вірабхадрасана І, ІІ, ІІІ (герой, благий);
  4. Уткатасана (сильний, нерівний), Уттансана (витягнутий);
  5. Прасаріта Падоттанасана (розтягнутий, витягнутий);
  6. Таласана (пальмове дерево);
  7. Врікшасана (дерево);
  8. Гарудасана (цар птахів)
  9. Адхо Мукха Шванасана (собака обличчям униз), Урдхва Мукха Шванасана (собака обличчям вгору);
  10. Бхуджангасана, Раджа Бхуджангасана (кобра);
  11. Дханурасана (бойовий лук), Ардха Дханурасана (половина бойового луку), Паршва Дханурасана (бік, бойовий лук), Урдхва Дханурасана (бойовий лук вгору, міст);
  12. Шалабхасана І, ІІ (сарана);
  13. Бхекасана (жаба);
  14. Уштрасана (верблюд);
  15. Вірасана (герой), Супта Вірасана (герой лежачи);
  16. Саламба Сарвангасана (опора, частина, берізка);
  17. Халасана (плуг) з перекидом назад у Баласану (поза дитини).

16 хв.

2х30 с.

 

 

2х30 с.

 

 

 

3х20 с.

 

2х30 с.

 

30 с.

 

30 с.

30 с.

30 с.

2х30 с.

 

 

2х30 с.

 

4х30 с.

 

 

 

 

 

2х30 с.

30 с.

30 с.

2х30 с.

 

1 хв.

 

2х1 хв.

 

 

Спина пряма, шия продовжує лінію хребта.

 

Вага тіла розподілена рівномірно на дві ноги.

 

 

Погляд спрямований на руки, плечі відведені назад.

Тягнутися куприком назад, а руками в гору.

Тягнути стегна до тулуба.

 

Стегна паралельні підлозі.

Дихання рівномірне.

Таз опустити якнайнижче.

Шия вільна, погляд униз.

 

 

Прогинатися в усіх відділах хребта.

Тримати стопи одна коло одної.

Ноги намагатися не розставляти.

Голова розслаблено звисає вниз.

 

 

Шия продовжує лінію хребта.

Притискати стопи до підлоги.

Плечі штовхати вперед.

Стопи розгорнуті назад, руки витягнути за головою.

Шия прогинається і не торкається підлоги.

Спина пряма, поперек не округляється.

                                                ІІІ. Заключна частина уроку (3 хв.)

1.

Перешикування з шеренги по три, в

одну шеренгу.

30 с.

Перешикування від направляю­чого, до замикаючого.

2.

Підбиття підсумків уроку, виставлення оцінок.

 

 

2 хв.

Згадати всі види гімнастичних вправ, які застосовувалися протягом уроку.

Відзначити кращих учнів.

3.

Прибирання місць занять та організований вихід із залу.

30 с.

 

Організовано, за командою.

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
18 лютого 2022
Переглядів
459
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку