Інтелектуальна гра «Турнір знавців інформатики»
Мета: Підвищити рівень знань учнів з інформаційних технологій та програмування; розвивати творчі та інтелектуальні здібності дітей, пробуджувати інтерес до вивчення інформатики; удосконалювати навички самостійної роботи, креативного мислення, аналітичні здібності; виховувати самостійність наполегливість, відповідальність, почуття колективізму та взаємодопомоги.
Обладнання: комп’ютери, колонки, мікрофон, картки-завдання, програмне забезпечення (Microsoft PowerPoint, Microsoft Excel, Puzzle, Sony Sound Forge, Key, Paint, Lazarus, Thonny.
Хід заходу:
У грі беруть участь дві команди по 6 чоловік та вболівальники.
Минають дні, минають роки,
Прогрес крокує повсякчас,
І вже новиночки науки
Прийшли до школи і до нас.
Просторий клас, а в нім – машини,
І кожному – як би пізнать.
Світ, що несе в собі таїни,
Твій розум прагне розгадать.
То ж не барімося, до діла!
І зараз конкурс проведем,
Та інформатиків умілих
Сьогодні тут ми віднайдем.
Ведучий 1.
Сьогодні ми будемо свідками змагання знавців інформатики нашої школи. Я гадаю, що ця зустріч принесе нам максимум задоволення, а до того ж перевірить, як ми орієнтуємося та обізнані в комп’ютерних технологіях, як вміємо креативно мислити та приймати відповідальні рішення.
Ведучий 2.
Усім, хто навчає інформатики,
Усім, хто вивчає інформатику,
Усім, хто любить інформатику,
Усім, хто ще не знає, що може любити інформатику, присвячується…
Ведучий 1.
Усе в світі тримається на антиподах: є полюс Північний і Південний, є плюс і мінус, є чорне і біле, є добро і зло, любов і ненависть, радість і горе. Сьогодні протистоять один одному дві команди – представники 10 та 11 класів.
Ведучий 2.
Наснаги вам, шановні конкурсанти!
Ведучий 1.
Гра не відбудеться без тих, хто зможе оцінити гравців. За ходом гри слідкуватиме рахункова комісія, що лічитиме зароблені командами бали та стежитиме за часом , відведеним для конкурсів. Максимальний бал, який команди зможуть отримати за кожний конкурс – 5.
У складі журі:
1)
2)
3)
Ведучий 2.
Кажуть, що перемога залежить від підтримки вболівальників. Своє задоволення або незадоволення діями учасників ви можете виражати оплесками. Ми маємо право нагородити учасників балами за вашу підтримку, але й маємо право зняти з них бали за порушення правил гри, норм поведінки.
Ведучий 1.
Усі приготування зроблено, тепер можна і краще познайомитись!
Ведучий 2.
Оголошую 1 конкурс – «Презентація»
Ведучий 1.
Для участі в конкурсі запрошуються по 2 учасники від команди. За допомогою комп’ютера презентувати свою команду. (10 хв).
Справжнє багатство людини — її інтелект. Оголошую наступний конкурс «Орієнтування»
Ведучий 2
Запрошуємо до нас по одному учасникові з команд (учасники виходять)
За 1 хв. ви маєте скласти пазли і назвати, що є на них.
Ведучий 1.
Поки учасники команд працюють, просимо вболівальникам допомогти своїм друзям.
Загадки вболівальникам на користь команді ______________
Я не нишпорю в коморах,
Не ховаюся по норах.
Ковзаю по столу трішки,
Бо комп'ютерна я... (мишка)
Промені і сонце-коло
Намалюємо ми скоро.
Творчий маю я характер,
Бо графічний я... (редактор)
Я магнітний бутерброд,
Та мене не з'їсть ваш рот.
Файли й папки — це дієта -
Для магнітної... (дискети)
Ведучий 2.
Загадки вболівальникам на користь команді ______________
А, Б, В, Г, Ґ і кома —
Всім, мабуть, уже відома
Така клавішна структура.
Звісно ж це... (клавіатура)
Я показую об'єкти,
Фото-, відеопроекти.
Я не плеєр, не мотор,
А звичайний... (монітор)
Якщо є складна робота,
Мусить бути лиш охота,
Бо зі мною буде толк,
Адже я — системний... (блок)
Ведучий 1.
Корисне і цікаве — на кожному кроці
Нестиме заряд позитивних емоцій,
Ще інтелект і пробудження думки,
А ще спільна праця і дружні стосунки.
Журі вже готове оголосити результати ІІ конкурсу? Будь ласка! Результати конкурсу «Орієнтування».
Ведучий 2.
Наступний конкурс «Показуха»
Ведучий 1.
Кожна команда надає по 2 учасника, які повинні за допомогою міміки і жестів показати завдання, а команда повинна вирішує, про що йде мова.
Ведучий 2.
Якщо команда відгадає, що ви демонстрували, то вона отримає 5 балів, а якщо команда не розгадає, то право відгадувати переходить до команди суперників. (Пояснює завдання учасникам конкурсу за межами класу). Завдання 1 команді – показати Принтер, електронна пошта , 2 команда – клавіатура, «Контакт».
Ведучий 1.
Час переглянути презентації команд. Слово журі (оголошення результатів)
Ведучий 2.
Проведемо конкурс для вболівальників. У вас є можливість допомогти командам, за які ви вболіваєте. Вам потрібно називати фільми, в назві яких є число. До загального балу команди додається 1 бал.
Ведучий 1.
Слово журі. (результати конкурсу «Показуха»).
Ведучий 2.
З командами познайомилися, перевірили здібності учасників, час і капітанам себе показати. «Музичний конкурс»
Капітани по черзі співають фрагменти пісень. Вчитель їх обробляє, учасник співає оброблену версію, вчитель знову «чаклує», учасник намагається відгадати виконану капітаном пісню. Бажаємо порозуміння капітанам та командам.
Слово журі (результат «Музичного конкурсу»)
Ведучий 1.
А зараз перевіримо, як наші команди володіють клавіатурою. Для участі в конкурсі запрошуються по одному учаснику від команд та по одному учаснику від вболівальників. Хто на «ти» з клавіатурою.
Ведучий 2.
Вам потрібно набрати текст за зразком. У програмі будуть підраховані всі ваші вміння й помилки у вигляді очок, члени журі переведуть очки в бали.
Ведучий 1.
Поки учасники «приборкують» клавіатуру, проведемо конкурс «Бліц».
Умови конкурсу: кожна команда повинна дати відповіді на 10 питань. Виграє та команда, яка набере найбільшу кількість балів. Правильна відповідь оцінюється в 1 бал, час на обдумування відповіді до 10 секунд.
Ведучий 2.
Ведучий 1.
Ведучий 2.
Слово журі (оголошення результатів конкурсів «Клавіатура» та «Бліц»).
Ведучий 1.
Конкурс «Художників»
Для участі в конкурсі потрібно по одному учаснику від команд та по одному вболівальнику.
Вони повинні намалювати те, що почули. І так приступаємо до виконання малюнка.
Ведучий 2.
Море. По морю пливе корабель, на кораблі вітрила, розвівається прапор, на прапорі зображена квітка з п’ятьма пелюстками. На небі світить сонце, пара хмар. Посередині моря є незаселений острів, на острові росте самотня пальма, під пальмою стоїть людина й махає рукою пропливаючому кораблю. Напевно, це Робінзон Крузо просить про допомогу.
Ведучий 1.
Конкурс «Програмістів»
Для участі у конкурсі від кожної команди потрібно по два учасника. Вони повинні мовою Pascal (Python) створити програму знаходження максимального з трьох чисел.
Ведучий 2.
Це був останній наш конкурс. Слово журі. Оголосіть результати конкурсів художників, програмістів та загальний результат.
Ведучий 1.
Спасибі всім за увагу. Гра закінчена. Усього вам доброго й до нових зустрічей!