10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

Розробка заняття "Технологія побудови діаграм у табличний процесорі Microsoft Excel"

Про матеріал
Лабораторна робота з теми "Технологія побудови діаграм у табличний процесорі Microsoft Excel"
Перегляд файлу

Лабораторна робота №8.

Тема: Технологія побудови діаграм у табличний процесорі Microsoft  Excel.

Мета: Познайомитися з загальними правилами побудови графічних зображень даних таблиці.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.

 

 Завдання 1. Набрати таблицю та побудувати вказані нижче діаграми.

Ціна білетів на поїзди:

Рік

2000

2005

2010

2015

Київ

300

320

350

400

Львів

345

370

380

420

Харків

267

300

325

350

Одеса

285

310

340

380

 Приклади різноманітних видів діаграм:

Гістограма                                      Лінійчата гістограма

                                   

                          Графік                                                Кругова діаграма

 

 

 

 Завдання 2. Побудувати малюнок згідно свого варіанту.

Приклад: Трикутник на площині задано координатами: (-2;5), (2;6), (3;-5).

Зобразити його на діаграмі.

х

у

-2

5

 2

6

3

-5

-2

5

 

 

 

 

х

у

40

10

40

20

20

20

40

50

20

50

50

80

80

50

60

50

80

20

60

20

60

10

40

10

Завдання 3. Побудувати малюнок згідно свого варіанту.

Приклад: Малюнок ялинки

 

     

 

Контрольні запитання:

  1. Що таке діаграма?
  2. Назвіть основні об’єкти діаграми?                                 ПРАКТИКА:
  3. Які типи діаграм вам відомі?

1

2

3

 

 

 

  1. Які види діаграм відносяться до типу Стовпчаста діаграма?
  2. Які види діаграм відносяться до типу Точкова діаграма?
  3. Як створити діаграму? (короткий опис: _____ - ______ - ______ - _____)                              

 

 

Висновок: ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­_____________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

 

 

 

 

Завдання 2. Побудувати малюнок згідно свого варіанту.

Чотирикутник на площині задано координатами.Зобразити його на діаграмі.

Варіант

1 точка

2 точка

3 точка

4 точка

1

(-8; -5)

(-6; 3)

(10; 7)

(5; -2)

2

(-7; -5)

(-5; 3)

(9; 7)

(6; -2)

3

(-8; -6)

(-6; 4)

(10; 6)

(5; -3)

4

(-8; -4)

(-6; 2)

(10; 8)

(5; -4)

5

(-10; -5)

(-6; 3)

(8; 7)

(5; -2)

6

(-8; -3)

(-5; 3)

(9; 7)

(6; -2)

7

(-8; -2)

(-4; 3)

(10; 7)

(5; -2)

8

(-8; -6)

(-6; 3)

(8; 7)

(4; -2)

9

(-8; -7)

(-7; 3)

(7; 6)

(5; -2)

10

(-8; -3)

(-8; 3)

(11; 7)

(3; -2)

11

(-12; -9)

(-6; 3)

(7; 5)

(15; -2)

12

(-12; -9)

(-6; 4)

(8; 5)

(15; -3)

13

(-12; -8)

(-6; 5)

(9; 5)

(15; -4)

14

(-12; -7)

(-6; 7)

(4; 5)

(15; -5)

15

(-12; -6)

(-7; 3)

(5; 6)

(14; -2)

16

(-11; -9)

(-8; 3)

(7; 9)

(13; -2)

17

(-10; -9)

(-7; 3)

(7; 8)

(12; -2)

18

(-9; -9)

(-9; 4)

(7; 6)

(11; -2)

19

(-8; -9)

(-4; 2)

(8; 5)

(15; -4)

20

(-12; -9)

(-5; 4)

(7; 5)

(15; -5)

21

(-12; 7)

(7; 13)

(8; 5)

(-10; -2)

22

(-10; 7)

(7; 10)

(8; 9)

(-11; -2)

23

(-11; 7)

(7; 12)

(8; 5)

(-11; -4)

24

(-13; 7)

(7; 11)

(8; 5)

(-12; -2)

25

(-14; 7)

(7; 13)

(7; 5)

(-12; -5)

26

(-12; 6)

(6; 13)

(8; 5)

(-13; -3)

27

(-12; 8)

(5; 13)

(8; 5)

(-13; -4)

28

(-12; 9)

(9; 13)

(9; 5)

(-9; -2)

29

(-12; 7)

(8; 10)

(8; 6)

(-8; -4)

30

(-12; 7)

(6; 12)

(7; 5)

(-8; -3)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 3. Побудувати малюнок згідно свого варіанту.

Варіанти - 1, 11, 21

Варіанти – 2, 12, 22

 

 

Варіанти – 3, 13, 23

Варіанти – 4, 14, 24

Варіанти – 5, 15, 25

Варіанти – 6, 16, 26

Варіанти – 7, 17, 27

Варіанти – 8, 18, 28

 

 

 

 

Варіанти – 9, 19, 29

Варіанти – 10, 20, 30

 

docx
До підручника
Інформатика (рівень стандарту) 11 клас (Лисенко Т.І., Ривкінд Й.Я., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
15 травня
Переглядів
75
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку