Лабораторна робота №8.
Тема: Технологія побудови діаграм у табличний процесорі Microsoft Excel.
Мета: Познайомитися з загальними правилами побудови графічних зображень даних таблиці.
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.
Завдання 1. Набрати таблицю та побудувати вказані нижче діаграми.
Ціна білетів на поїзди:
Рік |
2000 |
2005 |
2010 |
2015 |
Київ |
300 |
320 |
350 |
400 |
Львів |
345 |
370 |
380 |
420 |
Харків |
267 |
300 |
325 |
350 |
Одеса |
285 |
310 |
340 |
380 |
Приклади різноманітних видів діаграм:
Гістограма Лінійчата гістограма
Графік Кругова діаграма
Завдання 2. Побудувати малюнок згідно свого варіанту.
Приклад: Трикутник на площині задано координатами: (-2;5), (2;6), (3;-5).
Зобразити його на діаграмі.
х |
у |
-2 |
5 |
2 |
6 |
3 |
-5 |
-2 |
5 |
х |
у |
40 |
10 |
40 |
20 |
20 |
20 |
40 |
50 |
20 |
50 |
50 |
80 |
80 |
50 |
60 |
50 |
80 |
20 |
60 |
20 |
60 |
10 |
40 |
10 |
Завдання 3. Побудувати малюнок згідно свого варіанту.
Приклад: Малюнок ялинки
Контрольні запитання:
1 |
2 |
3 |
|
|
|
Висновок: _____________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
Завдання 2. Побудувати малюнок згідно свого варіанту.
Чотирикутник на площині задано координатами.Зобразити його на діаграмі.
Варіант |
1 точка |
2 точка |
3 точка |
4 точка |
1 |
(-8; -5) |
(-6; 3) |
(10; 7) |
(5; -2) |
2 |
(-7; -5) |
(-5; 3) |
(9; 7) |
(6; -2) |
3 |
(-8; -6) |
(-6; 4) |
(10; 6) |
(5; -3) |
4 |
(-8; -4) |
(-6; 2) |
(10; 8) |
(5; -4) |
5 |
(-10; -5) |
(-6; 3) |
(8; 7) |
(5; -2) |
6 |
(-8; -3) |
(-5; 3) |
(9; 7) |
(6; -2) |
7 |
(-8; -2) |
(-4; 3) |
(10; 7) |
(5; -2) |
8 |
(-8; -6) |
(-6; 3) |
(8; 7) |
(4; -2) |
9 |
(-8; -7) |
(-7; 3) |
(7; 6) |
(5; -2) |
10 |
(-8; -3) |
(-8; 3) |
(11; 7) |
(3; -2) |
11 |
(-12; -9) |
(-6; 3) |
(7; 5) |
(15; -2) |
12 |
(-12; -9) |
(-6; 4) |
(8; 5) |
(15; -3) |
13 |
(-12; -8) |
(-6; 5) |
(9; 5) |
(15; -4) |
14 |
(-12; -7) |
(-6; 7) |
(4; 5) |
(15; -5) |
15 |
(-12; -6) |
(-7; 3) |
(5; 6) |
(14; -2) |
16 |
(-11; -9) |
(-8; 3) |
(7; 9) |
(13; -2) |
17 |
(-10; -9) |
(-7; 3) |
(7; 8) |
(12; -2) |
18 |
(-9; -9) |
(-9; 4) |
(7; 6) |
(11; -2) |
19 |
(-8; -9) |
(-4; 2) |
(8; 5) |
(15; -4) |
20 |
(-12; -9) |
(-5; 4) |
(7; 5) |
(15; -5) |
21 |
(-12; 7) |
(7; 13) |
(8; 5) |
(-10; -2) |
22 |
(-10; 7) |
(7; 10) |
(8; 9) |
(-11; -2) |
23 |
(-11; 7) |
(7; 12) |
(8; 5) |
(-11; -4) |
24 |
(-13; 7) |
(7; 11) |
(8; 5) |
(-12; -2) |
25 |
(-14; 7) |
(7; 13) |
(7; 5) |
(-12; -5) |
26 |
(-12; 6) |
(6; 13) |
(8; 5) |
(-13; -3) |
27 |
(-12; 8) |
(5; 13) |
(8; 5) |
(-13; -4) |
28 |
(-12; 9) |
(9; 13) |
(9; 5) |
(-9; -2) |
29 |
(-12; 7) |
(8; 10) |
(8; 6) |
(-8; -4) |
30 |
(-12; 7) |
(6; 12) |
(7; 5) |
(-8; -3) |
Завдання 3. Побудувати малюнок згідно свого варіанту.
Варіанти - 1, 11, 21
Варіанти – 2, 12, 22
Варіанти – 3, 13, 23
Варіанти – 4, 14, 24
Варіанти – 5, 15, 25
Варіанти – 6, 16, 26
Варіанти – 7, 17, 27
Варіанти – 8, 18, 28
Варіанти – 9, 19, 29
Варіанти – 10, 20, 30