Розробки планів-конспектів уроків з англійської мови у 5 класі на тему: "Food. Enjoy Your Meal"

Про матеріал

Розробки планів-конспектів уроків з англійської мови у 5 класі на тему: "Food. Enjoy Your Meal". Матеріал містить 5 уроків з теми: "Food. Enjoy Your Meal". Уроки цікаві, різноманітні, допоможуть сприяти вивченню нової лексики теми.

Перегляд файлу

1

 

 

Розробка уроків з

англійської мови у 5 класі

O.S. Hotsaliuk

 

 

 

 

 

 

 


Урок №1

Тема: Приготування їжі.

 

Мета:

 ознайомити учнів з лексичними одиницями (ЛО); відпрацювати їх вимову; вчити вживати їх в усному мовленні, формувати уміння розповідати про приготування улюбленої страви; практикувати у розумінні прочитаного тексту; підготувати учнів до самостійного висловлювання з теми на основі почутого; викликати зацікавленість традиційною кухнею і вивченням даної теми на іноземній мові, бажання поглиблювати свої знання англійської мови як засобу спілкування.

 

Обладнання: картки з новими  ЛО; роздатковий матеріал (картки з асоціативними зображеннями).

 

План уроку

1.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

  • Привітання.
  • Повідомлення теми і мети уроку.
  • Вступна бесіда за темою уроку.

2.Основна частина уроку.

  •   Практикування в читанні вірша.
  •   Гра ”Food”.
  •   Введення ЛО, їх семантизація.
  •   Читання рецепту приготування піцци.

3.Заключна частина уроку.

  • Підведення підсумків уроку.
  • Домашнє завдання.

Хід   уроку

1.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1.Привітання

Teacher (T): Good morning, children! I’m glad to see you. Who is duty today? Ok.What day is today? What season is it now?Do you like today’s weather? Describe it, please. (Чергові учні описують погоду і їх відношення до неї) 

 

2.Повідомлення теми і мети уроку

     T:  The topic of our today’s lesson is “Preparing food or cooking». By the end of lesson you should:

  •     Find out and remember some facts and words from the topic;
  •     To talk how to cook dinner or your favourite dish
  •     Read and discuss the text and do some other interesting things.

Also I’d like to get acquainted with the origin of the most popular dishes. But the best will be to begin our lesson.

 

3.Вступна бесіда за темою уроку

So, children, today we’ll speak about food, cooking. What kind of food do you like to eat? Who cooks in your family? Can you cook anything yourself? Is it interesting or boring for you?

 

2.Основна частина уроку

1.Практикування в читанні вірша.

(розміщений на дошці).

              Учні читають за учителем, а потім самостійно

The Hot Dog Song

Have you ever had a hot dog with mustard and mayonnaise?

Have you ever had a hot dog with pepper and salt?

With mustard and mayonnaise and ketchup and pickles,

Have you ever had a hot dog with pepper and salt?

With mustard and mayonnaise and a lettuce and onions

Have you ever had a hot dog with pepper and salt?

2.Гра Food

Учні заповнюють  і оцінюють продукти в  таблиці на свій розсуд .

 

Necessary for life

cheap

tasty

Healthy

fattening

Macaroni

 

 

 

 

1

Water

 

 

 

 

5

Fried potatoes

 

 

 

 

2

Curds

 

 

 

 

3

Beetroot soup

 

 

 

 

4

Бесіда за таблицею. Робота в пара, один учень ставить питання інший відповідає.

 

3.Введення ЛО, учні отримують картки з новими словами.

А)Читають за вчителем, потім ланцюгом.

 

(НО_1)

To lay the table - накривати на стіл               

        a napkin серветка

To serve - обслуговувати                                 

a knife ніж

a spoon - ложка,

a fork - виделка

To clear the table - прибирати зі столу            

        a table- cloth - скатертина

To cook - готувати                                             

to grape - терти

To fry   - жарити                                                 

 to chop - дрібнити

To stew   - тушкувати                                        

to mince – подрібнювати

To boil - варити, кип’ятити                        

to skin – очищувати від шкірки

To mix - змішувати                                    

 to peel – знімати шкірку, чистити

To add - додавати                                        

to oil – змащувати олією

To pour   - змащувати                                 

to cut - різати

To bake - випікати

 

Б) Учні складають речення з новими словами. Записують у зошити утворені речення.

 

4.Читання рецепту приготування піцци(НО_2)

a)pre- reading task

учні складають діалоги по темі уроку.

 b)while – reading task

  T: Listen the recipe very attentively and find out new words.

c)post – reading task

Pizza recipe

100 g flour 25 g butter pinch of salt 2 tablespoons of milk

Toppings 2 tomatoes 50 g cheese

Extra toppings (salami, mushrooms, carrot, eggs, olives, chicken meat, ham)

1) Oil the pan.                            

2) Put the flour and salt into a bowl.  ,

                        

3) Cut the butter into small pieces and mix in with the flour. 

4) Add some milk and mix into a dough and cover it with grated cheese and mayonnaise.

5) Put the dough into the oiled pan.         

    6) Put the toppings on the dough.                                           

7) Bake for about 15 minutes in a hot oven.                                

8) Enjoy your pizza.

T: Give answers on the questions

  1. Have you cooked any dishes according to the recipes?
  2. How did you like it?
  3. Do you like to cook?
  4. What is the most difficult or unpleasant for you in cooking?
  5. What ingredients do we need in our recipes?
  6. What do we do at first?
  7. How much time did it take to cook this dish?
  8. Do you like pizza?

3.Заключна частина уроку

1.Підведення підсумків

Teacher:    -What new facts did you know?  Did you enjoy learning to cook?

 Where and when do you think you can apply the knowledge you’ve got at the lesson?

2.Домашнє завдання

Скласти письмово рецепт приготування свої улюбленої страви.

  Teacher:  - Your homework for the next lesson will be make recipe of your favourite dish


Урок №2

 

Тема: Моя улюблена страва

 

Мета:

 повторити (ЛО); відпрацювати їх вимову; вчити вживати їх в усному мовленні, формувати уміння розповідати про приготування улюбленої страви;розвивати вміння працювати в пара;практикувати у написані і вимові мір маси та грошових одиниць; розвивати учнівську уяву, логічне мислення, пам’ять4 практикувати у розумінні прочитаного тексту; підготувати учнів до самостійного висловлювання з теми на основі почутого; викликати зацікавленість традиційною кухнею і вивченням даної теми на іноземній мові, бажання поглиблювати свої знання англійської мови як засобу спілкування.

 

Обладнання: картки з новими  ЛО; роздатковий матеріал.

 

План уроку

1.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

  • Привітання.
  • Повідомлення теми і мети уроку.
  • Уведення в іншомовну атмосферу.

 

2.Основна частина уроку.

  •   Введення ЛО, їх семантизація.
  •   Практикування  у  читанні.
  •   Повторення злічуваних і незлічуваних іменників.
  •   Складання діалогів.
  •   GameWho lives in the house?”.

 

 3.Заключна частина уроку.

  • Підведення підсумків уроку.
  • Домашнє завдання.

 

Хід   уроку

 

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1.Привітання

Teacher (T): Good morning, children! I’m glad to see you. Look at the pictures and say how are you today.(робота за малюнком)

                                      

Who is duty today?

Ok. What day is today?

What season is it now?

Do you like today’s weather?

 Describe it, please.

(Чергові учні описують погоду і їх відношення до неї) 

 

2.Повідомлення теми і мети уроку.

 Teacher:

 -  Today we are going to speak about you favourite food or meal, practice different kind of kind of questions, read and do some other different activities.

 

3 .  Уведення в іншомовну атмосферу

 Відпрацювання вірної вимови звуків  t, l , th

[t] – ten, top, tick

 “Tick – tock, tick – tock,”

   Says the clock.

 “Tick – tick – tick.”

What you must do, do quick...

 

[l] – leg, look, like

I like to read

I like to play

I like to study every day.

 

 [∂] – This, that

That is window

That is door

That is ceiling

That is floor.

 

2.Основна частина уроку

1.Введення ЛО

a)На дошці слова, вчитель пояснює ї значення.

 

Teacher:  Read and learn these words.

 Recipes, cake, ingredients, gram, flour, margarine ,grated cheese, slice, boil ,mash, bowl, mix, mixture, frying pan ,fry, dish, keep warm, oven, pour, roll up, pancake, apple, the rest of, cooked.

б) учні складають по одному реченню і записують їх у зошити.

 

2. Практикування  у  читанні

 А)Етап підготовки до читання

Учитель пояснює певні особливості , які можуть викликати в учнів труднощі

Teacher:  We write 400 g potatoes but we say: four hundred grams of potatoes.

    Б) Етап перевірки почутого

Teacher: Say

  • 650 g beans
  • 125 g flour
  • 500 g meat
  • 340 g butter

C) Власне етап читання (НО_1)

Teacher:  Read the recipe of my favourite dish.

Ingredients:

400 g potatoes

125 g flour

40 g grated cheese

49 g butter or margarine

Salt

Instructions

1. Peel the potatoes and slice them

2. Put potatoes into a saucepan with some water and a bit of salt and boil of 20 minutes.

3. Mash potatoes.

4. Put it the flour and the butter or margarine into the bowl and mix them with a fork.

5. Make 12 potato cakes with the mixture.

6. Fry potato cakes in the frying pan until they are became brown on both sides.

7. Cover the cakes with cheese. Put them in a dish and keep them warm in oven.

 

Д) Етап перевірки прочитаного

 

  1. What do we do at first?
  2. What ingredients do we need?
  3. How much time does it take to boil potatoes?
  4. How many potato cakes did I do?
  5. What is the cover of the cakes?

 

3.Повторення злічуваних і незлічуваних іменників.

З’єднай і переклади утворені словосполучення.

 

 

Teacher: Match the words and translate the word – combinations

 

   A bowl                              of meat

   A kilo                                of chocolate

   A jag                                of honey

   A loaf                               of sugar

   A piece                             of water

                                           of bread

    4.Складання діалогів.Робота в парах.

Teacher:  - Work in pairs. Take turns to ask and answer about food which you like to have.

 

 

5. Game “Who lives in the house? ”

Teacher: On the blackboard you can see the house. Fruit and vegetables   and other food live there. What are they?

P

L

U

M

P

E

A

R

C

U

R

D

M

E

A

T

 

 

 

 

 

 

 

3.Заключна частина уроку

1.Підведення підсумків

Teacher:   What new facts did you know?  

Did you enjoy learning to cook? Are there aspects which still need revising? What are they?

 

2.Домашнє завдання

Скласти рецепт приготування поданої страви за інгредієнтами.

Teacher: -Your homework for the next lesson will be make recipe of the dish with given ingredients: 100g flour, 100g margarine, 100g sugar, 2 eggs, 2 big apples.

 

 

 

 

 


Урок №3

 

Тема: Борщ - національна страва України.

Мета:

- повторити та систематизувати знання ;

- закріпити ЛО та граматичні структури ;

- розвивати мовленнєві навички, фонетичний слух, пам’ять, увагу, вміння працювати в групах, стимулювати комунікативно – пізнавальну діяльність дітей, бажання учнів спілкуватись англійською мовою;

- виховувати поважне ставлення до вчителя та одне до одного.

 Обладнання: підручник, малюнки з теми „Їжа”.

Хід уроку

1.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

              1.Психологічна пауза.

Close your eyes.

Head down.

Head back.

Head right. Head left.

               2.Привітання.

Учитель: Good morning ,children!

  Учні:     Good morning, Good morning

                Good morning to you

                Good morning, Good morning

                We are glad to see you!

Учитель:I’m glad to see you too. How are you?

Учні:  We’re super, thank you. And what about you?

Учитель: I’m fine.

(бесіда з черговими учнями про погоду, картка з допоміжними словами про погоду на мультимедійній дошці з малюнками про погоду. Учень описує погоду восени.)

 

Autumn

 September

October

November

Sun, Wind, Rain,

Cold (warm) today

Sky is cloudless

Green, red, yellow, brown leaves

People wear warm coats.

 

Who is duty today?

Who are absent today? Why?

What is the season now?

What are the autumn’s months?

What month is now?   Can you see the leaves on the trees or on the ground?

What colour are they?

What day is it today?

Is it cold today?

Is the sun shining?

Is the sky blue or grey?

 

3.Повідомлення теми та мети уроку.

    I like to listen to music, watch TV, read books, but most of all I like to eat.

Do you like to eat? Of course, you do. So, our today’s topic is “Favourite meals

 

4.Фонетична зарядка

(речення на дошці написанні)

Sounds   b, r, m.

A box of biscuits, of a batch of mixed biscuits.

Roofs of mushrooms mush too much.

 

2. Основна частина.

 

 1. Повторення ЛО з теми.

        а)вчитель показує на дошці зображення фруктів та овочів, а діти називають їх англійською мовою. Потім потрібно поділити продукти в дві корзини.      

 

Apple,tomato,beetroot,cucumber,pear,apricot,orange,onion,carrot,pepper,cabbage ,lemon, plum, peach, potato ,strawberry ,garlic.

                                   

b)з’єднати дію з предметом(1d,2i,3a,4h,5f,6c,7b,8g,9e)

 

 

Verbs

 

Food

  1.  

Bake

a)

Meat

  1.  

Boil

b)

Oil

  1.  

Chop

c)

Lemon

  1.  

Cut

d)

Cake

  1.  

Fry

e)

Potato

  1.  

Peel

f)

Fish

  1.  

Pour

g)

Carrot

  1.  

Slice

h)

Onion

  1.  

Mash

i)

Water

 

3.Перевірка домашнього завдання.

 


 

 

4.Учитель: I think that everyone of you like to it borsch. Do you like? And what ingredients do we need?

(на дошці малюнки учні називають продукти на англійській мові )

    

 

5.Гра(придумати слова з слова „Борщ”, використовуючи лише перші літери слова )

B

anana

 O

nion

R

ice

S

alt

C

heese

H

am

 

6.Робота з підручником.

Читання тексту про улюблену страву українців.

 

Borsch is a favourite Ukrainian dish. All you need is a head of cabbage, some pieces of meat, some beetroots, carrots, potatoes, tomatoes, an onion, greens, spices, and sour cream.

  Cook the meat, peel vegetables, slice potatoes, beetroots, and carrots, and chop the onion and greens. Then put all the vegetables into saucepan. Add tomatoes, spices and do not forget to salt. When borsch is ready, add some sour cream into plate. You may eat it either cold or hot.

Enjoy your meal!

         a) Після текстове завдання.

1.Is borsch a traditional Ukrainian meal?

2. Why do you think so?

3. Which ingredients does borsch consist of?

4. What is borsch served with?

5. Will people eat it in future?

          б) після текстове завдання. Поставити речення в вірному порядку згідно рецепта приготування страви.

  1. Peel the vegetables.
  2. chop the onion and greens
  3. boil some meat
  4. add tomatoes, spices and salt
  5. put all vegetables into pan
  6. add some sour cream

7.Складання діалогів з поданими словами

  Water, milk, tea, coffee, fruit juice, lemonade

EXAMPLE:

  • Do you like to drink milk?
  • I don’t drink milk. My favourite drink is Coca – cola.

 

8.Сприйняття англ.,мови на слух.

Вчитель читає загадки про овочі.

Let’s play a puzzle-game “What am I?”

1) I can be red or yellow or green. I grow in the tree in the garden. I’ m tasty in autumn and in winter. What am I? (Apple)

2) I’m very small, I’m red. I grow in the garden near your house. I’ m ripe in summer. My first letter is “C”. Children like jam with me. What am I? (Cherry).

9.Самостійна робота.

Повторення вживання some, any ,much, many .(вибрати вірне речення на дошці)

1 а)Would you like any tae?

  b) Would you like some milk?

2. A) Is there many ice – cream?

    b) Is there any ice – cream?

3. A) I want a Coke?

   b) I want some Coke?

4.  A) There is not many juice in the fridge.

     b) There is not much juice in the fridge

5. A) Is there any ketchup?

    b) Is there some ketchup?

 

3.Заключна частина

1)Підсумки уроку:

So, children today we have spoken about food and favourite Ukrainian meal…

What is this?

What do we need to this dish? You worked hard and your marks are….

2) Домашнє завдання:

Your homework will   be to make a crossword and you can paint it.

Stand up! The lesson is over. Good bay! See you next time!


Урок №4

 

Тема: Правила поведінки за столом

Мета: ознайомити учнів з манерами поведінки за столом, навчити висловлювати свою думку з даної теми; навчати мовленню , письму, читанню, повторити  вживання Past Passive Voice, та “some”, “any”much” , “many””; виховувати почуття відповідальності, гарним манерам за столом, дотримуватись здорового способу життя.

 

Обладнання: картки з новими  ЛО; роздатковий матеріал.

 

                               План уроку

1.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

  • Привітання.
  • Повідомлення теми і мети уроку.
  • Уведення в іншомовну атмосферу.

 

2.Основна частина уроку.

  •   Аудіювання правил поведінки за столом.
  •   Повторення Past Passive Voice.
  •   Вживання “some”, “any”.
  •   Читання і розгадка вірша.
  •  Повторення ЛО з теми «Їжа».
  • Написання самостійної роботи.

 

 3.Заключна частина уроку.

  • Підведення підсумків уроку.
  • Домашнє завдання.

Хід   уроку

1.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1.Привітання

Teacher (T): Good morning, children! I’m glad to see you. How are you today?

Do you like today’s weather? Do you have good mood?

  1. Повідомлення теми і мети уроку

Teacher (T):  Today we shall speak about table manners. We’ll revise grammar Past

Passive Voice, using some, any in different types of questions. So, let’s start the lesson.

3. Уведення в іншомовну атмосферу

 Бесіда за темою уроку

Teacher (T):    What table manners do you know? (учні висловлюють свою думку)What are they? Do you often keep them?

 

2.Основна частина уроку

1.Аудіювання тексту

Ознайомлення з правилами пристойності за столом.

Teacher (T):    I read some of table manners .Listen, please.

  • Do not attract  unnecessary attention to yourself
  • When eating take as much as you want
  • Do not eat too fast or too slowly , cut as you eat
  • Take a little of every dish that is offered to you
  • Sit up straight and face to table , do not put your elbows on the table
  • There is no rule about eating every thing on your plate
  • When you accepting dish say: “Yes, please”
  • Do not leave the spoon in your cup, when drinking tea or coffee
  • Do not empty your glass to quickly – it will be promptly refilled.

Teacher (T):  Can you imagine such situation?

You are staying in England as exchange student, and one day you are invited for dinner at your best English friend’s family. Teel us about your behavior during the dinner.

 

2 Повторення Past Passive Voice.

а)обговорення правил вживання Past Passive Voice

б)закріплення правил, шляхом виконання завдань.

1.Написати речення в Past Passive Voice

 

        I wrote  the letter

        I took the dog for a walk

        He spent summer holidays in Poltava

        Edison invented the cinema

   2.З’єднай та переклади утворені речення.

1.The cake                                      a)was cooked by me

2. The pupils kept traditions          b) was baked by my mum

3. On the supper we had borsch    c) were done by their forefathers

c) пояснення вживання “some”, “any”;”much”, “many”

 Складання речень за таблицею

 

 

 

 

HOW

 

Much

Sugar

 

 

Is

 

 

 

 

there

On the table

 

Books

On the plate

Lemon

Tea

On the shelf

Bananas

In the shop

 

Many

Coffee

 

 

Are

Beer

Apples

On the chair

Milk

In the pan

bread

On the wardrobe

4.Читання і розгадка вірша.

How many pupils?

Our class has two Bellas

Two Jims and two Stellas

Three Anns and three Dics

Five Kates and two Nicks

Eight Sams and four Bills

Five Nells and two Jills

But we have only one Paul

Can you count them all?

5.Повторення ЛО з теми «Їжа».

6. Написання самостійної роботи

Перекласти на англійську мову, звертаючи увагу на вживання “some”, “any”;much” , “many

 

       1 варіант                                                                         

1.У моїй каві багато цукру                     

2.Чи є стільці в кімнаті                           

3.На столі мало хліба                               

4.Скільки ви хотіли цукру?                     

 

        2 варіант

     1.Чи є вода в чашці?

2.Там є трохи хліба

3.У холодильнику не має зовсім помідорів.

4.У корзині багато яблук.

 

3.Заключна частина

 

1)Підсумки уроку:

So, children today we have spoken about table manners. Did you like the activities?

Were they useful for you?

You worked hard and your marks are….

 

2) Домашнє завдання:

Your homework will be to prepare for test. Stand up! The lesson is over. Good bay! See you next time!


Урок №5

Тема : Контрольна робота з теми «Їжа»

 

Мета: перевірити рівень знань учнів з даної теми , розвивати творчі здібності, логічне мислення, увагу, пам’ять; практикувати учнів у письмі.

 

                               План уроку

1.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

  • Привітання.
  • Повідомлення теми і мети уроку.

2.Основна частина уроку.

  • Написання контрольної роботи.

3.Заключна частина уроку.

  • Підведення підсумків уроку.
  • Домашнє завдання.

Хід   уроку

1.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

  1.Повідомлення теми і мети уроку

     Teacher:  - Today you’ll have a test. You have 40 minutes. Think before you write. Test is consist of 5 tasks: for the first four tasks you get 2 points for each ones. The fifth is 4 points. Start working.

 

1 variant                                                  2 variant

1.Translate

To drink tea with milk                to eat the right food

The biggest meal of the day        to prefer a light dinner

To cook breakfast                        to have a cup of tea

To eat a big supper                      to eat much

A favourite dish                          the most important meal

2. Complete the table of the given words

Butcher’s, lemon, bananas, potatoes, customer, oranges, tomatoes, baker, department store, chemist’s, greengrocery, bakery, manager, bread, sugar, clothes, shop assistant, ice-cream, pear, coffee, bacon, cream, seller, market, super market, sweets, milk.                                                 customer, cutlets.

 

Things to buy

 

People in the shops

 

Types of shops

3Fill the gaps with some or any.

1 variant

Is there___sugar on the shelf?                                      

We have not____coffee

There are ___potatoes in the basket                            

There are ___flowers in the vase

2 variant

Would you like ___milk?                                             

Is there___tea in the cup?

Is there___water in the bottle?                                    

Would you like ___cola?

4Fill the gaps with much or many

1 variant

There are ___ apples in the basket                              

There is ___sugar in my coffee

How _____milk is there in the table                           

There bananas ___on the shelf

2 variant

There is ____water in that vase                                     

How ____cups of tea do you drink every day

How _____buildings can you see in the street?         

How ____sugar would you like?

5. Write a composition about your favourite meal.

3.Заключна частина

1)Підсумки уроку:

So, children today we have written the test. Did you have problems?

What are they? Did like do it such test?

2) Домашнє завдання:

Your homework will be to revise words on the topic “Food and drinks”.

Stand up! The lesson is over. Good bye! See you next time!

 

doc
Додано
4 березня 2018
Переглядів
1519
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку