Тема: Спорт
Мета:збагатити знання про види спорту,їх особливості та значення,виховувати у дітей цінне ставлення до власного здоров’я та стимулювати бажання дбати про нього,сприяти усвідомлення необхідності ведення здорового способу життя,прищепити любов до вивчення іноземної мови.
Обладнання: тематичні ілюстрації,відеоматеріал,
Перебіг заняття
1.Організаційний момент
1.1Привітання
Hello. Today I am English teacher. My name is Julia Aleksandrovna.
1.2.Санітарно гігієнічні вимоги
Сідайте всі рівно, покладіть руки на парти та будьте уважними.
2.Повідомлення теми заняття
2.1Бесіда
-Хто з вас робить ранкову зарядку,підніміть руку.
-Для чого вона вам?
-А що таке здоров’я?
Здоров’я-це відсутність хвороб в організмі людини,коли людина почувається бадьоро і повноцінно.
2.2Гра «Що є корисним та шкідливим для здоров’я»
На дошці розміщені фрази, які характеризують шкідливе або корисне здоров’я. Учні виходять до дошки, вони повинні розподілити що є шкідливим та корисним для здоров’я.
Корисним Шкідливим
Збалансоване харчування Шкідливі звички
Гігієнічні навички Довга гра за
Загартування комп’ютером
Активний відпочинок Пізній сон
Спорт Шкідлива їжа
Отже,щоб бути здоровим потрібен спорт,ось про це ми сьогодні і будемо говорити.
3.Основна частина
3.1Бесіда
-Діти,а якими видами спорту ви займаєтесь?
Зараз ми поговоримо про деякі види спорту. Погляньте до нас завітала Аліса і вона хоче дізнатися про види спорту,але вона не розуміє української мови,будемо їй перекладати?
-Футбол (Football).Діти а як ви дізнались що це футбол?(зображений м’яч і ворота). Діти , а давайте розповімо Алісі цікаві факти про футбол. Наприклад :
-Хто знає українських футболістів?(Андрій Шевченко, Ярмоленко Андрій)
-Діти,а ви знали ,що ще в давнину існував футбол, але не простий ,в нього грали руками і навіть забивали голи)
-Баскетбол(Basketball).Як ви зрозуміли що це баскетбол?(зображений м’яч і кільце)
-Діти а ви знаєте скільки гравців в команді з баскетболу?(5 гравців)
-Діти ,а ось у мене Аліса запитує : «А в баскетболі теж грають ногами?»(ні, в баскетболі грають виключно руками,ногами грати заборонено-це велике порушення)
-Карате(Karate) (зображений хлопчик каратист)
- Діти, а що ви знаєте цікавого карате?(кожний каратист має різний рівень майстерності,за це йому присвоюється пояс.Він має 5 кольорів-білий,жовтий,червоний,коричневий та чорний)
-Діти,у мене Аліса дуже цікавиться дізнатись про український каратистів,хтось знає їх?(Станіслав Горуна, Анджеліка Терплюга)
-Теніс(tennis) (зображені ракетка і м’яч)
-Діти ,а ви знали,що раніше в теніс могли грати тільки знатні королі,а прості люди ні. Теніс вважався королівською грою.
-Гімнастика(gymnastics)(зображена дівчинка гімнастка)
-Аліса дуже цікавиться,яке приладдя може бути в гімнасток?(М’яч,стрічка)
-Діти, а ви знаєте відомих українських гімнасток?(Бочарова Ніна,Кваша Олена)
3.2Фізкультхвилинка
3.3 «Заховай»
На дошці розташовані малюнки.Діти закривають очі,а вчитель в цей момент прибирає одну з картинок,учні повинні здогадатися якої картинки не стало.
4. Підсумок уроку
4.1Робота з малюнком
Кожній дитині роздається малюнок ,який вона повинна розмалювати
4.2Бесіда
-Про які види спорту ми говорили?
-Що нового ви дізналися ?
-Яким видом спорту ви зацікавилися?
Діти ви сьогодні добре попрацювали,були активні та багато чого дізналися,а наостанок давай кожен побажає своєму сусідові здоров’я та щастя.