Мета і завдання:
розвивати творчі здібності учнів, прагнення до самореалізації та самовдосконалення, уміння лаконічно висловлювати свої думки;
розвивати логічне мислення учнів, увагу, пам'ять, швидкість реакції, кмітливість, допитливість, уміння знаходити вихід у складних ситуаціях і нестандартно підходити до вирішення проблем;
виховувати самостійність, активність і культуру поведінки;
підвищувати інтерес до математики;
виховувати почуття колективізму, взаємоповаги і взаємодопомоги, почуття відповідальності, згуртовувати учнівський колектив;
формувати навички змістовного проведення вільного часу.
1
Мета і завдання:
Обладнання: комп’ютер з мультимедійним проектором, грамоти, призи.
В залі оформлена алея плакатів з висловами про математику, які виготовили п’ятикласники. Грає музика. На екрані запущена презентація Power Point:
Ведучий. Ми сьогодні зібралися розважитися та поміркувати, повеселитися та подружитися.
СЛАЙД 1
Для участі у нашому конкурсі Гаррі Поттер та Математика ми запросили три команди п’ятикласників. Уявімо себе учнями славетної школи Хогвардц на церемонії розподілу по факультетам.
На екрані сюжет кінофільму
Познайомимось з нашими наймудрішими професорами школи – нашим журі
_______________________________________
________________________________________
________________________________________
Ведучий. Отож розпочнемо і надамо слово командам для представлення та захисту емблем, які вони готували заздалегідь.
Конкурс 1 оцінюється від 1 до 3 балів.
Слайд 2
Ведучий. Перед нами важкі двері підземелля куди ми хочемо потрапити і хто перший зможе їх відкрити виявить гра «Підказка»
Конкурс 2 оцінюється від 1 до 3 балів: 2 бал – вгадали слово з першої підказки,
2 бали з двох, 3 бали з трьох.
Ведучий. Двері нарешті відчинилися і перед нами страшенний звір. Хто ж це? Відповідь підкаже наступне завдання.
Кожен учасник команди отримує картку з прикладом, розв’язує і шукає картку з відповіддю на стенді. Коли команда збере усі 5 карток, то має скласти з них слово-відповідь.
Завдання для 1-ї команди
1. 298+ (240 • 198);
4. (25-0 + 75): 15 + 2;
5. (802 • 15 + 802 •15): 30 -294.
Відповідь: Пушок
Завдання для 2-ї команди
1. 82110 : 102;
2. 239-(235-15-9);
3. 357 + (177 +143) -616;
4. (15 + 185-0) -12 + 24;
5. (6798+ 18424-5798): 32.
Відповідь: Пушок
Завдання для 3-ї команди
Відповідь: Пушок
Конкурс 3 оцінюється від 3 до 9 балів: 9 балів – склали слово першими, 6 балів – склали слово другими, 3 бали – склали слово останніми, 0 балів- не зібрали усіх пазлів.
Гра із глядачами.
Ведучий. Бачу, що математику ви любите. А чи любите ви магію? Ми зараз перевіримо. Фокус з листом Мьобіуса
Щоб приспати Пушка нам потрібна музика. За одну хвилину поки грає арфа команди повинні за текстом всесвітньо відомої пісні «Королівська колискова» розв’язати приклад і знайти кінцеву відповідь. А ми підтримаємо їх оплесками.
Конкурс 4 оцінюється від 1 до 3 балів.
Ведучий. Ось ми і потрапили у підвал. Рушаймо до нових пригод.
Ведучий. На шляху Гаррі та його друзів нова перешкода - магічна рослина «Диявольські пути». Наше завдання розпутати їх. Пагони цієї рослини довгі, томи ми шикуємося у три шеренги. Капітани стають попереду.
Гра «Естафета»
Перед вами кросворд, який потрібно розв’язати, але один учень робить лише одну відповідь і йде в кінець шеренги.
Конкурс 5 оцінюється від 1 до 5 балів.
Ведучий. Наступне завдання команд зловити ключ. Відправляємося у політ. Допомагати своїм командам зможуть і уболівальники.
Конкурс 6 оцінюється по 10 балів за правильний варіант відповіді.
Ведучий. Настав час почути слово журі, оскільки продовжувати шлях зможе лише дві команди. Нагородження команди грамотою учасника.
Конкурс «Математичні шахи»
Правила прості- учасникам по черзі задаються запитання; якщо учасник правильно відповів, то він робить один крок уперед, якщо помилився, то залишається на місці, а на його запитання відповідає наступний учасник. Коли учні опиняються один перед одним, то оголошуємо дуель – питання лише для двох учасників. Хто не відповів той залишає поле бою. Переможцем оголошується той, чия команда дійшла до краю поля з більшою кількістю учасників.
Завдання.
Відповідь: 4
Відповідь: 4
Відповідь: 4
Відповідь: 1
Відповідь: 110
Відповідь: 1
Відповідь: 50
Відповідь: 7
Відповідь: 8
Відповідь: 3
Відповідь: 30
Відповідь: 3
Підсумки гри
Ведучий .А зараз слово має журі. (Журі повідомляє результати.)
Щиро вітаємо переможців. Дякуємо всім, хто брав участь у грі та у підготовці до неї, а також уболівальникам і журі. Нагородження команд фіналістів і переможців.
Протокол.
|
|
5а |
5б |
5в |
Конкурс емблем |
оцінюється від 1 до 3 балів. |
|
|
|
Підказка |
оцінюється від 1 до 3 балів: 2 бал – вгадали слово з першої підказки, 2 бали з двох, 1 бал з трьох. |
|
|
|
Пазли |
оцінюється від 3 до 9 балів: 9 балів – склали слово першими, 6 балів – склали слово другими, 3 бали – склали слово останніми, 0 балів- не зібрали усіх пазлів. |
|
|
|
Королівська колискова |
оцінюється від 1 до 3 балів. |
|
|
|
Естафета |
оцінюється від 1 до 5 балів. |
|
|
|
Завдання із сірниками |
10 балів за правильну відповідь |
|
|
|
Усього |
|
|
|
|
|
|
5а |
5б |
5в |
Конкурс емблем |
оцінюється від 1 до 3 балів. |
|
|
|
Підказка |
оцінюється від 1 до 3 балів: 2 бал – вгадали слово з першої підказки, 2 бали з двох, 1 бал з трьох. |
|
|
|
Пазли |
оцінюється від 3 до 9 балів: 9 балів – склали слово першими, 6 балів – склали слово другими, 3 бали – склали слово останніми, 0 балів- не зібрали усіх пазлів. |
|
|
|
Королівська колискова |
оцінюється від 1 до 3 балів. |
|
|
|
Естафета |
оцінюється від 1 до 5 балів. |
|
|
|
Завдання із сірниками |
10 балів за правильну відповідь |
|
|
|
Усього |
|
|
|
|