Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Розробка заходу «Знайомство з майбутніми першокласниками»

Про матеріал

Розробка містить матеріал, який допомагає вчителю провести перше знайомство з майбутніми першокласниками та їх батьками. Задіяні четвертокласники та казкові герої.

Перегляд файлу
  1. Організація класу.  ( Клас прикрашений кульками)

- Вітаю вас, діти, у нашій школі. Сьогодні ви вперше переступили поріг нашого класу. Тут ви знайдете багато друзів, а найголовніше те, що ми будемо мандрувати дуже цікавою Країною Знань, яка відкриє нам багато таємниць. Але, щоб розпочати спілкування, нам потрібно познайомитись.

  1. Знайомство.
  • Мене звуть Леся Федорівна. Повторіть. А як звати вас? Назвіть, будь ласка, кожен своє ім’я голосно (діти називають). Ви почули? І я теж не почула. Може, ми говорили дуже голосно? Тоді промовте своє ім’я пошепки. Почули? Ні? Тоді як же нам познайомитись?
  • Я пропоную вам пограти зі мною гру «Знайомство у колі» ( кидаю дитині м’ячик, або передаємо м’яку іграшку, а вона називає своє ім’я і прізвище)
  • От, бачите, ми уже познайомились і можемо продовжувати з вами спілкуватися. Я зі своїми учнями-четвертокласниками чекали зустрічі з вами. То ж послухайте наші вітання.
  1. Вітання 4-класників.

1. Хочем всіх вас привітати, слова старались підібрати.

Шоб кожен раптом це відчув, щоб цього дня він не забув.

Шоб ворушилось щось в душі, у всіх, хто чує ці вірші.

 

2. Учіться малюки! Відкрийте світ науки.

Хай буде мрійним, радісним в науці ваш політ.

 

3. Сміливим будь, відмінником, та честю дорожи.

Шануй батьків та вчителя,  із книжкою дружи.

 

4.  Будь добрим, праці відданим, та старших поважай.

Навчися мови рідної. Люби свій рідний край!

 

5. Будьте ви привітні, добрі та ласкаві,

Щоб раділо серце, посміхались мамі.

 

6. Будьте ви розумні, дружні та ласкаві,

Щоб не мала вчителька клопоту із вами.

                                          Звучить пісня              .

 

  1. Інсценізація.

 

Б у к в а р и к (вітає гостей). Доброго дня , мої любі друзі! Я дуже радий вас бачити. Мене звати Букварик. Подивіться, який я гарний і дуже привітний,мене знають і люблять усі діти, бо я навчаю їх читати і писати, веду всіх школярів до прекрасної країни Знань.

     Діти, які зі мною дружать, стають розумними, вихованими, грамотними.

(На сцену виходить Баба Яга).

     Б а б а  Я г а (кривляється). Ой-йо-йой! Який хвалько! Розумними, грамотними стають...(Звертається до дітей). Діти, не вірте йому! Це я, Баба Яга, розумна і грамотна! Ви краще зі мною дружіть, і я навчу вас, навчу...(Чухає потилицю і думає). О! Будете разом зі мною  на мітлі літати!!! Ось так !!!         ( Баба Яга літає по класі на мітлі.)

   Б у к в а р и к.  Бабусю Яго, прошу Вас, беріть свою мітлу і летіть  звідси, не заважайте нам, я хочу з дітьми поговорити.

   Б а б а  Я г а. Ну, говори, говори, поки я відпочиваю.

    Б у к в а р и к.    Я веселий Букварик,  Гарний настрій маю.

                                Бо чудове свято в школі я сьогодні маю.

                                Так, так, так-так-так, гарний настрій маю.(2 р.)

     Баба Яга  на останніх словах перебиває Букварика, співає і стрибає з мітлою.

    Б а б а  Я г а.   Так-так, так-так-так, високо стрибаю! (2 р.)

    Б у к в а р и к.  Бабо Яга, Ви знову нам заважаєте!

    Б а б а  Я г а. Неправда, я не заважаю, я розважаю і вчу, вчу, вчу...всіх літати на мітлі!

    Б у к в а р . Бабусю, але до школи діти ходять не для того, щоб на мітлі літа- ти!

  Б а б а   Я г а. Цікаво, а для чого діти ходять до школи?

    Б у к в а р и к. Ану, дітки, підкажіть Бабі Язі, для чого учні відвідують школу.

    Діти відповідають.

    Б у к в а р и к. Молодці! Правильно! У школі діти вчаться читати, писати, раху- вати, гарно поводитися

    Б а б а   Я г а.  Он як! Ну добре. Тоді я вчитиму дітей...(Думає).Я вчитиму дітей розгадувати загадки!

    Б у к в а р и к.  Я переконаний у тому, що діти і самі вміють розгадувати загад- ки.Так, діти?.

   Б а б а   Я г а. А ось я зараз перевірю. Ану ж бо,  відгадайте мої загадки!

 

1. Хто утік  від баби з дідом, Не міг сидіти на вікні,

    Зустрів у лісі різних звірів І кожному співав пісні?

                        2.  Кого з соломи дід зробив бік смолою засмолив?

 3.  Хто маленький і руденький, Хвостик пухнастий має,

      З гілки на  гілку стрибає, Шишки, горішки збирає?

                         4.  Хто влітку медом ласував досхочу малини мав,

                              А як впав глибокий сніг - він поспати трохи ліг?

  5.  Хто влітку носить сіру шубу, Взимку білого кожуха,

       Має з тріщиною губу. Косі очі й довгі вуха?

                           6.  Хто маленький, сіренький  На соняшник сів.

                                Надзьобався, зацвірінькав  І далі полетів?

    7.  Хто гнізда свого не має,  яйця іншим підкладає,

         Та у лісі в холодку  все кує: ку-ку, ку-ку?

Б а б а   Я г а. (здивовано). Ну що це за діти? Всі мої загадки розгадали! А ось де я живу-ніхто не скаже, бо ніхто не знає.

Б у к в а р и к.  А може, хтось з дітей скаже, де живе Баба Ягя?       

Б а ба   Я г а.  А у яких казках ви мене зустрічали? Діти відповідають.)

 

Б а б а  Я г а. І звідки  ви про мене знаєте? А ось я покличу сюди моїх друзів. Ви нізащо не здогадаєтеся, хто вони і звідки .(Кличе).О-го-го го-го!

                                              На сцену виходить Червона Шапочка  і Вовк.

Б у к в а р и к. О, Червона шапочка. Ти куди ідеш?

Ч е р в о н а   Ш а п о ч к а . Іду до своєї бабусі в гості. Ще кілька днів і зовсім часу у мене не буде!

В о в к. О! Червона Шапочка йде. Зараз я нею поласую.

Ч е р в о н а   Ш а п о ч ка. Ой, вовче, а ти ніби не знаєш куди я поспішаю! Звичайно до своєї бабусі. Я їй несу... у мене для неї дуже хороша новина.

В о в к. Звичайно, ти їй пиріжки несеш.

Ч. Ш а п о ч. От і не вгадав. Я їй несу дуже хорошу новину і ти ніколи не відгадаєш, яку!

В о в к. Мабуть мама купила тобі нову шапочку або нову ляльку.

Ч е р в о н а   Ш а по ч к а.  А от і не вгадав! Мені мама купила портфель.

В о в к. Портфель? А з чим його їдять? Він дуже смачний?  Дай попробувати! Я такий голодний!

Ч. Ш. Ох і відсталий ти, вовче!Як можна не знати, що таке портфель? Думай, вовче, думай!

В о в к. (думає). Може це...

Ч е р в о н а   Ш а п о ч к а. Діти, допоможіть вовкові. ( Діти відповідають)

В о в к . А для чого він тобі?

Ч е в о н а   Ш а п о ч к а . Я до школи вже йду.

В о в к . Чого до тієї школи ходити?

Ч е р в о н а   Ш а п о ч ка. Як чого? Хіба ти все вовче знаєш?

В о в к. Так-так., я  знаю все. Треба швидко бігати, щоб зайців наздогнати, курочку вкрасти...

Баба   Я г а (пританцьовує) Ох! Як мені весело! Так весело , що самій хочеться співати!

                                                    Пісня « Каша»

Цікаво , а ви вмієте співати?

Діти відповідають.

Б у к ва р и к.  Давайте, заспіваємо Бабі Язі і усім нашим гостям.

                                                              Пісня  « Бешкетники»

Б у к в а р и к. Молодці, дітки! Ви мені дуже сподобались!

Б а б а   Я г а. А мені ви ще більше сподобались!!! Ви такі розумні, веселі!  Та дарма , що на мітлі не вмієте літати!

Б у к в а р и к. Мені, було дуже приємно з вами зустрітися. Сподіваюся, що наша зустріч не остання. Я вас навчатиму, ми помандруємо до казкової, прекрасної країни Знань. Приходьте до нас! Двері нашої школи гостинно для вас відчинені!

  Ч. Ш.           Ваша праця — це навчання.  Малювання і читання.

                     Додавання, віднімання...Це терпіння і старання.

                    Тільки трутень любить спати, мед готовий поїдати. ^

Трутнів серед нас нема, будем вчитись з усіма.

Вчитель. – А зараз, діти, казкові герої запрошують вас відпочити.

                        Фізкультхвилинка.   Танець « Каченята»

ВЧИТЕЛЬ. Діти, ви трішки відпочили, а тепер відгадайте загадку.

Стоїть веселий світлий дім,

Дітей багато дуже в нім.

Там пишуть і рахують,

Читають і малюють. (Ш кола).

 

                                      Вірш «Наша школа»

В світі є багато шкіл - гарних, старих, нових,

та найкраща – це моя в парку ялинковім,

гарні класи, коридори, картини, таблиці,

море зелені, вазонів, меблі і полиці.

Тут і будні, тут і свято, виставки, уроки,

Тут ми робимо нові до науки кроки.

Поруч вчителька хороша у всьому допоможе,

Нас помирить, нам підкаже щось добре, гоже.

Є за що любити школу: за великий, дружний клас

За уроки, за перерви, що завжди чекають нас.

Вчитель. Діти, а що потрібно брати з собою, ідучи до школи?   ( Відповіді дітей).

                   А тепер відгадайте загадки..

  1. Для письма, сказати прошу, що  потрібно взяти?... зошит
  2. Виводить букви і слова ота цікава штучка.

В руці виблискує здаля нова, гарненька … ручка.

3. Довгі палички кругленькі, сині, жовті, червоненькі.

    На папері походили, кольори свої лишили.

   Звуться палички оці … кольорові олівці.

4.Є чарівник у школі в нас, ану, вгадайте, хто він?

    Озветься – тиша йде у клас, озветься ще раз – гомін.

    Щоб не спізнитись на урок – нам голос подає дзвінок.

5. В сумці зошити, буквар.

Хто до школи йде? (Ш к о л я р).

 

Вчитель. А зараз послухайте, як збирався до школи малий Миколка.

                                  Малий Микола

Перший раз малий Микола  став збиратися до школи.

Олівця поклав у сумку,  книги, ручку, зошит, гумку,

М'яч, перо, граблі, подушку,  на обід м'яку пампушку,

Два ведмедики, лопату,  білочку руду, хвостату,

Лук і стріли, і рушницю,  ще й пухкеньку паляницю,

Ще стільця, стола і парту,  ще й географічну карту,

Трактора, машинку й мило…  Вже й надворі звечоріло.

Сів Миколка, дума думку: « А чи все поклав у сумку?»

Вчитель. А чи любите і знаєте ви казки? Які казки у  вас улюблені? Зараз я читатиму, а ви скажете, з якої це казки.

1. “…А Півник тим часом замісив тісто, приніс дрова, розпалив у печі, а Мишенята танцюють та в ігри граються…” (“Колосок”).

 2. “…Кізонько моя мила, кізонько моя люба, чи ти пила, чи ти їла?…” (“Коза-дереза”).

 

3. “…Не їж мене, я тобі пісеньку заспіваю…” (“Колобок”).

4. “…От Котик почув Півника, прибіг, забрав його у Лиски і поніс додому…”

(“Котик і Півник”).

5. “…хто, хто тут живе?   Я — Мишка-шкряботушка,  Жабка-скрекотушка,  Зайчик-побігайчик!

  А ти хто?…” (“Рукавичка”).

                                              (До всіх казок показую казкових героїв, а діти біжать до дошки і вибирають відповідну картинку, називають героя і перший звук у слові - відгадці).

  • Молодці, діти. А зараз ми знову з вами відпочинемо і пограємо гру.

Гра. «Будь уважний !»  

1.Хто хоче навчатися в школі - поплескайте в долоні.

2. -Хто буде в школі дотримуватись учнівських правил -піднесіть праву руку.

3. Хто не буде швидко бігати по коридору – піднесіть ліву руку.

4.  Хто буде уважним на уроках –встаньте

5. Хто на уроках не буде гратися- потупайте ніжками

6. Хто буде слухати вчителя- пожміть руку сусіду

7. Хто хоче вчитись на 10 і12 –потягніться високо до сонечка і скажіть так. Молодці

 

Гра « Інтерв’ю»

  • А зараз мікрофон до вас прийде, інтерв’ю у вас візьме.

Букварик.  Цікаво, а чи розумні дітки прийшли до нас? (підходить до діток і батьків і ставить запитання)

Для дітей: - Як тебе звати?

  • Скільки тобі років?
  • Що зараз – ранок, день, вечір?
  • Скільки сонечок на небі?
  • Скільки кольорів у світлофорі?
  • Яке твоє улюблене заняття вдома?
  • Який у тебе улюблений мультфільм? Чи казка?
  • На кого із рідних хочеш бути схожим?
  • Ким ти хочеш бути, коли виростеш?
  • Як звати твою маму? Тата?
  • Чи хочеш ходити до школи?
  • Чи є у тебе братик чи сестричка? Як звати?

Для батьків: - Яка улюблена страва вашої дитини?

  • Чим любить ваша дитина займатися у вільний час?
  • Чи навчилася ваша дитина зав’язувати шнурівки?
  • Чи хотіла сьогодні іти до школи?
  • Яку казку ви читали своїй дитині на ніч?

Букварик. –Дякую вам, дітки і батьки за гарне інтерв’ю. Я бачу, що тут зібралися найрозумніші майбутні першокласники і їх батьки.

                                              Квітуча галявина.

Вчитель. А зараз я пропоную вам побути у ролі маленьких художників - дизайнерів. Ми з вами створимо гарну квітучу галявину.

1 ряд – квіти, 2 ряд – метелики, 3 ряд – бджілки. Діти розфарбовують свої сюрпризи-малюнки.

Згодом на дошці створюємо квітучу галявину з квітів, метеликів і бджілок.

Посередині сонечко.

- То що ж у вас вийшло? Галявина з квітів, метеликів і бджілок. Я хочу, щоб ви були красиві, як квіти, працьовиті, як бджілки і веселі і життєрадісні, як метелики.

 Учень.              Запрошення в школу

Шановне дошкільнятко! Збирайся в перший клас.

Бо тут тебе чекають стежинки «Букваря»,

Твій клас, і дошка, й парта, й вчителька твоя.

Ти іграшку з полиці улюблену візьми,

Вона нам знадобиться, як попрацюєм ми.

Тебе матуся й тато до школи приведуть.

Роботи в нас багато – отож, у добру путь!

Тобі, дитино, в школі учитись і рости,

Тож май міцне здоров’я, і хай тобі щастить.

                      Пісня « Доброта»

 

                                                Додаток

          Пісенька Баби Яги

 

 

Я красуня лісова, знають мене всі.

Я ж літаю на мітлі швидше за таксі.

Вміє гарно танцювати з дітками Яга

та кульгає, шкандибає костяна нога.

 

Ех!

Будуть танцювати

Ніженьки мої.

Пісеньку співати

весело мені.

 

Танцювала, як могла, бачили усі.

Все старалася для вас, діточки мої.

А тепер платити час за оцей танок.

Заспівайте і мені пару пісеньок.

 

Ех!

Будуть танцювати

Ніженьки мої.

Пісеньку співати

весело мені.

 

 

 

 

 

 

 

 

Залишити відгук до розробки

Ця розробка бере участь у конкурсі «Класні керівники – супергерої». Її оцінювання доступне лише учасникам конкурсу. Деталі та умови участі.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!