Розробка виховної години з елементами тренінгу для учнів 5-6 класів "Моє здоров'я у моїх руках".Мета виховної години: закріпити отримані знання про шкідливість паління та його негативний вплив на організм людини;формувати здоровий спосіб життя; виховувати екологію душі.
Тема: «Моє здоров’я у моїх руках»
Мета: закріпити отримані знання про шкідливість паління та його негативний вплив на організм людини;формувати здоровий спосіб життя; виховувати екологію душі.
Обладнання: мультимедійна презентація, кольорові олівці, кольоровий папір,
клей, ножиці, ручки, папір.
Хід заняття
Слово вчителя: Почнемо нашу роботу з висловлювання один одному побажання на сьогоднішній день. Воно має бути коротким. Ви кидаєте м’яч тому, кому хочете побажати, і водночас висловлюєте це побажання. Той, кому кинули м’яч, у свою чергу кидає його наступному, висловлюючи побажання на сьогоднішній день. Будемо уважно стежити за тим, щоб м’яч побував у всіх.
Слово вчителя: Сьогодні ми спробуємо довести твердження, що є темою
нашого останнього заняття «Моє здоров’я у моїх руках», а також відповімо
на проблемне запитання «Чи можна назвати людину, яка курить, здоровою?».
Під час заняття ми закріпимо отримані на заняттях тренінгу знання про
шкідливість паління та його негативний вплив на організм людини, а також
продовжимо формувати здоровий спосіб життя.
Бесіда:
Здоров’я – це стан повного фізичного, духовного і соціального благополуччя, а не лише відсутність хвороб або фізичних вад.
Слово вчителя: Я роздам вам малюнки: «квітка», «сонце», «дерево», «яблуко», а ви об’єднайтеся у групи за тим малюнком, який отримали.
Кожна група повинна буде творчо зобразити складові здорового способу життя ( виконати аплікацію, намалювати малюнок чи показати пантоміму, можливо, скласти вірш чи пісню).
Слово вчителя: Пропоную вам порахувати до 16(по кількості учасників у групі) і об’єднатися тим, хто назвав парні числа в одну групу, яку назвемо «Курці», а тим, хто назвав непарні числа – у другу групу, яку назвемо «Лікарі».
Група «Курці» обговорить і буде вести дискусію, висуваючи аргументи «за » куріння, відповідно група «Лікарі» наведе аргументи «проти» куріння.
Проведення дискусії.
10. Заключне слово вчителя: Боротьба з палінням тютюну передбачає збереження здоров’я людини і забезпечення її довголіття. Будемо сподіватися, що в майбутньому всі люди усвідомлять шкідливість тютюнового зілля і відмовляться від його вживання в ім’я здоров’я.
Коли день ще на початку,
Довго в ліжку не лежи,
Не лінуйсь, зроби зарядку,
І до школи ти біжи.
Приспів:
Здоров'я - це багатство,
Яке Господь нам дав,
І треба, щоб з дитинства
Його ти цінував.
Здоров'я не придбаєш
За гроші, пам'ятай.
Його від Бога маєш,
Про це не забувай.
Бережи здоров'я змалку,
Бо хазяїн тіла - ти.
Щоб життя прожити довге,
Себе треба берегти.
Коли день ще на початку,
Довго в ліжку не лежи,
Не лінуйсь, зроби зарядку,
І до школи ти біжи.
Приспів:
Здоров'я - це багатство,
Яке Господь нам дав,
І треба, щоб з дитинства
Його ти цінував.
Здоров'я не придбаєш
За гроші, пам'ятай.
Його від Бога маєш,
Про це не забувай.
Бережи здоров'я змалку,
Бо хазяїн тіла - ти.
Щоб життя прожити довге,
Себе треба берегти.
Коли день ще на початку,
Довго в ліжку не лежи,
Не лінуйсь, зроби зарядку,
І до школи ти біжи.
Приспів:
Здоров'я - це багатство,
Яке Господь нам дав,
І треба, щоб з дитинства
Його ти цінував.
Здоров'я не придбаєш
За гроші, пам'ятай.
Його від Бога маєш,
Про це не забувай.
Бережи здоров'я змалку,
Бо хазяїн тіла - ти.
Щоб життя прожити довге,
Себе треба берегти.
Коли день ще на початку,
Довго в ліжку не лежи,
Не лінуйсь, зроби зарядку,
І до школи ти біжи.
Приспів:
Здоров'я - це багатство,
Яке Господь нам дав,
І треба, щоб з дитинства
Його ти цінував.
Здоров'я не придбаєш
За гроші, пам'ятай.
Його від Бога маєш,
Про це не забувай.
Бережи здоров'я змалку,
Бо хазяїн тіла - ти.
Щоб життя прожити довге,
Себе треба берегти.