Запропонуйте одне-два завдання з використанням цифрових технологій.
Застосування цифрових технологій в освіті – наразі одна з найбільш важливих тенденцій розвитку освітнього процесу. Оскільки спочатку пандемія коронавірусу, а тепер війна внесли свої корективи, це зобов’язало вчителя проводити освітній процес дистанційно. Тому я особисто зустрілася з новою реальністю освіти і зрозуміла, що сьогодні освітній процес неможливий без використання інформаційно-цифрових технологій. Зараз сучасний вчитель повинен навчитися створювати мультимедійний контент, щоб зацікавити цифрове покоління учнів. Отже, я пропоную такі завдання, які часто практикую на уроках польської мови.
Завдання 1:
Завдання складається з певної кількості картинок, які відповідають темі уроку і слів-назв цих картинок. Картинки розміщені у одному стовпчику, а слова – назви у другому стовпчику. Завдання учнів полягає у тому, щоб сполучити слово - назву з відповідною картинкою.
Apteka
Muzeum
Kino
Szkoła
Teatr
Завдання 2:
Це завдання складається з тексту, в якому деякі слова вилучені і розміщені у рамці над текстом. Завданням дитини є: вставити слова у правильні пропуски у тексті. Таке завдання розвиває правильне читання і розуміння змісту тексту.
Współczesne mieszkania różnią się od mieszkań naszych dziadków. Dziś prawiekażdy ma swój , a w nim łóżko, biurko i komputer. może być mała, gdy jest połączona z , w której rodzina je posiłki. Zamiast jednej dużej lub kilku mniejszych szaf jest , gdzie trzymamy ubrania i buty wszystkich domowników. Gości przyjmujemy w , który najczęściej jest bardzo duży, stoją w nim telewizor i wygodne meble. W tylko się kąpiemy lub bierzemy prysznic, a mała często jest w osobnym miejscu. Niepotrzebne rzeczy, których nie chcemy wyrzucać, trzymamy w . Samochód, rowery i różne narzędzia do pracy w domu i ogrodzie znajdują się natomiast w .
Завдання 3
Таке завдання спрямоване на розуміння дитини зі слуху. Я зазвичай знаходжу пісню на відповідну тему і використовую її. Тут я представлю пісню на тему фрукти і овочі. Назва пісні « Gruszka». Діти отримують до виконання різні типи завдання з текстом пісні. Перший раз вони прослуховують її, щоб ознайомитись, а під час наступного прослуховування діти працюють над завданнями. Пісня досить весела і динамічна. Тому виконання такого завдання вимагає спритності і швидкості. Оскільки я не можу передати мелодію, я розміщу текст. Пісню можна прослухати у легкому доступі в Інтернеті.
Do doktora ogrodnika przyszła gruszka
ja doktorze chce być szczupła jak pietruszka
chce wyglądać jak modelka - wydętego nie mieć brzuszka
i chce buty na obcasach mieć na nóżkach
Ref.: A dlaczego gruszka chce być chuda jak pietruszka
dlaczego gruszka - chce być jak pietruszka?
Dlaczego gruszka chce być chuda jak pietruszka dlaczego gruszka –
chce być jak pietruszka
Próbowałam stu sposobów - bez efektu
nie potrafię się uwolnić od defektu
brzuszek wcale się nie zmniejsza - a ja jestem coraz cięższa
i zajmuje na gałęzi więcej miejsca
Ref.: A dlaczego gruszka chce być chuda jak pietruszka
dlaczego gruszka - chce być jak pietruszka?
Dlaczego gruszka chce być chuda jak pietruszka
dlaczego gruszka - chce być jak pietruszka?
Rzekł ogrodnik: "Mądra gruszka dumna jest ze swego brzuszka wszystkich nęci zapachem i aromatem - nic nie wolno zmieniać zatem
będziesz taka jaka jesteś - chudej gruszki nikt nie zechce
bądź świadoma swej wartości niech ktoś inny ci zazdrości"
/x2 Ref.: A dlaczego gruszka chce być chuda jak pietruszka
dlaczego gruszka - chce być jak pietruszka?
Dlaczego gruszka chce być chuda jak pietruszka
dlaczego gruszka - chce być jak pietruszka? /x2
Одним із таких завдань є знайти помилки у стовпчику пісні під час прослуховування. Завдання побудоване так, що на місці слів, які є у пісні, присутні слова з подібним звучанням, але іншим значенням. Завдання дитини знайти неправильні слова і виправити правильними, які вона почула у пісні.
Do doktora sadownika przyszła gruszka
ja doktorze chce być szczupła jak modelka
chce wyglądać jak modelka - wydętego nie mieć brzuszka
i chce buty na obcasach mieć na nóżkach
Próbowałam stu sposobów - bez defektu
nie potrafię się uwolnić od defektu
brzuszek wcale się nie zmniejsza - a ja jestem coraz większa
i zajmuje na gałęzi więcej miejsca