Розробка заняття "Ранкові зустрічі"

Про матеріал

Ранкова зустріч – це запланована, структурована зустріч, яка займає важливе місце в повсякденному розкладі діяльності класу, де панує атмосфера піклування та відповідальності. тому я маю надію, що даний матеріал буде корисним вчителям початкових класів, які стартують за новою програмою.

Перегляд файлу

Ранкова зустріч

Мета: Створення спільноти в групі, розвиток навичок спілкування, соціальних навичок: дати дітям відчуття приналежності, вчити піклуватися один про одного, розвивати довіру поміж дітьми, розвивати уміння говорити і слухати один одного, при розмові звертатися на ім’я створювати позитивний настрій в класі.

Зміст заняття – ранкової зустрічі

1. Запрошення на ранкову зустріч

Діти і учитель встають у коло.

2. Вітання

Промінь сонця візьми у долоньку маленьку

Й до грудей своїх ніжно його притули.

Хай любов з добротою цвітуть у серденьку,

А тоді їх до іншого серця пошли.

Подаруй всім тепло свого серця, дитино,

І ніколи не кидай нікого в біді.

Прийде щастя до тебе тоді неодмінно,

Світла доленька буде у тебе тоді.

Привітання один з одним.

3. Гра «Австралійський дощ»

Учасники стають у коло.

Інструкція. Чи знаєте ви, що таке австралійський дощ? Ні? Тоді давайте разом послухаємо, який він. Зараз по колу ланцюжком ви будете передавати мої рухи. Як тільки вони повернуться до мене, я передам наступні. Стежте уважно!

 В Австралії піднявся вітер. (Ведучий тре долоні.)

 Починає крапати дощ. (Клацання пальцями.)

 Дощ посилюється. (Почергове плескання долонями по грудях.)

 Починається справжня злива. (Плескання по стегнах.)

 А ось град — справжня буря. (Тупіт ногами.)

 Але що це? Буря стихає. (Плескання по стегнах.)

 Дощ стихає. (Плескання долонями по грудях.)

 Краплі іноді падають на землю. (Клацання пальцями.)

 Тихий шелест вітру... (Потирання долонь.)

 Сонце! (Руки догори.)

4. Вправа «Перетворення»

Ведучий пропонує учасникам закінчити речення:

 Якби я був твариною, то я був би...

 Якби я був рослиною, то я був би...

5. Вправа «Хто це може бути?». Робота у групах. 

Один учасник із групи витягує конверт із назвою тварини. Його завдання — заплющити очі й намалювати цю тварину так, щоб команда впізнала її.

6. Гра-розминка «Булочка з корицею»

Ведучий запитує: «Хто любить корицю?». Ті, хто її не любить, стають посередині кімнати, беруть одне одного за руки, створюючи ланцюжок. Ті, хто полюбляє булочки з корицею, пиріжки, солодощі з корицею, теж до них приєднуються, аж поки всі не стануть у ланцюжок.

Тоді ведучий бере останнього учасника за руку і починає, ходячи навколо першого, «намотувати» всю групу на нього — «пекти булочку з корицею». Коли всі щільно «намотаються», треба хвилину так постояти, щоб відчути всіх разом, прислухатися до цього відчуття, й аж тоді розійтися.

7. Вправа «Усмішка по колу»

Завантаження...
docx
Додано
8 квітня 2018
Переглядів
3110
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку