Конспект заняття "Геометричні фігури. Лічба в межах 5" (молодша група)

Про матеріал
Тема: «Геометричні фігури. Лічба в межах 5» Освітній напрямок: «Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі» Мета: продовжувати вчити розрізняти і називати геометричні фігури: круг, квадрат, трикутник, куля, куб; вчити обстежувати їх зоровим способом; вчити визначати форму предмета та відносити до певної геометричної фігури; формувати навички лічби в межах 5, відносити останнє число до всієї групи предметів; розвивати увагу, кмітливість, пам'ять, зв’язне мовлення; розвивати вміння давати розвернуті відповіді на запитання; виховувати бажання дізнаватися нове.
Перегляд файлу

Тема: «Геометричні фігури. Лічба в межах 5»

Освітній напрямок: «Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі»

Мета: продовжувати вчити розрізняти і називати геометричні фігури: круг, квадрат, трикутник, куля, куб; вчити обстежувати їх зоровим способом; вчити визначати форму предмета та відносити до певної геометричної фігури; формувати навички лічби в межах 5, відносити останнє число до всієї групи предметів; розвивати увагу, кмітливість, пам'ять, зв’язне мовлення; розвивати вміння давати розвернуті відповіді на запитання; виховувати бажання дізнаватися нове.

Матеріал: презентація, інтерактивна вправа.

 

Хід заняття

 

І. Організаційний момент

Привітання (слайд2)

В: Дітки, сьогодні ми помандруємо в країну геометричних фігур, та познайомимося з її мешканцями. Ви готові до подорожі? Тоді заплющуйте очі, починаємо відлік 1,2,3…. До країни прибули.

 

ІІ. Основна частина

(слайд 3)

В: До нас ідуть мешканці країни, давайте з ними познайомимося

Не овал я і не коло,

Трикутнику товариш,

Прямокутника я брат,

Адже звуть мене …

 

 Маю я три сторони

І три кути.

Чи мене назвати

Зможеш ти?

 

Жодного кута не маю я,

І на блюдце схоже я,

На тарілку і на кришку,

На кільце, на колесо.

Що ж я таке?

В: Та у квадрата, трикутника та круга ще є два друга,  (слайд 5)

М’ячик форму кулі має.

З нами весело стрибає.

Він на місці не лежить.

Де захоче, там біжить.

В: Куля, в нас об’ємна геометрична фігура. На що схожа куля? Так, на м’ячик.  Подивіться на ще одну об’ємну геометричну фігуру - це куб. На що схожий куб? Так, на кубик з якого ми будуємо під час ігор. У куба як і у квадрата всі сторони та кути рівні. І кожна його сторона це квадрат.Геометричні фігури приготували для вас завдання.

Д/г «Знайди форму предмета»(слайд 6-7)

В: Подивіться, перше завдання від квадрата. Нам потрібно обрати предмети які схожі на квадрат. (картина, телевізор)

 (слайд 8) Друге завдання від трикутника. Оберіть предмети трикутної форми (пірамідка, ялинка)

(слайд 9) Третє завдання від круга. Оберіть предмети круглої форми (тарілка, годинник)

(слайд 10).Четверте завдання від кулі. Які предмети схожі на кулю? (глобус, кавун)

(слайд 11) П’яте завдання від куба. Які предмети схожі на куб? (кубик-рубика, ігрові кубики)

В: Молодці, ви виконали завдання від геометричних фігур, а в знак вдячності, вони пропонують вам потанцювати

Руханка «Завмри» (слайд 12-13)

В: Відпочили, ручки, ніжки розім’яли, і до столу сіли.  До наших геометричних фігур завітали друзі, давайте разом подивимося хто ж прийшов.

(Слайд 15)

В: Подивіться, перші прийшли друзі квадрата. Давайте порахуємо скільки квадратів прийшло. (два)

До квадрата прийшло двоє друзів.

(слайд 16) Скільки прийшло до трикутника? Порахуйте друзів трикутника. Теж двоє, так.

(слайд 17) Скільки прийшло до круга? (один). Так, молодці, до круга прийшов один друг.

(Слайд 18) А скільки ж всього друзів прийшло до геометричних фігур? Давайте порахуємо разом. Так, правильно, всього завітало п’ять друзів.

 

ІІ. Підсумок заняття

(слайд 19)

В: Молодці, дітки, впоралися з усіма завданнями. Познайомилися з геометричними фігурами, їхніми друзями. Час нам вирушати до нашої країни та повертатися додому.

 

 

1

 

docx
Додано
22 січня 2023
Переглядів
3348
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку