29 липня о 18:00Вебінар: Формування та розвиток лідерських якостей сучасних учнів

Розробка виступу випускників на останній педраді

Про матеріал

Розробка виступу учнів 11 класу на заключній педагогічній нараді. Сценарій містить пісні, сценки та вірші. Ця розробка стане в нагоді класному керівнику, який бажає зробити останній день дітей у школі насправді незабутним.

Перегляд файлу

Слово випускників.

 

 Падалка:Невже це дійсно сталося? Скільки мріялося про цей останній день, останній дзвінок, останню сторінку в щоденнику... А тепер — не віриться.

 

Борисенко: І так, чомусь, сумно... і тривожно. Як складеться наше життя далі?

 

Олійник:В школі все простіше — уроки, іспити і заповітна мрія — атестат.

 

Щербакова:До речі, атестат нам уже вручили, і заповітна мрія здійснилася. Але, у нас ще є час, та й не можна нам просто так зникнути і все.

 

Букрей: Чому?

 

Здебська:Як відомо, кожен, виходячи з дому, повинен вимкнути газ, погасити світло, зачинити двері... і лишити що-небудь на пам'ять.

 

Дорошенко: Легко сказати. А що ж ми можемо залишити? Квіти?

 

Іванова:Красиво, але цього замало — вони зів'януть.

 

Алієв:Хороші слова подяки?

 

Карпук:Вже краще, але вони забудуться.

 

Профатілова:Фотографії!

 

Шикула:Але ж вони мовчать!

Целоусов:Придумав! Тоді ми можемо спробувати зняти фільм про нас, про наші шкільні роки, а в ньому...

Васильченко: А в ньому будуть і квіти...

Шалайкін: І найтепліші слова...

Шутілова: І наші обличчя...

Дюміна:І пісні...

Мазуров:Прекрасно! А назвемо ми його «На причалі прощання».


Звучить музика «Белла, чао!». Виходить «директор каналу».

 

Радіонова:Хто буде режисером?

Мазуров: Ну, я. Що там у вас?


Щербакова:Супер-мега-мульти-блокбастер «На причалі прощання»!


Мазуров:Який жанр?


Здебська:Психологічна драма...


Букрей:З елементами трилера, бойовики, комедії і мелодрами.


Мазуров:Тривалість?


Демидов: Тривалість - 11 років.

Олійник: Кожен день по 6-7 серій, ой, по 6-7 уроків!

Мазуров:А хто гроші платив? Ну, хто фінансував цей ваш Супер-мега-мульти-блокбастер?

Карпук: Держава фінансувала.

Мазуров:Ну а хто спонсори?

Шалайкін:Батьки спонсорували. Частково!

Мазуров:Ну і скільки ж там головних ролей на ці 11 років?

Бєлущенко: Всього дві головні ролі...Вчитель і учень!

Мазуров:Ню-ню, давайте подивимося, що ви там назнімали!


(Звучить мелодія заставки).Діти покидають площадку
За замовленням Міністерства освіти і науки України і за замовленням Міністерства Оборони України Кінокомпанія «Тато-мама пікчерс» представляє Супер-мега-мульти-блокбастер під назвою «На причалі прощання»

 

На сцену виходять Мазуров і Падалка

Мазуров:Відмінно, чудово. Сюди більше світла. Де квіти? Де повинні бути квіти? Так хто у нас в залі? Батьки, діти, вчителі. Так от тих ось поміняйте місцями. Хлопчика причепуріть.

 

Падалка:Ось це 6-й  і остаточний варіант сценарію. Я все переробила.

 

Мазуров: Не вірю.

 

Падалка:Але ти ж не читав. Все дуже достовірно, набагато краще ніж в 5-му варіанті.

 

Мазуров:Шкода дещо мені там у тебе сподобалося.

 

Падалка:Це я залишила.

 

Мазуров:А все інше?

 

Падалка:Переробила. Поліпшила, довела до досконалості, нічого зайвого.

 

Мазуров:Так гарно, місцями навіть геніально, але я зроблю краще. Все, будемо знімати експромт, я це бачу - акторам грим, класному керівнику валідол, мені каву. Тут буде сцена, там зал для глядачів зірки будуть грати тут.

 

Падалка:Вгамуйся. Які зірки. Вони сюди не приїдуть.

 

Мазуров:Тут школа а значить тут всі зірки.

 

Падалка:Але розумієте мені сказали потрібно щоб сценарій затвердила художня рада, тобто адміністрація нашої школи.

 

Мазуров: Ой! Я не піду. Знову дістанеться за те що зошита здав не вчасно.

 

Падалка: А хто піде? Владу  дістанеться за невивчений вірш. Любі за запізнення. Артему  за пропуски. Катюхі та Насті за зовнішній вигляд.

 

Мазуров: Та зрозумів я. Залишається останній варіант: командірувати Ольгу Миколаївну. Хай віддувається.

 

Падалка: Не розумію навіщо художній раді його обговорювати я талант, а ти геній! Ми знімемо шедевр.

 

Мазуров:  Ну тоді давай пригадаємо, з чого все починалось. Все готово до зйомки. Актори на знімальному майданчику. Хлопавка.

 

Шикула:. Дубль 1 перша серія: «Перший раз у перший клас».

Євтушенко:Що відрізняє першокласника від усіх школярів?

 

Курилова:Маленький зріст і великий портфель.

 

Целоусов:Один учень і родичів куча.

 

Бєлущенко:Радісна посмішка і беззубий рот.

 

Дорошенко:Зуби сиплються дощем,

 

Шутілова:Значить в школу ми ідем!

 

Євтушенко: Якими смішними і безтолковими ми були! Скільки безглуздих запитань сипалось на голову нашої першої вчительки.

 

Курилова:Пам'ятаєте, у дитячому мультфільмі мамонтенятко шукало маму? І не могло знайти. А нам так пощастило вжитті! У нас мам аж — три!

 

Белущенко:Одна — рідна, любляча, та, що дала нам життя. І дві — теж рідні, люблячі, ті, що вела нас з 1-го по 4-ий клас шкільним марафоном.

 

Целоусов: І сьогодні ми вам присвячуємо пісню.

Звучить пісня першій вчительці

Ще вчора ми були маленькі
І вчителька вела нас в перший клас
Ми пізнавали світ цікавий
І стала вона мамою для нас
---
Учила нас добро розпізнавати
Вела за руку впевнено в життя
А ми скоріш хотіли виростати
Щоб полетіть з пташиного гнізда
-----приспів --2
А ми повернемось у наших дітях
І знову станемо на цей поріг
І будем плакать, і будем радіти
І разом вклонимось до ваших ніг


Вручення квітів.

 

Шикула:. Дубль 2, серія 2: «Вчителі мої».

 

Борисенко: Дорогі наші вчителі! Сьогодні ми назавжди прощаємося зі шкільним життям. Ми не будемо більше входити в наші класи, бачити ваші рідні обличчя.

 

Шалайкін: І в цей урочистий і важливий момент нашого життя ми хочемо сказати кожному з вас хоча б кілька слів, які могли б висловити нашу вдячність і подяку.

 

 

Курилова: Одинадцять років ви вели нас по довгій, нелегкій, за цікавою і повною несподіваних відкриттів шкільній дорозі. Кожен день, вирушаючи в дорогу, ми неодмінно брали з собою цілий багаж. Речей у ньому з кожним навчальним роком ставало все більше: у них різна форма, колір, призначення

 

 Євтушенко: Але у всіх їх разом є дивовижна властивість: нагадувати про минуле, дарувати радість прожитих миттєвостей, які трапляються лише в дитинстві.

 

Курилова:Який же незабутній, химерний, різнобарвний калейдоскоп  шкільних предметів ...

 

 

Сценка: Букрей-учень. Здебська: Говорун

 

Здебська: Ітак. Букрей йди до дошки розказувати вірш.

 

Букрей: говорить дві строчки-шо ти ржеш? Продовжує вірш

    (собі покажи) знову продовжує. Не буду розказувати! Вони мені заважають.

 

Здебська: Послухайте діти. Кожен із вас зараз буде на його місці. Продовжуй Влад.

 

Букрей: читає дві строчки   (Шоти?) продовжує. Настя! Шо ти там? Продовжує. Ну все я не можу. Раїса Анатоліївна вони мене відволікають.

 

Здебська: встає-Послухайте діти. Да у Влада відсутня виразність. Він не вміє красиво розказувати вірші. Але він дуже чуйний; добрий; відповідальний хлопець який завжди готовий прийти на допомогу кожному із вас і тому я йому ставлю вісім- різко обертається і бачить як Влад кривляється. Ні я ставлю йому 5.

 

Букрей: Ну Раїса Анатоліївна! Я не винен вони самі напросилися.

 

Падалка:А зараз ми вам покажемо страшний сон медаліста(Сценка)

 

Радіонова: Ну що , хто готовий  відповідать?

Учитель физкультуры-Демидов (тянет руку): Можно! Можно!

 Радіонова: (удивленно): Лейла Львівна?

Учитель физкультуры- Демидов: Ні, я вийти хочу.

Радіонова:: Сидіть! Дітей нельзя випускать на уроці! Та-ак, як завжди добровольців немає. Тоді нам відповість… Валентина Іванівна.

Учитель географии-Васильченко: А чому зразу я!

Радіонова:: Знову від уроків ухиляєтесь ? На прогулянку зібрались? Не вийде, Валентина Іванівна! У нас зараз математика. Математика – цариця всіх полів.

Радіонова:Ну-с,Олег Вадимович (Целоусов), разкажіть нам, куди впадає Черне море. Не підказувать! Не знаєте? Стидно! Третя двійка підряд!Дуже погано.

Учитель физкультуры- Демидов (тянет руку): Можно вийти!

Радіонова:: Навіщо?

Учитель физкультуры- Демидов: А я на вушко. (Шепчет)

Учитель математики-Борисенко: Не полів, а наук.

Радіонова:: Мені краще знать! Відповідайте, Ольга Миколаївна, чому дорівнює сума квадратних катетів?

Учитель математики- Борисенко: Яких катетів?

Радіонова: Не знаєте? Може, ви і про квадратну гіпотенузу нічого не чули? Два, Ольга Миколаївна, два! Прийдете завтра з батьками! А ви, Ольга Олександрівна, що сяєте, з хімією все в гаразд? Відповідайте, при якій температурі кипить прямий кут? Не знаєте?

Радіонова:: А це що за зайві звуки? (Учитель литературы болтает-Профатлова) А ось  Світлана Василівна нам разкаже, в якому році Пушкін написал свій бестселлер Муму.

Учитель литературы-Профатілова: Я забула… Я учила, чесно…

Щеглова -Борисенко  листает журнал мод.

Радіонова: (выхватывает журнал): Збірник задач Літвиненко-Федченко читаєте?. Ні, не збірник Літвинека і не Гальперіна. Ага! Книжку листаєте ! Встать, Ольго Миколаївна! Вирядились, мов на дискотеку! Ще й губи накрасили! Поскромнєє надо бути! Щоденник!!!

Щеглова -Борисенко  : Я вдома забула…

Радіонова:: Більш нічого вдома  не забула?! Все батьків в школу  до мене в кабінет!

Англичанка-Іванова: Можно ввійти?

Радіонова: Доброго дня, Наталя Анатоліївна, де це ви  пропадали?  До дошки . Відповідать.

Говорит по-английски.

Радіонова: Два, Наталя Анатоліївна.

Англичанка-Іванова: Чому? Я все вивчила.

Радіонова:У нас зараз не англійський, а математика.

Радіонова: Ні, любі мої, так діло не піде. Кінець року на носу. А ви, ученички, двойок нахватали! Так ви  ніколи  школу не закінчете !

Падалка:Сьогодні ми хочемо вам подарувати пісні.

(Вручаються квіти вчителям. Лунає пісня )

Швидко злетіли роки
Ми вже випускники
Наші шкільні уроки
В памяті на віки
Нам не забуть ніколи
Наших учителів
Кожен частинку серця
Подарувать зумів
Приспів:
Вчителі, ми завжди будем вас памятать
Ви показали нам шлях в майбутнє
Ми довго будемо сумувать
Ваші уроки нам незабутні
Ми довго будемо сумувать
Ваші уроки нам незабутні.


Звучить музика «Белла, чао!».

 

Мазуров:А що там далі у сценарії?

 

Падалка:А далі серія присвячена класному керівнику. Пропоную занотувати до тлумачного словника: словосполученні «класний керівник» утворилось від вияву найвищої якості — клас!

 

Мазуров:Це ж геніально! Наступну серію так і назвемо: «Класний керівник від слова «клас»!». Приготувались? Камера! Світло! Поїхали!

 

Шикула:  Дубль 4, серія  «Класний керівник».

Євтушенко: Альо ... Альо, Ольга Миколаївна? Ольга Миколаївна? ... Абонент недоступний ... 

 

Олійник:Я вам кажу, - у неї МТС ... Зв'язку немає... покриття погане ...

 

 Курилова: Шо ти розумієш! Покриття ...  (намагається забрати телефон).

Дай я ... Чуєш? Накупили мобілок, а дзвонити розуму немає!

 

Євтушенко:У тебе самої розуму немає ... зараз ще раз спробую ... (Набирає номер, всі піднімаються на сцену) Альо, альо, Ольга Миколаївна?

 

Олійник:Я ж вам сотий раз кажу: «У неї МТС ...»

 

Євтушенко:  Сам ти МТС! Дай я наберу. Альо, альо, - Ольга Миколаївна... Альо! О. .. є Ольга Миколаївна! Слава богу! Значить так, - тут такі справи ... Людей повно, все як годиться ... Чекають тільки вас!

 

Курилова: (забирає телефон) - Випускники? Сидять ...Гарні-прегарні! А ви де?

Євтушенко: (забирає телефон) Ми навіть не знаємо шо нам робити ... Стоїмо тут на сцені як оті тополі на Плющисі ..

 

Курилова:  (забирає телефон) - А може нам розважити їх ... як-небудь, час потягнути?  Пісеньку заспівати?

 

Олійник: (забирає телефон) Ольга Миколаївна! Ми чекаємо вас, чесне слово. Приходьте!

Звучить пісня класному керівнику (Танець-Вальс)

Щиру пісню для Вас написав весь наш клас,

За ці довгі роки, що навчали Ви нас,

Поряд з нами були, від біди берегли,

Не забудем ми Вас, випускний весь наш клас!

Приспів:

Спасибі Вам, наш керівник,

Що вогник ніжності не зник,

У Ваших лагідних очах

За довгий час,

За світлу правду і добро,

За Вашу мудрість і тепло,

За те, що щиро Ви усіх любили нас!

Звучить музика «Белла, чао!»

 

Мазуров:Відмінно. Масові сцени взагалі вдалися. Як це там у сценарії? Молодші класи йдуть на навчальні прогулянки. 9 клас просто прогулює. А 11 клас взагалі гуляє.

 

Падалка:Що ви все про навчання. У нашому фільмі «На причалі прощання» чітко простежується робота асистентів.

 

Мазуров:Апаратна загальна панорама на зал!

Васильченко:Від імені 11 класу ми говоримо слова подяки всім тим хто допомагав нам усі ці роки: годував, лікував, видавав довідки.

 

 Дорошенко:А так само низький уклін тим хто відмивав нашу школу, лагодив нам зламані меблі. Спасибі вам усім!

 

Алієв:Художниками по костюмах і декораціях фільму «На причалі прощання» були наші батьки. Спасибі вам величезне без вас наш фільм не був би таким яскравим.

 

Мазуров:І так зустрічайте останню серію нашого блокбастера!

Шикула:  Дубль 4, серія  «Батьки».

 

Сценка після батьківських зборів

Звучить пісня "Світи нам, матінко, світи".

Щербакова:Рідні наші! Мамо! Тату! Дякуємо за те, що дали нам життя, що завжди любили й вірили в наші сили. Ваші натруджені руки, добре серце завжди помагатимуть у житті, а промінь сімейного вогника світитиме в далекій і незвіданій дорозі.

Дорошенко: Рідні наші, дякуємо за те, що ростили нас, віддаючи свою молодість і життя, раділи та сумували разом з нами. Вибачте нас за всі прикрощі, що вам завдали, і повірте, що ми будемо гідними називатися вашими дітьми.

Борисенко: Рідні наші, припадаємо до ваших колін за життя і за ваші турботи. Любі наші, доземний уклін вам!

 Пісня для батьків:Батькам (Не плач,тато)
Нажаль летить дитинства час , його не зупинить.
І випускний разом святкуємо.
Чому ж. батьки, ми бачим - на очах сльоза блищить.
Хоч ви за нас усі радієте.
Хочемо вам розказати про свою любов, як синє небо.
Приспів
Не плач, не плач, не плач,
Не плач, мамо,
Я буду, буду, буду,
Буду поруч завжди
Хоч і поїду скоро на навчання.
Не плач, не плач, не плач,
Не плач, мамо.
Не плач, не плач, не плач,
Не плач, тато,
Твоє велике серце більше неба,
Ти знай, що я люблю тебе так само -
Я знаю, більшого тобі не треба

Звучить музика «Белла, чао!».

 

Мазуров:Ну от і все! Знято останню серію фільму! Кошти вичерпані! І час

 теж.

 

Падалка:Як останню?!

 

Карпук:Невже ми беремо зараз курс у відкритий океан життя?

 

Радіонова: А як же розповідь про самостійне плавання у океані дорослого життя?

 

Олійник:Доведеться дозняти ще одну серію.

 

Курилова:Ой, не витримають батьківські кишені такої перевитрати коштів. А

 скільки ще попереду!

 

Євтушенко:А ми компенсуємо ці витрати нашою любов'ю, турботою і нашими успіхами в житті.

 

Дзвенить дзвоник

Алієв:Ну ось, здається, і все.


Белущенко:Школа закінчена.


Букрей: Уроків більше ніколи не буде.


Борисенко:Дивне все-таки слово «ніколи».


Васильченко:Все буде: інститут, сім’я, діти, робота,

Дорошенко:а от школи вже не буде


Демидов:і дитинства вже не буде.


Дюміна:Дитинство пішло.

Євтушенко:Воно йшло по краплі, тихо і непомітно,

 

Здебська: з першими літерами на дошці.


Іванова:З коротенькими платтячками,


Карпук:З пронизливими дзвінками, які дорожче всіх теорем на світі.


Курилова:Зі знайомим, звичним голосом класного керівника…

Мазуров:А за вікном йшов дощ…


Олійник:У класі запалювали світло

Падалка: і під зізнання в любові Тетяни Онєгіну списували математику.


Профатілова:Доводили недоведені теореми


Радіонова:Приписували Ньютону зайві закони,

Целоусов:і все було чудово.

Шалайкін:А дитинство йшло…


Шикула:Пора дорослішати і розлучатися,

 

Шутилова:залишивши дитинство за спиною,


Щербакова:Мріяти про майбутнє,

прощатися зі школою,

 що стала нам рідною.
 

Фінальна пісня

Прощавай, моя кохана школо,
Дитинства край нам не забудь ніколи.
У нашім серці і душу нехай звучить сумна мелодія.
У житті минають дні за дням , та любов до тебе до нестями,
Та тільки хочеться не рвати струни , як болить душа моя.
Приспів:
І мати силу
відірватись від землі,
попрощатися з тобою,
І летіти в небесах назустріч своїй вдачі
І мати силу відірватись від землі,
І пишатися собою,
Чому ж це сльози на очах -
То я від щастя плачу.

За порогом чекає нас світанок,
І дорога цікава і незнана,
І відкриття і пошук мрій,
Кохання і розлука, й щастя, й біль.
Побажай щасливої нам долі,
Ми за все спасибі скажем школі,
Та тільки хочеться не рвати струни,
як болить душа моя.
Приспів:
 

 

 

 

 

docx
Додано
23 жовтня 2018
Переглядів
407
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку