Розробка заняття з трудового навчання на тему: " Корзина з суницею"

Про матеріал
Мета: продовжувати вчити дітей робити аплікацію з соломи. Доягти кращих результатів у виготовленні готових робіт з використанням сухого листя і соломи. Виявити рівень знань вихованців про природу. Прищеплювати дітям любов до рідного краю, природи.
Перегляд файлу

КОМУНИЛЬНИЙ заклад ocBintu

« СереДня загальноосвг'тня школа Лб 69» DHi11poacbkQi“ м ради

(Розробкд заняття з труДового навчання


« Корзина з суницею»

(Вихователь [1YTD проюпецьл.м.

м. (1)Hinpo


Мета: продовжувати вчити       робити з соломи . Досягти кращих у  готових p06iT з використаннясухого листя i соломи. Виявити piBeHb знань про природу . Прищеплювати любов до      краю,природи.    

Обладнання: картон, клей,  серветки, сухе листя, заготовки i3 соломи , опудало   колобок. отруйних 11)116iB.

до заняття: на попередньому виготовляють заготовки з соломи для корзини.      запропоновано вивчити   про природу, з     старшот групи Боровичка, Баби яги

 заняття.•

I частина ми продовжимо вчитися виготовляти       з соломи. Але спершу я хочу запропонувати вам у по     стежинах. Ви BCi, напевно, BMi€Te фантазувати, уявляти те, чого немае, складати  icTopiT. Давайте разом пофантазу€мо. Для цього ви уявляти все те,що я буду говорити. Згода?

2.       знань як же нам потрапити до вдае, що побачила гусей.фонограма) Ой ,     гуси летять. Давайте ми ix попросимо:

 Гуси, Гуси ,Гусенятка!

Bi3bMiTb ви нас на крилятка, нас в крат

Де кружляють в He6i лелеки, До природи нашого краю

Взнати те, чого ми не знаем.

Ось ми i в Як гарно навколо, яке дерева причаТлися в зимовому CHi,   хмаринками,як ковдрою.

А що тут, на ?

(З'являсться гриб Боровик. Невдоволений) Боровик:Ви      сюди прийшли? Як завжди, наробите галасу.    поламаете, наполохаете!

ти, Боровичку, ти, напевно, нас з кимось переплутав! Це з руки>>.Вони себе гарно поводитись в Боровик: я це зараз

(гра «Можна -не можна) Я буду називати а ви або «неможна».

 -Саджати              рослини;

-Обгороджувати мурашники;

-Ламати       дерев за жабами; -Руйнувати павутиння;

-Ловити MeTeJ1ldkiB:

-Рвати багато kBiTiB',

   -Берегги              рослини;

-Прибирати

Знають, як поводитись в Що ж,я вам дозволяю погуляти i подарую колобок. BiH вас поведе стежинами.

давайте заплющимо й    за колобком. У c06i стежину , яка все та  й краю '1“й не мае. Вона кличе ступити на нсТ. А коли вже ступиш — не зупинишся [ди та йди по спускайся вниз , то  вгору ,далеко за      до

3anoBiTH0i мети, назва $lkiii — знания, розум,

виставляе опудала фонограма щебету ми потрапили на Пташину галявину.

Гра <<Ходить буква рядами»

Ведучий торкаеться рук дитини i говорить

Дитина повинна на цю   назвати птаха. Наприклад    «С» , дитини«соловей>>.

Ходить буква рядами, Дружити хоче з нами. кого за руку Bi3bMe,

Нехай той птаха назве. Гра  птахи». попереджае   що називатиме лише пташок, а якщо помилиться, треба плескати в

Починаемо!                     граки, жуки,

 Яка тут помилка ?

Продовжуемо.  голуби, солов'Т , граки, , k0Mapi.

 ,     синиц( ворони, макарони, cTplDi<i.

 орли, соколи,ховрашки, чайки, горобчики.

Вирушаймо          Давайте пройдемось

«Поетичною стежиною».Хто хоче

заплющують з'являеться хатина на курячих       Це хатинка Баби Яги.

Бабусю Ягусю, агов? Де ти?Ми до тебе в прийшли, а ти нас не

(Чути «Апчхи!» виходить Баба Яга з перев'язаним горлом, з носовою хустиною, та стогне).

Що       з тобою? Баба Яга: Ох,   я, стара. Триста P0kiB прожила ,      не кахикала, а тут.. .Апчхи!

kepiBHldk: Ами T06i можемо допомогги. Правда , Швидше пригадайте,      дае нам

напувають Бабу Ягу  чаем. Вона 3Hiuac з шит пов'язку).

Баба Яга:Дякую вам,     що  мене, стареньку. Я вас теж пригощу , грибами i ягодами).

Що ти бабусю! Xi6a не знаеш, що гриби HeitTiBHi!

Баба Яга: Hi , не знаю! Для мене вони BCi icriBHi!

 , а ви знаете, що е   гриби i ягоди!

рослини) дуже обережно та А вам

Все  Приступа€мо до роботи.

4.Пракгична робота.

час виконання вихованцями практичноТ

роботи.

Роботи виставляються на виставку. Баба Яга вибирае       роботи.

Ви BCi       добре впорались з yciMa завдання. I помандрували. Яка красива наша земля. З височини вона схожа на  зелений килим, який перетинають T0HeHbki нитки Як добре      по qpaBi, купатися в повћрям. Та щоб ця краса радувала не одне пофбно берегги природу.

1 .Ми посадимо липи i клениБуде селище наше усе зелене.

2. Ми посадимо в

Хай вони зростають

З.Ми обсадимо садок бузками,

06iB'eM0 площу

4.Хай ростуть дерева i

              Мов                ,

5.Дерева зростатимуть з нами, листом ,

6.Хай шумлять i гат , i

                 Хай             , p03kBiTae УкраТна.

pdf
Додано
23 березня 2019
Переглядів
469
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку