Розробка заходу "Табір, день за днем"

Про матеріал

Наближаються літні канікули. Щоб дозвілля дітей було цікавим та змістовним пропоную добірку матеріалів для організації відпочинку в пришкільному таборі. Дітям подобається. Спробуйте.

Перегляд файлу

ЗДРАСТВУЙ, ЛІТО!

 

 

Мета: об'єднати всіх дітей в єдиний дружній колектив, дати можливість кожній ди­тині розкрити свої здібності, талант; виховувати товариськість, почуття вза­ємоповаги і взаємодопомоги.

Місце проведення:  ста­діон школи.

 

ХІД СВЯТА

1-й   ведучий

 Сьогодні свято, і вкраїнські діти

 Стоять врочисто, шикувавши ряд

 Єдині ми, єдиної родини квіти

Зібрались тут, в цей табір для малят.

 

Президент країни Веселкової (рапортує директоро­ві табору). Товаришу директор! Табір «Веселка» до урочистого відкриття табірної зміни готовий. Дозвольте та­бірну зміну відкрити, державний пра­пор України та прапор Веселкової країни внести та підняти!

 

Під звуки маршу вносять державний пра­пор України та прапор Веселкової кра­їни.

 

2-й   ведучий

 Прапор державний це гордість та сила,

Вічності частка, історії мить.

 Тільки поглянем на символ держави.

 Знову побачимо неба блакить,

 Знову почуємо пісню вкраїнську,

Що прославляє народ трудовий.

Прапор державний це гордість та сила,

Символ історії вічно живий.

 

1-й   ведучий

Символ цей ми несемо з тобою,

І на кожному святі він з нами завжди.

Прапор рідний Вкраїни святої

Ми врочисто піднімем, хай не буде біди!

 

Піднімають прапори.

 

Президент

Слава нашій Україні, невмируща слава!

Стійте струнко!

 

В цю хвилину лине Гімн державний.

Звучить Гімн України.

 

Президент. Вільно!

 

Директор (вітає дітей зі святом та представляє гостей). Сьогодні на цьому святі зібралися люди, які до­кладали багато зусиль для того, щоб відкрити цей табір. Це наше керівни­цтво, наші друзі. їх не можна назвати якось одним словом, бо це люди, які більшу частину свого тепла віддають вам, дітям. Тож слово для привітання і знайомства з гостями надається...

 

Виступ гостей, вручення подарунків.

 

1-й   ведучий

Ну що ж, лінійка урочиста

Табірної зміни відкриття

За мить скінчиться, та пора барвиста

Ще принесе вам радість від буття.

 

2-й   ведучий

 На відкритті святковім урочистім

Уперше разом, де близькі усі.

 В «Веселці» джерелом заб'є життя барвисте,

 Дитинство сонцем заблищить в росі.

 

1-й   ведучий

 У нас сьогодні відкриття

Табірної зміни.

 То веселе життя

Починаєм нині.

 

2-й   ведучий

 Та не знаєм всі ми,

Як свято почати.

1 тому вас просимо

 Пісню заспівати.

 

Музично-танцювальна композиція «Щасливе дитинство»

 

 

Ведучий

Знов музика гучно грає,

В коло всіх дітей скликає.

Це символ нашої країни мрій

 Іде до вас сюди мерщій.

 

Танець Веселки.

 

Веселка

Бачу, бачу: вже зібрались

 Всі найкращі в цім дворі

А на мене сподівались?

 Мабуть, ні.

Чому ж, малі?

 Я прийшла, щоб вам сказати,

Що я поруч, завжди тут.

Тож не будем сумувати,

Всі турботи враз пройдуть.

 

Пісню виконує 3-й загін.

 

ТАБІРНА ПІСНЯ

Ми з вами з'єднались

 У табір на літо.

Сонечко сяє

 І радує діток,

 Тому ми вам скажем

 Про це по секрету:

Наш табір «Веселка»

Дитяча планета.

Тут втіхи, розваги,

 Лунають пісні.

Ігри рухливі,

І ми запальні.

Хай будуть спокійні

І мами і тата

Щасливі в «Веселці» їх любі малята!

 

Ведучий

Ти скажи нам, символ милий,

Що чекає усіх нас?

 

Веселка

Час настав, забудь тривоги,

Всі невдачі і біду.

Будуть тут лише розваги,

Всі проблеми пропадуть.

Будуть ігри та забави.

Свята, танці і пісні.

Відпочинете на славу...

Вірите мені чи ні?

Діти. Так!

 

Бій барабанів.

Веселка

Чую, гуркіт піднімається,

мов трембіти, ні, гучніш

Це наш табір відкривається,

тож вперед усі, скоріш!

Я вам вогнище запалю не просте,

а чарівне,

Бо проблеми всі зникають,

як горить воно ясне.

Ведучий

Як його нам запалити?

Як вогонь не погасити?

Веселка

Ми запалимо всі разом,

Ви повторюйте за мною:

Руки вгору, «хлоп» по разу,

Щоб не стрітися з бідою,

Друг на друга покладіть

Та із силою дмухніть.

Всі проблеми відлетять

І у полум'ї згорять.

 

Запалюють факел. Танець мирного вогню.

 

Веселка

Я бажаю вам всього, як собі, найкращого.

 Йду до вас, щоб разом з вами

 Пишатися лиш добрими ділами.

(Сідає  серед дітей.)

Ведучий. А для того щоб наше дозвілля було приємним, веселим та спокійним, щоб порядок та дис­ципліна були завжди нашими су­путниками, всім дітям необхідно дотримуватись законів Веселкової країни. Тому зараз усі почесні жите­лі нашої країни повинні перед усією чесною громадою урочисто покляс­тися.

Виходить президент, промовляючи:

 

Я, житель країни Веселкової, пе­ред обличчям усієї чесної громади урочисто обіцяю:

   жити за встановленими закона­ми;

    завжди бути прикладом для ін­ших;

    підтримувати завжди зразковий порядок у своєму курені;

    танцювати, співати, розважатися та все з'їдати;

    не забирати чужого, але й не все своє віддавати;

    не ображатися без причин;

    не дражнитися, не хникати, не ви­магати нічого;

Якщо я порушу цю обіцянку, то нехай мене позбавлять морозива...

Дівчатка. Мама заборонить мені фарбувати вії...

Хлопчики:

    Програє моя улюблена футболь­на команда;

    батьки не дадуть грошей на попо­внення телефонного рахунку;

    заборонять грати на комп'ю­тері...

Усі діти. Обіцяємо, обіцяємо, обіцяємо!

 

Ведучий. Для встановлення рівноправного партнерства, вза­єморозуміння та поваги наші ви­хователі, в свою чергу, урочисто обіцяють:

 

Завжди та в усьому допомагати жи­телям країни Веселкової! Так?

 

Усі   вихователі. Так!

 

Ведучий. Розв'язувати всі пробле­ми, як справжній мастак! Так?

Усі   вихователі. Так!

Ведуча. Ходити по п'ятах своїх ви­хованців, мов авіалітак! Так?

Усі   вихователі. Так!

Ведуча. Мудрими бути й усіх вас любити! Так?

Усі вихователі .Так! Обіцяє­мо!  Обіцяємо! Обіцяємо!

Виконується пісня вихователів.

Ведучий

Жарти жартами, та все ж приємно всім

Зустрітися з зірками та хітами.

Тому в долоні плескайте дружніш

Зірки тут знову поряд з нами.

Усі загони пропонують по 2—3 номери художньої самодіяльності.

 

 

ДЕНЬ ТРАВ

 

Учитель. Любі діти! Сьогодні ми з вами вирушимо у подорож. Ми по­їдемо у гості до Цариці Зелени. По­дивіться уважно на карту і скажіть, де ми побуваємо.

Діти. Ми відвідаємо Вершину Зага­док, попливемо Морем Моди, а потім потрапимо на Галявину Ігор.

КАРТА ПОДОРОЖІ

Вершина Загадок

Співочий Луг

Галявина Ігор

Море Моди

 

Учитель. Так, правильно! Але пе­ред початком нашої мандрівки ми виконаємо завдання Цариці Зеле­ни. Вона хоче знати, чи пам'ятаєте ви правила поведінки у природі, чи не завдасте шкоди мешканцям її цар­ства — рослинам?

Для цього зараз пограємо у гру «Завер­ши речення». І ще одна умова гри: всі речення починаються словом «Не».

У ч и т є л ь. НЕ...

Діти

   ламайте гілок;

   рвіть квітів без потреби;

   лякайте місцевих мешканців;

   лишайте незагашеним багаття;

    викидайте сміття.

Учитель. Добре ви впоралися із за­вданням!

Тим часом у залі з'являється Цариця Зе­лена. Вона вітає дітей із прибуттям в її царство та загадує їм загадки.

Загадки Цариці Зелени

 

*  Білосніжні китиці

 Серед листя світяться,

 їх духмяний запах, друзі

 Розливавсь по всій окрузі. (Акація)

 

 

 

*   Біла кора, тонкі віти.

Що це? Відгадайте, діти. (Берізка)

 

*    У матінки квіточки

Є блакитні діточки.

З жита виглядають,

Літечко вітають. (Волошки)

 

*   У сонній її кроні

Майорять червоні грона.

Ласа до ягід пташина,

Що парує... (горобина).

 

*   У вінку золотолистім,

У червоному намисті

Заглядається у воду

На свою чудову вроду. (Калина)

 

*  Стоїть півень на току

У червонім чобітку. (Мак)

 

 * Лист зелений і міцний,

Сніг для нього не страшний,

А коли весну стрічає,

Сині очі розкриває. (Барвінок)

 

*  Стоять красуні на воді,

Вінки в них білі й золоті. (Водяні лілії)

 

 * Не дивись, що кам'яний,

А розбити — я смачний.

Не дарма кладуть в пиріг.

Здогадався? Я ж... (горіх).

 

*   Живе один батько,

Тисячі синів має,

Усім шапки справляє,

А собі не має. (Дуб і жолуді)

 

*   Навесні цвітуть, мов свічі,

Заглядають сонцю в вічі,

А під осінь ті свічки

Вдягнуть з голок кожушки. (Каштан)

    Стоять в траві сестрички

Білі вії, жовті вічка. ( Ромашки)

 

    Сонечко в траві зійшло,

Усміхнулось, розцвіло,

 Потім стало біле-біле

І за вітром полетіло. (Кульбабка)

    На городі в нас росте

Сонце ясне, золоте.

Жовте око, жовті вії,

Та чомусь воно не гріє. (Соняшник)

    Довга-довга і худенька,

Знизу ширша, вверх гостренька.

Тягне вгору руки-віти.

Що це? Відгадайте, діти. (Тополя)

 

    Має гарні-гарні вічка,

Фіолетову спідничку.

Запах ніжний і духмяний

Наповняє ліс весняний. (Фіалка)

 

    Одягнула кожушок

Із зелених гілочок.

Всі чотири пори року

Так стоїть у нім нівроку. (Ялинка)

 

    Що за квіточка пахуча:

І червона, і колюча? (Троянда)

 

    Викупана в сонечку,

Стоїть собі донечка.

Бджоли сонячний медок

Дістають з її квіток. (Липа)

 

    У зеленому лісочку

Під мережаним листочком

Червоніє невеличка

Спіла ягода... (суничка).

    На квітник погляньте, діти,

Там козак стоїть між квітів.

Весь червоний — гордий пан.

Не козак то, а... (тюльпан).

    Стережуть колючки їй

Цвіт весняний запашний,

 А осінньої години —

Червонясті намистини. (Шипшина)

    Моє тіло під землею,

Кучерики понад нею,

Любить мене кожна юшка

 Називаюся... (петрушка).

Цариця Зелена. Ви молодці, діти! Добре вмієте розгадувати загадки. Наша подорож продовжується

Далі. Ми прибули до Співучих Луків.

 

Діти виконують пісні «По малину в сад  підем» (муз. О. Філіпенка, сл. Т Волгіної) та «Природа просить порятунку» (муз. М. Ведмедері, сл. О. Іванової).

 

 

Потім Цариця Зелена запрошує всіх до Галяви­ни Ігор.

Ігри Цариці Зелени

ЗЕЛЕНА

Учасники гри стають у коло обличчям, обирають ведучого, рухаються, промов­ляють...

Діти

Зелена, зелена,

{узявшись за руки, рухаються по колу)

Гоп, Цариця Зелена!

{Присідають.)

Раз, два, три...

Ведучий. Обернися, Олю, ти!

Той, кого назвали, повертається спиною у коло.

Гра триває.

Завершити гру можна будь-коли. Знов повторюються рухи та текст, але веду­чий каже:

...чотири, п'ять, шість, сім Обернутись знов усім!

САМОВАР

Учасники гри стають або сідають пів­колом.

Обирають ведучого та «Самовар». «Само­вар», затуливши очі руками, стає спиною до решти учасників..

Ведучий роздає всім учасникам гри карт­ки з назвами фруктів, або каже назви фруктів кожному на вухо.

Ведучий Самовар кипить,

Просить чаю пить

З малиновим варенням!

Дитина, що мала картку з назвою «ма­лина» (або кому ведучий сказав це сло­во на вухо), тихо встає, йде до Самова­ра та тихенько стука його по спині й по­вертається на своє місце.

Самовар, прибираючи руки з очей і по­вернувшись обличчям до дітей, повинен відгадати, хто пив чай. Якщо дитину від­гадано, вона залишає гру, Самовар сідає на вільне місце. Потім обирають іншо­го Самовара, і гра триває.

Якщо Самовар не відгадав, він залишає гру. На його місце обирають Самоваром когось іншого, й гра триває, поки зовсім не залишиться варення. Або гру можна припинити будь-коли за бажанням ді­тей.

 

Діти повертаються в табір, де готують костюми із трав, яких вони назбирали на луках.

 

Потім починається Театр Екологічної Моди.

Кожний загін демонструє по два костюма із трави та квітів.

 

 

 

 

 

Загін «Сонечко» представляє модельне агентство «Зимолєто» і продемонстрував костюми  « Павич»

та «Цариця луків»

 

 

 

 

Загін «Стріла» представив костюми: « Лісовий цар» та « Лісова царівна»

 

 

Загін  « Пума – лідер» представив модельне агентство «Овочетто» і  запропонував глядачам оцінити костюм « Салатний» та « Костюм Єви»

 

 

 

 

Поважне журі високо оцінило колекцію одягу модельних агентств і запропонувало всім присутнім використовувати ці ексклюзивні костюми в своєму гардеробі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДЕНЬ БІБЛІОТЕКИ

 

«КНИГА - ТВІЙ НАЙКРАЩИЙ ДРУГ»

 

Мета: поглибити знання учнів про тематику книжок; викликати бажан­ня більше читати самостійно; вчити добирати книжки за інтересами; ви­ховувати любов до книжок; прище­плювати навички дбайливого пово­дження з книгою.

Обладнання: плакати з висловлюван­нями про книгу; прислів'я; приказ­ки: «Книга вчить, як на світі жить», «Хто багато читає, той багато знає», «Мудрим ніхто не родився, а навчив­ся», «Книги читати багато знати»; стенд із-книгами; портрети дитячих письменників: Н. Забіли, О. Іваненко, М. Трублаїні, Т. Шевченко та ін.

 

ХІД ЛІТЕРАТУРНОЇ ГОДИНИ

 

I. Вступне слово вчителя

Любі діти! Чи можете ви уявити своє життя без книги? Звісно, ні. Книж­ки найкращі друзі впродовж всьо­го нашого життя. Коли ви були ма­ленькими і не вміли читати, батьки читали вам казки, вірші, оповідання. А коли вивчили букви і .навчилися читати то, звісно, зрозуміли, як чи­тати. Про це писав поет В. Берестов у своєму вірші.

Коли умієш сам читати

Не треба мамі докучати.

До бабці теж не треба йти,

Ну почитай мені хоч ти!

Сестру упрошувать не треба,

Щоб почитала щось для тебе,

Ані благати, ні чекати,

А просто взяти почитати!

 

II. Основна частина

Учитель. Діти, а які книжки ви любите читати найбільше? (Казки) Я була переконана, що ви так відпо­вісте. Казки діти люблять, найбіль­ше. Давайте влаштуємо змагання, яка команда краще знає казки. (Діти об'єднуються у дві команди.)

Я ставитиму запитання до кож­ної команди по черзі. Виграє той, хто правильно відповість. Отже, по­чинаємо.

Вікторина «З якої казки ці рядки?»

    «Не пий, братику, козенятком ста­неш!» («Про сестричку Оленку і бра­тика Іванка»);

    «...ото Івасик, як підріс трішки, став просити батька...» («Івасик Телесик»);

    «Не їж мене, я тобі пісеньку заспі­ваю» («Колобок»);

' «Гуси, гуси, гусенята, візьміть мене на крилята» («Івасик Телесик»);

    «Онде наша іва, онде наша діва — на метеному дворі» («Кривенька качечка»);

    «Котику! Братику! Врятуй мене!» («Котик і півник»).

 

Конкурс «Хто на чому і куди» (на чому і куди подорожували герої казок)

1.  Дюймовочка теплі краї на лас­тівці);

2.   Жаба, яка подорожувала на пів­день (із качками, взявши до рота лозинку);

3.   Ємеля із казки «По щучому велін­ню» (на печі до царя);

4.   Івасик-Телесик (на гусці");

5.   Баба Я га (на мітлі);

6.   Іван-Царевич (на сірому вовкові);

7.   Вінні-Пух (за медом на повітряній кулі);

8.  Лікар Айболить (до Африки на ко­раблі).

 

Вікторина «Чи добре ти знаєш казку

 

0.  Толстого "Пригоди Буратіно, або Золотий ключик"» ?

1.   Хто такий Буратіно? (Дерев'яний хлопчик, головний герой казки)

2.   Скільки золотих монет було у Бу­ратіно? (П'ять)

3.   Із чого була виготовлена курточ­ка у Буратіно? (З паперу)

4.  Яку книжку продав Буратіно? («Аз­буку»)

5.   Хто такий Тато Карло? (Батько Буратіно)

6.  Де були чарівні двері? (У комірчи­ні у Тата Карло)

7.   Ким був Буратіно для Тата Кар­ло? (Сином)

8.   Скільки років черепасі Тортилі? (300)

9.   Хто був директором лялькового театру? (Карабас Барабас)

10. Хто така Мальвіна? (Дівчинка з бла­китним волоссям)

11. До якої країни завели Буратіно кіт і лисиця? (До країни Дурнів)

12. Як звали кота і лисицю? (Кіт Базиліо, лисиця Аліса)

 

 

Конкурс «Хто цей герой»

1.   Артемон;

2.   Гена;

3.   Балу;  

4.   Леопольд;

5.   Мальвіна;

6.   П'єро;

7.   Телесик;

8.   Тортіла;

9.   Мийдодир;

10. Каа.

Відповіді:

1.   Пес (О. Толстой «Золотий клю­чик»),

2.   Крокодил (Е. Успенський «Кроко­дил Гена і його друзі»).

3. Ведмідь (Р. Кіплінг «Мауглі») \.  Кіт (з однойменного мультфільму).

5.  Дівчинка (О. Толстой «Золотий ключик»).

6.  Хлопчик (О. Толстой «Золотий ключик»)

7.   Хлопчик (укр. нар. казка «Івасик-Телесик»).

8.   Черепаха (О. Толстой «Золотий ключик»).

9.   Умивальник (К. Чуковський «Мийдодир»).

10. Удав (Р. Кіплінг «Мауглі»). Конкурс «Поетичний»

 

 

 

 

Серед значної кількості книжок багато є поетичних творів, тому обі­йтися без віршів ніяк не можна. По­слухайте уривки віршів і назвіть їх авторів.

1.Дрімають села.

   Ясно ще

   Осіннє сонце сяє.

                 Та холодом осіннім вже

                 В повітрі повиває... (/. Франко «Дрі­мають села...»)

2.   Тече вода з-під явора

Яром на долину.

Пишається над водою

Червона калина. (Т. Шевченко «Тече вода з-під явора»)

               3.Поблискують черешеньки

                  В листі зелененькім.

                  Черешеньки ваблять очі

                  Діточкам маленьким. (Леся Українка «Черешні»)

4. ...Світає.

Край неба палає,

Соловейко в темнім гаї

Сонце зустрічає. (7". Шевченко)

                  5.На зеленому горбочку .

                     У вишневому садочку

                     Притулилася хатинка.

                     Мов маленькая дитинка. (Леся Укра­їнка «На зеленому горбочку»)

 

Підбиття підсумків. Нагородження най­активніших учасників.

Додаток

НАКАЗ ЧИТАЧЕВІ

1.   Бери книгу чистими руками.

2.   Не згинай листочків у книзі, ко­ристуйся закладкою.

3.   Вибирай в бібліотеці книгу таку, яку ти зможеш прочитати.

4.   Коли читаєш, одразу визначай і пояснюй     собі все незрозуміле.

5.   Прочитавши книжку до кінця, по­думай, що було відомо раніше.

6.  Вчасно повертай книгу до бібліо­теки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДЕНЬ ВОДИ

 

Експедиція « Краса та біль України»

 

Вчитель. Чергове засідання екологічного гуртка я хочу відкрити загадкою:

В'ється стрічка голуба, де трава зелена,

Напуває стрічка ця ясени і клени,

У спекотний літній день радо зустрічає

І привітно до гостей хвильками киває. (Річка)

Наша річка

Сама собою річка ця тече,

Маленька річечка, вузенька, як долоня,

Ця річечка — Дніпра тихенька синя доня,

Маленька донечка, без імені іще.

Ця річечка тече для клена і для мене,

її тоді я бачу, коли сплю.

Я річечку в городі в нас під кленом.

Як тата й маму, і, як мед, люблю.

М. Вінграновський

Вчитель.

  • Діти, про яку річку розповів нам поет?
  • Так, про притоки Дніпра, А в нашій протікає річка Південний Буг і ось ця маленька річечка живить його.

— Хто був біля річки? Розкажіть про неї.

Ріка — не тільки вода, це й мешканці річки, й рослини.

 

 

Учень. Відгадайте загадки про рослини і тварин водойм.

Гойда-гойда,  хить та хить, —

Щось на вітрі шелестить.

Гей, на вітрі, над водою,

Щось тріпоче бородою. (Очерет)

Стоять красуні на воді.

Вінки в них білі й золоті. (Водяні лілії)

У батьків і діточок

Весь одяг з копієчок (Риба)

У воді сидить охоче,

Та не риба і не рак.

Вистромля великі очі.

1 співає: кум-квак. (Жаба)

 Вчитель.

— Діти, а хто ще живе в річці?

— Які рослини ростуть у воді?

В річці життя вирує від берега до берега, від поверхні до дна: снують у воді малькі риби, комахи, повзають личинки, молюски, звиваються п'явки, стрибають водяні блошки, рачки, дафнії. Річка без дафній жити не може. Кожну хвилину в кожній краплині річкової води з'являється, живе і вмирає безліч маленьких істот, рослин.

Учень. А чи бачили ви в річці молюсків? (Демонструє малюнок).

 Це — молюск беззубка. Відкрити її важко, а розбити легко. Беззубка дихає і їсть, пропускаючи крізь себе воду, таким чином очищаючи 40—       50 л води. Беззубок і її родичів багато у річці, треба тільки, щоб вони були завжди і щоб ніхто їх не знищував.

 

 

Вчитель. До нас завітав сам Водяник.

 Екологічна сценка

Водяник. Чую, хтось стурбовано говорить у

моїх володіннях. А-а, та це ж водомірки. Чи

бачили ви, діти, таких комах, які мчать по

поверхні води, як ковзанярі по льоду?

1-а водомірка. О, я, сестричко, не втримуюсь

 на воді, тону!

2-а водомірка. Нечистим духом пахне!

1-а водомірка. Гинемо ми!

2-а водомірка. А як же річка! Хто врятує її?

1-а водомірка. Може, люди?

Водяник. Ой, нечистий дух! Невже це він отруїв водомірок? Як ви думаєте?

Вчитель. Чим забруднюють люди річки? Які заборонні знаки ви поставили б на березі річки?

Сьогодні ми познайомилися не з усіма мешканцями річки. Але головне, — що ви

знаєте — річка — не просто вода. Це дім, де живуть різні і незвичайні істоти. їм потрібен дім, і вони йому потрібні. Чиста вода потрібна всім, без неї неможливе життя на Землі.

 

Всі загони прийняли участь в експедиції по розчищенню джерела на окраїні с. Мощене

 

           

 

 

 

ДЕНЬ ЄВРОПИ

 

1. Земля у всесвіті – краплина,

На ній вода й  материки,

Неповторні всі її частини,

Що розвиваються віки.

2.  Єднає нас, людей, планета,

Яка у Всесвіті одна,

І той, хто близько, чи далеко,

Тобі мов брат або сестра.

1.  Куточків  різних на Землі багато,

Європа серед них – найкраща над усім,

бо саме тут нас народила мати.

Європа – наш великий спільний дім.

2. Вітаємо вас усіх, шановні Європейці!

ЄВРОПА

Короткі відомості

 Площа - 10,5 млн км кв.

 Кількість населення - 745,3 млн чол.

 Найбільша країна - Російська Федерація - 17,1 млн км кв.

Найменша країна -Ватикан - 0,44 км кв.

 Найвища точка -г. Ельбрус - 5633 м

Найдовша річка -Волга (Російська Федерація) - 3688 км

Найбільше місто -Париж (Франція) — 9,6 млн чол.

 

 

  1. Найпрекрасніша планета Всесвіту -Земля – знала за часи свого існування всього: і доброго і злого. Але ті випробування, що випали на долю людства у ХХ столітті, змусили замислитися: куди ми йдемо, що нас чекає?
  2. Після Другої світової війни зруйновані країни Західної Європи вирішили об’єднатися. Так утворився економічний союз країн Європи, який здатен конкурувати з найбагатшими країнами світу.
  1. То що ж це за організація?

2.   Так, здогадалися.

       Ім’я – Європейський Союз.

       Дата народження – 9 травня 1950 р.

  1.  Місце народження – Франція.
  2.  Засновник – Міністр закордонних справ Франції Роберт Шуман.
  1. Склад – на початку це були Франція. ФРН, Італія і країни Бенілюксу.
  2. В 1970 рр. союз поповнився Великою Британією, Данією, Ірландією, а в 1980 рр. приєдналися Греція, Іспанія, Португалія.
  1. Національність – населення країн, що входять до Євро спільноти, складає в сумі 384 млн. осіб, з 2004 р. налічує 25 країн.
  2. Отож розпочинаємо вікторину

 

                    « Галопом по Європі»

 

1. Першу карту, на якій була зображена Європа, Азія та частина Африки склав давньогрецький вчений                                            ( Ератосфен)

2. Перший збірник карт України склав у 1650 р. французький інженер                    ( Гійом де Боплан)

3. найвища гірська вершина Європи висотою 4807 м – гора            (Монблан в Альпах)

4. Країна гейзерів та вулканів   ( Ісландія)

5. Столиця  Ісландії є одним із найчистіших міст світу. Це місто                    ( Рейк’явік)

6.. Найдовша річка Європи         ( Волга)

7. Скільки країн Європи перетинає друга за довжиною річка  Європи  - Дунай.        ( 10)

8. Найменша Європейська країна , площа якої 0,44 кв. км.    ( Ватикан)

9. Третя за довжиною річка Європи     ( Дніпро)    

10. Найбільший півострів  Чорного моря.      

          ( Кримський)

.Конкурс 2.

Кожна країна розвивається своїм шляхом; віками формуються її культура, мова, менталітет. І кожна країна має щось, що вирізняє її серед інших. Інколи предмети чітко і безпомилково вказують нам, до  культури якої країни вони належать. Пропоную вам :пробувати визначити, до культури якої країни належать предмети, що знаходяться у моєму мішечку.

(Дістають предмети і називають  країну, яку цей предмет символізує).

Наприклад, , аудіокасета із записом музики Бетховена (Німеччина), пачка чаю (Англія), портрет  Джоконди (Італія), твори Шекспіра (Англія), парфуми(Франція), банка маслин (Іспанія) тощо.

 

Конкурс 3.

Гра « Так !»  чи « Ні !»

1. ЄС як союз держав членів Європейської співдружності було створено згідно з договором про ЄС.                                                    (Так)

2. Україна є членом ЄС.                        ( Ні)

3. Грошова одиниця ЄС – євро             (Так)

4.До ЄС входять 20 країн                      ( Ні )

5. На прапорі ЄС 12 зірок. Для європейців це символ: 12 країн – засновників, - 12 апостолів.       ( Так )

6.Рішення у ЄС приймаються меншістю голосів   

( Ні )

7.26 лютого 2001 р. відбулося ухвалення Хартії основних прав людини, яка вважається тріумфом європейської демократії.    ( Так)

8.Єс керується принципом поваги до національної самобутності, демократії та фундаментальних прав людини.                         ( Так).

 

Звучать музичні номери  та діти показують танці народів Європи. Підводяться підсумки гри. Відзначаються переможці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДЕНЬ КВІТІВ

 

 

Мета. Виховувати любов і бережливе ставлення до: квітів і природи взагалі.

Обладнання. Виставка квітів, вишивки, макраме, малюнки квітів.

Плакат.

Свято квітів! Свято! Свято!

Всі на свято! Всі до нас!

Ведуча. Наш табір має традицію щоліта про­водити виставку квітів. Квіти ростуть повсюди. І якщо вони достойні віршів, пісень, легенд і пере­казів, то і не менш достойні, щоб на їх честь орга­нізовувати свято.

(Звучить музика П. Чайковського «Вальс квітів». Кружляють у танці учасники свята в кар­навальних костюмах квітів, а потім виконують пісню «Лине музика літа», муз. і сл. О. Лобової).

Ведуча. Квіти — вічні супутники нашого життя. Вони, як музика, створюють піднесений настрій, надихають на творчість.

Жодну з рослин так щедро не оспівували по­ети різних народів, як троянду. З цією рослиною пов'язані різні високі людські почуття. Це і краса, : радість, і любов, і гордість, і мудрість, і слава.

Вважалось, що червона троянда — символ зем­ного миру, материнства і смерті, захоплення і пристрасті. Біла — духовність, чистота, дівоча не­винність. А вінок з троянд — це небесна радість, нагорода за доброчинність.

(Виходить дівчина Троянда).

Троянда. Греки мене вважали даром богів. За сло­вами Анакреона я утворилася із білосніжної піни, що покривала тіло Афродіти, коли богиня краси і кохання вийшла після купання з моря. Побачивши цю квітку, боги її оббризкали нектаром. І цю білу троянду принесли в храм Афродіти.

Але, коли Афродіту вразила жахлива звістка про те, що її коханий Адоніс був смертельно ранений вепром, вона, забувши про все, біжить до гаю Піфона, де ле­жить її милий. Афродіта біжить, не звертаючи уваги на гострі колючки троянди, які ранять її ноги. Кілька крапель крові Афродіти впали на пелюстки білої тро­янди, і вона стала яскраво-червоною.

(Звучить пісня « Червона троянда» ).

 

 

 

Ведуча.

Квітка я ніжна, низенька, дрібна.

Як запахну приходить весна,

Фіолетовий цвіт мій з п'яти пелюсток,

Квітну я довго в лісі серед інших квіток.

— То як називається ця квітка?

Відповідь. Фіалка.

Ведуча. Вірно. Фіалка була символом скромності.

Дуже любила ці квіти відома актриса Сара Бернар, Жозефіна — жінка Наполеона Бонапарта та німець­кий поет Гете, який, прогулюючись, розсівав на­сіння фіалок навколо Веймару і згодом всі околиці були покриті чудовим килимом фіолетових фіалок.

(Дівчатка виконують танок, в руках у кожної квітка).

Ведуча. Не можна дивитись без хвилювань на стрункого і граціозного нарциса. Промениста ніж­но-біла квітка завжди трохи нахилена набік, а якщо вони ростуть біля водоймищ, то таке вражен­ня, що нарцис любується своїм відображенням.

Нарцис. В один із спекотних днів мене мучила спрага, і я нахилився до води. В прозорій воді струмка я побачив своє відображення, й так був зачарований, що закохався в себе.

(Звучить пісня Г. Татарченка, сл. В. Крищенка «Білі нарциси» ).

Ведуча. Діти, яка квітка зацвітає першою?

Відповідь. Підсніжник.

Ведуча. Так. Це найперша весняна квітка. Підсніжник — ранній посланець весни. Про нього є така легенда.

Підсніжник. Колись, як перші люди були вигнані з раю, падав сніг, і Єва дуже замерзла. Щоб її зігріти і звеселити надію, декілька сніжинок перетворились на ніжні квіти підсніжника, що й став провісником тепла, символом надії і сподівань на краще.

Ведуча. Символом добра і ніжності є ромашка. Це дуже красива квітка у віночку. Ромашки схо­жі за формою на парасольки і за легендою вони з давніх давен були парасольками для степових гномиків. Якщо починається дощ, то гномики ховаються під па­расольку ромашки і залиша­ються сухими.

(Під звуки пісні «Ромашки спрятались» дівчата в ромашкових віночках виконують танок).

Ведуча. Символом краси і вроди, мрій про щастя, про вірну і взаємну любов є квіт­ка волошки.

У мене на городі за­цвіли волошки,

Зацвіли волошки, зацвіли волошки,

Тим я тебе полюбила, що чорнявий трошки,

Що чорнявий трошки.

Російська    назва    цієї квітки    «василёк»     похо­дить   від   імені   молодого хлопця.   Його  зачарувала і загубила русалка. Затягнений нею в поле, він перетворився на синю квітку, що нагадує своєю красою глибоку воду. З того     часу цвітуть волош­ки в житі, їх зривають    польові русалки і плетуть вінки, які одягають     на голову. Тому у віночку ця квітка є символом людської відданості, уміння бути корисним. А всього в українському віночку — 12 квіточок, і кожна — лікар, оберіг.

Ведуча. У Наталі Забіли є гарний вірш.

Недавно ще гуляла метелиця,

Іще лежить в низинах сніг.

 А вже барвінку листя стелиться,

Зеленим килимом до ніг.

Воно під снігом і під кригою

Всю зиму зелень берегло.

І перше стрінуло з відлигою

Весняне сонце і тепло.

Існувало повір'я, що ця рослина оберігає від ча­клунів. Ось він, Барвінок.

(З'являється хлопчик у костюмі барвінка і ви­конує пісню «Стелися барвінку»).

Ведуча. Ця квітка була улюбленою квіткою Жан-Жака Руссо. Він її безмірно любив. Вона не має запаху, але квітне й тоді, коли фіалка давно вже стає мертвою. (Звучить мелодія «За світ встали козаченьки»).

Ведуча. Лілією долин називають конвалію в Греції, а в Україні — Марусині сльози.

Конвалія. Лілією долин мене називають в Англії, Данії, Франції, Італії, Іспанії. Травневим дзвоником називають у Німеччині, а росіяни — «ландышем». Я була улюбленою квіткою Софії Ковалевської, Лесі Українки, Чайковського, Менделєєва, Брюсова.

Ведуча. Символом краси була не лише квітка маку, а і його плід. У серпні він дозріває. Тоді в Україні відмічають свято Маковея. В цей день ви­пікають пироги і коржі з маком і медом, освячу­ють мак в церкві, й потім освячені маківки стають оберегом родинного спокою.

Про мак складено чимало пісень, легенд, хоро­водів, прислів'їв. На весіллях в Україні дівчата прикрашають голови вінками з маку, а хлопці мак прикріпляють до петлиць.

Мак — одна з улюблених в народі рослин — сим­вол молодості, краси, дівочої вроди. (Усі учасники з різними квітами в руках вихо­дять на сцену і викону­ють пісню «Музика землі». Муз. і сл. А. Житкевича).

Учасниця свята.

 Люби природу не як символ

 Душі своєї.

Люби природу не для себе,

Люби для неї.

Квіти це історія народу.

Квіти це наша природа.

Квіти це ми.

Ведуча. Квіти прикрашають наше життя, да­рують людям радість, приносять спокій і відпо­чинок. І не зривайте цю красу, бо вона — душа землі.

Дякуємо за увагу. До зустрічі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДЕНЬ КАЗКИ

 

                                      Хід проведення.

 

В першій половині дня проводиться конкурсно – розважальна програма « Казковий вернісаж», на нього запрошуються глядачі з інших загонів. Проводиться виставка дитячих  малюнків « Моя улюблена казка». У кожній команді по сім учасників.

 

Конкурс « Хто є хто?»

 

За іменами цих літературних та казкових героїв згадайте, хто вони?

Аліса ( лисиця)

Каспер ( привид)

Вуді ( дятел)

Тортила ( черепаха)

Мойдодир ( умивальник)

Балу (ведмідь)

Айболить ( лікар)

П’ятачок (поросятко)

Арієль ( русалочка)

Іа (ослик)

Базиліо (кіт)

 

Конкурс «Казковий предмет»

 

Яких відомих літературних героїв характеризують ці предмети?

  • кришталеві черевички (Попелюшка)
  • кошик із пиріжками (Червона шапочка)
  • довгий дерев’яний ніс ( Буратіно)
  • золоте яйце ( Курочка ряба)
  • тюльпан, з якого виросла дівчинка
  •  ( Дюймовочка)
  •   блакитне волосся ( Мальвіна)

 

Конкурс « Друзі героїв»

 

Доповни казкового героя його другом

  • Буратіно ( Мальвіна )
  • Крокодил Гена ( Чебурашка )
  • Вінні – Пух (П’ятачок )
  • Кіт Матроскін і  (собака Шарік )
  • Круть і (Верть)
  • Чіп і  ( Дейл )
  • Вовк і ( Заєць)

 

Конкурс капітанів

 

Ви казковий герой казки « », щоб ви змінили б у поведінці свого героя, щоб казка мала інший кінець. Назва казки і героя дістається капітанові згідно жеребкування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конкурс « Музичний»

 

З якого мультиплікаційного фільму ця пісня, який герой її виконує?

 

Заключна частина.

Підведення підсумків конкурсної гри.

Огляд дитячих малюнків.

 

Друга половина дня

 

  1. Інсценізація казки на « сучасний лад» або « зміни казку»

( Загони інсценізують  українські народні казки на свій лад )

Загін «Сонечко» показав ляльковий театр.

Інсценізація казки  « КОЛОБОК»

 

 

Загін  «СТРІЛА» - « КОЛОБОК» на

 сучасний лад.

 

Загін « ПУМА – лідер» - казка « КОЛОСОК»

 

 

 

 

 

 

 

 

ДЕНЬ ГУМОРУ

 

 

 

 

Мета. Розвивати навички виразного читання гуморис­тичних творів. Виховувати естетичні смаки, по­шану до митців слова, відповідальність за до­ручену справу.

Обладнання. Портрети письменників Л. Глі-бова, С. Руданського, С Васильченка, С. Олій­ника, П. Глазового; книжкова виставка їхніх творів; кросворди для кожної команди; картки із запитаннями; фонозаписи гуморесок; тво­ри українських гумористів для нагородження переможців.

Вчитель. Я рада вітати вас на змаганні, у якому братимуть участь дві команди, щоб до­вести свою першість і здобути право називати­ся справжніми знавцями і любителями україн­ського гумору. Оцінювати сьогоднішнє змагання буде журі. (Представлення його членів).

 Наша гра складається з таких конкурсів: «Привітан­ня капітанів», «Кросвордний», «Смійтеся на здоров’я», «Сторінками гумористичних творів», «Малюнок-загадка».

Проведення конкурсів

1.  Привітання капітанів (оголошення назви, емблем команд )Кількість балів - 4.

2.  Конкурс «Кросвордний» (команди розгаду­ють кросворди «Гумор», «Байка» ).  Кількість балів - 6.

2.1. Кросворд «Сатира».

 

 

 

1с

 

 

 

 

 

 

 

2

 

А

 

 

 

 

 

 

 

3

 

Т

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

И

 

 

 

 

 

 5.Р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.  «Весною Муха ледащиця Майнула у ...» («Муха і Бджола»).

2.  Прізвище автора твору «Найважча роль».

3.  Риса характеру, яку втілює Лисиця з байки «Щука» Л. Глібова.

4.  «Він якраз нові будинки

       в ... приймає». («Заморські гості)

5.  Прізвище       українського письменника    -    автора співомовок.

6.  Повторення   окремих слів   чи   словоспо­лучень на початку віршованих рядків, строф.

Відповіді. 1. Садок. 2. Глазовий. 3. Хит­рість. 4. Дарниці. 5. Руданський. 6. Ана­фора.

 2.2. Кросворд «Байка»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2А

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

Й

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

К

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

А

 

 

1.  Працьовита героїня твору Л. Глібова.

2.  Перша ознака байки.

3.  «А у сумці стільки  ж  ...»   («Чудо  в  чере­вику» ).

4.  Прізвище автора оповідання «Свекор».

5.  Місто, в якому похований С. Руданський.

Відповіді. 1. Бджола. 2. Алегорія. 3. Двійок. 4. Васильченко. 5. Ялта.

 3. Мо­раль. 4. Бджола. 5. Іронія.

           Вікторина

         2. «Смійтеся на здоров’я»,

1.  Скільки яєць можна з'їсти натщесерце?

(Одне, останні не натщесерце)

2.  На яке дерево сідає ворона в дощ?

(На мокре)

3.  Скільки хвилин треба варити круте яйце: дві, три, п'ять?

(Його варити не треба, воно вже зварене)

4.  Де вода стоїть стовпом?

(В стакані)

5.   Що діється з червоною шовковою хусткою, якщо її опустити на 5 хвилин на дно моря?

(Буде мокрою)

6.  Якою хворобою на суші ніхто не хворіє?

(Морською)

7. Що у людини під ногами, коли вона йде по мосту?

(Підошва)

8.  По чому часто ходять і ніколи не їздять?

(По сходах)

9.  Як далеко в ліс може забігти заєць?

(До середини лісу, далі  він вже вибігає з лісу)

10.  Що станеться з вороною через три роки?

(їй ітиме четвертий рік)

11. Під яким деревом ховається заєць під час дощу?

(Під мокрим)

12.  Семеро братів мають по сестрі. Скільки всього сестер?

(Одна)

13.  Якщо кішка залізла на дерево, а тепер хоче спуститися по гладенькому стовбуру, як вона буде спускатися: головою вниз чи хвостом вперед?

(Хвостом уперед, інакше вона не утримається)

14.  Хто над нами догори ногами?

(Муха)

15.  На що схожа половина яблука?

(На іншу половину)

16.  Можна в решеті принести воду?

(Можна тоді, коли вона замерзне)

17.  Летіло три страуси. Мисливець одного вбив. Скільки страусів залишилося?

(Страуси не літають)

18.  Що знаходиться між містом і селом?

(Літера «і»)

19.  Що можна побачити із закритими очима?

(Сон)

20.  Коли чорній кішці легше всього зайти в дім?

(Коли двері відкриті)

4. Конкурс    «Сторінками    художніх    творів».

(Кількість балів - 15).

4.1.  Інсценізації байок Л. Глібова, співомовок С Руданського, гуморесок С. Олійника чи П. Глазового (за вибором команд)

 

 

4.2.  Учні відповідають на питання карток.

Картка №1  Яка байка Леоніда Глібова закінчується сло­вами:  «...А по мені найлучче жити, як мило­сердний Бог дає»?

 

Картка № 2 Який жанр твору П. Глазового «Тарас Бульба в Києві» за визначенням самого автора?

(Майже поема)

Картка  З Що подарував король панові за розгадані ко­заком загадки, за співомовкою С. Руданського «Король і запорожець»?                                

(Воєводство)

Картка 4 Назвати ім'я і прізвище  учня,  який хотів мати «без мороки три п'ятірки за уроки» з гу­морески С. Олійника «Чудо в черевику».

(Вася Боровик)

5. Конкурс «Малюнок-загадка» (кожна коман­да готує для суперників) - ілюстрація гумо­ристичного твору з питаннями:

-  Визначити назву твору.

-  Назвати  прізвище  письменника  -  автора цього твору.

-  Назвати  персонажів,   зображених  на  ма­люнку.

(Кількість балів - 3).

Підведення підсумків гри. Оголошення ре­зультатів конкурсів. Визначення переможців і нагородження їх збіркою П. Глазового «Сміхологія ».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДЕНЬ ЗДОРОВ’Я

 

 

Хто здоровий, той сміється,

Все йому в житті вдається

Він долає всі вершини,

Це ж чудово для людини!

Хто здоровий, той не плаче,

Жде його в житті удача.

 Він уміє працювати,

Вчитись і відпочивати.

Хто здоровий — не сумує,

Над загадками мудрує,

Він сміливо в світ іде

Й за собою всіх веде.

Бо здоров 'я — це прекрасно.

Здорово, чудово, ясно!

І доступні для людини

 Всі дороги і стежини!

 

На день здоров 'я  табір « Веселка» здійснив екскурсію до цілющого джерела в селі Котовка « Іванкова Криниця»

 

 

 

 

Діти ознайомилися із історією створення гідрологічної пам’ятки « Іванкова криниця» та попили цілющої води із джерела.

Були проведені конкурси, вікторини, діти нагадували прислів’я та приказки про здоров’я.

Далі маршрут проліг до Соломіївського млину.

 

 

 

 

 

 

В другій половині дня проводилися «Веселі старти»

 

 

Ведучий..

I. Передавання м'яча над головою від першого до останнього члена команди та у зворотному напрямку

Команда-переможець отримує один бал.   

II. Стрибки в мішку

Виходять по одному учасникові від ко­манд, беруть до рук мішки. За сигна­лом устрибують у мішок, стрибають у ньому до фіналу і назад. Потім пе­редають мішок наступному учасни­кові. (Команда-переможець отримує один бал.)

Музична пауза. Підбиття підсумків трьох конкурсів.

ІІІ. Гра-конкурс «Бій півнів»

На підлозі чи на землі малюється вели­ке коло.     В коло запрошують по одному учасникові від кожної команди. Грав­ці за сигналом починають відштовхува­ти одне одного, склавши руки в замок за спину. Кожний переможець дає своїй   ко­манді один бал.

ІV. Хто швидше?

На відстані 8—10 м від кожної команди лежить обруч. За сигналом перші гравці біжать до обруча. Пролазять у нього, кла­дуть його на землю і повертаються на міс­це. Потім біжать другі тощо. Виграє ко­манда, всі члени якої першими пролізли через обруч. (1 бал)

V. «Дружна пара»

Учасники — по двоє з кожної команди — з м'ячами, які тримають чолами, біжать до зазначеної позначки і назад. (Команда-переможець отримує один бал.)

VІ. Плиг та скік

Так щодня стрибає кожне зайченя!

Вибігай, дружок, мерщій,

 Покажи стрибок нам свій.

Двоє дітей (по одному від кожної коман­ди) одержують скакалки. За сигналом ве­дучого виконують стрибки через скакал­ку на обох   ногах. Хто довше проскаче, дає команді 1 бал. І так змагаються всі чле­ни команд.

Підбиття підсумків.

VIІ. «Пінгвіни»

Беруть участь усі члени команд. За сиг­налом перші учні затискують м'яч поміж колін, рухаються як пінгвіни до фінішу, повертаються назад, передаючи м'яч на­ступному гравцеві. (Команда-переможець отримує 1 бал.)

VIІІ. Хто спритніший?

Два стільці стоять на відстані 2—3 м спин­кою один до одного. На землі під стільця­ми лежить скакалка. Двоє учасників (по одному від   команди) сідають на стіль­ці, поклавши руки на коліна і притулив­шись спиною до стільця. За сигналом ведучого учні нахиляються,     намагають­ся висмикнути скакалку. Хто висмикне, дає   команді 1 бал. Потім сідає друга пара, і гра триває.

ІX. Хто швидше?

На відстані 6—8 м стоять попарно 4 стіль­ці. На двох стільцях лежать 10 яблук (чи будь-яких інших предметів). На двох про­тилежних -— стоять порожні кошики. По одному учасникові від кожної команди стають біля стільців, на яких стоять коши­ки. За сигналом біжать до яблук, беруть по 1 яблуку і несуть у корзинку, повертають­ся назад за другим гравцем і т. д., аж поки не перенесуть усі яблука в корзинку. Пе­реможець дає команді один бал. Беруть участь усі члени команд попарно.

Підбиття підсумків.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВЕСЕЛКОВИЙ МІСТ

 

Однією із форм роботи педагогічних колективів по обміну досвіду роботи є педагогічні мости під час яких педагоги діляться досвідом роботи та педагогічними знахідками. Ось і ми вирішили організувати такий педагогічний міст із сусіднім табором « Берізка», який працює при Тополівській ЗШ І-ІІ ст..

 

1-й учень.

Ми прийшли вас привітати,

І про табір розказати,

Про життя наше щоденне,

 Не святкове, повсякденне.

Такими душевними словами розпочалася наша зустріч

2-й учень.

Діти ми усі веселі,

Кожен з різної оселі,

Маєм навички чудові,

Поважаєм рідну мову.

3-й учень.

Ви із нами познайомтесь,

Зрозуміть нас не відмовтесь.

Наші думки поважайте,

Що не так, то вибачайте!

4-й учень.

Свої здібності і силу

Розвиваєм раз у раз

Щоби школі була втіха,

І щоб користь була з нас.

5-й учень.

В своїх помислах прямуєм

 До добра і до краси,

Щоби бути сильним духом,

І чистішим від роси.

6-й учень.

Все, що рідне, хай нам буде

Найдорожче і святе,

А шкільна наша родина

Найрідніша над усе.

 (Звучить     цикл     гуморесок     на    шкільну тематику).

* * *

Фото на згадку про зустріч

 

 

 

                        Відпочинок

 

 

                Змагання з  міні – футболу

 

 

Веселі переспіви

 

 

 

 

 

 

ДЕНЬ РОБІНЗОНА

Мета виховувати в учнів бережливе ставлення до природи, розвивати екологічне мислення, увагу, вміння орієнтуватися та виживати в екстремальних ситуаціях.

Гра розрахована на цілий день. У її проведені беруть участь всі загони табору.

Учитель. В Англії 25 квітня 1719 р. вийшла книга, якій судилося пережити століття і стати однією з найпопулярніших. Це книга Даніеля Дефо «Робінзон Крузо». її герой став улюб­ленцем багатьох поколінь дітей. Вони бачать у ньому людину мужню, винахідливу, людину, яка знайшла в собі сили не за­непасти духом у скрутних обставинах.

Його ім'я стало загальним. Робінзонами називають людей, які опинилися з природою сам на сам. Вийти переможцями зі складних ситуацій їм допомагають сила духу, добра фізична підготовка і, звичайно ж, знання природи. Адже в лісі є все те, що потрібне людині для життя.

 

 

Робінзон. Ось уже майже 300 років, як про мене дізнався весь світ! Хто б міг подумати, що доля так пожартує з мене! До­вгих 28 років я пробув на незаселеному острові в самотині. Мені пощастило, що доля закинула мене на острів, де цілий рік літо. А якби я потрапив у тайгу чи ліси України? Друзі, будьте до­питливими, вивчайте рідну природу, щоб ви змогли впоратися із суворою природою, залишившись із нею сам на сам.

Флора (ведуча). Скільки таємниць відкриється сьогодні під час нашої подорожі! Робінзон був озброєний рушницями, ви озброєні знаннями. Знавця рослин вони нагодують, дадуть йому притулок, вилікують від хвороб і травм, із рослин можна виготовити предмети особистої гігієни: мило, зубний порошок, мочалку, одеколон... У лісі можна написати листа без паперу й чорнила. Сьогодні ви переконаєтеся в тому, що нецікавих і некорисних рослин не буває.

 

 

 

 

 

 

  Конкурс «Лісовий аукціон»

Кожна команда по черзі називає рослини, що ростуть у цій місцевості. Переможцем уважається та команда, яка назве більше рослин.

* Конкурс «Лісовий ресторан»

Команди по черзі відповідають на запитання Робінзона.

1.    Як спекти хліб у лісі? (Виготовити борошно із жолудів дуба, з них же можна приготувати кашу; можна роздобути «підводний хліб» — висушити й подрібнити кореневища латаття, рогозу, очерету, комишу.)

2.    Як приготувати суп у лісі? (У суп замість картоплі й петруш­ки кладуть корені лопуха, замість м'яса — гриби, додають кропиву, щавель, очиток (заячу капусту), молодило (нагадує брюссельську капусту), борщівник (відвар на смак нагадує курячий бульйон, а листя — моркву.)

3.    Як приготувати лісовий чай, молоко та каву? (Молоко готу­ють із сирого насіння ліщини, яке розрізають, замочують на ніч і потім розтирають у ступці; далі заливають дев'ятьма частинами води й дають настоятися. Одержану масу про­ціджують або зливають і кип'ятять, додаючи трохи солі й цукру. Каву можна приготувати з підсмажених коренів цикорію, кульбаби, жолудів дуба.)

4.    Де взяти м'ясо в лісі? (Під деревами ростуть гриби, живуть молюски і т.д.)

 

 

 

 

 

*  Конкурс «Лісова аптека»

Команди по черзі відповідають на запитання.

1.    Де знайти в лісі йод і вату? (Мох сфагнум.)

2.    Як лікуються в лісі тварини?

3.    Які рослини відганяють комах? (Полин, чистотіл.)

4.    Де знайти зубну щітку в лісі? (Китник, деревне вугілля з липи, куничник, біловус.)

5.    Де знайти зубну пасту в лісі? (М'ята, відвар дубової кори.) Команди по черзі перелічують лікарські рослини, зазнача­ючи, від яких недуг вони лікують (або Флора називає рослини, а гравці говорять, при яких захворюваннях їх застосовують):

   подорожник (садна, опіки, укуси комах);

   мох сфагнум (вата, йод);

   чистотіл (проти бородавок);

   росичка (проти застуди, кашлю, бородавок, потогінний засіб);

   підбіл (проти кашлю);

   валеріана (заспокійливий засіб);

   конвалія (проти серцевих захворювань);

   суниці (проти шлункових захворювань, подагри);

   береза (бруньки для лікування травної системи);

   сосна (чоловічі шишки з пилком при захворюванні органів дихання);

   калина (кора — заспокійливий і протисудомний засіб);

   липа (потогінний засіб);

   шипшина, горобина, глиця ялини, сосни (проти цинги);

   дуб, черемха (фітонциди цих рослин убивають мікроорга­нізми).

Інсценівка «Лісовий карнавал»

Команди в костюмах лісових персонажів показують підго­товлену як домашнє завдання інсценівку.

Наприклад, лісовик утік із лісу, тому що там стало брудно, немає що їсти та й узагалі неможливо жити.

 Водяник — весь у мазуті, через те що водойми забруднені нафтопродуктами,— приніс лантух банок, пляшок, які він зібрав у річці. Лісовик прикрашений намистом із жолудів, каштанів, шишок.

Конкурс «Лісова канцелярія»

Команди відповідають, з яких рослин у лісі можна одержати «канцелярське приладдя»:

   лісові олівці (вугілля, отримане з ліщини, липи, жостеру);

   чорнило (бузина);

   папір (баговиння);

   клей (деревна смола, що витікає з дерева вишні чи акації).                                                  Конкурс «Робінзонів»

Команди по черзі відповідають на запитання.

1.    Які правила поведінки в лісі ви знаєте?

2.    Як правильно розпалити багаття в лісі?

3.    Які живі барометри допомагають вам у лісі?

4.    Яке значення лісу?

Конкурс «Краса врятує світ»

Конкурс на краще виконання командами вірша про природу. (Команди можуть приготувати вірш удома, або прочитати запропонований учителем, або згадати вивчений на уроках літератури.)

2. Конкурс легенд про квіти. (Легенду може розповісти Флора, а гравці повинні відгадати, про яку рослину йде мова, або учні самі згадують відомі їм легенди, можна показати інс­ценівку легенди.)

Підсумок

Робінзон і Флора читають вірш про ліс.

Коли до лісу ти ввійдеш як ворог,

Щоб нищити усе, що є навколо,

То не чекатиме він допомоги зовні,

                А мститиметься ліс тобі суворо.

                Але коли прийдеш до лісу ти як друг,

 То буде радісно тобі у гостях тут,   Й природи чудеса казкові

Розкриються тобі поволі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МІС – ТАБОРУ

Мета. Вчити дівчаток вмінню презентувати себе, розвивати комунікативні та артистичні здібності, тримати себе на сцені, вміти використовувати власні знання з найрізноманітніших галузей, розкрити осо­бисте неповторне, оригінальне «Я» кожної дівчинки; вчити узгоджувати свої дії з іншими конкурсантками; виховувати впевненість у собі, любов до себе, як до неповторної особистості, повагу до товаришів, вміння товаришувати.

Обладнання:

1)  кульки, плакати, квіти для оформлення залу;

2)  порядкові номери для конкурсанток;

3)  корони, стрічки з номінаціями для учасниць конкурсу;

4)  подарунки для учасниць конкурсу;

5)  цифри та відомості для журі;

6)  папір та чорний маркер для кожної учасниці;

7)  пластилін;

8)   гребінець, заколки, шпильки, резинки для кожної учасниці;

9)  паперові сукні.

(Лине музика, виходять ведучі).

 Ведуча. Доброго дня усім, хто завітав на наш чу­довий конкурс «.МІС – ТАБОРУ»

В чудеса не вірять люди.

Бо відомо всім давно.

Що чудес ми не зустрінем,

Крім казок і крім кіно.

Але раптом так буває, -

Чудо в табір завітає.

Ось і сьогодні, що за диво,

Чому в нас весело та галасливо?

Бо конкурс «Міні-міс красуня

лісова» сьогодні в нас.

І починати вже його нам час.

Прийшла нарешті довгождана мить

На конкурс конкурсанток запросить.

(Ведучий запрошує конкурсанток, називає їх іме­на ).

Ведуча. Перш ніж розпочати наш конкурс, дозволь­те представити компетентне журі нашого конкурсу.

(Представляють журі, пояснюють умови конкур­су)-

Конкурс І. «Візитка»   -

Умови конкурсу: за 1-3 хв. Представити себе

Ведуча. Щоб ми мали змогу ближче познайомити­ся з конкурсантками, пропонується конкурс «Візитка».  (Журі підводить підсумки конкурсу).

 Конкурс II. «Я господиня»

Умови конкурсу: за 1хв. зліпити якомога більше вареників.

Ведуча. Кожна дівчинка - це безперечно чудова майбутня господиня, яка вміє робити чудово будь-яку домашню роботу: прибирати, прати, прасувати і... го­тувати. І зараз ми матимемо змогу побачити, як наші конкурсантки вміють робити українські вареники.

(Журі підводить підсумки. Оголошуються резуль­тати конкурсу «Я сама» ).

Конкурс III. «Салон краси» -

Умови конкурсу: кожна конкурсантка повинна зробити асистенту вечірню зачіску та придумати оригінальну назву цій зачісці.

Ведуча. Безперечно зі мною погодяться усі, що дівчатка вміють не тільки гарно господарювати вдо­ма. Кожна з них це і чудовий візажист та неперевершений перукар. Своїми руками вони створюють не­повторну красу. І звичайна дівчинка перетворюєть­ся на принцесу. Ви скажете, що так буває лише в казці?! Ви помиляєтесь! Такі чудеса відбуваються під час конкурсу «Салон краси».

(Журі підводить підсумки. Оголошуються резуль­тати конкурсу «Господиня» ).

 

 

 

Конкурс IV. «Запитання відповідь» -

Умови конкурсу: за ЗО с дати відповідь на постав­лене запитання.

Ведуча. Наш наступний конкурс «Запитання -відповідь» допоможе нам визначити наскільки кмітливі, допитливі та ерудовані дівчатка.

Запитання до конкурсу. 1) На якому дереві ніколи не ростуть листочки?

(На сосні, ялині)

2)  Скільки ніг у собаки?

(У собаки лапи)

3)  У хлопця було 3 склянки вишень, вишні він з'їв. Скільки склянок залишилося?

(З склянки)

4)  Яка пташка має швидкість автомобіля?

(Страус)

5)  Як називається місце, де росте безліч дерев?

(Ліс)

6)  Чи можна воду носити ситом?

(Так. У вигляді льоду можна)

7)  Як називається сяюча космічна мандрівниця з льоду, пилу, яка летить по небу?

(Комета)

8)  Як називають волохатих слонів?

(Мамонтами)

9)  Ким спочатку був дідусь?

(Хлопчиком)

10)  Вересень, жовтень, листопад - це ...

(Осінь)

11)  Скільки лап у щуки?

(В неї немає лап)

12)  Скільки кольорів у веселки?

(7)

(Журі підводить підсумок. Оголошується резуль­тат конкурсу «Салон краси»).

   Конкурс V. «Алло, ми шукаємо таланти»

Умови конкурсу: кожна конкурсантка показує свій талант (за вибором: співає пісню, танцює, розповідає вірш, грає на музичному інструменті тощо).

(Журі підводить підсумки. Оголошується резуль­тат конкурсу «Запитання -відповідь»).

Музична пауза.

(Конкурсантки одягаютьсукні, які зро­били самі під керівництвом педагога).

Конкурс VI. «Модельні фантазії»

Ведуча. Через хвилинку ви станете свідками найцікавішого, найоригінальнішого конкурсу — «Модельні фантазії». Дівчата запропонують вам пе­реглянути вечірні сукні, що були створені ними за допомогою фантазії.

Дефіле « Модельні фантазії».

(Журі підводить підсумок. Оголошується резуль­тат конкурсу «Алло, ми шукаємо таланти» та «Модельні фантазії» ).

 

 

Музична пауза.

Журі оголошує результати усього конкурсу, визна­чається переможниця «Міс - табору». Усі учасниці отримують цінні подарунки та визнача­ються переможцями у номінаціях:

-  «Міні-міс Елегантність»;

-  «Міні-міс Посмішка»;

-  «Міні-міс Неординарність»;

-  «Міні-міс Сором'язливість»;

-  «Міні-міс Глядацьких симпатій»;

-  «Міні-міс Ніжність»;

-  «Міні-міс Ерудиція»;

-  «Міні-міс Скромність»;

-  «Міні-міс Екстравагантність»;

-  «Міні-міс Екзотика»;

-  «Міні-міс Надія»;

-  «Міні-міс Грація»;

-  «Міні-міс Загадковість».

Ведуча. Наш конкурс підійшов до кінця. Ми ба­жаємо нашим сьогоднішнім конкурсанткам завжди бути такими чарівними, неповторними, красивими, талановитими, надзвичайними. Дивуйте і зачаро­вуйте! Дивуйтеся і зачаровуйтеся! У світі стільки прекрасного! Щастя вам! До побачення. До нових зустрічей

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДЕНЬ ПІСНІ ТА ТАНЦІВ

Ведучий. Дорогі вчителі, учні, гості, всі, хто зі­брався в цьому залі!

Ведуча. Ми раді вітати вас на нашому пісенному вернісажі «Пісня буде поміж нас».

Ведуча. Гадаємо, що в залі зібралися шанува­льники рідного слова, рідної народної українсь­кої пісні.

Ведучий. Сьогодні ми хочемо побачити на ваших обличчях щиру і ніжну посмішку.

Ведуча. Веселий настрій і хвилювання.

Ведучий. Глибоку задуму і душевне переживання.

Ведуча. Якщо ми впевнимось, що ті пісні, які бу­дуть лунати, рідні і близькі вашому серцю

Ведучий. І ви будете нам підспівувати,

Ведуча. То ми будемо надзвичайно раді.

Ведучий. Нехай пісня з'єднає на мить наші сер­ця, наші душі в одне ціле.

Ведуча. І атмосфера любові і добра запанує в залі.

Ведучий. Тож щиро зичимо вам:

Ведуча. Радості і щасливих хвилин,

Ведучий. Душевного задоволення від хвилюю­чої пісні.

Ведуча. І приємного проведення часу разом з нами.

Ведучий. А зараз,., а зараз ми розпочинаємо наш пісенний вернісаж.

Разом. Пісня буде поміж нас.

1-й учень. Україна... Ми народилися в Україні, і нам безмежно дорога ця земля. Україна... Всю її не охопити думкою і уявою, а тим більше не розка­жеш словом, вона вміщається лише в серці,

пісні

1-й учень.

Для мене пісня, наче поклик долі,

Моє натхнення, дум стрімких політ.

Я йду із нею по життєвім полі

Й не зраджу їй до склону своїх літ.

 

2-й учень.

Як вчую пісню — серце стрепенеться, Збентежить душу тисячі жалів,

А чи весняно й дзвінко відгукнеться

Над полем жайвориний переспів.

3-й учень.

Для мене пісня — солов’їна мова,

Живильні сили хлібних колосків.

Люблю я щире українське слово,

Яке пройшло крізь збурення віків.

4-й учень.

Й дісталось нам від княжих літ,

Його не вбив копит ординський карб,

На крилах-рушниках несуть лелеки

Мого народу найцінніший скарб.

5-й учень.

Люблю я слово соковите, різне:

Дотепний жарт і вистук каблуків,

Народну думу й задушевну пісню,

І звичаї, обряди земляків.

6-й учень.

То корінь наш і світлоносні перли.

В них вищий зміст, духовності краса.

Я йду окиттям, щоб пісня не померла, Народу рідного жива душа.

7-й учень.

Веселка в небі висне,

Граючи в плесах вод.

Доки живе наша пісня,

Доти живе і народ.

 

Кожний загін представляє виконання української народної пісні, пісні про Україну, інсценізацію пісні, танки.

 

 

 

 

 

 

 

ДЕНЬ ЗАКРИТТЯ ТАБІРНОЇ ЗМІНИ

 

Добрий день!

В табір « Веселка» прийшли усі друзі.

Сонечка ніжні промінчики сяють,

Всіх дітей  до себе збирають.

Зібралось на свято нас тут багато.

Хай пісня чудова лунає завзято!

 (Пісня «Світ чудес»).

 1-а ведуча.

Зібрались дружно ми на свято

Сьогодні в урочистий час,

Щоб вам «спасибі» тут сказати

За славний відпочинок наш!

2-а ведуча.

Розмаїттям кольорів

Табір « Веселка» грає в нім.

1-а ведуча.

Веселко,  веселко  із сонця й води,

Ми чуйними й добрими будем завжди!

Всі разом:

Веселкове коромисло

Через табір перевисло

Один, два, три

Відпочили дружно ми!

2-а ведуча.

Ми нашу зміну закриваєм.

Чи готові загони? Ми зараз узнаєм!

«Сонечко» — так зветься наш перший загін.

Запам'ятався усім дуже він.

 Діти.

Сонце – це світло,

Сонце - тепло,

Сонце усього життя джерело!

 

Раз, два – сонце сяє.

Три, чотири – зігріває

Дітлахів наших усіх

І дарує дітям сміх.

 

Вийди, вийди, сонечко,

На дідове полечко,

На бабине зіллячко,

На наше подвір'ячко,

 

На весняні квітоньки,

На маленькі дітоньки.

Там вони граються,

З табором прощаються!

 

 1-а ведуча.

Другий загін усе дума та дума.

Зветься він, друзі, у таборі — «Пума».

 

 

Діти.

Ми – пуми, діти здорові,                                             

До змагань завжди готові!

 

Кожне діло                                                                                    

Треба знати                                                                                   

Як скінчити,  

Як почати.                                                                                      

 

Лідерами зростаємо

Силу духу маємо,                                                                      Всі здолаєм перешкоди,

і здобудем нагороди.

 

 2-а ведуча.

Також загін « Стріла»  є у нас,

Дружать діти повсякчас.

 

 

Діти.

Ми «Стріла» перемагаєм                                                            « Стріла»  - команда наша

Більше часу вже не гаєм                                                                Перемога буде наша.

Ми веселі, дружні і сміливі

Головне, що сильні і щасливі

 

1-а ведуча.

Всі загони в нас чудові

І до закриття готові.

Гостей дорогих в нас на святі вітаєм

І вам зараз, діти, ми їх представляєм.

(Назвати гостей).

2-а ведуча. Слово для привітання надається…

 

 

Тищук В. В. – начальнику табору « Веселка»

 

 

1-а ведуча.

В таборі у нас не скучали,

В святах чудових себе показали

я пропоную про це все згадати,

анонс своїх справ зараз нам розказати.

Концертна програма за участю загонів

 

2-а ведуча.

Увага! За справи наші чудові

Грамоти вручим вам загонові!

(Вручення грамот).

 

 

 

Табірна зміна була в нас чудова,

Весь для дітей відпочинок довкола,

 В таборі для нас гуртки працювали,

 Музичні години, де ми з вами співали

 

 Все у «Веселці»  тільки для нас ,

 Справи чудові для всіх повсякчас!

 

 Ми вдячні

За турботу про нас,

За смачні обіди, сніданки , дарунки,

За заходи всі, на асфальті малюнки

 За весь відпочинок і чуйних людей,

 За табір чудовий, де все для дітей!

 

Табір усіх обігрів

Він в табірну зміну, як вулик, шумів,

 Тут було все для дитячих потіх,

 Він відпочити усім допоміг!

 

 І за турботу про  наших діток

Ми вам даруємо гарний танок.

 

1- а ведуча.

До побачення, «Веселко»,

Каже тобі дітвора.

На прощання заспівати

Пісню табірну пора.

.

1- а ведуча

Весело відпочивали,

Та прощатись настав час.

 І на той рік будем раді

Зустрічати усіх вас!

 

 

 

 

  • ВЕСЕЛКОВЕ КОРОМИСЛО
  • ЧЕРЕЗ ТАБІР ПЕРЕВИСЛО.
  • ОДИН, ДВА, ТРИ,
  • ВІДПОЧИЛИ ДОБРЕ МИ!!!
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Шкель Татьяна Вікторівна
    Дякую за розробки, величезна робота. Молодець!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Артемова Вікторія Вікторівна
    Спасибо за разработки. Это колоссальный труд. Я тоже стараюсь придумывать для детей в школьном лагере что-то интересное.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
27 березня 2018
Переглядів
10426
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку