Розробка заняття Освітній напрям: «Мовлення дитини» Тема: «Вода-чарівниця"

Про матеріал
Тема: «Чарівна вода» Освітній напрямок : «Мовлення дитини» Мета: розвивати мовленнєвий слух і моторику артикуляційного апарату; забезпечувати засвоєння значень слів і їх доречне вживання відповідно до контексту висловлювання, ситуації; вправляти у вживанні дієслів; збагачувати словник дітей порівняннями; вчити дітей добирати слова, протилежні за значенням; формувати вміння слухати і розуміти поданий текст, відповідати на запитання; виховувати культуру мовлення; дбайливе ставлення до природи.
Перегляд файлу

Тема: «Чарівна вода»

Освітній напрямок : «Мовлення дитини»

Мета: розвивати мовленнєвий слух і моторику артикуляційного апарату; забезпечувати засвоєння значень слів і їх доречне вживання відповідно до контексту висловлювання, ситуації; вправляти у вживанні дієслів; збагачувати словник дітей порівняннями; вчити дітей добирати слова, протилежні за значенням; формувати вміння слухати і розуміти поданий текст, відповідати на запитання; виховувати культуру мовлення; дбайливе ставлення до природи.

Матеріал: презентація

 

Хід заняття

 

І. Організаційний момент

Привітання (слайд 2)

 

(Слайд 3)

В:                                                 Непосидливій водичці

любо плинути у річці,

гомоніти у струмочку,

відпочити у ставочку.

 

А як сонечко пришкварить,

непосида небом марить,

щоб хмаринкою за вітром

мандрувати понад світом.

 

Та не зовсім все так сталось,

як омріялось-гадалось:

за сосну перечепилась

і дощем униз пролилась.

 

– Дощик, дощик! — раді діти.

Нам полив дерева, квіти!

І з хмариночки водичку

повернув у нашу річку.

 

 

 

 

ІІ. Основна частина

 

В: Дітки, як ви гадаєте про кого йдеться у віршику? Так, про водичку, про її бистроплинне життя у природі.

(Слайд 4)

В: Подивіться, до нас завітала хмаринка, а що вона з собою принесла? Крапельки. А які це крапельки? Дощові крапельки. Як ви гадаєте, чи потрібен дощик? Так, він важливий для усієї природи нашої планети, та для людей. Дощик – це вода, і сьогодні ми дізнаємось, яка водичка-чарівниця!

(Слайд 5)

В: Подивіться, влітку, річки та озера наче живі. Вода в них біжить, журчить, бурлить, шумить.

А взимку?  (Слайд 6) Коли настає лютий мороз, річки та озера замерзають. Вода в них завмирає, й покривається наче склом, прозорим льодом. 

(Слайд 7) На весні, коли пригріває сонечко, річки та озера оживають, та водичка знову стрімко ллється та дзвенить у веселих струмках. Таким чином, вода може змінювати свій стан протягом року.

 

В: Давайте з вами подивимось, якою ще  може бути вода?

(Слайд 8-11)

  • Гарячою і навпаки холодною
  • Чистою і навпаки брудною
  • Безбарвною і навпаки кольоровою
  • Питною і навпаки не питною (якою ми умиваємося, прибираємо хату)

 

В:  (Слайд 12-15) Вода в нас ще й помічниця. Давайте згадаємо, що ми робимо з допомогою води?

  • Умиваємося, чистимо зуби та купаємося
  • Прибираємо, поливаємо квіти
  • Миємо посуд, перемо речі
  • Готуємо їжу, та підтримуємо водний баланс свого організму

 

ІІІ. Підсумок заняття

(Слайд 16-18)

В: Ми з вами дізналися, яка вода-чарівниця і скільки чарівних речей вона робить в природі та в нашому житті.

Та з кожним днем, води на нашій планеті стає все менше, і нам з вами потрібно її берегти, адже вода одна з найважливіших факторів життя усіх живих істот.

1

 

docx
Додано
25 січня 2023
Переглядів
435
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку