Батьківські збори "Трикутник взаєморозуміння"

Про матеріал

Батьківські збори "Трикутник взаєморозуміння: діти, батьки, вчителі складено для проведення зборів за участю всіх представників трикутника. Збори проводяться у формі інтерактивних вправ та розв"язуання ситуативних задач.

Перегляд файлу

СЗШ І-ІІІст. №1 смтКрижопіль

     

 

Батьківські збори

« Трикутник взаєморозуміння: діти, батьки, вчителі»

 

 

Класний керівник 7-Б класу

Боса Тетяна Григорівна

 

 

 

смт Крижопіль

2018

17.05.2018р.

 7-Б лас

Класний керівник: Боса Т.Г.

 

Батьківські збори спільно з учнями та вчителями

«Трикутник   взаєморозуміння: учні, батьки, вчителі»

1.     Вправа « Знайомство»

Кожна родина має намалювати герб своєї родини та презентувати, охарактирувавши троьма прикметниками

 

2.     «Народна мудрість»

2 команди «Батьки» та « Діти». Роль журі виконують учителі

Команди повинні закінчити приказки

Говорили-балакали,… ( сіли і заплакали)

Хто не сіє, … ( той не віє)

Татова хата… ( всім багата)

Здоров’я маємо не дбаємо, а погубивши… ( плачемо)

Хто рано встає,… ( тому Бог дає)

Їжте, очі, хоч повилазьте – бачили,,, ( що брали)

Стук, грюк - аби…( з рук)

Скорий посмпіх - людям… ( посміх)

Поспішиш - …  (людей насмішиш)

Дурнів не сіють, не орють, … ( а вони самі родяться)

За дурною головою… ( ногам горе)

Порожня бочка гудить, а повна… ( мовчить) 

Кунець- … ( ділу вінець)

Хочеш їсти калачі -… ( не сиди на печі)  

3.     Конкурс « Філолог»

     Конкурс для двох команд  «Батьки» , « Діти» 

Скласти найбільше слів із букв слова « ВЗАЄМОРОЗУМІННЯ»

 

4.     Конкурс  «Казка»

Дві команди – «Діти», « Батьки»

Назвати казки . Яка команда назве найбільше казок- батьки чи діти.

 

5.     Конкурс « Інсценізація»

4 команди – « Осінь», «Зима», « Весна», «Літо»

Команди повинні інсценізувати уривки з відомих українських казок «Ріпка», «Колобок», « Котигорошко», « Гуси-лебеді»

Інші команди повинні вгадати, з якої казки уривок.

 

6.     Конкурс « Ерудит»

3 команди « Діти», «Батьки», «Учителі»

Відповідають на питання по черзі. Команда, яка не знає відповіді може попросити допомоги у іншої команди

1.        Коли вдзначють Стрітення ( 15 лютого)

2.        Яке справжнє прізвище письменника  Миколи Хвильового ( Микола Фітільов)

3.        Який  птах  прилітає першим в Україну і вважається благовісником весни ? (Жайворонок)

4.        Скільки звуків у слові « сміється»? ( сім)

5.        Закінчити народну прикмету « Впала роса звечора-…..» ( на ясну погоду)

6.        Хто автор гімну « Ще не вмерла Україна» ( слова  Павло Чубинський, музика Микола Вербицький)

7.        Хто такий Борис Грінченко ( письменник, публіцист, учитель, автор підручника з української мови)

8.        Що таке коливо? ( ритуальна поминальна страва)

9.        Як звали першого гетьмана ( Байда Вишневецький)

10.   Коли збирали росу, вважаючи її цілющею? ( На Юра ( лікувати очі))

11.   Яка мова найчарівніша  у світі? ( рідна)

12.   Який птах і за яких обставин ховає голову у пісок? ( Страус , від страху)

13.   Візантійський фараон Рамзес  полюбляв відвідувати аптеку для душі. Що то аптека? ( бібліотека)

14.   Танцювальний  крок ( па)

15.   Улюблениий напій морських піратів ? ( ром)

16.   Рідний брат квасолі ? ( біб) 

17.   Які птахи влаштовують « дитячі садки» для своїх малят? ( пінгвіни)

18.   « Сховище» для різних паперів? ( тека)

 

7.     Конкурс « Ситуація» 

Команди по черзі витягають описані ситуації і розв»язують їх з позиції ролі, яка вказана на картці. ( Батьки виступають у ролі вчителів, учні - батьків, учителі - дітей)

 

Ситуація 1.

Уяви що знайшов загублений учителем листок . На ньому – разв’язання завдань завтрашньої контрольної роботи.  Друзі сказали тобі, що якщо ти не скажеш учителеві, то всім забезпеченні хороші оцінки з контрольної роботи. Як ти зробиш- повідомиш учителеві чи послухаєш друзів?

 

Ситуація 2.

Декілька днів Оксана не з’являлася у школі. Ніхто не знав, що з нею сталося. І ось Оксана в школі. У неї сумний вираз обличчя, в очах винуватість. У класі на неї сварилися діти. Оксана вийшла з класу зі сльозами .  Чи правильно вчинили діти?

 

Ситуація 3.

Кожного дня Світланка приходила до школи  в іншому одязі Всі дівчата тільки тихенько поглядали на неї, заздрили, а вона вихвалялася, що батьки приїде з Німеччини ще  купить. Однокласниці почували себе ніяково, тому що вся увага хлопців була  звернута тільки на Світланку. Вона перестала дружити зі своїми однокласницями, бо вважала їх несучасними. Як ви оцінюєте поведінку Світланки? Дайте поради її однокласницям та однокласникам

 

Ситуація 4. 

Ви запропонували дружбу дівчинці із сусіднього класу. Вона погодилася. Ви разом з нею ходите у школу, інколи готуєте уроки, слухаєте музику. Але одного разу ваш товариш сказав  її,  що ви нечесна людина, що крім неї, у вас ще багато подруг. Дівчина, вислухавши це, не захотіла з вами більше спілкуватися, бачити вас. Хто винен у цьому? Чи продовжувати з ним дружити? Як  помиритися з дівчинкою?

 

Ситуація 5.

Уяви таку ситуацію: у ваш клас прийшов на навчання новий хлопчинка. Твої однокласники не прийняли його, глузують із нього. Ніхто не хоче дружити з ним. Як ти поступиш?

 

Ситуація 6.

У тебе День народження. Ти приготувала з мамою безліч страв, смачний та гарний торт. У гості прийшли найкращі для тебе друзі, але є дві тої подруги, які не люблять друг друга. Проте, обидву для тебе дорогі. Як будеш поступати?

 

Ситуація 7.

Батько твого найкращого друга зловживає алкоголем. Учні вашого класу постійно глузують з нього. Що будеш робити?

 

Ситуація 8.

Якось однокласник запросив тебе у гості. Ввечері, після того як ти зробив уроки, пішов до друга. Там було багато інших незнайомих хлопців. Ви  швидко познайомилися. Тобі запропонували сигарету. Твої дії?

 

 

8.     Вікторина « Батьки і школа» 

Питання батькам зі шкільного курсу і питання про життя класу

-         Назвати третю ноту ( мі)

-         Катет належить до трикутника чи кола? ( трикутника)

-         Довжину виміряють на уроках  фізики чи  хімії? ( фізики)

-         Людина дихає носом чи ротом? ( і  тим, і іншим)

-         Як звати вчительку хімії? ( Зінаїда Миколаївна)

-         У дітей щодня 7 уроків? ( ні)

-         Ми чергуємо у класі по одному чи парами? ( по одному)

-         Коли у нас щотижнева лінійка? ( понеділок)

-         На уроках дозволяється  вести он-лайн трансляцію?  (Ні)

-         У зошитах можна писати чорними чорнилами? ( ні)

-         19 травня навчаємося ? ( так)

-         За який день? ( четвер)

-         Алла Степанівна у нашому класі викладає ( українську мову та літературу)

-         У цьому році учні нашого класу проводили виховні заходи? ( так. До Дня писемності, про Жуль Верна)

-         Вам краще говорити про дітей лише правду чи лише позитивну інформацію? ( правду)

-         Ми в цьому році були на екскурсіях? ( так)

-         Який пост у групі «Наш клас»  у фейсбуці запам’ятався найбільше?

 

Притча 

                                                                                 В. Сухомлинський

 

Старий майстер побудував кам»яний будинок. Став та дивиться зі  сторони. « завтра у цьому будинку поселяться люди,»- думай із гордістю Майстер.

А в  цей час  біля будинку грався семирічний Хлопчик. Він  скочив на щойно цементований поріг і залишив на ньому слід своєю маленькою ніжкою. 

-         Навіщо ти зіпсував мою роботу?- з докором запитав Майстер. Пройшло багато років. Хлопчик став дорослим чоловіком. Життя склалося так. Що він часто переїжджав із міста в місто, ніде довго не затримувався, ні до чого не прив»язувався – ні руками, ні душею. Прийшла старість. Згадав Літній Чоловік своє село на березі Дніпра. Захотілося йому відвідати свою Батьківщину. Приїхав Чоловік  на рідну землю. Зустрічається з людьми, називає своє прізвище, але  всі тільки плечима знизують – ніхто не пам2ятає цього чоловіка.

 Зустрівся по дорозі старий дідусь, та й запитує:

-         Щось, можливо, ти  залишив після себе? Чи є в тебе син чи донька? - Ні, не маю я ні сина, ні доньки – відповів Літній Чоловік -Можливо, ти посадив у нашому селі сад чи бодай деревце? - Ні, не посадив я саду…

-         Можливо, ти поле засіяв? -Ні, не працював я у полі?

-         Ні, не працював я у полі…

-         А, можливо, ти вірші пишеш, пісні складаєш? - Ні, і цього я не вмію…

-         Тоді хто такий? Що робив ти все своє життя?- з подивом запитав дідусь

Нічого не зміг відповісти Літній Чоловік. І раптом він згадав ту мить, коли залишив свій слід на порозі одного будинку. Прийшов Чоловік до нього. Стоїть будинок, ніби вчора збудований, а на порозі – закам’янілий слідок  його дитячої ніжки. « Ось і все, що залишиться після мене на землі,  - з гіркотою подумав Літній

Чоловік. – Але цього так мало! Не  так потрібно було прожити своє життя…»

Бажаю нам всім стати такими людьми щоб залишити після себе не тільки слід на порозі, а у справах, досягненнях. Сподіваюся, що наші діти стануть гідними нащадками своїх батьків і зроблять великий внесок у розвиток  України!

image 

 

image 

image 

image

image 

image

image 

image

image

image

image 

image

image 

 

pdf
Додано
14 квітня 2020
Переглядів
650
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку