Ранкова зустріч – це запланована, структурована зустріч, яка займає важливе місце в повсякденному розкладі діяльності класу, де панує атмосфера піклування та відповідальності. тому я маю надію, що даний матеріал буде корисним вчителям початкових класів, які стартують за новою програмою.
Ранкова зустріч
Мета: Створення спільноти в групі, розвиток навичок спілкування, соціальних навичок: дати дітям відчуття приналежності, вчити піклуватися один про одного, розвивати довіру поміж дітьми, розвивати уміння говорити і слухати один одного, при розмові звертатися на ім’я створювати позитивний настрій в класі.
Зміст заняття – ранкової зустрічі
1. Запрошення на ранкову зустріч
Діти і учитель встають у коло.
2. Вітання
Промінь сонця візьми у долоньку маленьку
Й до грудей своїх ніжно його притули.
Хай любов з добротою цвітуть у серденьку,
А тоді їх до іншого серця пошли.
Подаруй всім тепло свого серця, дитино,
І ніколи не кидай нікого в біді.
Прийде щастя до тебе тоді неодмінно,
Світла доленька буде у тебе тоді.
Привітання один з одним.
3. Гра «Австралійський дощ»
Учасники стають у коло.
Інструкція. Чи знаєте ви, що таке австралійський дощ? Ні? Тоді давайте разом послухаємо, який він. Зараз по колу ланцюжком ви будете передавати мої рухи. Як тільки вони повернуться до мене, я передам наступні. Стежте уважно!
• В Австралії піднявся вітер. (Ведучий тре долоні.)
• Починає крапати дощ. (Клацання пальцями.)
• Дощ посилюється. (Почергове плескання долонями по грудях.)
• Починається справжня злива. (Плескання по стегнах.)
• А ось град — справжня буря. (Тупіт ногами.)
• Але що це? Буря стихає. (Плескання по стегнах.)
• Дощ стихає. (Плескання долонями по грудях.)
• Краплі іноді падають на землю. (Клацання пальцями.)
• Тихий шелест вітру... (Потирання долонь.)
• Сонце! (Руки догори.)
4. Вправа «Перетворення»
Ведучий пропонує учасникам закінчити речення:
• Якби я був твариною, то я був би...
• Якби я був рослиною, то я був би...
5. Вправа «Хто це може бути?». Робота у групах.
Один учасник із групи витягує конверт із назвою тварини. Його завдання — заплющити очі й намалювати цю тварину так, щоб команда впізнала її.
6. Гра-розминка «Булочка з корицею»
Ведучий запитує: «Хто любить корицю?». Ті, хто її не любить, стають посередині кімнати, беруть одне одного за руки, створюючи ланцюжок. Ті, хто полюбляє булочки з корицею, пиріжки, солодощі з корицею, теж до них приєднуються, аж поки всі не стануть у ланцюжок.
Тоді ведучий бере останнього учасника за руку і починає, ходячи навколо першого, «намотувати» всю групу на нього — «пекти булочку з корицею». Коли всі щільно «намотаються», треба хвилину так постояти, щоб відчути всіх разом, прислухатися до цього відчуття, й аж тоді розійтися.
7. Вправа «Усмішка по колу»