Розробка заняття Освітній напрям: «Мовлення дитини» Тема: «Подорож до країни Продуктовії»

Про матеріал
Освітній напрям: «Мовлення дитини» Тема: «Подорож до країни Продуктовії» Мета: • розширювати уявлення дітей про продукти харчування; ввести в активне мовлення узагальнюючу назву «продукти харчування»; • ознайомлювати з артикуляційним апаратом; • збагачувати словник прикметниками; вчити добирати прикметники до іменників • розвивати слухову увагу, моторику мовленнєвого апарату, пам'ять, зв’язне мовлення; • виховувати у дітей бажання правильно харчуватися та дбайливо відноситися до власного здоров’я. Матеріали: презентація «Подорож до країни Продуктовії», інноваційна дидактична вправа.
Перегляд файлу

Освітній напрям: «Мовлення дитини»

Тема: «Подорож до країни Продуктовії»

Мета:  

  • розширювати уявлення дітей про продукти харчування; ввести в активне мовлення узагальнюючу назву «продукти харчування»;
  • ознайомлювати з артикуляційним апаратом;
  • збагачувати словник прикметниками; вчити добирати прикметники до іменників
  • розвивати слухову увагу, моторику мовленнєвого апарату, пам'ять, зв’язне мовлення;
  • виховувати у дітей бажання правильно харчуватися та дбайливо відноситися до власного здоров’я.

Матеріали: презентація «Подорож до країни Продуктовії», інноваційна дидактична вправа.

 

Хід заняття

І. Організаційний момент

Слайд (2)

Доброго ранку, рідний наш дім

Доброго ранку друзям усім

Вліво, вправо повернусь

Всім навколо посміхнусь

(Слайд3)

В: Привіт, дітки. До нас потрапив чарівний глобус. Кажуть, що з його допомогою можна опинитися у незвичайних, чарівних країнах. Давайте і ми спробуємо помандрувати. Заплющуйте очі, та робіть глубокий вдих, ми вирушаємо. (Слайд 4)

(Слайд 5)

В: Подивіться, де це ми з вами опинилися, як гадаєте? (відповіді дітей)

В: Так, схоже, ми з вами потрапили до країни Продуктовії. Чуєте, до нас хтось наближається….( виліт продуктів, діти називають кожен продукт)

В: Подивіться скільки мешканців прийшло, щоб нас зустріти. А як можна х назвати одним словом? Так, правильно «продукти». Давайте кожному мешканцю зробимо комплімент. Але спочатку скажіть мені, за допомогою чого ми з вами розмовляємо? Так, за допомогою ротика. Давайте трішки розімнемо наш мовленнєвий  апарат, щоб чітко вимовляти звуки.

(Слайд6)

(Слайд7)

Хліб який? – М’який, запашний, гарячий.

Сосиска яка? – М’ясна, смачна, копчена, варена, смажена.

Яєчня яка? – Смажена, смачна, гаряча. А якщо яйце зварити? Буде варене.

Сир який? – Твердий, жовтий, молочний.

Молоко яке? – Біле, рідке, запашне, смачне, тепле, холодне.

Цвітна капуста яка? – Біла, кучерява, корисна

М'ясо яке? – Смажене, тушковане, варене, запечене.

Масло яке? – Вершкове, солодке, запашне

Полуничка яка? – Червона, смачна, соковита.

В: Молодці, ви стільки компліментів зробили продуктам.

(Слайд 7)

В: Діти, скажіть будь ласка, як ви гадаєте яку їжу називають корисною, а яку шкідливою?  Давайте з вами подивимося що ж таке корисна та шкідлива їжа.

(Слайд 8)

В: Давайте тепер визначемо хто ж в продуктовії корисний, а кто шкідливий?

Д/г «Корисний-Шкідливий) (Слайд 9)

В: Молодці, тепер ви знаєте яка їжа корисна для вашого організму, а яка шкідлива.

Час нам повертатися додому та йти у супермаркет за покупками. Та спочатку, мешканці Продуктовії приготували для вас танок. Станцюй разом з ними.

 

 (Слайд 10) (Руханка «Танцюй з овочами)

 

 

(Слайд 11)

В: Ось ми з вами і опинилися у супермаркеті, та тут біда. Продукти загубили свої домівки. Давайте допоможемо їм повернутись у свої відділи. Пригадайте, які відділи з продуктами є у супермаркеті?

М’ясний відділ, Молочний відділ, Овочевий відділ, Хлібобулочний відділ, Рибний відділ, бакалія.

В: Доки ми скуплялися в супермаркеті, мама все зварила суп, та треба ще дізнатися який?

(Слайд 12)

Д/г Який зварила мама суп?

З риби – рибний

З курки – курячий

З сиру- сирний

З грибами – грибний

З молоком-молочний.

 

ІІІ Заключна частина.

В: Ми помандрували з вами, пограли, навіть суп поїли, але до тарілки супу чогось не вистачало. Відгадайте загадку, та скажіть чого не вистачало до супу.

На столі лежить продукт,

Але не овоч і не фрукт.

Є такі слова:

“Він усьому голова”

В хрустку скоринку одягнений

М’який чорний, білий …

Так, молодці, це хліб!. Пропоную вам вивчити віршик про хлібчик.

Він і чорний, він і білий,

і завжди він загорілий.

Як до столу ми йдемо,

то без нього не їмо.

1

 

docx
Додано
19 січня 2023
Переглядів
269
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку