КОМУНИЛЬНИЙ заклад ocBintu
« СереДня загальноосвг'тня школа Лб 69» DHi11poacbkQi“ м ради
(Розробкд заняття з труДового навчання
(Вихователь [1YTD проюпецьл.м.
м. (1)Hinpo
Мета: продовжувати вчити робити з соломи . Досягти кращих у готових p06iT з використаннясухого листя i соломи. Виявити piBeHb знань про природу . Прищеплювати любов до краю,природи.
Обладнання: картон, клей, серветки, сухе листя, заготовки i3 соломи , опудало колобок. отруйних 11)116iB.
до заняття: на попередньому виготовляють заготовки з соломи для корзини. запропоновано вивчити про природу, з старшот групи Боровичка, Баби яги
заняття.•
I частина ми продовжимо вчитися виготовляти з соломи. Але спершу я хочу запропонувати вам у по стежинах. Ви BCi, напевно, BMi€Te фантазувати, уявляти те, чого немае, складати icTopiT. Давайте разом пофантазу€мо. Для цього ви уявляти все те,що я буду говорити. Згода?
2. знань як же нам потрапити до вдае, що побачила гусей.фонограма) Ой , гуси летять. Давайте ми ix попросимо:
Гуси, Гуси ,Гусенятка!
Bi3bMiTb ви нас на крилятка, нас в крат
Де кружляють в He6i лелеки, До природи нашого краю
Взнати те, чого ми не знаем.
Ось ми i в Як гарно навколо, яке дерева причаТлися в зимовому CHi, хмаринками,як ковдрою.
А що тут, на ?
(З'являсться гриб Боровик. Невдоволений) Боровик:Ви сюди прийшли? Як завжди, наробите галасу. поламаете, наполохаете!
ти, Боровичку, ти, напевно, нас з кимось переплутав! Це з руки>>.Вони себе гарно поводитись в Боровик: я це зараз
(гра «Можна -не можна) Я буду називати а ви або «неможна».
-Саджати рослини;
-Обгороджувати мурашники;
-Ламати дерев за жабами; -Руйнувати павутиння;
-Ловити MeTeJ1ldkiB:
-Рвати багато kBiTiB',
-Берегги рослини;
-Прибирати
Знають, як поводитись в Що ж,я вам дозволяю погуляти i подарую колобок. BiH вас поведе стежинами.
давайте заплющимо й за колобком. У c06i стежину , яка все та й краю '1“й не мае. Вона кличе ступити на нсТ. А коли вже ступиш — не зупинишся [ди та йди по спускайся вниз , то вгору ,далеко за до
3anoBiTH0i мети, назва $lkiii — знания, розум,
виставляе опудала фонограма щебету ми потрапили на Пташину галявину.
Гра <<Ходить буква рядами»
Ведучий торкаеться рук дитини i говорить
Дитина повинна на цю назвати птаха. Наприклад «С» , дитини«соловей>>.
Ходить буква рядами, Дружити хоче з нами. кого за руку Bi3bMe,
Нехай той птаха назве. Гра птахи». попереджае що називатиме лише пташок, а якщо помилиться, треба плескати в
Починаемо! граки, жуки,
Яка тут помилка ?
Продовжуемо. голуби, солов'Т , граки, , k0Mapi.
, синиц( ворони, макарони, cTplDi<i.
орли, соколи,ховрашки, чайки, горобчики.
Вирушаймо Давайте пройдемось
«Поетичною стежиною».Хто хоче
заплющують з'являеться хатина на курячих Це хатинка Баби Яги.
Бабусю Ягусю, агов? Де ти?Ми до тебе в прийшли, а ти нас не
(Чути «Апчхи!» виходить Баба Яга з перев'язаним горлом, з носовою хустиною, та стогне).
Що з тобою? Баба Яга: Ох, я, стара. Триста P0kiB прожила , не кахикала, а тут.. .Апчхи!
kepiBHldk: Ами T06i можемо допомогги. Правда , Швидше пригадайте, дае нам
напувають Бабу Ягу чаем. Вона 3Hiuac з шит пов'язку).
Баба Яга:Дякую вам, що мене, стареньку. Я вас теж пригощу , грибами i ягодами).
Що ти бабусю! Xi6a не знаеш, що гриби HeitTiBHi!
Баба Яга: Hi , не знаю! Для мене вони BCi icriBHi!
, а ви знаете, що е гриби i ягоди!
рослини) дуже обережно та А вам
Все Приступа€мо до роботи.
4.Пракгична робота.
час виконання вихованцями практичноТ
роботи.
Роботи виставляються на виставку. Баба Яга вибирае роботи.
Ви BCi добре впорались з yciMa завдання. I помандрували. Яка красива наша земля. З височини вона схожа на зелений килим, який перетинають T0HeHbki нитки Як добре по qpaBi, купатися в повћрям. Та щоб ця краса радувала не одне пофбно берегги природу.
1 .Ми посадимо липи i клениБуде селище наше усе зелене.
2. Ми посадимо в
Хай вони зростають
З.Ми обсадимо садок бузками,
06iB'eM0 площу
4.Хай ростуть дерева i
Мов ,
5.Дерева зростатимуть з нами, листом ,
6.Хай шумлять i гат , i
Хай , p03kBiTae УкраТна.