Розробка " Вправи з LEGO для учнів початкових класів"

Про матеріал
Вправи з LEGO сприятимуть розвитку критичного мислення учнів, формуванню вмінь виконувати проблемні завдання,розвитку комунікативних та мовних навичок учнів, розвитку мовленнєвої ініціативи. творчих здібностей учнів початкових класів.
Перегляд файлу

 


 

Картинки по запросу "вправи з лего"

 

 

 

Підготувала учитель початкових класів

  Лисичанської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 

Швець Ірина Миколаївна

 

 

 

Картинки по запросу "цеглинки лего картинки"                                     Тиждень  « Я і моя Батьківщина»                      

                                  Розробка the LEGO Foundation

ВПРАВА№ 1 «Знавці »

Ця вправа розрахована на учнів  2-3 класу. Поєднує у собі питання з природознавства та основ здоров’я.

Діти вчаться:

Працювати в парах, дотримуючись правил спілкування.

Слухати запитання вчителя.

Вчасно розпочинати та закінчувати завдання.

Виконувати інструкцію вчителя.

Обирати правильний варіант виконання завдання.

Аналізувати,робити висновки на основі власних спостережень.

Тренувати просторове мислення, пам'ять.

Швидко шукати відповіді на запропоновані запитання.

Розв’язувати проблеми пошукового характеру.

Бути патріотами своєї Батьківщини.

Основні завдання:

  1. Діти об'єднуються в пари. Вчитель пропонує учням пригадати правила роботи в парі.
  2.  Вчитель пропонує дітям інструкцію до виконання вправи, наголошуючи на тому, що після кожного запитання вчителя звучатиме сигнал, який регламентуватиме початок і закінчення обговорення заданого запитання.
  3. Після звукового сигналу учні обговорюють запитання та викладають обрану цеглинку.
  4. Використовуючи цеглинки ЛЕГО, учні вибудовують вежу.

Вчитель пропонує завдання:

  • Складіть вежу з шести цеглинок, знаходячи відповіді на питання. Починати складати треба знизу до верху.
  • Нижні 2 цеглини кольору українського прапору.
  • Наступна - кольору тварини, яка є символом м. Лисичанська.
  • Наступний  колір - на українській вишиванці символізує любов.
  • Далі буде цеглина  кольору речовини , якої найбільше  на планеті Земля.
  • Останньою приєднайте цеглинку, колір якої буде схожий на колір живих організмів,які при фотосинтезі поглинають вуглекислий газ .
  1. Коли вежа вибудувана, учитель показує слайд з правильним варіантом:

( жовтий,синій, помаранчевий, червоний, блакитний, зелений)

і   обговорює з дітьми, на які питання вони не знали  відповідь.

Запитання для дітей:

1.Як потрібно було складати вежу? ( Знизу до верху).

2.Які 2 цеглинки кольору українського прапора?

3. Яку з них поклали першою, другою?

4. Яка тварина є символом міста Лисичанська?

5.Який колір на українській вишиванці символізує любов?

6.Якої речовини більше всього на планеті Земля?

7. Якого кольору живі організми, що поглинають вуглекислий газ?

 

                                                    Тиждень  « Зміни»                                                                          Розробка the LEGO Foundation

 

ВПРАВА № 2 «Мовознавці»

Ця вправа застосовується на уроці української мови і  розрахована на учнів   2-3 класу.

Діти вчаться:

Вільно користуватися алфавітом.

Розташовувати слова відповідно до алфавітного порядку.

Виконувати мовні завдання різного рівня складності.

Бути зосередженими, швидко реагувати на поставлене запитання.

Змагатися і досягати успіху.

Бути вимогливими до себе та справедливими до інших.

Радіти успіху своїх друзів.

Основні завдання:

  1. Вчитель пропонує дітям викласти перед собою деталі ЛЕГО  і усно дає завдання.
  2. Він наголошує ,що деталі ЛЕГО учні не  повинні з’єднувати між собою. Цеглинки необхідно розмістити на поверхні стола горизонтально.
  3. Вчитель повідомляє про кількість часу на виконання завдання ( 3 хв.)

і розпочинає відлік часу за допомогою пісочного годинника.

Вчитель пропонує завдання:

  • Розставте цеглинки на поверхні парти так, щоб слова, які називають дані кольори, стояли в алфавітному порядку.
  1. Після закінчення відведеного на виконання завдання часу вчитель виводить на екран слайд з правильною відповіддю ( Відповідь: блакитний,жовтий,зелений,помаранчевий, синій,червоний)  і просить учнів, які правильно виконали завдання, плеснути в долоні, а тих, хто допустив помилки, відняти праву долоню вгору.

Варіанти розширення/додаткові завдання:

  1. Покажіть цеглинки, колір яких є словом, що складаються з двох складів; з трьох складів; з чотирьох складів, з п'ятьох складів.
  2. Підніміть цеглинки, колір яких вказує на слово з наголосом на першому складі; на другому складі; на третьому складі.
  3. Якого кольору цеглинка, колір якої вказує на слово, в якому є два м'яких приголосних звуки?
  4. Зробіть звуковий аналіз слова « синій».

Запитання для дітей:

  1. Яку цеглинку поставили першою? Чому?
  2. Чому після блакитної цеглинки розмістили жовту, а потім зелену?
  3. Як правильно називається колір четвертої цеглинки?
  4. Скільки назв кольорів є двоскладовими словами?
  5. Назва якого кольору є п'ятискладовим словом?
  6. Скільки назв кольорів мають третій наголошений склад?
  7. Вірно те, що кількість звуків та букв у слові « синій» однакова?

 

      Картинки по запросу "цеглинки лего картинки"                                          Тиждень  « Спільнота»

                                                                  Розробка the LEGO Foundation

ВПРАВА № 3  «Митці»

Дана вправа проводиться на уроках літературного читання. Її можна провести  після того,як учні познайомились із оповіданням.

Діти вчаться:

Працювати в парах, дотримуючись правил спілкування.

Сприймати на слух зв'язний текст.

Аналізувати зміст тексту, узагальнювати та виділяти головне.

Формулювати тему та мету оповідання.

Співставляти слово з символом, візуалізувати свою думку за допомогою символів ( деталей ЛЕГО).

Бути організованими, терплячими, охайними.

Поважати думку свого партнера.

Коментувати процес та результат виконаної роботи.

Брати на себе відповідальність за результати спільно виконаної роботи.

Основні завдання:

  1. Вчитель пропонує дітям ознайомитися з оповіданням: зразкове читання вчителем тексту, аудіозапис.
  2. Вчителем проводиться перевірка розуміння прослуханого дітьми оповідання. Дітям поопонується кілька запитань, відповідаючи на які, учні відтворюють основні події, зображені в оповіданні.
  3. Вчитель пропонує дітям гру « Митці» та пояснює її правила: діти мають об'єднатися в пари та, використовуючи деталі дрібного ЛЕГО, викласти на партах назву теми оповідання, а нижче мету оповідання.
  4. Вчитель повідомляє про кількість часу на виконання завдання ( 10 хв.)

і розпочинає відлік часу за допомогою пісочного годинника.

Вчитель пропонує завдання:

  • Обговоріть в парах та визначте тему, мету оповідання.
  • Відберіть необхідні, на вашу думку, деталі ЛЕГО, з допомогою яких ви зможете зобразити тему та мету цього тексту.
  • У першому рядку викладіть тему оповідання, в другому рядку – мету оповідання.
  • Будьте готовими розповісти про результати своєї роботи, доводячи свою думку, аргументуючи свій вибір.

Варіанти розширення/додаткові завдання:

  • Створіть із деталей ЛЕГО портрети героїв цього оповідання.
  • Відтворіть характери героїв цеглинками відповідного кольору.

Запитання для дітей:

  1. Яка частина завдання була найцікавішою?
  2. Чи легко було визначати тему та мету оповідання?
  3. Чи одразу ви знайшли потрібні частини ЛЕГО, щоб позначити ними слова?
  4. Як ви вважаєте, легше цю роботу виконувати, працюючи самостійно чи в парі?
  5. Чи задоволені ви результатом вашої спільної роботи?
  6. Чи будете ви грати в гру « Митці» ще раз?

 

docx
Додано
23 березня 2020
Переглядів
2755
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку