Розробка виступу учнів 11 класу на заключній педагогічній нараді. Сценарій містить пісні, сценки та вірші. Ця розробка стане в нагоді класному керівнику, який бажає зробити останній день дітей у школі насправді незабутним.
Слово випускників.
Падалка:Невже це дійсно сталося? Скільки мріялося про цей останній день, останній дзвінок, останню сторінку в щоденнику... А тепер — не віриться.
Борисенко: І так, чомусь, сумно... і тривожно. Як складеться наше життя далі?
Олійник:В школі все простіше — уроки, іспити і заповітна мрія — атестат.
Щербакова:До речі, атестат нам уже вручили, і заповітна мрія здійснилася. Але, у нас ще є час, та й не можна нам просто так зникнути і все.
Букрей: Чому?
Здебська:Як відомо, кожен, виходячи з дому, повинен вимкнути газ, погасити світло, зачинити двері... і лишити що-небудь на пам'ять.
Дорошенко: Легко сказати. А що ж ми можемо залишити? Квіти?
Іванова:Красиво, але цього замало — вони зів'януть.
Алієв:Хороші слова подяки?
Карпук:Вже краще, але вони забудуться.
Профатілова:Фотографії!
Шикула:Але ж вони мовчать!
Целоусов:Придумав! Тоді ми можемо спробувати зняти фільм про нас, про наші шкільні роки, а в ньому...
Васильченко: А в ньому будуть і квіти...
Шалайкін: І найтепліші слова...
Шутілова: І наші обличчя...
Дюміна:І пісні...
Мазуров:Прекрасно! А назвемо ми його «На причалі прощання».
Звучить музика «Белла, чао!». Виходить «директор каналу».
Радіонова:Хто буде режисером?
Мазуров: Ну, я. Що там у вас?
Щербакова:Супер-мега-мульти-блокбастер «На причалі прощання»!
Мазуров:Який жанр?
Здебська:Психологічна драма...
Букрей:З елементами трилера, бойовики, комедії і мелодрами.
Мазуров:Тривалість?
Демидов: Тривалість - 11 років.
Олійник: Кожен день по 6-7 серій, ой, по 6-7 уроків!
Мазуров:А хто гроші платив? Ну, хто фінансував цей ваш Супер-мега-мульти-блокбастер?
Карпук: Держава фінансувала.
Мазуров:Ну а хто спонсори?
Шалайкін:Батьки спонсорували. Частково!
Мазуров:Ну і скільки ж там головних ролей на ці 11 років?
Бєлущенко: Всього дві головні ролі...Вчитель і учень!
Мазуров:Ню-ню, давайте подивимося, що ви там назнімали!
(Звучить мелодія заставки).Діти покидають площадку
За замовленням Міністерства освіти і науки України і за замовленням Міністерства Оборони України Кінокомпанія «Тато-мама пікчерс» представляє Супер-мега-мульти-блокбастер під назвою «На причалі прощання»
На сцену виходять Мазуров і Падалка
Мазуров:Відмінно, чудово. Сюди більше світла. Де квіти? Де повинні бути квіти? Так хто у нас в залі? Батьки, діти, вчителі. Так от тих ось поміняйте місцями. Хлопчика причепуріть.
Падалка:Ось це 6-й і остаточний варіант сценарію. Я все переробила.
Мазуров: Не вірю.
Падалка:Але ти ж не читав. Все дуже достовірно, набагато краще ніж в 5-му варіанті.
Мазуров:Шкода дещо мені там у тебе сподобалося.
Падалка:Це я залишила.
Мазуров:А все інше?
Падалка:Переробила. Поліпшила, довела до досконалості, нічого зайвого.
Мазуров:Так гарно, місцями навіть геніально, але я зроблю краще. Все, будемо знімати експромт, я це бачу - акторам грим, класному керівнику валідол, мені каву. Тут буде сцена, там зал для глядачів зірки будуть грати тут.
Падалка:Вгамуйся. Які зірки. Вони сюди не приїдуть.
Мазуров:Тут школа а значить тут всі зірки.
Падалка:Але розумієте мені сказали потрібно щоб сценарій затвердила художня рада, тобто адміністрація нашої школи.
Мазуров: Ой! Я не піду. Знову дістанеться за те що зошита здав не вчасно.
Падалка: А хто піде? Владу дістанеться за невивчений вірш. Любі за запізнення. Артему за пропуски. Катюхі та Насті за зовнішній вигляд.
Мазуров: Та зрозумів я. Залишається останній варіант: командірувати Ольгу Миколаївну. Хай віддувається.
Падалка: Не розумію навіщо художній раді його обговорювати я талант, а ти геній! Ми знімемо шедевр.
Мазуров: Ну тоді давай пригадаємо, з чого все починалось. Все готово до зйомки. Актори на знімальному майданчику. Хлопавка.
Шикула:. Дубль 1 перша серія: «Перший раз у перший клас».
Євтушенко:Що відрізняє першокласника від усіх школярів?
Курилова:Маленький зріст і великий портфель.
Целоусов:Один учень і родичів куча.
Бєлущенко:Радісна посмішка і беззубий рот.
Дорошенко:Зуби сиплються дощем,
Шутілова:Значить в школу ми ідем!
Євтушенко: Якими смішними і безтолковими ми були! Скільки безглуздих запитань сипалось на голову нашої першої вчительки.
Курилова:Пам'ятаєте, у дитячому мультфільмі мамонтенятко шукало маму? І не могло знайти. А нам так пощастило вжитті! У нас мам аж — три!
Белущенко:Одна — рідна, любляча, та, що дала нам життя. І дві — теж рідні, люблячі, ті, що вела нас з 1-го по 4-ий клас шкільним марафоном.
Целоусов: І сьогодні ми вам присвячуємо пісню.
Звучить пісня першій вчительці
Ще вчора ми були маленькі
І вчителька вела нас в перший клас
Ми пізнавали світ цікавий
І стала вона мамою для нас
---
Учила нас добро розпізнавати
Вела за руку впевнено в життя
А ми скоріш хотіли виростати
Щоб полетіть з пташиного гнізда
-----приспів --2
А ми повернемось у наших дітях
І знову станемо на цей поріг
І будем плакать, і будем радіти
І разом вклонимось до ваших ніг
Вручення квітів.
Шикула:. Дубль 2, серія 2: «Вчителі мої».
Борисенко: Дорогі наші вчителі! Сьогодні ми назавжди прощаємося зі шкільним життям. Ми не будемо більше входити в наші класи, бачити ваші рідні обличчя.
Шалайкін: І в цей урочистий і важливий момент нашого життя ми хочемо сказати кожному з вас хоча б кілька слів, які могли б висловити нашу вдячність і подяку.
Курилова: Одинадцять років ви вели нас по довгій, нелегкій, за цікавою і повною несподіваних відкриттів шкільній дорозі. Кожен день, вирушаючи в дорогу, ми неодмінно брали з собою цілий багаж. Речей у ньому з кожним навчальним роком ставало все більше: у них різна форма, колір, призначення…
Євтушенко: Але у всіх їх разом є дивовижна властивість: нагадувати про минуле, дарувати радість прожитих миттєвостей, які трапляються лише в дитинстві.
Курилова:Який же незабутній, химерний, різнобарвний калейдоскоп шкільних предметів ...
Сценка: Букрей-учень. Здебська: Говорун
Здебська: Ітак. Букрей йди до дошки розказувати вірш.
Букрей: говорить дві строчки-шо ти ржеш? Продовжує вірш
(собі покажи) знову продовжує. Не буду розказувати! Вони мені заважають.
Здебська: Послухайте діти. Кожен із вас зараз буде на його місці. Продовжуй Влад.
Букрей: читає дві строчки (Шоти?) продовжує. Настя! Шо ти там? Продовжує. Ну все я не можу. Раїса Анатоліївна вони мене відволікають.
Здебська: встає-Послухайте діти. Да у Влада відсутня виразність. Він не вміє красиво розказувати вірші. Але він дуже чуйний; добрий; відповідальний хлопець який завжди готовий прийти на допомогу кожному із вас і тому я йому ставлю вісім- різко обертається і бачить як Влад кривляється. Ні я ставлю йому 5.
Букрей: Ну Раїса Анатоліївна! Я не винен вони самі напросилися.
Падалка:А зараз ми вам покажемо страшний сон медаліста(Сценка)
Радіонова: Ну що , хто готовий відповідать?
Учитель физкультуры-Демидов (тянет руку): Можно! Можно!
Радіонова: (удивленно): Лейла Львівна?
Учитель физкультуры- Демидов: Ні, я вийти хочу.
Радіонова:: Сидіть! Дітей нельзя випускать на уроці! Та-ак, як завжди добровольців немає. Тоді нам відповість… Валентина Іванівна.
Учитель географии-Васильченко: А чому зразу я!
Радіонова:: Знову від уроків ухиляєтесь ? На прогулянку зібрались? Не вийде, Валентина Іванівна! У нас зараз математика. Математика – цариця всіх полів.
Радіонова:Ну-с,Олег Вадимович (Целоусов), разкажіть нам, куди впадає Черне море. Не підказувать! Не знаєте? Стидно! Третя двійка підряд!Дуже погано.
Учитель физкультуры- Демидов (тянет руку): Можно вийти!
Радіонова:: Навіщо?
Учитель физкультуры- Демидов: А я на вушко. (Шепчет)
Учитель математики-Борисенко: Не полів, а наук.
Радіонова:: Мені краще знать! Відповідайте, Ольга Миколаївна, чому дорівнює сума квадратних катетів?
Учитель математики- Борисенко: Яких катетів?
Радіонова: Не знаєте? Може, ви і про квадратну гіпотенузу нічого не чули? Два, Ольга Миколаївна, два! Прийдете завтра з батьками! А ви, Ольга Олександрівна, що сяєте, з хімією все в гаразд? Відповідайте, при якій температурі кипить прямий кут? Не знаєте?
Радіонова:: А це що за зайві звуки? (Учитель литературы болтает-Профатлова) А ось Світлана Василівна нам разкаже, в якому році Пушкін написал свій бестселлер Муму.
Учитель литературы-Профатілова: Я забула… Я учила, чесно…
Щеглова -Борисенко листает журнал мод.
Радіонова: (выхватывает журнал): Збірник задач Літвиненко-Федченко читаєте?. Ні, не збірник Літвинека і не Гальперіна. Ага! Книжку листаєте ! Встать, Ольго Миколаївна! Вирядились, мов на дискотеку! Ще й губи накрасили! Поскромнєє надо бути! Щоденник!!!
Щеглова -Борисенко : Я вдома забула…
Радіонова:: Більш нічого вдома не забула?! Все батьків в школу до мене в кабінет!
Англичанка-Іванова: Можно ввійти?
Радіонова: Доброго дня, Наталя Анатоліївна, де це ви пропадали? До дошки . Відповідать.
Говорит по-английски.
Радіонова: Два, Наталя Анатоліївна.
Англичанка-Іванова: Чому? Я все вивчила.
Радіонова:У нас зараз не англійський, а математика.
Радіонова: Ні, любі мої, так діло не піде. Кінець року на носу. А ви, ученички, двойок нахватали! Так ви ніколи школу не закінчете !
Падалка:Сьогодні ми хочемо вам подарувати пісні.
(Вручаються квіти вчителям. Лунає пісня )
Швидко злетіли роки
Ми вже випускники
Наші шкільні уроки
В памяті на віки
Нам не забуть ніколи
Наших учителів
Кожен частинку серця
Подарувать зумів
Приспів:
Вчителі, ми завжди будем вас памятать
Ви показали нам шлях в майбутнє
Ми довго будемо сумувать
Ваші уроки нам незабутні
Ми довго будемо сумувать
Ваші уроки нам незабутні.
Звучить музика «Белла, чао!».
Мазуров:А що там далі у сценарії?
Падалка:А далі серія присвячена класному керівнику. Пропоную занотувати до тлумачного словника: словосполученні «класний керівник» утворилось від вияву найвищої якості — клас!
Мазуров:Це ж геніально! Наступну серію так і назвемо: «Класний керівник від слова «клас»!». Приготувались? Камера! Світло! Поїхали!
Шикула: Дубль 4, серія «Класний керівник».
Євтушенко: Альо ... Альо, Ольга Миколаївна? Ольга Миколаївна? ... Абонент недоступний ...
Олійник:Я вам кажу, - у неї МТС ... Зв'язку немає... покриття погане ...
Курилова: Шо ти розумієш! Покриття ... (намагається забрати телефон). –
Дай я ... Чуєш? Накупили мобілок, а дзвонити розуму немає!
Євтушенко:У тебе самої розуму немає ... зараз ще раз спробую ... (Набирає номер, всі піднімаються на сцену) Альо, альо, Ольга Миколаївна?
Олійник:Я ж вам сотий раз кажу: «У неї МТС ...»
Євтушенко: Сам ти МТС! Дай я наберу. Альо, альо, - Ольга Миколаївна... Альо! О. .. є Ольга Миколаївна! Слава богу! Значить так, - тут такі справи ... Людей повно, все як годиться ... Чекають тільки вас!
Курилова: (забирає телефон) - Випускники? Сидять ...Гарні-прегарні! А ви де?
Євтушенко: (забирає телефон) Ми навіть не знаємо шо нам робити ... Стоїмо тут на сцені як оті тополі на Плющисі ..
Курилова: (забирає телефон) - А може нам розважити їх ... як-небудь, час потягнути? Пісеньку заспівати?
Олійник: (забирає телефон) Ольга Миколаївна! Ми чекаємо вас, чесне слово. Приходьте!
Звучить пісня класному керівнику (Танець-Вальс)
Щиру пісню для Вас написав весь наш клас,
За ці довгі роки, що навчали Ви нас,
Поряд з нами були, від біди берегли,
Не забудем ми Вас, випускний весь наш клас!
Приспів:
Спасибі Вам, наш керівник,
Що вогник ніжності не зник,
У Ваших лагідних очах
За довгий час,
За світлу правду і добро,
За Вашу мудрість і тепло,
За те, що щиро Ви усіх любили нас!
Звучить музика «Белла, чао!»
Мазуров:Відмінно. Масові сцени взагалі вдалися. Як це там у сценарії? Молодші класи йдуть на навчальні прогулянки. 9 клас просто прогулює. А 11 клас взагалі гуляє.
Падалка:Що ви все про навчання. У нашому фільмі «На причалі прощання» чітко простежується робота асистентів.
Мазуров:Апаратна загальна панорама на зал!
Васильченко:Від імені 11 класу ми говоримо слова подяки всім тим хто допомагав нам усі ці роки: годував, лікував, видавав довідки.
Дорошенко:А так само низький уклін тим хто відмивав нашу школу, лагодив нам зламані меблі. Спасибі вам усім!
Алієв:Художниками по костюмах і декораціях фільму «На причалі прощання» були наші батьки. Спасибі вам величезне без вас наш фільм не був би таким яскравим.
Мазуров:І так зустрічайте останню серію нашого блокбастера!
Шикула: Дубль 4, серія «Батьки».
Сценка після батьківських зборів
Звучить пісня "Світи нам, матінко, світи".
Щербакова:Рідні наші! Мамо! Тату! Дякуємо за те, що дали нам життя, що завжди любили й вірили в наші сили. Ваші натруджені руки, добре серце завжди помагатимуть у житті, а промінь сімейного вогника світитиме в далекій і незвіданій дорозі.
Дорошенко: Рідні наші, дякуємо за те, що ростили нас, віддаючи свою молодість і життя, раділи та сумували разом з нами. Вибачте нас за всі прикрощі, що вам завдали, і повірте, що ми будемо гідними називатися вашими дітьми.
Борисенко: Рідні наші, припадаємо до ваших колін за життя і за ваші турботи. Любі наші, доземний уклін вам!
Пісня для батьків:Батькам (Не плач,тато)
Нажаль летить дитинства час , його не зупинить.
І випускний разом святкуємо.
Чому ж. батьки, ми бачим - на очах сльоза блищить.
Хоч ви за нас усі радієте.
Хочемо вам розказати про свою любов, як синє небо.
Приспів
Не плач, не плач, не плач,
Не плач, мамо,
Я буду, буду, буду,
Буду поруч завжди
Хоч і поїду скоро на навчання.
Не плач, не плач, не плач,
Не плач, мамо.
Не плач, не плач, не плач,
Не плач, тато,
Твоє велике серце більше неба,
Ти знай, що я люблю тебе так само -
Я знаю, більшого тобі не треба
Звучить музика «Белла, чао!».
Мазуров:Ну от і все! Знято останню серію фільму! Кошти вичерпані! І час
теж.
Падалка:Як останню?!
Карпук:Невже ми беремо зараз курс у відкритий океан життя?
Радіонова: А як же розповідь про самостійне плавання у океані дорослого життя?
Олійник:Доведеться дозняти ще одну серію.
Курилова:Ой, не витримають батьківські кишені такої перевитрати коштів. А
скільки ще попереду!
Євтушенко:А ми компенсуємо ці витрати нашою любов'ю, турботою і нашими успіхами в житті.
Дзвенить дзвоник
Алієв:Ну ось, здається, і все.
Белущенко:Школа закінчена.
Букрей: Уроків більше ніколи не буде.
Борисенко:Дивне все-таки слово «ніколи».
Васильченко:Все буде: інститут, сім’я, діти, робота,
Дорошенко:а от школи вже не буде
Демидов:і дитинства вже не буде.
Дюміна:Дитинство пішло.
Євтушенко:Воно йшло по краплі, тихо і непомітно,
Здебська: з першими літерами на дошці.
Іванова:З коротенькими платтячками,
Карпук:З пронизливими дзвінками, які дорожче всіх теорем на світі.
Курилова:Зі знайомим, звичним голосом класного керівника…
Мазуров:А за вікном йшов дощ…
Олійник:У класі запалювали світло
Падалка: і під зізнання в любові Тетяни Онєгіну списували математику.
Профатілова:Доводили недоведені теореми
Радіонова:Приписували Ньютону зайві закони,
Целоусов:і все було чудово.
Шалайкін:А дитинство йшло…
Шикула:Пора дорослішати і розлучатися,
Шутилова:залишивши дитинство за спиною,
Щербакова:Мріяти про майбутнє,
прощатися зі школою,
що стала нам рідною.
Фінальна пісня
Прощавай, моя кохана школо,
Дитинства край нам не забудь ніколи.
У нашім серці і душу нехай звучить сумна мелодія.
У житті минають дні за дням , та любов до тебе до нестями,
Та тільки хочеться не рвати струни , як болить душа моя.
Приспів:
І мати силу
відірватись від землі,
попрощатися з тобою,
І летіти в небесах назустріч своїй вдачі
І мати силу відірватись від землі,
І пишатися собою,
Чому ж це сльози на очах -
То я від щастя плачу.
За порогом чекає нас світанок,
І дорога цікава і незнана,
І відкриття і пошук мрій,
Кохання і розлука, й щастя, й біль.
Побажай щасливої нам долі,
Ми за все спасибі скажем школі,
Та тільки хочеться не рвати струни,
як болить душа моя.
Приспів: