Розробка заходу з математики для 5 класу

Про матеріал

Мета і завдання:

розвивати творчі здібності учнів, прагнення до самореалізації та самовдосконалення, уміння лаконічно висловлювати свої думки;

розвивати логічне мислення учнів, увагу, пам'ять, швидкість реакції, кмітливість, допитливість, уміння знаходити вихід у складних ситуаціях і нестандартно підходити до вирішення проблем;

виховувати самостійність, активність і культуру поведінки;

підвищувати інтерес до математики;

виховувати почуття колективізму, взаємоповаги і взаємодопомоги, почуття відповідальності, згуртовувати учнівський колектив;

формувати навички змістовного проведення вільного часу.

Перегляд файлу

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Гаррі Поттер та Математика

Номер слайду 2

Номер слайду 3

 Гра «Підказка».1)   За це знижують оцінки2)   Відмінники їх роблять рідко3)   На них вчаться   (Помилки) 1) Запам'ятати їх всі неможливо2) За ними обчислюють3) Їх багато у довідниках (Формули) 1) Звичайно буває в центрі населенного пункту2) Вимірюється в квадратних одиницях3) В прямокутнику -це добуток довжини на ширину (Площа) 

Номер слайду 4

Пушок

Номер слайду 5

Шість на вісім сорок вісім,На два ділимо, п'ять припишемо,П'ять на дев'ять – сорок п'ять,Поспішаємо віднять: Поділити все на п'ять,П'ять додати, три віднять,Справа вліво прочитати,-Вийде час…

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Естафета

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Задача для команди №1

Номер слайду 11

Задача для команди №2

Номер слайду 12

Задача для команди №3

Номер слайду 13

№1№2№3

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Перегляд файлу

1

 

Гаррі Поттер і Математика

Математичний конкурс для учнів 5-х класів

 

Мета і завдання:

  •         розвивати творчі здібності учнів, прагнення до самореалізації та самовдосконалення, уміння лаконічно висловлювати свої думки;
  •         розвивати логічне мислення учнів, увагу, пам'ять, швидкість реакції, кмітливість, допитливість, уміння знаходити вихід у складних ситуаціях і нестандартно підходити до вирішення проблем;
  •         виховувати самостійність, активність і культуру поведінки;
  •         підвищувати інтерес до математики;
  •         виховувати почуття колективізму, взаємоповаги і взаємодопомоги, почуття відповідальності, згуртовувати учнівський колектив;
  •         формувати навички змістовного проведення вільного часу.

Обладнання: комп’ютер з мультимедійним проектором, грамоти, призи.

В залі оформлена алея плакатів з висловами про математику,  які виготовили п’ятикласники. Грає музика. На екрані запущена презентація Power Point:

Вступ.

Ведучий. Ми сьогодні зібралися розважитися та поміркувати, повеселитися та подружитися.

СЛАЙД 1

Для участі у нашому конкурсі Гаррі Поттер та Математика ми запросили три команди п’ятикласників. Уявімо себе учнями славетної школи Хогвардц на церемонії розподілу по факультетам.

На екрані сюжет кінофільму

Познайомимось з нашими наймудрішими професорами школи – нашим журі

_______________________________________

________________________________________

________________________________________

 

Ведучий. Отож розпочнемо і надамо слово командам для представлення та захисту емблем, які вони готували заздалегідь.

Конкурс 1 оцінюється від 1 до 3 балів.

Слайд 2

 

Ведучий. Перед нами важкі двері підземелля куди ми хочемо потрапити і хто перший зможе їх відкрити виявить гра «Підказка»

Слайд 3

Конкурс 2 оцінюється від 1 до 3 балів: 2 бал – вгадали слово з першої підказки,

      2 бали з двох, 3 бали з трьох.

Слайд 4

Ведучий. Двері нарешті відчинилися і перед нами страшенний звір. Хто ж це? Відповідь підкаже наступне завдання.

Кожен учасник команди отримує картку з прикладом, розв’язує і шукає картку з відповіддю на стенді. Коли команда збере усі 5 карток, то має скласти з них слово-відповідь.

 

Завдання для 1-ї команди

1. 298+ (240 • 198);

  1.                   (562 + 798) • 1298;
  2.                   (125 • 3 • 8 - 1380): 2 - 800;

4. (25-0 + 75): 15 + 2;

5. (802 • 15 + 802 •15): 30 -294.

Відповідь: Пушок

 Завдання для 2-ї команди

 1. 82110 : 102;

2. 239-(235-15-9);

3. 357 + (177 +143) -616;

4.  (15 + 185-0) -12 + 24;

5.  (6798+ 18424-5798): 32.

Відповідь: Пушок

Завдання для 3-ї команди

  1.                   (150 • 3 • 4 - 1380): 2 +90
  2.                   229 + (177 -143) +617;
  3.                   (368-265) • 115;
  4.                   (564+ 164-238)12.
  5.                   46556:103

 Відповідь: Пушок

 

Конкурс 3 оцінюється від 3 до 9 балів: 9 балів – склали слово першими, 6 балів – склали слово другими, 3 бали – склали слово останніми, 0 балів- не зібрали усіх пазлів.

 

Гра із глядачами.

Ведучий. Бачу, що математику ви любите. А чи любите ви магію? Ми зараз перевіримо. Фокус з листом Мьобіуса

Слайд 5

Щоб приспати Пушка нам потрібна музика. За одну хвилину поки грає арфа команди повинні за текстом всесвітньо  відомої пісні «Королівська колискова» розв’язати приклад і знайти кінцеву відповідь. А ми підтримаємо їх оплесками.

Конкурс 4 оцінюється від 1 до 3 балів.

Слайд 6

Ведучий. Ось ми і потрапили у підвал. Рушаймо до нових пригод.

Слайд 7

Ведучий. На шляху Гаррі та його друзів нова перешкода - магічна рослина «Диявольські пути». Наше завдання розпутати їх. Пагони цієї рослини довгі, томи ми шикуємося у три шеренги. Капітани стають попереду.

Гра «Естафета»

Перед вами кросворд, який потрібно розв’язати, але один учень робить лише одну відповідь і йде в кінець шеренги.

 

 

Конкурс 5 оцінюється від 1 до 5 балів.

Слайд 8

 

Ведучий. Наступне завдання  команд зловити ключ. Відправляємося у політ. Допомагати своїм командам зможуть і уболівальники.

Завдання із сірниками.( Слайд 9,10,11,12)

Конкурс 6 оцінюється по 10 балів за правильний варіант відповіді.

 

 

Ведучий. Настав час почути слово журі, оскільки продовжувати шлях зможе лише дві команди. Нагородження команди грамотою учасника.

Слайд 13

Конкурс «Математичні шахи»

Правила прості- учасникам по черзі задаються запитання; якщо учасник правильно відповів, то він робить один крок уперед, якщо помилився, то залишається на місці, а на його запитання відповідає наступний учасник. Коли учні опиняються один перед одним, то оголошуємо дуель – питання лише для двох учасників. Хто не відповів той залишає поле бою. Переможцем оголошується той, чия команда дійшла до краю поля з більшою кількістю учасників.

 

 

Завдання.

  1.        У сім'ї  три сини. Кожний з них має сестру. Скільки дітей в цій сім'ї?

       Відповідь: 4

  1.        Скільки розпилів треба зробити, щоб розрізати п’ятиметрову колоду на метрові?                                                                                    Відповідь: 4
  2.        Кавун коштує 2 гривні і ще пів кавуна. Скільки коштує кавун?

       Відповідь: 4

  1.         60 листків книги мають товщину 1 см. Яка товщина книги, що має 240 сторінок?                                                                      Відповідь: 2
  2.         Скільки в кімнаті котів, якщо в кожному з чотирьох кутків сидить по коту і проти кожного кота – по три коти?              Відповідь:4
  3.        Половина половини від числа це 1. Яке це число?

       Відповідь: 4

  1.         Назвіть найменше натуральне число.

       Відповідь: 1

  1.        Скільки вийде, якщо додати найменше двоцифрове і найменше трицифрове число?

                  Відповідь: 110 

  1.          Кількість грибів, що ростуть на грядці подвоюється кожної доби. Вся грядка вкрилася грибами за 6 днів. На який день грибами була вкрита половина грядки?                                                                                                  Відповідь: 5
  2.              Гномику на кожну ніч потрібна нова свічка, якою він освітлює собі дорогу, мандруючи печерами. Він може зробити одну нову свічку з 5 недопалків. Якщо в нього набереться 25 недопалків, то на скільки ночей вистачить йому нових свічок?                                                                                                  Відповідь: 6
  3.                По стовпу висотою 10 м повзе равлик. За день він піднімається на 5 м, а за ніч спускається на 4 м. Через скільки днів равлик досягне вершини стовпа?                                                                                                                Відповідь: 6
  4.                Якою цифрою закінчується добуток всіх натуральних чисел від 1 до 81?                                                                                                         Відповідь: 0
  1.                Скільки яєць можна з’їсти натщесерце?

               Відповідь: 1

  1.                Півень, стоячи на одній нозі важить 5 кг. Скільки він буде важити, стоячи на двох ногах?                                                 Відповідь: 5
  2.                На руках 10 пальців. Скільки пальців на 10 руках?

                    Відповідь: 50

  1.                У батьків 6 синів. Кожен має сестру. Скільки всього дітей у сім’ї ?

                                                                         Відповідь: 7

  1.                Каталися 2 синів на триколісних велосипедах, а батько на двоколісному. Скільки всього було колес?

                                                                         Відповідь: 8

  1.                З-під тину видно 6 пар кінських ніг. Скільки цих тварин у дворі?

                                                                         Відповідь: 3

  1.                Троє коней пробігли шлях 30 км. Скільки пробіг кожний кінь?

        Відповідь:  30

  1.                Яке число наказує, що роби?

       Відповідь: 3

 

 

Підсумки гри

Ведучий .А зараз слово має журі. (Журі по­відомляє результати.)

Щиро вітаємо переможців. Дякуємо всім, хто брав участь у грі та у підготовці до неї, а також уболівальникам і журі. Нагородження команд фіналістів і переможців.

 

Протокол.

 

 

5а

5б

5в

Конкурс емблем

оцінюється від 1 до 3 балів.

 

 

 

 

Підказка

оцінюється від 1 до 3 балів:

 2 бал – вгадали слово з першої підказки, 2 бали з двох, 1 бал з трьох.

 

 

 

Пазли

оцінюється від 3 до 9 балів: 9 балів – склали слово першими, 6 балів – склали слово другими, 3 бали – склали слово останніми, 0 балів- не зібрали усіх пазлів.

 

 

 

Королівська колискова

оцінюється від 1 до 3 балів.

 

 

 

     Естафета

 

оцінюється від 1 до 5 балів.

 

 

 

 

Завдання із сірниками

10 балів за правильну відповідь

 

 

 

Усього

 

 

 

 

 

Перегляд файлу

 

 

5а

5б

5в

Конкурс емблем

оцінюється від 1 до 3 балів.

 

 

 

 

Підказка

оцінюється від 1 до 3 балів:

 2 бал – вгадали слово з першої підказки, 2 бали з двох, 1 бал з трьох.

 

 

 

Пазли

оцінюється від 3 до 9 балів: 9 балів – склали слово першими, 6 балів – склали слово другими, 3 бали – склали слово останніми, 0 балів- не зібрали усіх пазлів.

 

 

 

Королівська колискова

оцінюється від 1 до 3 балів.

 

 

 

Естафета

 

оцінюється від 1 до 5 балів.

 

 

 

 

Завдання із сірниками

10 балів за правильну відповідь

 

 

 

Усього

 

 

 

 

 

zip
Додано
6 квітня 2018
Переглядів
876
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку