Розробки тем виховних заходів

Про матеріал
Розробки тем виховних заходів з зазначенням мети та завдань. Заходи направлені на формування ціннісного ставлення до себе, до людей та ціннісного ставлення до суспільства і держави
Перегляд файлу

 

  1.              Тема: Я громадянин своєї держави.

Мета: формування шанобливого ставлення, поваги до своєї країни та до людей, які в ній проживають, виховати в учнів патріотичні відчуття, формування національної свідомості, усвідомлення приналежності до рідної землі.

Завдання:

  • Формування ціннісного ставлення до держави та до людей;
  • Навчити дітей гармонійно виявляти патріотичні почуття;
  • Розкрити зміст основних понять, таки як: «громадянин», «патріот», «держава», «Батьківщина».
  • Викликати в учнів зацікавленість до історії своєї країни та свого краю.

Форма проведення: круглий стіл.

  1.              Тема: Подорож до країни власного здоров’я.

Мета: сформувати в учнів відповідальне ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших людей, формування культури здоров’я, прищепити здоровий спосіб життя.

Завдання:

  •                  Формування переконань, що для людини – здоров’я найголовніше у житті;
  •                  Розшити знання дітей про особисту гігієну та правила її дотримання, а також навіщо її потрібно дотримуватися;
  •                  Виховати життєву потребу – завжди бути здоровим.

Форма проведення: гра.

  1.              Тема: Пожежна небезпека.

Мета: навчити учнів запобігати пожежі та правильно діяти в разі її виникнення, сформувати шанобливе ставлення до середовища в якому вони знаходяться.

Завдання:

  •                  Ознайомити учнів з заходами пожежної безпеки;
  •                  Навчити як діяти в стані небезпечної ситуації в школі та за її межами;
  •                  Провести інструктаж з техніки безпеки;
  •                  Спонукати учнів дотримуватися правил пожежної безпеки;
  •                  Виховувати співчутливе ставлення до людей у разі виникнення небезпечної ситуації.

Форма проведення: бесіда.

  1.              Тема: Я маю права! Я маю обов’язки!

Мета: дати учням поняття право, обов’язок  та їх основні аспекти; сконцентрувати увагу учнів на їх обов’язках та на правах, які вони мають та на правах інших людей, які вони не можуть порушувати.

Завдання:

  •                   Вивчити основні права, які має дитина;
  •                   Ознайомити учнів з нормативно-правовою базою;
  •                   Ознайомити учнів з установами(людьми) до яких потрібно звертатися в разі порушення  прав дитини;

Форма проведення: етична бесіда.

  1.              Тема: Україна – колиска писемності.

Мета: поглиблення в учнів знань про писемність на території України, видатних діячів, їх спосіб життя та їх доробками.

Завдання:

  •                  Популяризація української писемності;
  •                  Скласти в учнів загальну картину про видатних діячів території України;
  •                  Формування шанобливого ставлення до рідної мови;
  •                  Викликати бажання в учнів до вивчення рідної мови, а також до читання українських поетів;

Форма проведення: урок - екскурсія.

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Belokonenko Dasha
Додано
14 квітня 2020
Переглядів
315
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку